Skrevet av Emne: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel  (Lest 79875 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #150 på: Oktober 28, 2010, 14:07:50 »
Fantastisk type!

0-1 var mer uflaks enn tabbe i mine øyne, selvfølgelig er måten han går ut på klønete, men han har faktisk stoppet ballen når Bruce hæler den ut av grepet hans! Ikke det at det er Bruce sin feil, men hva er oddsen for at noe sånn skal skje?

Med denne kraftkaren tilbake i slag blir det straks mer ryddig i forsvaret, det er jeg trygg på!
KEEP FIGHTING!!

Tom S

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #151 på: Oktober 28, 2010, 14:15:52 »
Det beste med Schmeichel er at han er i ferd med å utvikle seg til litt av en karakter!

Etter kampen på søndag gikk han over hele banen og opp til the Kop og klappet for dem - og det til øredøvende jubel!!!
 
Herlig fyr!  :)

Enig!
COME ON LEEDS !!

magnuer

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #152 på: Oktober 28, 2010, 14:22:29 »
Ikke mektig imponert over prestasjonen hans på mandag. Greit nok, han var ikke ene og alene direkte skyld i noen mål, men imponerer vel ingen på mål 1 og 2.. heller ikke mål nr 4 selv om det var et velplassert skudd.
Gitt alle de andre rå kampene han har stått, så skal han få mandagen gratis av meg. Men han gjorde vel en kamp litt under middels, i likhet med de fleste andre. På 4. målet ventet han vel ikke skudd, og sto litt på feil bein. Tydeligvis ingen andre som ventet skudd heller, for det var jo 0 press på fyren. 1. målet burde jo aldri kommet frem til han i utgangspunktet. Utspark fra mål, liksom? Når skjer det da? 2. målet... vel, det var hardt og velplassert når han først hadde kommet seg gjennom, så jeg klarer ikke helt å skylde på han for det heller. Selv om han nok i sine beste stunder hadde fiksa både 1. og 2. målet. Og kanskje 4. målet.
[/quote
2. målet var dommerens feil, Chopra var i offside. Uflaks på 1. målet og det var vel ingen som trodde Lee Naylor skulle skyte på 4. målet

bwirum

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #153 på: Oktober 28, 2010, 15:55:36 »
2. målet var dommerens feil, Chopra var i offside. Uflaks på 1. målet og det var vel ingen som trodde Lee Naylor skulle skyte på 4. målet
Det er forsåvidt riktig, men nå slapp han jo faktisk gjennom det, så det blir som å si at hvis Bothroyd hadde fått rødt så hadde vi vinni. Kanskje riktig, men totalt irrelevant, ettersom det ikke skjedde.... Dessverre. Ellers er vi vel enige om det meste :)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Superfan

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #154 på: Oktober 28, 2010, 16:07:59 »
Kasper blir en av våre viktigste spillere denne sesongen. Sann mine ord.

Leedsfan

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #155 på: Oktober 29, 2010, 03:34:55 »
Kasper blir en av våre viktigste spillere denne sesongen. Sann mine ord.

Kanskje jeg litt stigmatiserende, men jeg har aldri hatt sansen for småfeite keepere. Kasper spiller med en stor keeperdrakt, men i kampen mot Cardiff kunne man godt se at han ikke hadde noen sixpack!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ollan

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #156 på: Oktober 29, 2010, 08:32:31 »
Kasper blir en av våre viktigste spillere denne sesongen. Sann mine ord.

Kanskje jeg litt stigmatiserende, men jeg har aldri hatt sansen for småfeite keepere. Kasper spiller med en stor keeperdrakt, men i kampen mot Cardiff kunne man godt se at han ikke hadde noen sixpack!
like his father.................
Ollan

magnuer

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #157 på: Oktober 29, 2010, 08:54:10 »
2. målet var dommerens feil, Chopra var i offside. Uflaks på 1. målet og det var vel ingen som trodde Lee Naylor skulle skyte på 4. målet
Det er forsåvidt riktig, men nå slapp han jo faktisk gjennom det, så det blir som å si at hvis Bothroyd hadde fått rødt så hadde vi vinni. Kanskje riktig, men totalt irrelevant, ettersom det ikke skjedde.... Dessverre. Ellers er vi vel enige om det meste :)
Vi hadde jo tapt den kampen uansett,men vi burde ikke tapt så mye

Evig Pint

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #158 på: Oktober 29, 2010, 10:28:59 »
Kasper blir en av våre viktigste spillere denne sesongen. Sann mine ord.

Kanskje jeg litt stigmatiserende, men jeg har aldri hatt sansen for småfeite keepere. Kasper spiller med en stor keeperdrakt, men i kampen mot Cardiff kunne man godt se at han ikke hadde noen sixpack!

Kasper er trent til 1000.. Så nesten overpumpet ut, tror det er dette som gjør at han fremstår feit. Ã… den sickpacken tror jeg du finner ganske enkelt, hvis du spør pent om du kan få se  ;)
Marching on together

Evig Pint

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #159 på: Oktober 29, 2010, 10:30:29 »
Ikke mektig imponert over prestasjonen hans på mandag. Greit nok, han var ikke ene og alene direkte skyld i noen mål, men imponerer vel ingen på mål 1 og 2.. heller ikke mål nr 4 selv om det var et velplassert skudd.
Gitt alle de andre rå kampene han har stått, så skal han få mandagen gratis av meg. Men han gjorde vel en kamp litt under middels, i likhet med de fleste andre. På 4. målet ventet han vel ikke skudd, og sto litt på feil bein. Tydeligvis ingen andre som ventet skudd heller, for det var jo 0 press på fyren. 1. målet burde jo aldri kommet frem til han i utgangspunktet. Utspark fra mål, liksom? Når skjer det da? 2. målet... vel, det var hardt og velplassert når han først hadde kommet seg gjennom, så jeg klarer ikke helt å skylde på han for det heller. Selv om han nok i sine beste stunder hadde fiksa både 1. og 2. målet. Og kanskje 4. målet.

I sine beste stunder hadde han nok tatt hånd om alle 3 disse måla ja. Men at han er en god og talentfull keeper er det ingen tvil om. Rå utspark (selv om ikke alle mot Cardiff var like bra - setter det på kontoen for rusten kampform, sammen med resten av prestasjonen hans denne kampen)..
Marching on together

Evig Pint

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #160 på: Oktober 29, 2010, 10:36:43 »
Ikke mektig imponert over prestasjonen hans på mandag. Greit nok, han var ikke ene og alene direkte skyld i noen mål, men imponerer vel ingen på mål 1 og 2.. heller ikke mål nr 4 selv om det var et velplassert skudd.
Gitt alle de andre rå kampene han har stått, så skal han få mandagen gratis av meg. Men han gjorde vel en kamp litt under middels, i likhet med de fleste andre. På 4. målet ventet han vel ikke skudd, og sto litt på feil bein. Tydeligvis ingen andre som ventet skudd heller, for det var jo 0 press på fyren. 1. målet burde jo aldri kommet frem til han i utgangspunktet. Utspark fra mål, liksom? Når skjer det da? 2. målet... vel, det var hardt og velplassert når han først hadde kommet seg gjennom, så jeg klarer ikke helt å skylde på han for det heller. Selv om han nok i sine beste stunder hadde fiksa både 1. og 2. målet. Og kanskje 4. målet.
[/quote
2. målet var dommerens feil, Chopra var i offside. Uflaks på 1. målet og det var vel ingen som trodde Lee Naylor skulle skyte på 4. målet



Men nå kom han nå gjennom, og selv om skuddet fra Chopra var hardt så var det ikke topp keeperspill fra Kasper på dette målet (2.). Og mål 1, uflaks ja, men han blir kanskje "litt overivrig" i blant. Tipper det var han som skapte forvirrig hos Bruce. Hadde Kasper brølt "få den ballen til h.. vekk", og holdt seg selv i mål, så hadde det nok aldri blitt mål. Men men, slikt skjer antar jeg (enda jeg føler personlige feil i forsvar skjer litt for ofte i år...).

At denne Lee Naylor skulle skyte på 4. målet så jeg nesten et minutt før ballen lå imål....... Han fikk tid til å sikte.......og lade..... mulig Kasper ikke så utgangen på skuddet, men noen i det forsvaret/midtbanen burde i hvert fall klart å blokkere det skuddet. Elendig press på ballfører fra et passivt Leeds..
Marching on together

4ever arcticwhite

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #161 på: Oktober 29, 2010, 12:15:47 »
Kasper blir en av våre viktigste spillere denne sesongen. Sann mine ord.

Kanskje jeg litt stigmatiserende, men jeg har aldri hatt sansen for småfeite keepere. Kasper spiller med en stor keeperdrakt, men i kampen mot Cardiff kunne man godt se at han ikke hadde noen sixpack!

Du vet vel at Sixpacken til en danske befinner seg der den skal være: I kjøleskapet. PRETT
The future's so White I've got to wear shades 8)

lojosang

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #162 på: Januar 24, 2011, 16:26:57 »
Bare for å ligge litt i forkant av Promo-maset.  ;D
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #163 på: Januar 24, 2011, 17:03:50 »
fant ikke en annen tråd så legger den her jeg...

http://www.leedsunited.com/news/20110124/kasper-bags-fa-cup-award_2247585_2275135

Her skal den....unge mann:   ;)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,12772.0.html

Bare for å ligge litt i forkant av Promo-maset.  ;D

Bare pass deg, Lojo...  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #164 på: Januar 24, 2011, 18:00:49 »
fant ikke en annen tråd så legger den her jeg...

http://www.leedsunited.com/news/20110124/kasper-bags-fa-cup-award_2247585_2275135

Her skal den....unge mann:   ;)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,12772.0.html

Bare for å ligge litt i forkant av Promo-maset.  ;D

Bare pass deg, Lojo...  ;D

Det skal vel være "MODERATOR: Lojo"?  ;D
- Leif Olav

Sleivind

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #165 på: Mars 15, 2011, 12:50:05 »
Nettopp sett gjennom høydepuntene fra Ipswich-kampen. Og har den godeste Kasper begynt å bli litt vel rund i kantene? Synes jeg skimter noe under drakta som ikke skal være der?

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #166 på: Mars 24, 2011, 09:18:15 »
I en artikkel hvor Rune A. Jarstein lovpriser Van Der Sar, og viser til Peter Schmeichel som et annet forbilde, har TV2 prestert å ha bilde av hans sønn - Kasper Peter Schmeichel. Sjekk bilde midt i artikkelen.

http://www.tv2sporten.no/fotball/landslag/jarstein-mener-denne-keeperen-er-best-i-verden-3450771.html

auren

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #167 på: Mars 24, 2011, 09:35:01 »
I en artikkel hvor Rune A. Jarstein lovpriser Van Der Sar, og viser til Peter Schmeichel som et annet forbilde, har TV2 prestert å ha bilde av hans sønn - Kasper Peter Schmeichel. Sjekk bilde midt i artikkelen.

http://www.tv2sporten.no/fotball/landslag/jarstein-mener-denne-keeperen-er-best-i-verden-3450771.html

Det er da vitterlig Schmeichel senior det er bilde av! Har jo scumdrakten på seg og alt. Men kanskje TV2 har fjernet bildet nå..?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #168 på: Mars 24, 2011, 09:48:55 »
håper tv2 har byttet bildet ellers har kalle et forklaringsproblem ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #169 på: Mars 24, 2011, 09:56:39 »
Hehe. Det forrige bildet hadde også en Schmeichel i grønn drakt, men å forveksle en SCUMdrakt og Leedsdrakt, nei det ville være djevelsk av meg. Sjekk kommentarene i bunnen av artikkelen ;)

jarle

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #170 på: Mars 24, 2011, 10:02:31 »
Hehe. Det forrige bildet hadde også en Schmeichel i grønn drakt, men å forveksle en SCUMdrakt og Leedsdrakt, nei det ville være djevelsk av meg. Sjekk kommentarene i bunnen av artikkelen ;)


he he... de kommentarene reddet deg!

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #171 på: Mars 24, 2011, 10:20:44 »
Hehe. Det forrige bildet hadde også en Schmeichel i grønn drakt, men å forveksle en SCUMdrakt og Leedsdrakt, nei det ville være djevelsk av meg. Sjekk kommentarene i bunnen av artikkelen ;)


he he... de kommentarene reddet deg!

Nei, de underbygger bare det jeg så - og det var dette bilde her: http://d.yimg.com/i/ng/sp/empics/20110108/23/304564073-08012011234820.jpg  :)
Artikkelen:
Publisert    24.03.2011 08.43
Oppdatert    24.03.2011 09.29
« Siste redigering: Mars 24, 2011, 10:23:32 av kalle_92 »

Sleivind

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #172 på: April 11, 2011, 22:09:01 »
Nettopp sett gjennom høydepuntene fra Ipswich-kampen. Og har den godeste Kasper begynt å bli litt vel rund i kantene? Synes jeg skimter noe under drakta som ikke skal være der?


Begynner de litt runde kantene på Kasper å koste oss baklengsmål? Ikke gjort noen direkte tabber, men synes han har sett mer og mer defensiv ut utover i sesongen.

lojosang

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #173 på: April 11, 2011, 22:56:02 »
Nettopp sett gjennom høydepuntene fra Ipswich-kampen. Og har den godeste Kasper begynt å bli litt vel rund i kantene? Synes jeg skimter noe under drakta som ikke skal være der?


Begynner de litt runde kantene på Kasper å koste oss baklengsmål? Ikke gjort noen direkte tabber, men synes han har sett mer og mer defensiv ut utover i sesongen.

Hvem er det du vil ha i mål? Calista Flockheart?
- Leif Olav

Sleivind

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #174 på: April 11, 2011, 23:04:26 »
Nettopp sett gjennom høydepuntene fra Ipswich-kampen. Og har den godeste Kasper begynt å bli litt vel rund i kantene? Synes jeg skimter noe under drakta som ikke skal være der?


Begynner de litt runde kantene på Kasper å koste oss baklengsmål? Ikke gjort noen direkte tabber, men synes han har sett mer og mer defensiv ut utover i sesongen.

Hvem er det du vil ha i mål? Calista Flockheart?

Nei, ikke egentlig.

Vil ha Kasper i mål jeg, stiller bare spørsmålstegn ved noen av baklengsmålene vi har pådratt oss i det siste.

Leedsfan

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #175 på: April 11, 2011, 23:27:19 »
Kasper blir en av våre viktigste spillere denne sesongen. Sann mine ord.

På godt og vondt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Superfan

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #176 på: April 12, 2011, 00:44:22 »
Kasper blir en av våre viktigste spillere denne sesongen. Sann mine ord.

På godt og vondt!

Hehe. Litt urettferdig å skylde på Kasper. Forsvaret vårt har jo vært råttent hele sesongen.

B_Ød

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #177 på: April 12, 2011, 07:58:10 »
Hehe. Litt urettferdig å skylde på Kasper. Forsvaret vårt har jo vært råttent hele sesongen.
Enig, men vil ikke gi'n 100% immunitet heller..
Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #178 på: April 12, 2011, 12:31:34 »
Nettopp sett gjennom høydepuntene fra Ipswich-kampen. Og har den godeste Kasper begynt å bli litt vel rund i kantene? Synes jeg skimter noe under drakta som ikke skal være der?


Begynner de litt runde kantene på Kasper å koste oss baklengsmål? Ikke gjort noen direkte tabber, men synes han har sett mer og mer defensiv ut utover i sesongen.

Hvem er det du vil ha i mål? Calista Flockheart?







 ;D ;D ;D ;D Kostelig kommentar...!!!!!!
Yeboahs vitne

Superfan

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #179 på: April 12, 2011, 14:04:38 »
Hehe. Litt urettferdig å skylde på Kasper. Forsvaret vårt har jo vært råttent hele sesongen.
Enig, men vil ikke gi'n 100% immunitet heller..

Enig i det. Har vel ikke vært den matchvinneren jeg hadde håpet på...