Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Billy Paynter  (Lest 83358 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TK20

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #30 på: Juni 02, 2010, 19:16:01 »
Spennende!

mac_gyver

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #31 på: Juni 02, 2010, 19:21:40 »
Grella og Paynter på topp neste år 8)
Pride of Yorkshire

trosetti

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #32 på: Juni 02, 2010, 19:30:19 »
Statistikken taler for seg selv. Becks scoret 30 i fjor, Paynter 29, på samme nivå. Det må vel bety at de er like gode?  ::)
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Lund93

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #33 på: Juni 02, 2010, 19:42:39 »
Vi burde hentet inn Mark Viduka!  ;) han er vel uten kontrakt

Det er jo Chapman også...men av og til skal man la gamle helter være gamle helter. Ja, jeg ser smileyen din ;-)

Ellers velkommen til Billy.

Comeback på Chapman og Brian Deane hadde vært topp!  ;)
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

raggen

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #34 på: Juni 02, 2010, 19:47:18 »
vet ikke hva vi kan forvente oss av paynter men tror og håper det kan være en god fortsterkning.

Ønsker han velkommen uansett ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

abbe

  • Gjest
Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #35 på: Juni 02, 2010, 20:18:44 »
Statistikken taler for seg selv. Becks scoret 30 i fjor, Paynter 29, på samme nivå. Det må vel bety at de er like gode?  ::)

Håper Paynter ikke melder seg ut av laget i 3 mnd. slik at vi i praksis spiller med 10 spillere.
Dog, vi vinner jo rett som det er med 10 spillere ;)

Tom S

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #36 på: Juni 02, 2010, 20:34:57 »
Igjen ein spennende signering av Larry.
Vanskelig å seie kor god Paynter er i Championship, men han har hatt ein kjempesesong i Swindon.

Schmeichel og Paynter på plass og enda ikkje brukt eit pund i overgangsum, lover bra for fortsettelsen. Den store og dyre signingen er enda ikkje gjort, trur eg.
COME ON LEEDS !!

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #37 på: Juni 02, 2010, 20:47:11 »
Billy Paynter til Leeds


Kun få dager etter kampen på Wembley er det nå klart at sesongens toppscorer Billy Paynter har forlatt Swindon og skrevet under for Leeds United.

25-åringen har scoret 29 mål for Swindon Town denne sesongen, og har tiltrukket seg oppmerksomhet ut over League One. Kontrakten til Billy gikk ut etter sesongen, og det har lenge vært antatt at han kom til å forlate klubben for å prøve seg på et høyere nivå hvis ikke Swindon rykket opp.

Som kjent må vi ta en ny sesong i League One, og Billy Paynter valgte - tross et gullkantet kontraktsforslag fra Swindon - å skrive under på en lukerativ kontrakt med Leeds United som binder ham til Elland Road for de neste tre sesongene.

Paynter kom til Swindon før 2007/08-sesongen fra Southend United, der han nærmest ble mobbet vekk av fansen og stemplet som utrent. Han hadde ingen spesiell god førstesesong for Swindon, og noterte seg bare for 10 mål på 40 kamper. Sesongen etter scoret han 12 på 47 - og det er ikke før i år at det har løsnet for Billy, som i år ble toppscorer med 29 mål på totalt 50 kamper - cup og liga.

Så gjenstår det å se om Billy blir en umiddelbar hit i Leeds, eller om han også der trenger en god del tid på å slå igjennom. Personlig ser jeg ikke på Billys avgang som noe stort tap for Swindon. Greit nok, vi har mistet toppscoreren vår - men Swindon har tilbake Charlie Austin som er god for like mange scoringer neste sesong. Personlig synes jeg at Paynter nok gjorde en i overkant bra sesong til ham å være, men det var også mange kamper han var fryktelig borte i - og han skal løfte seg atskillige hakk for ikke å bli gjort til plukkfisk av den kravstore fansen i Yorkshire.

... men for all del; lykke til Billy og takk for alt i STFC!

norskefans.com

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #38 på: Juni 02, 2010, 20:48:08 »
Igjen ein spennende signering av Larry.
Vanskelig å seie kor god Paynter er i Championship, men han har hatt ein kjempesesong i Swindon.

Schmeichel og Paynter på plass og enda ikkje brukt eit pund i overgangsum, lover bra for fortsettelsen. Den store og dyre signingen er enda ikkje gjort, trur eg.

Enig med deg Tom!

Papi

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #39 på: Juni 02, 2010, 20:57:05 »
Flott signering!
Paynter viser til nesten 30mål denne sesongen, og dette viser jo som flere poengterer her målteft!

Kva vil vi egentlig helst kjøpe inn?

Ein PL spiss som har scoret 5 mål i løpet av siste året, CCC spiller fra i fjor som scoret 15 mål eller ein spiller som er skikkelig i vinden og kan vise til 30 mål???

Og kva er bedre enn og hente spillere som er ute av kontrakt så lenge dei styrker laget?
For meg kan vi gjerne bruke 0 pund så lenge resten av signeringene er på dette nivået.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Leedsulf

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #40 på: Juni 02, 2010, 21:24:19 »
Tror dette kan bli en meget bra signering. Kun Lambert foran seg på toppscorerlista for ligaen denne sesongen sier vel sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #41 på: Juni 02, 2010, 22:19:35 »
Igjen ein spennende signering av Larry.
Vanskelig å seie kor god Paynter er i Championship, men han har hatt ein kjempesesong i Swindon.

Schmeichel og Paynter på plass og enda ikkje brukt eit pund i overgangsum, lover bra for fortsettelsen. Den store og dyre signingen er enda ikkje gjort, trur eg.
helt enig..de beste spillerne koster sjelden noe som helst ;D
den massive signingen av kvalitetspissen til £100.000 er ennå ikke gjort....eller er det Paynter som skal fylle Beckfords sko..?
blir spennende å se hvor mange lånespillere og annet rask vi har samlet opp til seriestart ;D
Tviler på at de kommende spillerne har like bra kvalitet som Schmeichel ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #42 på: Juni 02, 2010, 22:27:05 »
Hmm. 'Gratisvare' som nettopp har nettet nesten 30 mål på en sesong (i klasse med Beck'sen vår) er jo bra! Vi måtte nok ut med en del i sign on fee, men neppe avskrekkende mye(?) Det jeg frykter, er at han er en 'one season wonder' - det er en del av de.
Så en toppspiss i tillegg hadde iallefall beroliget meg...

 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

mac_gyver

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #43 på: Juni 02, 2010, 22:40:55 »
Spennende dette! Liker det!
Men han virker som en utrolig kjedelig person....hehe. så intervjuet av han på LUTV. Jeg sovna 14 ganger.
Pride of Yorkshire

Dennis

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #44 på: Juni 02, 2010, 22:41:39 »
Jeg tror heller ikke dette er den klare erstatteren for Beckford. Med tanke på at Kandol er på vei ut, tror jeg det kommer minst en spiss til inn.

Likevel: Kupp med tanke på fjorårssesongen og at han kommer gratis gjør bare signeringen bedre.

DHY: Noen ganger tror jeg faktisk du MENER at overgangssummen bestemmer kvaliteten. Var Kisnorbo dårlig i årets sesong, selv om dere avskreiv han grunnet manglende sum? Er ikke Schmeichel like spennende ettersom han kom gratis? Ville Fabregas vært dårlig om han gikk til Barca på free transfer?

Merkelig at du alltid henger deg opp i om noen kommenterer at det er en god signering siden han ikke kostet pund. Veit i alle fall hva jeg ville valgt av å hente ti gratis spillere, kontra å hente de samme spillerne for 10 millioner pund.

Lover du å spise i deg ordene om det kommer en spiller til millionen?  ;)
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #45 på: Juni 02, 2010, 22:52:24 »
Jeg tror heller ikke dette er den klare erstatteren for Beckford. Med tanke på at Kandol er på vei ut, tror jeg det kommer minst en spiss til inn.

Likevel: Kupp med tanke på fjorårssesongen og at han kommer gratis gjør bare signeringen bedre.

DHY: Noen ganger tror jeg faktisk du MENER at overgangssummen bestemmer kvaliteten. Var Kisnorbo dårlig i årets sesong, selv om dere avskreiv han grunnet manglende sum? Er ikke Schmeichel like spennende ettersom han kom gratis? Ville Fabregas vært dårlig om han gikk til Barca på free transfer?

Merkelig at du alltid henger deg opp i om noen kommenterer at det er en god signering siden han ikke kostet pund. Veit i alle fall hva jeg ville valgt av å hente ti gratis spillere, kontra å hente de samme spillerne for 10 millioner pund.

Lover du å spise i deg ordene om det kommer en spiller til millionen?  ;)
Nå er det slik at summen i seg selv ikke bestemmer kvaliteten, men: hadde det enda vært kjente gode spillere som kom gratis til oss.Er enig i at Schmeichel kan være et scoop, men alle disse andre uten kontrakt eller som kommer gratis har vi nesten ikke hørt om.Poenget er at denne klubben som omsetter for ca £25mill i året, har altså ikke råd til å kjøpe en kvalitetsspiller til feks £1mill for å gi et signal om at klubben satser på å rykke opp til PL.Jeg mener at ingenting idag gir signaler om at denne klubben satser på opprykk og vil tiltrekke seg gode spillere.Imidlertid skal jeg legge meg langflat hvis bukkeskjegget splasher ut £1mill på en spiller som Grayson ønsker.Dessverre tror jeg ikke det vil skje.Tør jeg minne om at mange her på forumet spådde en helt annen pengebruk i få tak i gode spillere bare vi rykket opp.Vel, nå har vi rykket opp.... ;D

Dennis

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #46 på: Juni 02, 2010, 22:53:46 »
... og overgangvinduet har ikke åpnet.
Marching on together!

Torpe-do

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #47 på: Juni 02, 2010, 22:58:29 »
Sikkert grei som et oppspillspunkt, men vi mangler fortsatt en dugandes bakromspiss.

nord

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #48 på: Juni 02, 2010, 23:13:12 »
Velkommen til Leeds mr. Panter ! Spark os op til PL  ;D
 

Oggy

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #49 på: Juni 02, 2010, 23:18:32 »
LIKER  :)

Give us some more....
Oggy

Masinga

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #50 på: Juni 02, 2010, 23:18:50 »
Jeg er i den situasjon at jeg har opplevd å se Paynter gjøre to mål mot Leeds live på Elland Road i den begredelige kampen i påska. I så måte er det jo typisk at et lag signerer en spiller som har gjort sine saker bra mot nettopp dem. Det trenger ikke bety at overgangen blir en suksess.

Målene hans på Elland Road 3. april var fine, de. Men sant å si la jeg ikke spesielt merke til Paynter ellers i kampen og tenkte heller ikke at dette var en spiller Leeds måtte sikre seg. Men den ettermiddagen var jeg så irritert at jeg neppe så med velvilje på det Swindon presterte.
Masinga, medl.nr. 1250

DenHviteYeboah

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #51 på: Juni 02, 2010, 23:51:41 »
... og overgangvinduet har ikke åpnet.
jeg skal legge meg langflat hvis vi i august, etter å ha handlet flere kvalitetsspillere har en sterk tropp som kan kjempe om opprykk.Legger DU deg langflat hvis vi som vanlig har rasket sammen 6-7 gratisspillere som kanskje slår an?

Promotion 2010

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #52 på: Juni 03, 2010, 00:08:41 »
Var Kisnorbo dårlig i årets sesong, selv om dere avskreiv han grunnet manglende sum?

Halllllååååå. Kisnorbo holdt jo ikke en hel sesong da. Han klarte seg jo knapt nok til april, ikke rart det da når vi tross alt bare betalte med knapper og glansbilder....  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B-m

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #53 på: Juni 03, 2010, 00:11:38 »
... og overgangvinduet har ikke åpnet.
jeg skal legge meg langflat hvis vi i august, etter å ha handlet flere kvalitetsspillere har en sterk tropp som kan kjempe om opprykk.Legger DU deg langflat hvis vi som vanlig har rasket sammen 6-7 gratisspillere som kanskje slår an?

Tror Kasper avslo Chelsea, Arsenal og bayern munchen nettopp fordi Leeds lovde en storsatsing for å rykke opp. Helt overbevist om det. Ta det med ro din glory hunter :)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kickthemdown

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #54 på: Juni 03, 2010, 00:27:25 »
Jeg vil bare minne folk på om at Leon Constantine også kunne score mål i en sesong...  ::) Hvor mange var det han hadde i Port Vale før han kom til oss? 35?  ;D
« Siste redigering: Juni 03, 2010, 00:29:16 av Alta-White »

J-R

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #55 på: Juni 03, 2010, 00:33:03 »
welcome Billy boy :-*

Jon R

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #56 på: Juni 03, 2010, 00:34:37 »
Grei konkurent til Becchio men unproven på CCC nivå. Kan bli en hit men magefølsen min er bare sånn passe. Omtrent som når vi hentet inn Carl Shutt i sin tid. Måtte debuten bli like bra.  ;D
Jon R.

trondt

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #57 på: Juni 03, 2010, 07:23:59 »
Positiv, til det motsatte er bevist.
Ã… ha en omsetning på 25 mill. i året er vel ikke det samme samme som å si at man kan bruke ubegrenset på spillerkjøp. Hvis utgiftene er 24 mill. i denne omstningen, så er det ikke så mye igjen. Og forresten hvilke "kvalitetsspillere" får man til 1 mill ? Tror at en "free-agent" med 29 mål i bagasjen fra sist sesong besitter like mange kvaliteter som en såkalt "kvalitetsspiller" som vi må kjøpe for 1 mill.

Tom S

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #58 på: Juni 03, 2010, 07:27:11 »
Igjen ein spennende signering av Larry.
Vanskelig å seie kor god Paynter er i Championship, men han har hatt ein kjempesesong i Swindon.

Schmeichel og Paynter på plass og enda ikkje brukt eit pund i overgangsum, lover bra for fortsettelsen. Den store og dyre signingen er enda ikkje gjort, trur eg.
helt enig..de beste spillerne koster sjelden noe som helst ;D
den massive signingen av kvalitetspissen til £100.000 er ennå ikke gjort....eller er det Paynter som skal fylle Beckfords sko..?
blir spennende å se hvor mange lånespillere og annet rask vi har samlet opp til seriestart ;D
Tviler på at de kommende spillerne har like bra kvalitet som Schmeichel ;)



Lat no fred med dette evinnelige maset om at spillere må koste alt for mykje penger for å vere god - boring!
Det er fleire og fleire spillere som "spekulerer" i å sitte ut kontrakten sin for så å bli free agent, dette gjer ikkje spillerene hverken bedre eller dårligere,men rikere.
Det er nok rimeligere med sign on fee enn overgangsum for ein kontraktsfestet spiller, men dette såkalte "rasket" koster nok ein del likevel.

Som nemnt er dette en spennende signering, men Paynterman har kun en god sesong bak seg og ikkje bevisst i Championship så her må vi igjen stole på Larry;
"He works ever so hard, holds the ball up well and he has proved he knows where the back of the net is.
When we knew he was available we were desperate to get him. We feel he will be a good acquisition for the club and I am delighted to have got him."


Eg trur ikkje dette er "erstatningen" for Becks og regner med at det kjem inn ein spiss til. Eg trur også at Leeds har ein pott med pund til spillerkjøp denne sommeren uten at eg har alt for store forhåpninger.

Vi må ha trua, DHY  :)
COME ON LEEDS !!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #59 på: Juni 03, 2010, 08:37:48 »
Spennende dette! Liker det!
Men han virker som en utrolig kjedelig person....hehe. så intervjuet av han på LUTV. Jeg sovna 14 ganger.



Litt urettferdig av deg å skylde på Billy fordi du lider av narkolepsi!!!  ;)  Tror dette kan være et kupp av en signering!!
Yeboahs vitne