Skrevet av Emne: Pre-season : Lyn Oslo - Leeds United på Bislett Stadion 27. juli kl 19.00  (Lest 84766 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trulsaren

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #180 på: Juni 07, 2010, 08:12:20 »
Er det noen som har noen anelse om når kampen begynner? Er jo helt latterligt at man ikke kan planlegge om man må komme seg til Oslo dagen før, eller om det er mulig å ta turen samme dag. Hva har andre gjort?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Cherry

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #181 på: Juni 07, 2010, 09:04:52 »
kommer man utenbys`fra - så parker nede ved Thon Opera Hotel- alltid plasser i kjelleren.
ta trikken fra Oslo S og til Bislett.........bare koselig det!
 

fjellhaugen

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #182 på: Juni 07, 2010, 09:28:46 »
Er det noen som har noen anelse om når kampen begynner? Er jo helt latterligt at man ikke kan planlegge om man må komme seg til Oslo dagen før, eller om det er mulig å ta turen samme dag. Hva har andre gjort?

jeg vedder bestemora mi på at det er kick off mellom 1800 og 2000.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

MrK

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #183 på: Juni 07, 2010, 10:53:18 »
Parker i Ibsen huset - det blir kortest, er vel noe gratis parkering etter 17 i Langes gate og området rundt.
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

tomla

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #184 på: Juni 07, 2010, 11:48:16 »
De fleste gateparkeringsplassene er gratis fra kl. 17, i Welhavens gate og nederste del av Hegdehaugsveien fra 16. Ellers er det bare å prøve seg rundt i gatene. !!Ta ikke en frekkis på plasser drevet av private selskap!! De har provisjon og er helt gribber! ...og det blir fort dritdyrt!
Har det kommet noe forslag til møtested før kampen? Kanskje Saras telt i Spikersuppa?? Stor plass, ute under tak og godt synlig for andre....

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #185 på: Juni 07, 2010, 15:54:05 »
De fleste gateparkeringsplassene er gratis fra kl. 17, i Welhavens gate og nederste del av Hegdehaugsveien fra 16. Ellers er det bare å prøve seg rundt i gatene. !!Ta ikke en frekkis på plasser drevet av private selskap!! De har provisjon og er helt gribber! ...og det blir fort dritdyrt!
Har det kommet noe forslag til møtested før kampen? Kanskje Saras telt i Spikersuppa?? Stor plass, ute under tak og godt synlig for andre....

Høre ut som en god ide :)

Kickthemdown

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #186 på: Juni 07, 2010, 16:33:05 »
De fleste gateparkeringsplassene er gratis fra kl. 17, i Welhavens gate og nederste del av Hegdehaugsveien fra 16. Ellers er det bare å prøve seg rundt i gatene. !!Ta ikke en frekkis på plasser drevet av private selskap!! De har provisjon og er helt gribber! ...og det blir fort dritdyrt!
Har det kommet noe forslag til møtested før kampen? Kanskje Saras telt i Spikersuppa?? Stor plass, ute under tak og godt synlig for andre....
Ellers så åpner snart Olearys dørene sine like ved Fridays og Saras telt. God gammeldags irsk/amerikansk pub/restaurant der man fort kan få reservert hele lokalet om man vil... Ikke se bort fra at prisen på halvliteren kan fås mye billigere enn på saras telt....


Ola_S

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #187 på: Juni 07, 2010, 19:44:36 »
var mange gode forslag her så "takk for det"  :D   så da blir d nok en ordnings med både d ene og d andre  :P

Tom S

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #188 på: Juni 07, 2010, 20:11:41 »
De fleste gateparkeringsplassene er gratis fra kl. 17, i Welhavens gate og nederste del av Hegdehaugsveien fra 16. Ellers er det bare å prøve seg rundt i gatene. !!Ta ikke en frekkis på plasser drevet av private selskap!! De har provisjon og er helt gribber! ...og det blir fort dritdyrt!
Har det kommet noe forslag til møtested før kampen? Kanskje Saras telt i Spikersuppa?? Stor plass, ute under tak og godt synlig for andre....

Høre ut som en god ide :)

Saras Telt er ein grei plass å ha base.
Ein går vel til Bislett fra Karl Johan/Saras Telt (?) 15 minutt (?)
COME ON LEEDS !!

Hobben

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #189 på: Juni 07, 2010, 20:59:34 »
Skulle ikke LUSCOS ha møte med Lyn sist uke?
Rogaland Whites

fjellhaugen

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #190 på: Juni 07, 2010, 22:01:02 »
Heisann.
Jeg har to biletter som jeg ikke får brukt allikevel og dermed selges til kostpris.
Hvis noen er interresert send meg en lyd og jeg gir dere kode/sms med mulighet å printe ut.

Det blir nok ike utsolgt men det hadde vært topp om jeg slapp å sitte med -500,- når noen allikevel skal ha biletter.

Jeg må offshore så da går oslo turen i lenger tur neste gang det blir leeds  ;D

disse er fortsatt til salgs.
så om noen skal og trenger bilett hadde jeg satt utrolig stor pris på om noen vil kjøpe de av meg.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Promotion 2010

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #191 på: Juni 07, 2010, 22:02:02 »
Skulle ikke LUSCOS ha møte med Lyn sist uke?

Bare skryt................................fra Lyn sin side. De synes 3700 medlemmer er MYE! Kan'ke ha møte med sååå mange da! ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #192 på: Juni 07, 2010, 22:29:26 »
Heisann.
Jeg har to biletter som jeg ikke får brukt allikevel og dermed selges til kostpris.
Hvis noen er interresert send meg en lyd og jeg gir dere kode/sms med mulighet å printe ut.

Det blir nok ike utsolgt men det hadde vært topp om jeg slapp å sitte med -500,- når noen allikevel skal ha biletter.

Jeg må offshore så da går oslo turen i lenger tur neste gang det blir leeds  ;D

disse er fortsatt til salgs.
så om noen skal og trenger bilett hadde jeg satt utrolig stor pris på om noen vil kjøpe de av meg.
Dette skal vel la seg ordne. Så langt har jeg bare behov for én billett, men det må da vel være flere her inne som skal på denne kampen?

lojosang

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #193 på: Juni 08, 2010, 01:56:19 »
Heisann.
Jeg har to biletter som jeg ikke får brukt allikevel og dermed selges til kostpris.
Hvis noen er interresert send meg en lyd og jeg gir dere kode/sms med mulighet å printe ut.

Det blir nok ike utsolgt men det hadde vært topp om jeg slapp å sitte med -500,- når noen allikevel skal ha biletter.

Jeg må offshore så da går oslo turen i lenger tur neste gang det blir leeds  ;D

disse er fortsatt til salgs.
så om noen skal og trenger bilett hadde jeg satt utrolig stor pris på om noen vil kjøpe de av meg.
Dette skal vel la seg ordne. Så langt har jeg bare behov for én billett, men det må da vel være flere her inne som skal på denne kampen?

Jeg er med
- Leif Olav

sindre12

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #194 på: Juni 08, 2010, 08:13:06 »
Ser ut som Familien skal på kampen! :D
Beckford 4 England!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #195 på: Juni 08, 2010, 10:28:52 »
Er det noen som har noen anelse om når kampen begynner? Er jo helt latterligt at man ikke kan planlegge om man må komme seg til Oslo dagen før, eller om det er mulig å ta turen samme dag. Hva har andre gjort?

jeg vedder bestemora mi på at det er kick off mellom 1800 og 2000.


....hvor gammel er du...??? :D
Yeboahs vitne

fjellhaugen

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #196 på: Juni 08, 2010, 13:13:43 »
Er det noen som har noen anelse om når kampen begynner? Er jo helt latterligt at man ikke kan planlegge om man må komme seg til Oslo dagen før, eller om det er mulig å ta turen samme dag. Hva har andre gjort?

jeg vedder bestemora mi på at det er kick off mellom 1800 og 2000.


....hvor gammel er du...??? :D

akkurat gammel nok.
hvor gammel er du?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Andersen

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #197 på: Juni 08, 2010, 19:54:16 »
Noen som  vet når kampen starter ? eller er det for tidlig ennå ? oppmøte før kamp/etter kamp ? kunne vært kult å møte hvite likesinnede den dagen på et eller annet lokale, utested. LEEDS4EVER

Svend Anders

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #198 på: Juni 08, 2010, 23:14:34 »
Noen som  vet når kampen starter ? eller er det for tidlig ennå ? oppmøte før kamp/etter kamp ? kunne vært kult å møte hvite likesinnede den dagen på et eller annet lokale, utested. LEEDS4EVER

Det kommer til å bli minst ett samlingssted på kampkvelden, arbeidsgruppe jobber med opplegg både kampdagen og kvelden før. Men vi er avhengig av å høre hva både Lyn og Leeds tenker, vil og kan først.

Avspark er ikke avgjort ennå.

Det er møter planlagt denne uka, kommer med mer når jeg vet noe.

SA

Sølvreven

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #199 på: Juni 08, 2010, 23:23:58 »
Er det noen som har noen anelse om når kampen begynner? Er jo helt latterligt at man ikke kan planlegge om man må komme seg til Oslo dagen før, eller om det er mulig å ta turen samme dag. Hva har andre gjort?

jeg vedder bestemora mi på at det er kick off mellom 1800 og 2000.
Ã…ssen se ho ut?   ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

sveifors

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #200 på: Juni 09, 2010, 00:27:01 »
Tenker jeg tar turen nedover fra Nord Norge sammen med min 8 år gamle datter(Hun er også medlem av LUSCOS)

Jeg har vært opptatt med å bygge nytt hus siden ifjor sommer og er ferdig iløpet av denne måneden, så dette vil være en god finish på det prosjektet.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Svend Anders

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #201 på: Juni 09, 2010, 15:55:23 »
Avspark blir 19.00, det er bare å kjøpe billetter. Leeds-fansen får en langside, Lynfansen den andre.

Det eneste som kan endre kamptidspunktet minimalt (evt litt senere start) er dersom et av tv-selskapene vil vise den.

SA

auren

Sv: Leeds - Lyn 27. juli
« Svar #202 på: Juni 09, 2010, 16:30:38 »
Avspark blir 19.00, det er bare å kjøpe billetter. Leeds-fansen får en langside, Lynfansen den andre.

Det eneste som kan endre kamptidspunktet minimalt (evt litt senere start) er dersom et av tv-selskapene vil vise den.

SA

Jeg blir faktisk overrasket hvis ikke denne kampen blir tv-sendt. NRK / TV2 burde ihvertfall være interessert. Det blir nok den eneste muligheten for at undertegnede får sett den.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sveifors

Der var flybilletter og kampbilletter i boks ;)
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

laddi

Håper nå inderlig den blir tv sendt!

En eller annen pub i Tyrkia har vel norske kanaler!!
Bergen Whites

Øystein E

Gleder meg til min første Pre-season kamp ever.
Alltid godt for en kulderedusert finnmarking å komme til sommervarmen i vakre Oslo.
Skal bli godt og nok en gang slappe av med noen friske 0,6'ere med pils på Sir Winston's.
Ã… dersom mine slatters-påvirkede kneskåler er i godlynne ser jeg ikke bort i fra at jeg finner på å gå helt til The Scotsman.

Vi sees på Bislett Stadion  :)
 

bwirum

Da har jeg bestilt nye skjorter til meg og begge gutta til kampen, da skulle en vel tru at en var klar? Billetter OG nye klær i boks. Venter egentlig bare på tidspunktet da :)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

auren

Da har jeg bestilt nye skjorter til meg og begge gutta til kampen, da skulle en vel tru at en var klar? Billetter OG nye klær i boks. Venter egentlig bare på tidspunktet da :)

Hvis du tenker på kick off så står den i tittelen av tråden, altså kl. 19  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sveifors

Hørte at Lyn ikke hadde penger til å betale ansatte lønninger idag. Hva om de går konk. Er billettpengene mistet da?
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Rudi G.

  • Gjest
Hørte at Lyn ikke hadde penger til å betale ansatte lønninger idag. Hva om de går konk. Er billettpengene mistet da?

Om så er tilfelle er tapte billettpenger underordnet det at vi går glipp av en Leedskamp!