Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Billy Paynter  (Lest 83304 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #300 på: Oktober 27, 2011, 18:56:22 »
Meget skeptisk til å låne han ut til en våre opprykksrivaler. Lag som Bristol City og Doncaster, helt greit, men Brighton? Nei. Det må jo gå an å tenke litt lenger enn nesetippen når de bestemmer seg for å låne han ut? Ikke det at jeg tror Paynter forsterker Brighton nevneverdig, men det går an å finne andre klubber å låne ut spillere til enn opprykkskandidater.

Slapp helt av, han kommer ikke til å putte for Brighton heller. Håper han får spille mye!

 ;D

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #302 på: Oktober 28, 2011, 09:51:44 »
Det hadde vært rimelig typisk nå om han begynte å bøtte inn mål. Men jeg tror ikke det skjer.  ;)
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #303 på: November 01, 2011, 12:27:12 »
Poyet er fornøyd med debuten for Paynter. Fikk en halvtime mot Birmingham i helga.

http://www.teamtalk.com/brighton-and-hove-albion/7283555/Paynter-earns-Poyet-s-praise

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

nord

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #304 på: November 01, 2011, 16:53:04 »
Great!  ;D

Paynter vil blomstre når han kommer tilbage i januar  ;D ;D
 

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #305 på: November 01, 2011, 17:25:03 »
Great!  ;D

Paynter vil blomstre når han kommer tilbage i januar  ;D ;D
Nei,holder ikke nivået!Bomkjøp!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #306 på: November 01, 2011, 17:57:05 »
Great!  ;D

Paynter vil blomstre når han kommer tilbage i januar  ;D ;D
Nei,holder ikke nivået!Bomkjøp!

Her er det vel få som kan si seg uenig i DHY! Synd vi ikke fikk solgt han..

Gufrias

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #307 på: November 01, 2011, 18:26:27 »
Great!  ;D

Paynter vil blomstre når han kommer tilbage i januar  ;D ;D
Nei,holder ikke nivået!Bomkjøp!

Her er det vel få som kan si seg uenig i DHY! Synd vi ikke fikk solgt han..
Sannsynligvis derfor Poyet vil ha ham, ja.
Hekta på Leeds siden 1974

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #308 på: November 01, 2011, 19:23:43 »
Hvis maleren hadde satt endel av stolpe skuddene sine innenfor hadde man ikke disset han. Jeg ønsker deg lykke til billy, håper du spiller deg i form å kommer tilbake i januar og bøtter inn mål for vårt elskede LEEDS.....

Imsdal

  • Gjest
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #309 på: November 01, 2011, 19:28:49 »
Hvor er malern nå? Er han fortsatt i Leeds eller i Polen å paynter hus, eller bare lånt ut til en eller annen klubb i England?

auren

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #310 på: November 01, 2011, 20:57:35 »
Hvor er malern nå? Er han fortsatt i Leeds eller i Polen å paynter hus, eller bare lånt ut til en eller annen klubb i England?

Han er utlånt til Brighton...  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Imsdal

  • Gjest
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #311 på: November 01, 2011, 21:22:27 »
Hvor er malern nå? Er han fortsatt i Leeds eller i Polen å paynter hus, eller bare lånt ut til en eller annen klubb i England?

Han er utlånt til Brighton...  ::)

auren

Ok, er ikke den som følger så mye med på laget eller overganger og den slags. Ser helst bare kampene jeg. :)

Leedsfan

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #312 på: November 01, 2011, 23:55:09 »
Hvor er malern nå? Er han fortsatt i Leeds eller i Polen å paynter hus, eller bare lånt ut til en eller annen klubb i England?

Han er utlånt til Brighton...  ::)

auren

Ok, er ikke den som følger så mye med på laget eller overganger og den slags. Ser helst bare kampene jeg. :)

Blir ikke mange kamper på deg her inne... ;()
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #313 på: November 02, 2011, 08:28:37 »
Paynter en ny Beckford/Somma? Begynner han å finne formen, håper jeg at de henter han tilbake.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Imsdal

  • Gjest
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #314 på: November 02, 2011, 19:01:39 »
Hvor er malern nå? Er han fortsatt i Leeds eller i Polen å paynter hus, eller bare lånt ut til en eller annen klubb i England?

Han er utlånt til Brighton...  ::)

auren

Ok, er ikke den som følger så mye med på laget eller overganger og den slags. Ser helst bare kampene jeg. :)

Blir ikke mange kamper på deg her inne... ;()

Nettop derfor jeg må prøve å oppdatere meg litt her inne :P

Dennis

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #315 på: Januar 02, 2012, 20:03:36 »
Gus Poyet skal ha fortalt at Paynter ikke kommer tilbake til Brighton etter lånet.
Marching on together!

Joe Jordan

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #316 på: Januar 02, 2012, 20:13:37 »
"It just didn't happen for him", for ei bombe.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #317 på: Januar 04, 2012, 16:46:36 »
Hvor er Paynter? Finner han ikke i squad listen http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfileIndex/0,,10273,00.html , er han helt ute?

RoarG

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #318 på: Januar 04, 2012, 20:36:42 »
Hvor er Paynter? Finner han ikke i squad listen http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfileIndex/0,,10273,00.html , er han helt ute?
Helt borte, ja. Solgt? Skjønt jeg finner Keogh på listen fremdeles. Sløvt av Leeds ikke å oppdatere stallen skikkelig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

nord

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #319 på: Januar 04, 2012, 23:30:17 »
stakkels Paynter  :'(
Ville ønske at han fik det at køre igen..
 

Jon R

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #320 på: Januar 05, 2012, 00:28:00 »
Hvor er Paynter? Finner han ikke i squad listen http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfileIndex/0,,10273,00.html , er han helt ute?
Helt borte, ja. Solgt? Skjønt jeg finner Keogh på listen fremdeles. Sløvt av Leeds ikke å oppdatere stallen skikkelig.

Den siden synes jeg har utviklet seg i negativ retning gjennom flere år nå. Dessverre har også LUTV hatt merkbart synkende kvalitet denne sesongen, i takt med at prisene er skrudd opp.  >:(

Hmm. Dette minner meg om et eller annet...  ::)
Jon R.

B_Ød

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #321 på: Januar 05, 2012, 08:00:42 »
Har vondt av Billy jeg...skulle virkelig ønske han kom igang igjen...
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #322 på: Januar 05, 2012, 12:13:51 »
Angripere i stallen pr i dag:

Becchio, Somma, Mc Cormack, Forsell, Nunez, Snodgrass, Sam...og Paynter.
Nunez & Sam går vel muligens som Midtbanespillere.
Paynter er faktisk ETTER Somma i "pecking order"....selom Somma er skadet ! :D
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #323 på: Januar 14, 2012, 13:09:47 »
Meget skeptisk til å låne han ut til en våre opprykksrivaler. Lag som Bristol City og Doncaster, helt greit, men Brighton? Nei. Det må jo gå an å tenke litt lenger enn nesetippen når de bestemmer seg for å låne han ut? Ikke det at jeg tror Paynter forsterker Brighton nevneverdig, men det går an å finne andre klubber å låne ut spillere til enn opprykkskandidater.

Slapp helt av, han kommer ikke til å putte for Brighton heller. Håper han får spille mye!

 ;D

10 kamper og 0 mål for Brighton, 23 kamper og 1 mål for oss, noen som vil kjøpe?

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_paynter_has_a_battle_on_his_hands_grayson_1_4141491

DenHviteYeboah

Sv: Billy Paynter er klar.
« Svar #324 på: Januar 14, 2012, 23:14:22 »
Her er jeg skeptisk, dere får arrestere meg hvis jeg tar feil. Billy Paynter startet i
Port Vale ca 150 kamper - 30 mål på 5 sesonger alle League 1
Hull ca 20 kamper med 3 scoret mål på 2 sesonger alle i Championship
Southend ca 10 kamper 0 scoret mal på 1 sesong alle i Championship



Analysen min er klar, dette er en spiss for League 1 og en konkurent til Becchio, ikke en spiller for Championship. Men gud jeg håper jeg tar grisefeil.
Dette var en helt riktig analyse!Og flere sa det samme...

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #325 på: Januar 15, 2012, 15:41:35 »
Striker move on the cards

Last Updated: Sat, 14 Jan 2012 14:38

Leeds striker Billy Paynter has admitted he would like another loan deal that would keep him away from Elland Road until the summer.


The 27-year-old returned from his loan deal at Brighton on January 2nd and says he is available for another move away from the Whites.

Paynter featured ten times for the south-coast club since his move in October but failed to get on the score sheet. This was reflective of his time at Elland Road, having scored once since arriving from Swindon Town in summer 2010.

Asked if Paynter would be made available for another move this month, Grayson said: "That's what Billy wants and it might be that it suits us both for him to go out on loan or get a move away. But for as long as he's contracted to us then we can utilise him if we need to."

However, Grayson revealed that his is not ready to dismiss any of his players and that there is every possibility of a second chance for the out of favour striker.

As Coventry forward Lukas Jutkiewicz has completed his loan move to high-flying Middlesbrough this week, it may pave the way for the Sky Blues to step up their interest in Paynter as a possible replacement.

Kilde: Eatsleep sport.com

« Siste redigering: Januar 15, 2012, 15:43:28 av hallghel »
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #326 på: Januar 24, 2012, 11:34:37 »
Grayson satser på å spille Paynter i form:
http://www.leedsunited.com/news/20120124/billys-back-for-celtic-clash_2247585_2586857
Skal se han netter et par mot Celtic, slik at Grayson kan fumle litt mer i spiss-uttaket.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

KingHowson

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #327 på: Januar 24, 2012, 11:38:36 »
Har vondt av Billy jeg...skulle virkelig ønske han kom igang igjen...

Du kan si mye om at det kaansje er synd i han. Men mindre målfarlig spiss skal du leite lenge etter.

RoarG

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #328 på: Januar 24, 2012, 11:42:40 »
Har vondt av Billy jeg...skulle virkelig ønske han kom igang igjen...

Du kan si mye om at det kaansje er synd i han. Men mindre målfarlig spiss skal du leite lenge etter.
Hva er stat-en hans, alle klubber medregnet?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

KingHowson

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #329 på: Januar 24, 2012, 11:56:29 »
puttet jo jevnt i swindon. I leeds derimot var det vel katastrofalt. Om dette skyldes at han ikke tok nivået eller dalende selvtilit er ikke godt og si. Men tror han aldri hadde blomstret i leeds. Skyt meg om eg tar feil