Skrevet av Emne: Ex-SPILLER: Kasper Schmeichel  (Lest 79877 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #180 på: April 12, 2011, 14:38:51 »
Hehe. Litt urettferdig å skylde på Kasper. Forsvaret vårt har jo vært råttent hele sesongen.
Enig, men vil ikke gi'n 100% immunitet heller..

Enig i det. Har vel ikke vært den matchvinneren jeg hadde håpet på...
Nei, nå synes jeg faktisk dere går for langt i kritikken av Kasper. Han har stort sett vært god hele sesongen! Han har hatt mange matchvinnerredninger (blant annet mot Arsenal), og har vært stabil. Enig i at han har stort forbedringspotensiale til å være mer offensiv i feltet, slik vi ser at Jarstein ofte er (dog ikke alltid med hell ;) ). Må vel også jobbe litt med posisjonering, og især på dødballer.

Synes bare det blir litt dumt å kritisere Kasper med en gang. Alle kan ha en dårlig dag på jobben. Men når det er sagt, er det klart at hvis Kasper Peter Schmeichel ønsker å bli en toppkeeper, må han være stabil og aldri gjøre feil - Se for eksempel på scumkeeperen Van Der Sar.
Har altså fortsatt en del å lære denne karen, men at han ikke er matchvinner, nei det vil jeg ikke være med på.

B_Ød

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #181 på: April 12, 2011, 14:42:16 »
Hehe. Litt urettferdig å skylde på Kasper. Forsvaret vårt har jo vært råttent hele sesongen.
Enig, men vil ikke gi'n 100% immunitet heller..

Enig i det. Har vel ikke vært den matchvinneren jeg hadde håpet på...
Nei, nå synes jeg faktisk dere går for langt i kritikken av Kasper. Han har stort sett vært god hele sesongen! Han har hatt mange matchvinnerredninger (blant annet mot Arsenal), og har vært stabil. Enig i at han har stort forbedringspotensiale til å være mer offensiv i feltet, slik vi ser at Jarstein ofte er (dog ikke alltid med hell ;) ). Må vel også jobbe litt med posisjonering, og især på dødballer.

Synes bare det blir litt dumt å kritisere Kasper med en gang. Alle kan ha en dårlig dag på jobben. Men når det er sagt, er det klart at hvis Kasper Peter Schmeichel ønsker å bli en toppkeeper, må han være stabil og aldri gjøre feil - Se for eksempel på scumkeeperen Van Der Sar.
Har altså fortsatt en del å lære denne karen, men at han ikke er matchvinner, nei det vil jeg ikke være med på.
ååå..detti var vel ganske så besinnet kritikk..syns du itte?
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #182 på: April 12, 2011, 14:44:00 »
Hehe. Litt urettferdig å skylde på Kasper. Forsvaret vårt har jo vært råttent hele sesongen.
Enig, men vil ikke gi'n 100% immunitet heller..

Enig i det. Har vel ikke vært den matchvinneren jeg hadde håpet på...
Nei, nå synes jeg faktisk dere går for langt i kritikken av Kasper. Han har stort sett vært god hele sesongen! Han har hatt mange matchvinnerredninger (blant annet mot Arsenal), og har vært stabil. Enig i at han har stort forbedringspotensiale til å være mer offensiv i feltet, slik vi ser at Jarstein ofte er (dog ikke alltid med hell ;) ). Må vel også jobbe litt med posisjonering, og især på dødballer.

Synes bare det blir litt dumt å kritisere Kasper med en gang. Alle kan ha en dårlig dag på jobben. Men når det er sagt, er det klart at hvis Kasper Peter Schmeichel ønsker å bli en toppkeeper, må han være stabil og aldri gjøre feil - Se for eksempel på scumkeeperen Van Der Sar.
Har altså fortsatt en del å lære denne karen, men at han ikke er matchvinner, nei det vil jeg ikke være med på.


Men....han burde jo vært litt tynnere da, med tanke på all den jobben vi har gitt ham med et mildt sagt porøst forsvar.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kasper Schmeichel signs
« Svar #183 på: April 12, 2011, 15:19:06 »
Hehe. Litt urettferdig å skylde på Kasper. Forsvaret vårt har jo vært råttent hele sesongen.
Enig, men vil ikke gi'n 100% immunitet heller..

Enig i det. Har vel ikke vært den matchvinneren jeg hadde håpet på...
Nei, nå synes jeg faktisk dere går for langt i kritikken av Kasper. Han har stort sett vært god hele sesongen! Han har hatt mange matchvinnerredninger (blant annet mot Arsenal), og har vært stabil. Enig i at han har stort forbedringspotensiale til å være mer offensiv i feltet, slik vi ser at Jarstein ofte er (dog ikke alltid med hell ;) ). Må vel også jobbe litt med posisjonering, og især på dødballer.

Synes bare det blir litt dumt å kritisere Kasper med en gang. Alle kan ha en dårlig dag på jobben. Men når det er sagt, er det klart at hvis Kasper Peter Schmeichel ønsker å bli en toppkeeper, må han være stabil og aldri gjøre feil - Se for eksempel på scumkeeperen Van Der Sar.
Har altså fortsatt en del å lære denne karen, men at han ikke er matchvinner, nei det vil jeg ikke være med på.
ååå..detti var vel ganske så besinnet kritikk..syns du itte?
Hehe. Etterpåklokskapen seirer igjen - jeg legger meg i støvet.

Promo - du synes vel ikke at denne skal hete Spiller: Kasper Schmeichel? :p

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #184 på: April 12, 2011, 16:03:44 »
Promo - du synes vel ikke at denne skal hete Spiller: Kasper Schmeichel? :p

Heter den ikke det da??? ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #185 på: April 12, 2011, 19:58:08 »
Promo - du synes vel ikke at denne skal hete Spiller: Kasper Schmeichel? :p

Heter den ikke det da??? ;)
:D

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #186 på: April 13, 2011, 17:01:10 »
Promo - du synes vel ikke at denne skal hete Spiller: Kasper Schmeichel? :p

Heter den ikke det da??? ;)
:D

Godt jobba, kalle_92!!! De hører så sjelden på meg!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #187 på: April 13, 2011, 17:44:22 »
Promo - du synes vel ikke at denne skal hete Spiller: Kasper Schmeichel? :p

Heter den ikke det da??? ;)
:D

Godt jobba, kalle_92!!! De hører så sjelden på meg!  ;)
Haha!  8)

Ozzy96

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #188 på: April 14, 2011, 23:04:49 »
dinna karen e klasse veitu :D eg grøsse når eg tenke over kor mange fleire mål me hadde sluppe inn med ein dårlegare keeper

Leedsfan

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #189 på: April 15, 2011, 09:08:43 »
dinna karen e klasse veitu :D eg grøsse når eg tenke over kor mange fleire mål me hadde sluppe inn med ein dårlegare keeper

Er ikke så sikker på at vi hadde sluppet inn så mange flere mål med Higgs. Kaspers manglende rekkevidde og dårlig plasseringsevne har kostet oss mange mål denne sesongen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #190 på: April 18, 2011, 11:35:31 »
Her er en som beskriver situasjonen ganske bra:

Sitat
Being pretty average is his downfall. The bloke is a liability.

His 'quick throws' usually find a fullback running back towards goal with the opposition closing them down.

He practices punching rather than catching in the warm up, which is a sad indictment of how the coaching staff view his catching ability.

He dives theatrically for shots that are going well wide.

He berates the defence for his own mistakes, for the rest of the game he is silent.

He kicks the ball into the crowd when we've just gone a goal down rather than returning it to the centre circle.

He gets caught in no mans land time and again as he's scared to leave his line. He starts to come out, goes back, comes out, goes back, picks the ball out the net.

Rart egentlig at Kasper slipper unna mye kritikk om dagen. Er det navnet hans som gjør det?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #191 på: April 18, 2011, 11:39:51 »
er slettes ikke sikker på at vi hadde ligget noe dårligere an med Higgs mellom stengene.
Mener å huske en helt annen ro i forsvaret under ham, men da var jo også for det meste Paddy med bak der...
Ups & Ups!!

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #192 på: April 18, 2011, 15:04:19 »
er slettes ikke sikker på at vi hadde ligget noe dårligere an med Higgs mellom stengene.
Mener å huske en helt annen ro i forsvaret under ham, men da var jo også for det meste Paddy med bak der...

Forsåvidt sant, men den ene(?) kampen Higgs har stått denne sesongen endte med 4-6 og alt annet enn ro i rekkene. Husker jeg riktig burde Higgs vært på 4 av målene.
KEEP FIGHTING!!

Masinga

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #193 på: Mai 13, 2011, 22:28:44 »
Unge Kasper tatt ut i landslagstroppen til Danmark.
http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/danmark/artikkel.php?artid=10085555

Meget bra!
Masinga, medl.nr. 1250

Leedsfan

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #194 på: Juni 20, 2011, 19:43:04 »
Her er en som beskriver situasjonen ganske bra:

Sitat
Being pretty average is his downfall. The bloke is a liability.

His 'quick throws' usually find a fullback running back towards goal with the opposition closing them down.

He practices punching rather than catching in the warm up, which is a sad indictment of how the coaching staff view his catching ability.

He dives theatrically for shots that are going well wide.

He berates the defence for his own mistakes, for the rest of the game he is silent.

He kicks the ball into the crowd when we've just gone a goal down rather than returning it to the centre circle.

He gets caught in no mans land time and again as he's scared to leave his line. He starts to come out, goes back, comes out, goes back, picks the ball out the net.

Rart egentlig at Kasper slipper unna mye kritikk om dagen. Er det navnet hans som gjør det?

Bye bye Schmeichel, hopefully you won't be missed.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Søren

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #195 på: Juni 20, 2011, 19:46:39 »
Ja det gør ondt at skulle tage afsked med Schmeichel, når man er dansker og Leedsfan, så var det en gylden kombination ellers.

Men bedstefar Bates skal bruge penge og Kasper må ofres.
One Gary Kelly, There's Only One Gary Kelly

Twitter: @observer_dk

Leedsfan

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #196 på: Juni 23, 2011, 15:13:19 »
Noen som er uenig?

Whites need goalkeeper better than Schmeichel - Matteo

Sitat
Former Leeds United star Dominic Matteo does not believe that the imminent departure of Kasper Schmeichel is a big loss, but says Leeds must find a player of quality to fill the gap.

The thought of Kasper Schmeichel leaving Leeds United doesn’t worry me unduly; not like the sale of Robert Snodgrass or Max Gradel would.

It’s a controversial move on the part of Simon Grayson but he’s got bigger decisions to make before the season starts in August.

No offence to Schmeichel but I was underwhelmed by his first year at Elland Road.

To begin with, I saw real talent in him – good reactions, great self-confidence and a touch of arrogance.

But his season as a whole was unconvincing and it’s not a surprise that Leeds have given serious thought to his future and the goalkeeping role in general.

To be clear, the concession of 70 league goals was not just Schmeichel’s fault. The blame was collective amongst Simon’s defence and if his keeper is paying the price then perhaps other players should too.

But in no way could Schmeichel stand back and claim that the club’s major weakness last season had nothing to do with him. As I’ve said many times before, Leeds’ defensive record was inadequate and ultimately that comes down to the personnel.

The more I saw of Schmeichel, the more I wondered if the club would be better served by a more experienced alternative. To watch him, he shouts and bawls constantly but there’s a big difference between ranting and raving and getting your message across.

Keepers are taught to be vocal but, speaking as a former defender, you don’t want constant rollickings or regular post-mortems. You want someone who can read the game and see what’s coming, to guide you through and keep you right.

To me, that skill really does come with age.

I was lucky to play for a few years in front of one of the best English keepers of recent times – Nigel Martyn.

Nigel oozed class and proved a supremely-talented player but, first and foremost, he was absolutely solid and ultra-reliable.

Does that make a difference to the defence around him? Of course it does!

At no stage of my time with Leeds did I ever look at Nigel behind me and think ‘what’s he going to do next’?

When it came to deliveries into the box, he was very selective about which he came to collect. Unlike someone like David James, whose inability to deal with crosses earned him criticism throughout his career, Nigel never took risks. If a ball was his, he’d smother it. But nine times out of 10, he expected his defence to see it off.

As a result we all knew where we stood. If Nigel called, he’d deal with the danger. If he didn’t, I’d stick my head in or look for a team-mate to do the same.

I can’t remember many occasions when we stood around debating crossed wires while the ball lay in the back of our net. In the main, that sort of organisation and understanding forced the opposition to score decent goals.

Quite frankly, very few of the goals conceded by Leeds last season could be classed as decent. It’s not going too far to say that most were unacceptably soft.

In the end it cost Leeds a play-off position and I’d have been disappointed if Simon hadn’t seen fit to make major changes at the back. It was a basic requirement this summer.

To give Schmeichel his due, some of his saves were outstanding but his all-round game is still to develop. Given the choice, I’d always take a reliable keeper who does the basics very well over one who has the ability to make top-class saves but who suffers from obvious flaws.

In a division like the Championship, reliability and consistency count for so much and flamboyance is neither here nor there.

Schmeichel, in fairness, has the makings of a very good keeper, but this has the makings of a good deal for Leeds.

They’ll pull in around £1m and have both the time and the finance to find a replacement. But it will only be a good deal if that replacement is markedly better than Schmeichel.

Signing someone on a par with him would be a pointless exercise. It’s a position where the club need to invest.

Some people will take an alternative view and argue that Schmeichel is a player who Leeds should have retained.

Others will ask if selling Schmeichel means that other valuable players in United’s squad will be sold as well.

On the basis that the Schmeichel deal was agreed in order to bring in a more consistent keeper, I’d hope that plans to sell Snodgrass and Gradel are not on the agenda.

My opinion is that Leeds can more than cope with losing Schmeichel. Having released Bradley Johnson and Neil Kilkenny, I don’t think the same could be said of losing Snodgrass and Gradel.

Were they to move on before the start of the season, you’d suddenly be talking about massive changes to a side that went very close to the play-offs last season.

Replacing that pair would be extremely difficult.

Obviously you’d pull in large transfer fees for them but if they cost money then so would new signings of similar ability.

Add to that problem is the fact that players who command sizeable transfer fees also command sizeable wages and you can see why securing like-for-like swaps might be extremely difficult for a club like Leeds, where the wage structure is strictly maintained.

Next season, for the first time, Simon is going to be under quite a bit of pressure. The supporters will demand a lot of him and his players. For that reason, it’s vital that his team is filled with lads that he believes in and lads that he can trust.

Clearly Schmeichel doesn’t fit that bill.

Anyone who watched Leeds last season could see that Snodgrass and Gradel do fit the bill. I know that every player has his price but these are two who Simon must fight to keep at all costs.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #197 på: Juni 23, 2011, 16:43:38 »
Ikkje uenig,men inntil det motsatte er bevist så er eg ikkje sikker på at dette skjer:

Former Leeds United star Dominic Matteo does not believe that the imminent departure of Kasper Schmeichel is a big loss, but says Leeds must find a player of quality to fill the gap.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #198 på: Juni 23, 2011, 18:46:50 »
Synes dette er helt på trynet! har han mye lønn?
Jeg synes han var en kjempe keeper som er ung og har store ambisjoner!
ELSKER og spille for Leeds.

Pontus ❤

bwirum

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #199 på: Juni 24, 2011, 08:20:48 »
Han har aldri vært noen kjempekeeper, men han har evnen til å plukke frem noen spektakulære redninger innimellom. Det gjør seg jo utrolig godt på TV, men det er snittet som gjelder i lengden.

Allikevel, han må erstattes av, som Matteo sier, quality. Ellers var det vel ikke store poenget.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Leedsfan

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #200 på: Juni 27, 2011, 18:08:48 »
Takk for et spennende år og lykke til i Leicester...

www.leedsunited.com

Sitat
Goalkeeper Kasper Schmeichel has signed for Leicester City for an undisclosed fee.

The Dane signed a three-year contract with the Foxes on Monday afternoon, after the club accepted an offer from the Foxes for his services.

The 24-year-old made 40 appearances for United last season after joining from Notts County in the summer of 2010.

After accepting the offer, United manager Simon Grayson said the goalkeeping position was an area he was looking to strengthen for the new season.

Grayson has already signed Paul Rachubka from Blackpool and is aiming to sign another senior goalkeeper in readiness for the new campaign.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Allanclarke

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #201 på: Juni 27, 2011, 18:54:55 »
Helt katastrofe at du selges! Men lykke til videre Kasper. Du har blitt dårlig behandlet og fortjener bedre enn dette! >:(  >:( >:( >:( >:(

Cherry

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #202 på: Juni 28, 2011, 09:35:16 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/7007732/Schmeichel-seals-Foxes-move

bekreftet ja.... da er det bare å begynne å finen noen spillere Simon.
vi får vel 3-5 stk får denne summen her....ref fjoråret!
 

Hobben

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #203 på: Juni 28, 2011, 09:38:02 »
Helt katastrofe at du selges! Men lykke til videre Kasper. Du har blitt dårlig behandlet og fortjener bedre enn dette! >:(  >:( >:( >:( >:(

Ikke katastrofe, men markelig.... Men, vi ska inn med en bedre, der har jo SG sakt  ::)
Rogaland Whites

ollan

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #204 på: Juni 28, 2011, 10:05:36 »
Nå har Kasper signert for revene og alle er fornøyd, har min mistanke om at all støyen rundt denne overgangen skyldes Kasper selv og agenten hans. En god lønn i Leicester, en manager som han har spilt under 2 perioder tidligere osv osv (på Leicester sine fora diskuteres det en sign o.f. på 100000£ og en ukelønn på rundt 20 000£)men dette er jo bare rykter slik som vi her driver med ;).... men de klarte det kunststykke å få det til å se ut som at Leeds ABSOLUTT ville bli kvitt han. Nå går han med ryggen rak og sier han selvfølgelig ikke ville dra fra Leeds og han ble presset ut.
Tror også at det var derfor ar SG sa som han gjorde i intervjuet forrige uke, sikkert litt fordi de følte at han hadde gått bak ryggen på Leeds uten å ha lov å snakke med andre klubber....
Sorry, men i dagens kyniske marked av spillere og agenter tror jeg ikke dette er den hele og fulle sannheten...minner litt om M.Gallas sin kontroversielle overgang fra Chelski til Arsenal. 2 år igjen av kontrakten og setter seg på bakbena og truer med selvmål og mere til, sikkert ikke den hele og fulle sanhhet der heller..
Lykke til i Leicester og takk for mye spektatulert og ikke minst mye rart levert mellom stengene for LEEDS United.

MOT
Ollan

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #205 på: Juni 28, 2011, 10:50:21 »
SG sier det Bates vil han skal si. Det at de sa de hadde en bedre keeper på gang var reint jug. Hvis ikke dene Rubbish er denne mannen SG  tenkte på da. Og vi vet alle hvor dårlig SG er på overgangsmarkedet.
Nei dette er en skandale og bortforklaring fra SG.

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #206 på: Juni 29, 2011, 10:22:02 »
Samtidig så undres jeg over hvorfor ikke hele den defansive lagdelen på Leeds er blitt tuppa ut av porten på ER. For de er like ansvarlig som Schmeichelnår det kommer til det å slippe inn mål   ;) ;) ;) ;) ;)

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #207 på: Juni 29, 2011, 12:18:17 »
Kasper er sikkert ikke uerstattelig, men det er et par rare ting i denne saken etter min mening:
Vi har et keepertalent på kun 24 år, som er landslagskeeper for Danmark.
Plutselig sier MUN at han kommer til å bli tredjekeeper neste sesong, så han bør forsvinne.SG sier rett ut at han er for dårlig.På bakgrunn av dette bør det komme en keeper som er like god....det vi har vært linket med gjør meg alvorlig bekymret >:(
Alle supportere forventer nok å få inn en god 1. keeper,hvis det et eller annet rask tror jeg faktisk fansen vil reagere :(
Min kilde påstår at SG er så lykkelig over å være manager i Leeds at han finner seg i det meste...og har blitt lovet bedre tider ;)
Vanskelig å si om dette stemmer....

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #208 på: Juni 29, 2011, 12:32:02 »
SG sier det Bates vil han skal si. Det at de sa de hadde en bedre keeper på gang var reint jug. Hvis ikke dene Rubbish er denne mannen SG  tenkte på da. Og vi vet alle hvor dårlig SG er på overgangsmarkedet.
Nei dette er en skandale og bortforklaring fra SG.

en liten selvmotsigelse å si hvor ubrukelig larry er på transferfronten når han selger kasper må vel være at det var larry som også KJØPTE kasper  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Kasper Schmeichel
« Svar #209 på: Juni 29, 2011, 14:45:04 »
SG sier det Bates vil han skal si. Det at de sa de hadde en bedre keeper på gang var reint jug. Hvis ikke dene Rubbish er denne mannen SG  tenkte på da. Og vi vet alle hvor dårlig SG er på overgangsmarkedet.
Nei dette er en skandale og bortforklaring fra SG.

en liten selvmotsigelse å si hvor ubrukelig larry er på transferfronten når han selger kasper må vel være at det var larry som også KJØPTE kasper  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
ja, og 1 år etter så er han ifølge SG for dårlig...og i den perioden har han kommet i landslagstroppen til Danmark....det er noe som klinger litt rart her... :(