Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 673225 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Killa

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2730 på: August 24, 2022, 12:37:54 »
Slenger meg gjerne på og tar i mot Alex med åpne armer - loan-to-buy deal hadde vært helt innafor tenker jeg!

Senior Sørloth er vel også uttalt Leeds-fan - så regner med det blir jubel i familien om dette ønske fra en del av oss her skulle bli virkelighet....

Asbjørn

• Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • Total likes: 2288
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #2731 på: August 28, 2022, 12:10:56 »
Odin Thiago Holm.

Neida, jeg er ikke veldig oppdatert på ham/har knapt sett ham spille.
'Men har oppfattet at mange ser på ham som Eliteseriens beste spiller for tiden.

Det er da jeg merker meg: :)
Kompisen Leo Hjelde, som nå spiller i Leeds, hjalp med å få fart på trampolinen. Holm hoppet opp og tok en trippel frontflip.

(...kommer tilbudet fra Leeds er han vel ikke sååå vanskelig å be :D  )

– Hva er prislappen på ham?
– Odin sa 50 millioner. Fagermo sa 70 millioner. Det må være et minimum. Han er Eliteseriens beste spiller.

Dette er hentet fra en pluss-sak, sikkert Aftenposten...

https://www.smp.no/sport/i/Po6qWR/vaalerengas-supertalent-vil-ikke-droppe-de-dristige-interessene
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

« Svar #2732 på: August 28, 2022, 13:34:05 »
Odin Thiago Holm.

Neida, jeg er ikke veldig oppdatert på ham/har knapt sett ham spille.
'Men har oppfattet at mange ser på ham som Eliteseriens beste spiller for tiden.

Det er da jeg merker meg: :)
Kompisen Leo Hjelde, som nå spiller i Leeds, hjalp med å få fart på trampolinen. Holm hoppet opp og tok en trippel frontflip.

(...kommer tilbudet fra Leeds er han vel ikke sååå vanskelig å be :D  )

– Hva er prislappen på ham?
– Odin sa 50 millioner. Fagermo sa 70 millioner. Det må være et minimum. Han er Eliteseriens beste spiller.

Dette er hentet fra en pluss-sak, sikkert Aftenposten...

https://www.smp.no/sport/i/Po6qWR/vaalerengas-supertalent-vil-ikke-droppe-de-dristige-interessene
Utvilsomt et talent, men ser ikke at han kan sette preg på PL på noen år. Som type er han ikke ulik Lewis Bate. Akkurat nå er det vel ikke på den plassen vi mangler kandidater: Gyabi(eller hvordan det nå skrives), Archie, Greenwood, Bate, Forshaw i tillegg til starterne Roca og Adams.

Reaney

« Svar #2733 på: September 22, 2022, 23:38:06 »
Gakpo med mål for Nederland i kveld. Og han er liksom Leeds spiller i januar? Dream on.

HåvardK

« Svar #2734 på: September 23, 2022, 09:24:21 »
Gakpo med mål for Nederland i kveld. Og han er liksom Leeds spiller i januar? Dream on.
Riktig god helg til deg også!

Dylan

« Svar #2735 på: Oktober 06, 2022, 20:16:45 »
Hvor reell er linken til Gakpo? Ser han scorer jevnt og trutt.... Er det noen form for opsjon på kjøp i januar?

Killa

« Svar #2736 på: Desember 01, 2022, 20:18:18 »
VM er jo et stort utstillingsvindu, har lagt merke til noen jeg gjerne hadde sett i Leedsdrakt:

Joško Gvardiol fra Kroatia/ Leipzig, for ei maskin!! Hadde Belgias arsenal i lomma i store deler av kampen. Men har blir nok alt for kostbar nå...Synd vi ikke fikk kloa i han da vi prøvde...

Ismaila Sarr fra Senegal/ Watford er nevnt før, han kunne erstattet Bamford tenker jeg! Knallgod og råsterk spiss!

Raphael Guerreiro, Portugal/ Dortmund. Venstreback av god kvalitet, trur han har vært linket nylig. Syns han ser bra ut! Kom inn mot Uruguay og var god. Snart 29 år, så kanskje vi får til en brukbar pris. Liten og spretten kar så han holder sikkert til han er 33-34.

USA er det laget jeg har sett mest pga våre gutter der, Adams skinner virkelig!!! Glad vi har han. Men kunne også gjerne vurdert flere av hans lagkompiser: McKennie, Musah og ikke minst Pulisic har stått fram der. Sistnevnte kanskje aller mest. Hadde gjerne sett han hos oss, men visstnok en del skadeplaget.

Andre som har lagt merke til gode kandidater fra VM?

Kjør diskusjon!!

Hilsen Knut som har sett mer VM enn planlagt pga covid... :o

samadhi

« Svar #2737 på: Juli 15, 2023, 20:12:33 »
Ser at Dusan Tadic har terminert kontrakten med Ajax og er free agent.
Vet det er urealistisk, men han hadde vært den ideelle erstatteren for Pablo.
34 år, men hadde herjet i Championship og skaffet seg heltestatus i Leeds.
marching on together,
derudaf forever...

ar9

« Svar #2738 på: Juli 18, 2023, 17:11:26 »
VB

Sent from my iPhone using Tapatalk

Smudge

« Svar #2739 på: Juli 28, 2023, 21:23:44 »
Bradley Dack kan hentes på free. God spiller

Eriksen55

« Svar #2740 på: Juli 28, 2023, 21:34:54 »

Var veldig bra.

Etter to korsbåndskader og en leddbåndsskade og knapt spilt fotball siste tre år så tror jeg min tidligere favorittsigneringen er ferdig på toppnivå.

Blackburn ville ikke fornye kontrakten hans.

NT

« Svar #2741 på: Juli 28, 2023, 21:50:51 »

Var veldig bra.

Etter to korsbåndskader og en leddbåndsskade og knapt spilt fotball siste tre år så tror jeg min tidligere favorittsigneringen er ferdig på toppnivå.

Blackburn ville ikke fornye kontrakten hans.

Han signerte for Sunderland i går