Skrevet av Emne: Grayson på transfermarkedet  (Lest 54366 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #180 på: ſeptember 02, 2011, 09:54:00 »
Er ikke dette det samme intervjuet vi ble servert 1.februar 2011, 1.september 2010, 1.februar 2010, 1.september 2009, osv osv?

Nemlig. Synd på Grayson? Jeg må le...

I dette vinduet manglet èn ting: Morgenmeldingen om at man kan forvente en 'busy day' på Elland Road. Skulle nesten tro de involverte allerede visste om/hadde bestemt seg at det ikke ble noen aktiv dag.::)

Eller jeg leser kanskje mellom linjene uten at det står noe der, men igjen; disse spillerne kunne vært hentet inn for inntil to måneder sida.

For de pengene som ble frigort da Gradel ble solgt to måneder senere?
- Leif Olav

TK20

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #181 på: ſeptember 12, 2011, 08:32:25 »
Satt og tenkte litt på denne "elendige innsatsen" til Grayson på transfermakedet, da det slo meg:

Våre tre beste spillere denne sesongen (McCormack, Clayton og Lonergan) har alle blitt signert av Grayson. I tillegg vil mange trekke frem Nunez (enda et Grayson-produkt) som en positiv overraskelse.

Think about it… allright.

Jon R

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #182 på: ſeptember 12, 2011, 18:16:47 »
Satt og tenkte litt på denne "elendige innsatsen" til Grayson på transfermakedet, da det slo meg:

Våre tre beste spillere denne sesongen (McCormack, Clayton og Lonergan) har alle blitt signert av Grayson. I tillegg vil mange trekke frem Nunez (enda et Grayson-produkt) som en positiv overraskelse.

Think about it… allright.

Mc Cormack og Clayton ble begge ( av de fleste) regnet som flopper etter fjorårsesongen. Suksessen vi har hatt med disse så langt i sesongen har forbedret Graysons treffprosent dramatisk i positiv retning!  :o
Jon R.

Mr. Leeds

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #183 på: ſeptember 12, 2011, 18:39:12 »
Satt og tenkte litt på denne "elendige innsatsen" til Grayson på transfermakedet, da det slo meg:

Våre tre beste spillere denne sesongen (McCormack, Clayton og Lonergan) har alle blitt signert av Grayson. I tillegg vil mange trekke frem Nunez (enda et Grayson-produkt) som en positiv overraskelse.

Think about it… allright.
Ikke værst. Et godt lyspunkt som jeg ikke har tenkt mye over :). Ble litt lettere til sinns nå, selv om jeg er "moron", "so-called supporter", "club-wrecker" og annet snask!
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

B_Ød

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #184 på: ſeptember 14, 2011, 10:09:56 »
Syns det bebynner å svinge litt av signeringer nå ja..Wilson nå..så blir alle enige med meg om at SG er strålende på markedet  ;) 
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #185 på: ſeptember 14, 2011, 10:59:22 »
Satt og tenkte litt på denne "elendige innsatsen" til Grayson på transfermakedet, da det slo meg:

Våre tre beste spillere denne sesongen (McCormack, Clayton og Lonergan) har alle blitt signert av Grayson. I tillegg vil mange trekke frem Nunez (enda et Grayson-produkt) som en positiv overraskelse.

Think about it… allright.

OK...
Men hvem i dagens stall, dersom vi ser bort fra egenproduserte spillere som Howson, Lees og White, er ikke signert i løpet Graysons tid i klubben?
Jeg har ikke helt oversikten i hodet, men jeg har en følelse av at de fleste vi har i dag er spillere som er hentet inn av Grayson.
The future's so White I've got to wear shades 8)

kongsmo

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #186 på: ſeptember 14, 2011, 13:57:40 »
Satt og tenkte litt på denne "elendige innsatsen" til Grayson på transfermakedet, da det slo meg:

Våre tre beste spillere denne sesongen (McCormack, Clayton og Lonergan) har alle blitt signert av Grayson. I tillegg vil mange trekke frem Nunez (enda et Grayson-produkt) som en positiv overraskelse.

Think about it… allright.

OK...
Men hvem i dagens stall, dersom vi ser bort fra egenproduserte spillere som Howson, Lees og White, er ikke signert i løpet Graysons tid i klubben?
Jeg har ikke helt oversikten i hodet, men jeg har en følelse av at de fleste vi har i dag er spillere som er hentet inn av Grayson.

uten å være 100 prosent sikker så mener jag at becchio, snoody og paddy ble hentet inn før graysons tid....?
"SNIFFER"

lojosang

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #187 på: ſeptember 14, 2011, 14:04:52 »
Satt og tenkte litt på denne "elendige innsatsen" til Grayson på transfermakedet, da det slo meg:

Våre tre beste spillere denne sesongen (McCormack, Clayton og Lonergan) har alle blitt signert av Grayson. I tillegg vil mange trekke frem Nunez (enda et Grayson-produkt) som en positiv overraskelse.

Think about it… allright.

OK...
Men hvem i dagens stall, dersom vi ser bort fra egenproduserte spillere som Howson, Lees og White, er ikke signert i løpet Graysons tid i klubben?
Jeg har ikke helt oversikten i hodet, men jeg har en følelse av at de fleste vi har i dag er spillere som er hentet inn av Grayson.

uten å være 100 prosent sikker så mener jag at becchio, snoody og paddy ble hentet inn før graysons tid....?

Hadde du sagt 66.7% sikker, så.  ;D

Kisnorbo er en Grayson-signing. De andre to ble henta av McAllister.
- Leif Olav

martind

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #188 på: ſeptember 14, 2011, 14:12:48 »
Synes vi nå (uten å ha sett mye av finnene enda) at stallen virker minst like bra som ifjor. Med unntak av Gradel, så mener jeg vi er styrket i alle ledd. Nå er det samspill og organisering det går på. Får vi på plass dette, så tror jeg vi kan kjempe blant topp 6 i år :)
'
Gleder meg til fortsettelsen :)
MOT!! We are Leeds!

Masinga

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #189 på: ſeptember 14, 2011, 14:30:23 »
Mensåvardetdettemedforsvaretda. Det hadde gledet meg stort om Grayson får utviklet noen ruvende giganter i forsvaret. Synes det skorter litt her.
Masinga, medl.nr. 1250

B_Ød

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #190 på: ſeptember 14, 2011, 14:45:57 »
OT, men..litt defensiv tankegang på midtbane, så er vi der..blir bra framover nå!
In Grayson I trust!  ;D
Ups & Ups!!

stian

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #191 på: ſeptember 14, 2011, 17:36:41 »
Mensåvardetdettemedforsvaretda. Det hadde gledet meg stort om Grayson får utviklet noen ruvende giganter i forsvaret. Synes det skorter litt her.

Enig i at forsvaret ikke har blitt styrket - målene renner fortsatt inn på samme måte som i fjor. Det spørs vel dog om ikke forsvarsproblemene våre handler mer om organisering enn om de spillerne vi har der. Jeg synes det ser ut som om vi har samme problemene uansett hvem vi putter inn i midtforsvaret...

4ever arcticwhite

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #192 på: ſeptember 15, 2011, 10:13:42 »
Satt og tenkte litt på denne "elendige innsatsen" til Grayson på transfermakedet, da det slo meg:

Våre tre beste spillere denne sesongen (McCormack, Clayton og Lonergan) har alle blitt signert av Grayson. I tillegg vil mange trekke frem Nunez (enda et Grayson-produkt) som en positiv overraskelse.

Think about it… allright.

OK...
Men hvem i dagens stall, dersom vi ser bort fra egenproduserte spillere som Howson, Lees og White, er ikke signert i løpet Graysons tid i klubben?
Jeg har ikke helt oversikten i hodet, men jeg har en følelse av at de fleste vi har i dag er spillere som er hentet inn av Grayson.

uten å være 100 prosent sikker så mener jag at becchio, snoody og paddy ble hentet inn før graysons tid....?

Hadde du sagt 66.7% sikker, så.  ;D

Kisnorbo er en Grayson-signing. De andre to ble henta av McAllister.
Så konklusjonen er altså strengt tatt at Grayson har hentet rubbel & bit av de spillerne i klubben som vi ofte omtaler som "Rask"  ;D :D ::)
The future's so White I've got to wear shades 8)

DenHviteYeboah

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #193 på: ſeptember 15, 2011, 12:15:33 »
Stakkars Grayson, jeg gjentar mitt gamle innlegg:

Grayson på transfermarkedet blir akkurat det samme som om at jeg sier til min 5 år gamle datter:"Her har du 10 kroner, nå kan du gå inn i godteributikken og kjøpe så mye du vil..."

Torpe-do

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #194 på: ſeptember 15, 2011, 12:38:08 »
Stakkars Grayson, jeg gjentar mitt gamle innlegg:

Grayson på transfermarkedet blir akkurat det samme som om at jeg sier til min 5 år gamle datter:"Her har du 10 kroner, nå kan du gå inn i godteributikken og kjøpe så mye du vil..."


Hahaha  ;D

lojosang

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #195 på: ſeptember 15, 2011, 13:46:11 »
Stakkars Grayson, jeg gjentar mitt gamle innlegg:

Grayson på transfermarkedet blir akkurat det samme som om at jeg sier til min 5 år gamle datter:"Her har du 10 kroner, nå kan du gå inn i godteributikken og kjøpe så mye du vil..."


Ja, der har Mancini det greiere. Han får en milliard, blir sendt på gourmetrestaurant, bestiller tiretters. I tillegg kjøper han den mest fristende retten på alle nabobordene. Men siden han er på diett får han bare spise en forrett.  :)
- Leif Olav

B_Ød

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #196 på: ſeptember 15, 2011, 14:29:20 »
Stakkars Grayson, jeg gjentar mitt gamle innlegg:

Grayson på transfermarkedet blir akkurat det samme som om at jeg sier til min 5 år gamle datter:"Her har du 10 kroner, nå kan du gå inn i godteributikken og kjøpe så mye du vil..."

Er nok noe i dette, men jeg sitter med en følelse av at SG får betydelig mer ut av 10'ern i sin godtebutikk enn 5-åringen din ville fått i sin...hæll  ???
Ups & Ups!!

Cannavaro

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #197 på: ſeptember 21, 2011, 09:03:00 »
Jeg savner klart grep fra Grayson rundt det defensive i laget.  Kikker vi på tabellen så ser vi at vi nok en sesong slipper inn mye baklengs.  Defensiv trygghet skaper et mer harmonisk lag mener nå jeg.  Vi er ikke der.  Altfor ustabilt foreløpig.  Hadde jeg vært i SG`s sko så ville jeg fortsatt jobbet for å forsterke det bakerste leddet.  Gjerne ved spillerkjøp/lån.  Når vi idag sannsynlig får annonsert at Danny Pugh kommer tilbake så kommer det inn en midtbanespiller som heller ikke scorer mye mål.  Greit nok med defensive kvaliteter og cover up for Clayton/Howson, men jeg mener firereren bak er det som man bør fokusere på.  Da skjønner jeg ikke SG`s filosofi i transfermarkedet.  Dersom det ikke er nok fokus og bra nok fokus på vårt defensive arbeid så er det grunn til bekymring.  Gitt at vi skal slippe inn 1 til 3 mål i hver kamp denne sesongen også, så må vi ha offensive kvaliteter som bidrar med 2 til 4 mål hver kamp når vi slipper inn så mye.  Vi har offensive kvaliteter i laget, det er ikke vanskelig å se.  Men, vi er fortsatt sårbare defensivt.  Jeg synes det er merkelig at SG ikke vektlegger dette mer i sin søken i transfermarkedet.  Skal vi ta det som et signal om at han er fornøyd med tingenes tilstand der bak ??  Eller kan det være håp om at grep tas på treningsfeltet ??  Jeg tviler.....
Dersom vi skal ha håp om å blande oss i toppen iår så må vi stenge låvedøra i langt flere kamper enn vist til nå.  Akkurat DET er vårt største problem akkurat nå.....

PS ! Jeg ihensyntar ikke kampen igår, jeg hadde bokført tap på forhånd.  Hvordan vi spiller og skaper resultater med lag på vårt eget nivå i vår divisjon har aller mest avgjørende betydning når vi skal gi karakterer til SG ved sesongslutt.
MFLU - Miracles For Leeds United

Sydhagen

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #198 på: ſeptember 21, 2011, 09:05:35 »
Jeg savner klart grep fra Grayson rundt det defensive i laget.  Kikker vi på tabellen så ser vi at vi nok en sesong slipper inn mye baklengs.  Defensiv trygghet skaper et mer harmonisk lag mener nå jeg. 

Hødd sin trener vil være fullstendig uenig med deg. Hødd lå og kjempet om opprykk til TL lenge denne sesongen, men begynte plutselig å miste formen og slippe inn mange mål. Løsningen hans var å trene enda mer på angrepsrelasjoner. Nå er Hødd i kalasform og plutselig med i kampen om opprykk igjen  ;)

Angrep er beste forsvar!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #199 på: ſeptember 21, 2011, 09:20:31 »
Jeg savner klart grep fra Grayson rundt det defensive i laget.  Kikker vi på tabellen så ser vi at vi nok en sesong slipper inn mye baklengs.  Defensiv trygghet skaper et mer harmonisk lag mener nå jeg. 

Hødd sin trener vil være fullstendig uenig med deg. Hødd lå og kjempet om opprykk til TL lenge denne sesongen, men begynte plutselig å miste formen og slippe inn mange mål. Løsningen hans var å trene enda mer på angrepsrelasjoner. Nå er Hødd i kalasform og plutselig med i kampen om opprykk igjen  ;)

Angrep er beste forsvar!

Spenstig..:)

Vi slipper inn mål fordi laget er lite homogent, det mangler noen biter i puslespiller (eller mange vil noen si).
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

newsome

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #200 på: ſeptember 21, 2011, 10:54:06 »
Leser at Pugh på det nærmeste er klar på lån fra Stoke!

Et ubegripelig trekk av Grayson!
Her lekker vi som en sil og målene renner inn!
Og så handler Grayson inn Pugh!

Når en ser kvaliteten på stopperne vi har,så burde det være førsteprioritet for Grayson å hente en solid stopper!


Brown har langt fra imponert,så en fysisk sterk midtbanespiller burde også vært prøvd handlet inn!
Og så hentes Pugh  :o
Blir mer og mer tvilsom til Grayson.

B_Ød

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #201 på: ſeptember 21, 2011, 11:08:07 »
for meg virker det som nok en geni-strek av SG og få inn Danny...håper det går i orden.
Ups & Ups!!

Tobb

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #202 på: ſeptember 21, 2011, 11:32:12 »
Jeg savner klart grep fra Grayson rundt det defensive i laget.  Kikker vi på tabellen så ser vi at vi nok en sesong slipper inn mye baklengs.  Defensiv trygghet skaper et mer harmonisk lag mener nå jeg. 

Hødd sin trener vil være fullstendig uenig med deg. Hødd lå og kjempet om opprykk til TL lenge denne sesongen, men begynte plutselig å miste formen og slippe inn mange mål. Løsningen hans var å trene enda mer på angrepsrelasjoner. Nå er Hødd i kalasform og plutselig med i kampen om opprykk igjen  ;)

Angrep er beste forsvar!


Bare og tipse SG om Erik Sandal  ;D
Heia Hødd!
 

nord

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #203 på: ſeptember 21, 2011, 11:47:56 »
PUGH - er måske lige den vi trænger  ;D
 

Sleivind

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #204 på: ſeptember 21, 2011, 13:22:09 »
Leser at Pugh på det nærmeste er klar på lån fra Stoke!

Et ubegripelig trekk av Grayson!
Her lekker vi som en sil og målene renner inn!
Og så handler Grayson inn Pugh!

Når en ser kvaliteten på stopperne vi har,så burde det være førsteprioritet for Grayson å hente en solid stopper!


Brown har langt fra imponert,så en fysisk sterk midtbanespiller burde også vært prøvd handlet inn!
Og så hentes Pugh  :o
Blir mer og mer tvilsom til Grayson.

Ubegripelig trekk? Venstrebacken har vært et problem lenge nå og er vårt svakeste ledd i forsvaret for øyeblikket. Parker er ikke god nok, White er ikke god nok defensivt enda. Og Grayson vil vel ikke stole på at en junior skal gjøre jobben. Så helt ok at Pugh blir hentet inn for å bekle venstrebacken.

kongsmo

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #205 på: ſeptember 21, 2011, 13:30:02 »
Leser at Pugh på det nærmeste er klar på lån fra Stoke!

Et ubegripelig trekk av Grayson!
Her lekker vi som en sil og målene renner inn!
Og så handler Grayson inn Pugh!

Når en ser kvaliteten på stopperne vi har,så burde det være førsteprioritet for Grayson å hente en solid stopper!


Brown har langt fra imponert,så en fysisk sterk midtbanespiller burde også vært prøvd handlet inn!
Og så hentes Pugh  :o
Blir mer og mer tvilsom til Grayson.

Ubegripelig trekk? Venstrebacken har vært et problem lenge nå og er vårt svakeste ledd i forsvaret for øyeblikket. Parker er ikke god nok, White er ikke god nok defensivt enda. Og Grayson vil vel ikke stole på at en junior skal gjøre jobben. Så helt ok at Pugh blir hentet inn for å bekle venstrebacken.

eller eventuelt venstre midtbane... venstre siden vår har vel generelt vært et problem etter at gradel ble solgt, både back og ving....å få inn en spiller som kan spille på begge plassene virker fornuftig nok for meg...
"SNIFFER"

Hallgeir *

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #206 på: ſeptember 21, 2011, 14:06:48 »
Jeg savner klart grep fra Grayson rundt det defensive i laget.  Kikker vi på tabellen så ser vi at vi nok en sesong slipper inn mye baklengs.  Defensiv trygghet skaper et mer harmonisk lag mener nå jeg. 

Hødd sin trener vil være fullstendig uenig med deg. Hødd lå og kjempet om opprykk til TL lenge denne sesongen, men begynte plutselig å miste formen og slippe inn mange mål. Løsningen hans var å trene enda mer på angrepsrelasjoner. Nå er Hødd i kalasform og plutselig med i kampen om opprykk igjen  ;)

Angrep er beste forsvar!


Bare og tipse SG om Erik Sandal  ;D
Heia Hødd!

 Forhåpentligvis er Danny Pugh tiltenkt rollen som venstreback, eller skal han overta etter Max Gradel?

 Forøvrig er det vel ikke sandaler vi har mest bruk for akkurat nå... :P
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #207 på: ſeptember 29, 2011, 18:19:23 »
Litt surmuling fra Leeds-ledelsen. Harvey reflekterer over det ubestridelige faktum at spill (og lønn) i PL virker mer forlokkende enn ditto i Championship. Tenk at McAuley valgte penger og status hos WBA fremfor å surre enda et år Championship! Sjokkerende.

http://www.teamtalk.com/championship/7209053/Leeds-chief-Window-was-ugly-
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leifen

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #208 på: Oktober 02, 2011, 12:55:52 »
Tapet av Kilkenny og Bradley Johnson synes jeg ikke er merkbart. Allikevel så storspiller Bradley Johnson og har i følge The Sun spilt seg inn i landslagsdiskusjonen til England. Han var en spiller som VILLE være i Leeds, men Bates satte foten ned. You got to spend some money to earn some money. Leeds var så nær opprykk/playoff i vår. Med litt mer satsing er jeg sikker på at vi hadde spilt i Premier League nå.

sportcarl1

Sv: Grayson på transfermarkedet
« Svar #209 på: Oktober 02, 2011, 13:39:11 »
jag väljer clayton alla dagar i veckan som defesiv mittfältare framför johnson, johnson var ojämnheten själv i leeds,bra brytningar, fin vilja, kunde göra fantastiska mål, men även skjuta 40 meter jämte, själmål, dra på sig straffar,röda kort, frisparkar som leede till mål drog han på sig förra säsongen