Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Billy Paynter  (Lest 83357 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tjalla

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #60 på: Juni 03, 2010, 08:47:51 »
Er som enkelte andre her litt skeptisk, men samtidig lar jeg tvilen komme Paynter til gode. Han må få lov til å vise seg først.

Tror også det er greit å holde tilbake litt på kritikk ang overganger og spekulasjoner osv foreløpig. Som mange andre her sier så er ikke overgangsvinduet egentlig åpnet enda, så det er foreløpig bare kontraktsskriving (og mest unattached spillere som har kontrakter som går ut 30 Juni). De er vel formelt ikke klare før 1 Juli. Tipper at det utover sommeren blir litt klarer forsterkninger som signerer.

MOT!
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

DenHviteYeboah

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #61 på: Juni 03, 2010, 08:49:43 »
Eg trur ikkje dette er "erstatningen" for Becks og regner med at det kjem inn ein spiss til. Eg trur også at Leeds har ein pott med pund til spillerkjøp denne sommeren uten at eg har alt for store forhåpninger.

Vi må ha trua, DHY  
 
 
 
Ja,jeg VIL gjerne ha trua, men synes det er vanskelig når jeg opplever at eneste modell for transfers er å:
-finne en spiller uten kontrakt...
-låne en spiller eller 10...
-satse på en gamling som kanskje holder 1 sesong til...
dette er altså"The Mighty Leeds United" anno 2010 ;)
Tror forøvrig du tenker litt mye med hjertet istedenfor hjernen i ditt innlegg :)
MOT!

auren

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #62 på: Juni 03, 2010, 09:00:35 »
"We feel he will be a good acquisition for the club."

Når jeg leser denne setningen så leser jeg mellom linjene at Paynter blir en bra mann å ha i klubben når sesongen starter, men ikke mer enn det. Han er ikke klubbens nr.1 spiss. Jeg tror det kommer inn et mye større navn i løpet av sommeren.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #63 på: Juni 03, 2010, 09:05:01 »
Eg trur ikkje dette er "erstatningen" for Becks og regner med at det kjem inn ein spiss til. Eg trur også at Leeds har ein pott med pund til spillerkjøp denne sommeren uten at eg har alt for store forhåpninger.

Vi må ha trua, DHY  
 
 
 
Ja,jeg VIL gjerne ha trua, men synes det er vanskelig når jeg opplever at eneste modell for transfers er å:
-finne en spiller uten kontrakt...
-låne en spiller eller 10...
-satse på en gamling som kanskje holder 1 sesong til...
dette er altså"The Mighty Leeds United" anno 2010 ;)
Tror forøvrig du tenker litt mye med hjertet istedenfor hjernen i ditt innlegg :)
MOT!

Er det ikke akkurat dette som er sunn og moderne fotballdrift anno 2010 uten å havne i grøfta? Selv Liverpool trodde de kunne drive på med dyre kjøp. Nå kommer smellen! Til og med byrival og rike Everton venter på spillere uten kontrakt, jf. Beckford. Jeg er bare glad vi slipper å bruke 2 mill. pund på en spiller. Leeds' sine penger er mine penger ;)

Men jeg håper også på noen som har bevist høy klasse i en av de to høyeste divisjonene. Og helst en Bosman....
MOT

Dennis

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #64 på: Juni 03, 2010, 09:09:44 »
... og overgangvinduet har ikke åpnet.
jeg skal legge meg langflat hvis vi i august, etter å ha handlet flere kvalitetsspillere har en sterk tropp som kan kjempe om opprykk.Legger DU deg langflat hvis vi som vanlig har rasket sammen 6-7 gratisspillere som kanskje slår an?

Jeg har vel ikke påstått at det er gull og grønne skoger vi har signert i Paynter, men ok, jeg kan legge meg langflat jeg og innrømme at overgangene eventuelt ikke har vært gode nok, men ikke i august.

Jeg dømmer ikke spillere på navn - spesielt i disse divisjonene - før de har fått vist seg fram. Se bare på Higgs; hvor mange var hoppende glad da han kom? Eller hvor mange (meg inkludert) syns ikke McSheffrey var spennende, PL og greier? På samme tid leste jeg sarkastiske innlegg om "SÃ…Ã…Ã…Ã… lett var det å finne kvalitet, hvorfor var ikke det gjort før?" da Watt kom. En spennende spiller, helt sikkert, men lite involvert i sin låneperiode, uansett.

En gratis spiller trenger ikke nødvendigvis være dårlig og som Tom S skriver, det vil ikke akkurat bli færre bosman-spillere i dagens fotball. Som tidligere skrevet: Ser heller fem-seks free transfers som styrker stallen, enn en enkeltspiller til £2.000.000.
« Siste redigering: Juni 03, 2010, 09:11:56 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Superfan

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #65 på: Juni 03, 2010, 10:32:00 »
Eg trur ikkje dette er "erstatningen" for Becks og regner med at det kjem inn ein spiss til. Eg trur også at Leeds har ein pott med pund til spillerkjøp denne sommeren uten at eg har alt for store forhåpninger.

Vi må ha trua, DHY  
 
 
 
Ja,jeg VIL gjerne ha trua, men synes det er vanskelig når jeg opplever at eneste modell for transfers er å:
-finne en spiller uten kontrakt...
-låne en spiller eller 10...
-satse på en gamling som kanskje holder 1 sesong til...
dette er altså"The Mighty Leeds United" anno 2010 ;)
Tror forøvrig du tenker litt mye med hjertet istedenfor hjernen i ditt innlegg :)
MOT!

"The Mighty Leeds United" anno 2010 rykket med nød og neppe opp fra L1. Face the facts. Det er du som tenker med hjertet istedenfor hjernen.

Papi

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #66 på: Juni 03, 2010, 10:44:00 »
La nå oss diskutere Paynter i denne tråden gutter/jenter.
Ikkje om kven av oss som "vet" best her i verden :)


Det blir spennende og se kva karen duger til, og p.t. den beste spissen i stallen.
Tror vertfall eg!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Adis

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #67 på: Juni 03, 2010, 11:08:16 »
Jeg vil bare minne folk på om at Leon Constantine også kunne score mål i en sesong...  ::) Hvor mange var det han hadde i Port Vale før han kom til oss? 35?  ;D

Hehe, Leon vøtt.. klassespiss!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

mail2rj

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #68 på: Juni 03, 2010, 11:11:33 »
Ser frem til denne på EL til høsten:

OH WHERE HAVE YOU BEEN BILLY BOY BILLY BOY?
OH WHERE HAVE YOU BEEN CHARMING BILLY?

Og ikke minst vil jeg utfordre forumet til å finne på nye variasjoner over fortsettelsen:
I HAVE BEEN TO SEEK A WIFE
SHE'S THE JOY OF MY LIFE
SHE'S A YOUNG THING AND CANNOT LEAVE HER MOTHER
 ;D ;D ;D

Melodien tør være kjent, men likevel:
http://www.youtube.com/watch?v=_uBErE1qgvk&feature=related
(avsunget av en up and coming stjerne på youtube) ;D

Lykke til!

B_Ød

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #69 på: Juni 03, 2010, 13:01:02 »


For meg så virker som om noen her inne lider under et "Beckford-syndrom", altså at vi må ha en god og tilsvarende spillertype som Beckford, ellers så vil det gå dårlig.

yea, what he said! Faktum er vel at puttet mer en JB, må jo være ok det?
Ups & Ups!!

Runar

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #70 på: Juni 03, 2010, 13:41:18 »
Med dagens stall er vi avhengig av en gjennombruddspiss, som JB. Dersom vi henter mer naturlige kantspillere vil kanskje et spisspar med Becchio og Paynter være mer enn godt nok
 

Promotion 2010

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #71 på: Juni 03, 2010, 13:53:09 »
Det pussige her er at vi tror Everton har vært heldige og hopper i taket over å ha signet gratis en League one spiller med 31 mål fra forrige sesong, mens vi selv skal være skuffet over å ha signet gratis en League one spiller med 29 mål fra forrige sesong. For vi er jo MIGHTY WHITES! "Get a life" ligger ikke langt unna!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #72 på: Juni 03, 2010, 14:15:53 »
Igjen ein spennende signering av Larry.
Vanskelig å seie kor god Paynter er i Championship, men han har hatt ein kjempesesong i Swindon.

Schmeichel og Paynter på plass og enda ikkje brukt eit pund i overgangsum, lover bra for fortsettelsen. Den store og dyre signingen er enda ikkje gjort, trur eg.
helt enig..de beste spillerne koster sjelden noe som helst ;D
den massive signingen av kvalitetspissen til £100.000 er ennå ikke gjort....eller er det Paynter som skal fylle Beckfords sko..?
blir spennende å se hvor mange lånespillere og annet rask vi har samlet opp til seriestart ;D
Tviler på at de kommende spillerne har like bra kvalitet som Schmeichel ;)






Jeg tror heller ikke dette er den klare erstatteren for Beckford. Med tanke på at Kandol er på vei ut, tror jeg det kommer minst en spiss til inn.

Likevel: Kupp med tanke på fjorårssesongen og at han kommer gratis gjør bare signeringen bedre.

DHY: Noen ganger tror jeg faktisk du MENER at overgangssummen bestemmer kvaliteten. Var Kisnorbo dårlig i årets sesong, selv om dere avskreiv han grunnet manglende sum? Er ikke Schmeichel like spennende ettersom han kom gratis? Ville Fabregas vært dårlig om han gikk til Barca på free transfer?

Merkelig at du alltid henger deg opp i om noen kommenterer at det er en god signering siden han ikke kostet pund. Veit i alle fall hva jeg ville valgt av å hente ti gratis spillere, kontra å hente de samme spillerne for 10 millioner pund.

Lover du å spise i deg ordene om det kommer en spiller til millionen?  ;)
Nå er det slik at summen i seg selv ikke bestemmer kvaliteten, men: hadde det enda vært kjente gode spillere som kom gratis til oss.Er enig i at Schmeichel kan være et scoop, men alle disse andre uten kontrakt eller som kommer gratis har vi nesten ikke hørt om.Poenget er at denne klubben som omsetter for ca £25mill i året, har altså ikke råd til å kjøpe en kvalitetsspiller til feks £1mill for å gi et signal om at klubben satser på å rykke opp til PL.Jeg mener at ingenting idag gir signaler om at denne klubben satser på opprykk og vil tiltrekke seg gode spillere.Imidlertid skal jeg legge meg langflat hvis bukkeskjegget splasher ut £1mill på en spiller som Grayson ønsker.Dessverre tror jeg ikke det vil skje.Tør jeg minne om at mange her på forumet spådde en helt annen pengebruk i få tak i gode spillere bare vi rykket opp.Vel, nå har vi rykket opp.... ;D


At jeg siterer deg her, DHY, er ikke fordi jeg er uenig eller enig i det du skriver, mer at det du skriver passer å ha som bakgrunn for følgende teori/hypotese som jeg og flere andre har ment gjennom hele vår tilværelse i League 1:

Nemlig at vi tiltrekker oss andre og bedre spillere i CCC enn i League 1, nettopp fordi vi er et CCC-lag. Det ble vel ikke kritisert av den etterhvert kjente trioen, heller ikke applaudert, bare forbigått i taushet.......
Teorien, i hvertfall det JEG skrev, var at dette gjaldt uavhengig av free transfer eller kjøp.

Hvis man skal tro på det Swindon og Paynter sier så har han altså gått til Leeds fordi Swindon ikke rykket opp. (Swindon sier også at Leeds betaler 3 1/2 gang så mye i lønn som Swindon, men akkurat det tviler jeg på). Ville han gått til Leeds hvis vi ikke hadde rykket opp? Kanskje, men sjansen hadde vel vært mindre, eller?

Kasper Smaikjell valgte t.o.m. Leeds til fordel for både topplagene i PL, men også de presumptive "bunnlagene" i PL. Jeg tviler på om han hadde valgt Leeds hvis vi fortsatt var i League 1. At han valgte CCC i stedet for PL, er nok litt fordi en keeper kan gro rimelig fast på benken i en klubb, mens han tror han får sjansen i Leeds, som attpåtil er en storklubb.

Men ingen regel uten unntak: Vi har tilfellet Beckford. Han har sagt i ett år nå: Jeg vil spille på høyeste nivå, og jeg vil det NÃ…! Altså, Leeds er ikke bra nok. Everton.

Kan godt være at vi fortsatt er ute etter "rusk og rask", men det er trolig forskjellige kvalitetsnivåer på rusk og rask i League 1 vs CCC.

Nå har ikke jeg vært den største optimisten siden 8.mai med hensyn på signaler om ambisjoner som Leeds har sendt ut, d.v.s mangelen på signaler, men jeg har en litt, men bare litt bedre følelse etter Kasper og Billy.
Mange begynte å bli lett utålmodige omtrent 9.mai, waschera????? De fleste ble litt lettet når Kasper-nyheten kom.

Hvorvidt det STORE eller LILLE kjøpet (Halleluja) kommer (£ 100.000 eller £ 1.000.000) har jeg ikke filla peiling eller formening om, men jeg ser ikke bort fra det. Det avgjørende er likevel hvilke spillere som er kommet til - "come august 2010". Det er antagelig bedre søppel enn i L1, men om det er bra nok søppel er en annen ting. Kanskje alt bare blir søppel?

mvh
Oslo Renholdsvesen (Vi bygger fotballag!)  8)

berlin

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #73 på: Juni 03, 2010, 14:19:55 »
......også dette ryktet da: En fyr ved navn McArthur eller noe sånt (skotte) skulle visst til PL-klubben Wigan for £800.000, men hadde plutselig kommet i tvil fordi CCC-klubben Leeds vistnok var interessert. Hmmm....hadde det skjedd om vi var i League 1?

Men har det i det hele tatt skjedd, eller er det bare....et rykte?  ??? ::)
« Siste redigering: Juni 03, 2010, 14:23:59 av berlin »

flynn

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #74 på: Juni 03, 2010, 14:52:48 »
Det pussige her er at vi tror Everton har vært heldige og hopper i taket over å ha signet gratis en League one spiller med 31 mål fra forrige sesong, mens vi selv skal være skuffet over å ha signet gratis en League one spiller med 29 mål fra forrige sesong. For vi er jo MIGHTY WHITES! "Get a life" ligger ikke langt unna!  ;)

Hehe, good one Promo  :D

peder

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #75 på: Juni 03, 2010, 16:28:19 »
Her er jeg skeptisk, dere får arrestere meg hvis jeg tar feil. Billy Paynter startet i
Port Vale ca 150 kamper - 30 mål på 5 sesonger alle League 1
Hull ca 20 kamper med 3 scoret mål på 2 sesonger alle i Championship
Southend ca 10 kamper 0 scoret mal på 1 sesong alle i Championship



Analysen min er klar, dette er en spiss for League 1 og en konkurent til Becchio, ikke en spiller for Championship. Men gud jeg håper jeg tar grisefeil.

sportcarl1

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #76 på: Juni 03, 2010, 16:36:11 »
Her er jeg skeptisk, dere får arrestere meg hvis jeg tar feil. Billy Paynter startet i
Port Vale ca 150 kamper - 30 mål på 5 sesonger alle League 1
Hull ca 20 kamper med 3 scoret mål på 2 sesonger alle i Championship
Southend ca 10 kamper 0 scoret mal på 1 sesong alle i Championship



Analysen min er klar, dette er en spiss for League 1 og en konkurent til Becchio, ikke en spiller for Championship. Men gud jeg håper jeg tar grisefeil.
[/quote
tycker paynter har utvecklats för varje säsong, beckford har väl 5 matcher i ccc och noll mål,
 

peder

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #77 på: Juni 03, 2010, 16:36:38 »
......også dette ryktet da: En fyr ved navn McArthur eller noe sånt (skotte) skulle visst til PL-klubben Wigan for £800.000, men hadde plutselig kommet i tvil fordi CCC-klubben Leeds vistnok var interessert. Hmmm....hadde det skjedd om vi var i League 1?

Men har det i det hele tatt skjedd, eller er det bare....et rykte?  ??? ::)

Hvis det er James McArthur fra Hamilton så er han en sentral midtbane spiller som etter min mening hadde vært en signering i schmeichel klassen (talentfull spiller for framtiden som er god nok til å markere seg i Championship)

berlin

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #78 på: Juni 03, 2010, 16:50:03 »
......også dette ryktet da: En fyr ved navn McArthur eller noe sånt (skotte) skulle visst til PL-klubben Wigan for £800.000, men hadde plutselig kommet i tvil fordi CCC-klubben Leeds vistnok var interessert. Hmmm....hadde det skjedd om vi var i League 1?

Men har det i det hele tatt skjedd, eller er det bare....et rykte?  ??? ::)

Hvis det er James McArthur fra Hamilton så er han en sentral midtbane spiller som etter min mening hadde vært en signering i schmeichel klassen (talentfull spiller for framtiden som er god nok til å markere seg i Championship)

Jepp, det er han jeg tenker på.  :) Jeg bare lurer på hvorfor han vurderer League 1 laget Leeds...eh sorry, CCC-laget Leeds, når han har et konkret tilbud fra PL-klubben Wigan?

Kan det være fordi Leeds er et CCC-lag nå, og ikke et League 1 lag? Jeg bare undres.

baste

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #79 på: Juni 03, 2010, 18:36:44 »
Velkommen Billy...

Grayson har heldigvis ett stykke igjen til han sign like mange dårlige spillere som Benitez...takk gud. Velger derfor å stole på managern vår 1 år til...men Grayson BØR skjerpe seg. Litt for rådløs når det buttet i mot. Litt som "bruttern"  ???

Marching on together. PL  N E X T  ;D

jarle

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #80 på: Juni 03, 2010, 19:50:40 »
Det er ingen tvil om dette laget trenger minst et par kanonsigneringer... om de koster 0 eller 10 mill bryr jeg meg lite om.. med dagens situasjon er jo spillere uten kontrakt gratis, ref Beckford.

Kasper er en kanonsignering...
Gi meg 2 til 3 av samme kaliber og vi begynner å nærme oss opprykk...

Vi må ha backer som kan forsvare og angripe og har fart, vi må ha en midtbanesjef og vi må ha en topp spiss!!!

Vi må ha mer fart... WATT? på kanten på utlån?



Rudi G.

  • Gjest
Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #81 på: Juni 03, 2010, 19:57:07 »
Det er ingen tvil om dette laget trenger minst et par kanonsigneringer... om de koster 0 eller 10 mill bryr jeg meg lite om.. med dagens situasjon er jo spillere uten kontrakt gratis, ref Beckford.

Kasper er en kanonsignering...
Gi meg 2 til 3 av samme kaliber og vi begynner å nærme oss opprykk...

Vi må ha backer som kan forsvare og angripe og har fart, vi må ha en midtbanesjef og vi må ha en topp spiss!!!

Vi må ha mer fart... WATT? på kanten på utlån?




Og minst en midtstopper! Da begynner vi å snakke :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #82 på: Juni 03, 2010, 19:58:34 »
Det er ingen tvil om dette laget trenger minst et par kanonsigneringer... om de koster 0 eller 10 mill bryr jeg meg lite om.. med dagens situasjon er jo spillere uten kontrakt gratis, ref Beckford.

Kasper er en kanonsignering...
Gi meg 2 til 3 av samme kaliber og vi begynner å nærme oss opprykk...

Vi må ha backer som kan forsvare og angripe og har fart, vi må ha en midtbanesjef og vi må ha en topp spiss!!!

Vi må ha mer fart... WATT? på kanten på utlån?




Og minst en midtstopper! Da begynner vi å snakke :)

...vi har jo Naylor  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #83 på: Juni 03, 2010, 19:59:04 »
Det er ingen tvil om dette laget trenger minst et par kanonsigneringer... om de koster 0 eller 10 mill bryr jeg meg lite om.. med dagens situasjon er jo spillere uten kontrakt gratis, ref Beckford.

Kasper er en kanonsignering...
Gi meg 2 til 3 av samme kaliber og vi begynner å nærme oss opprykk...

Vi må ha backer som kan forsvare og angripe og har fart, vi må ha en midtbanesjef og vi må ha en topp spiss!!!

Vi må ha mer fart... WATT? på kanten på utlån?




Skal du liksom begynne å tenke som meg nå. ;D

Da gidder jeg ikke skrive flere innlegg.  :'( ;D

Hvis status pr august blir slik du håper.....eh drømmer om, tror jeg vi snakker forventinger til sesongen, HØYE forventninger.  :)

Kato

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #84 på: Juni 03, 2010, 19:59:58 »
Tror Jarle og Rudi sammen treffer brukbart:

1 høyreback
1 midtstopper
1 Sjef sentralt
1 spiss

Følges en lovende transferstart opp med 4 forsterkninger til, kan dette blir riktig moro.
 

jarle

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #85 på: Juni 03, 2010, 20:00:25 »
Litt merkelig med Naylor som gikk fra å være bauta til en litt mer huggern variant på kort tid...

La oss håpe han kommer seg igjen!!!


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #86 på: Juni 03, 2010, 20:17:17 »
Litt merkelig med Naylor som gikk fra å være bauta til en litt mer huggern variant på kort tid...

La oss håpe han kommer seg igjen!!!



..husk han slet med en skade i oppkjøringen som vel gjorde at  han aldri kom helt igang.
I tillegg var han vel en del småskadd etter hvert, men måtte spille likevel...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ozzy96

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #87 på: Juni 03, 2010, 21:11:48 »
Synes paynter er en kjempe signering :D skora 29 mål det er vel all grunn til å vere positiv:D

lojosang

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #88 på: Juni 03, 2010, 21:17:48 »
Litt merkelig med Naylor som gikk fra å være bauta til en litt mer huggern variant på kort tid...

La oss håpe han kommer seg igjen!!!



..husk han slet med en skade i oppkjøringen som vel gjorde at  han aldri kom helt igang.
I tillegg var han vel en del småskadd etter hvert, men måtte spille likevel...



Hvis han får skikk på skaden OG får en god oppkjøring bør han være god nok, men en halvskada Naylor blir jo bare Bam. Det holder ikke i CCC.
- Leif Olav

sportcarl1

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #89 på: Juni 03, 2010, 21:50:25 »
Litt merkelig med Naylor som gikk fra å være bauta til en litt mer huggern variant på kort tid...

La oss håpe han kommer seg igjen!!!


kanhända tappade han i styrka när ksinorbo blev skadad och han blev ankaret i mittförsvaret