Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Billy Paynter  (Lest 84277 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #360 på: Mars 14, 2012, 21:41:49 »
Så ser det ut til at Paynter takker nei til et låneopphold i Notts County, for å kjempe om plassen i Leeds, selv om han nok står et stykke bak i rekka på topp.

Det skal derimot bli spennende å se om Warnock faktisk kan piske liv i Elland Road-karrieren til Billy, med det lite hyggelige tilnavnet Låvedør. Slik jeg ser/så det, led han av en slett innstilling og elendig selvtillit (arbeidsinnsats var grunnen til at mange likte Ross, på tross av dårlige målrate i fjor, også der).

Kan Warnocks "no nonsense"-innstilling rett og slett PISKE Paynter i form eller er han rett og slett en dårlig fotballspiller med en "fluke" av en sesong i Swindon?

Jeg har mine tvil, men om Paynter kommer tilbake som en målscorer, må vel selv Håkon få troen på Neil Warnock som en PL-manager!? :D ;)





 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Den dagen Paynter blir en stabil  målscorer. Ja da skal jeg til og med gi Bates et tungekyss og be til allah om at Warnock er den perfekte manager for å få Leeds til å vinne Premier League og Champions league

ØBS

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #361 på: Mars 14, 2012, 21:58:29 »
Det første vil aldri skje i Leeds...

De tre neste kan derimot skje i vår levetid... ;D
LUSCOS-hilsen
ØBS

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28983
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #362 på: Mars 14, 2012, 21:59:16 »


 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Den dagen Paynter blir en stabil  målscorer. Ja da skal jeg til og med gi Bates et tungekyss og be til allah om at Warnock er den perfekte manager for å få Leeds til å vinne Premier League og Champions league

Dette er hermed innvilget!

Neil sørger nå for at det blir mange innlegg for Becchio, så han får spilt på sine styrker. Etter hvert som Becchio  må hvile mot slutten av kampene, blir det Paynter sin tur. Også han får da spilt mer på sine styrker enn tidligere. Skal ikke se bort ifra at vi får Swindon-tilstander over ham, periodevis.

...at Neil var villig til å la ham gå på lån, er dog en indikasjon på at Neil ikke hadde veeeldig klare tanker om Billy.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #363 på: Mars 14, 2012, 22:16:14 »


 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Den dagen Paynter blir en stabil  målscorer. Ja da skal jeg til og med gi Bates et tungekyss og be til allah om at Warnock er den perfekte manager for å få Leeds til å vinne Premier League og Champions league

Dette er hermed innvilget!

Neil sørger nå for at det blir mange innlegg for Becchio, så han får spilt på sine styrker. Etter hvert som Becchio  må hvile mot slutten av kampene, blir det Paynter sin tur. Også han får da spilt mer på sine styrker enn tidligere. Skal ikke se bort ifra at vi får Swindon-tilstander over ham, periodevis.

...at Neil var villig til å la ham gå på lån, er dog en indikasjon på at Neil ikke hadde veeeldig klare tanker om Billy.

Håkon er safe han, Paynter kommer aldri til å score for oss igjen!

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #364 på: Mars 15, 2012, 08:49:30 »
KEEP FIGHTING!!

TK20

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #365 på: Mars 18, 2012, 10:05:25 »

Cherry

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #366 på: Mars 18, 2012, 19:36:07 »
Syns synd på Paynter, selvom han nå er kommet helt frem til benken igjen -
så er det ett stykke igjen til å være den som "alltid kommer inn"....
Han kan jo ikke gjøre mer enn å spille bra & ikke minst score som er hans
særtrekk og oppgave som spiss i reservekampene heller da...

Vi har en bra benk nå, men Forsell er jammen ikke giftig han heller......
han har vel færre mål enn Paynter i reservelagskampene - samt at ingen av de
har ett NPC-mål denne sesongen.
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #367 på: Mars 19, 2012, 14:14:46 »
Notts County's loan move for Billy Paynter is off .
Monday, March 19, 2012 PostSport
Follow.BILLY Paynter's loan move to Notts County is off.

The Leeds United striker was set to join the Magpies on loan from the Championship club today, in time to face Sheffield United at Meadow Lane tomorrow night.


But after another Leeds striker picked up an injury at the weekend, Neil Warnock this morning decided he could not afford to let Paynter leave Elland Road.


HVEM?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #368 på: Mars 19, 2012, 15:22:04 »
“I spoke to Neil about Billy and Mikael (Forsell), but he won’t let them out at the minute,” Curle (of Notts County) said.

Paynter is understood to be reluctant to drop down from the Championship and looks likely to stay and fight for his place at Elland Road, and Forssell made his first appearance under Warnock as a second-half substitute at the Riverside last weekend.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #369 på: April 15, 2012, 09:31:51 »
Ketchupeffekt? Er det mer ketchup i flaska eller fikk vi skvisa ut siste rest i går?
Kjør debatt!
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #370 på: April 15, 2012, 09:42:43 »
Billy får en ny vår han nå... :)!!! NW viser klart sin avsky for slapp innsats forige kamp, Billy får sin første virkelige sjanse på lenge og griper den!! Knall!!

Kom igjen Billy, pøs på med ketsjup!!
Yeboahs vitne

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #371 på: April 15, 2012, 11:02:54 »
bare og pusse tenna og gjøre seg klar for kennys trutmunn håkon  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #372 på: April 15, 2012, 12:14:40 »
bare og pusse tenna og gjøre seg klar for kennys trutmunn håkon  ;D ;D ;D ;D ;D ;D




MM gleder meg

nord

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #373 på: April 16, 2012, 18:25:43 »
Ønsker at Paynter scorer de næste kampe  ;D
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #374 på: April 19, 2012, 09:19:02 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #375 på: April 19, 2012, 10:43:35 »


paynerman scorer overalt om dagen  ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

sportcarl1

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #376 på: April 19, 2012, 12:37:33 »
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #377 på: April 20, 2012, 14:46:50 »
Kilde: Vitalfootball

Sitat
Leeds United duo Billy Paynter and Robbie Rogers will miss the last two games of the season after picking up injuries in recent weeks.

Both players will be disappointed after patiently waiting for their opportunities at the club this season.

Rogers suffered an ankle injury in the first ten minutes of the game against Peterborough last weekend in what was his first start for the club.

The American international went for scans on the injury earlier this week and results have revealed a small fracture in his ankle.

Paynter made just his second start of the season at Blackpool on Tuesday night, after scoring twice in his first start against Peterborough last Saturday.

The striker was replaced late in the game at Blackpool with an Achilles injury that has brought his season to a premature end.


Det betyr nok at Paynter ikke får flere sjanser i Leeds-trøya?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #378 på: April 20, 2012, 15:38:26 »
Kilde: Vitalfootball

Sitat
Leeds United duo Billy Paynter and Robbie Rogers will miss the last two games of the season after picking up injuries in recent weeks.

Both players will be disappointed after patiently waiting for their opportunities at the club this season.

Rogers suffered an ankle injury in the first ten minutes of the game against Peterborough last weekend in what was his first start for the club.

The American international went for scans on the injury earlier this week and results have revealed a small fracture in his ankle.

Paynter made just his second start of the season at Blackpool on Tuesday night, after scoring twice in his first start against Peterborough last Saturday.

The striker was replaced late in the game at Blackpool with an Achilles injury that has brought his season to a premature end.


Det betyr nok at Paynter ikke får flere sjanser i Leeds-trøya?
i alla fall inte denna säsongen ;), nästa säsong vet man aldrig
 

Bjorn

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #379 på: Juli 31, 2012, 11:24:26 »
Marching On! 4276

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bjorn

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #381 på: Juli 31, 2012, 12:13:51 »
Ja.. Det har du jammen rett i. Tror ikke jeg fikk med meg alle bokstavene når jeg leste gitt..  :) Vi får kalle det starten på en exit ihvertfall. 
Marching On! 4276

Jon R

Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #383 på: Juli 31, 2012, 12:20:08 »
Der var det Exit for Paynterman også..
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-paynter-leaves-for-blackpool-1-4788591

Lykke til videre.

Kanskje bare i en uke.


Alle monner drar.  ;D

Noe sier meg at Paynter kommer til å putte endel for et spillende Blackpool...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bwirum

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #384 på: Juli 31, 2012, 14:57:39 »
Noe sier meg at Paynter kommer til å putte endel for et spillende Blackpool...
Skal du ikke se bort fra.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Jon R

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #385 på: Juli 31, 2012, 21:19:26 »
Der var det Exit for Paynterman også..
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-paynter-leaves-for-blackpool-1-4788591

Lykke til videre.

Kanskje bare i en uke.


Alle monner drar.  ;D

Noe sier meg at Paynter kommer til å putte endel for et spillende Blackpool...

Det hadde jeg unnet han, forutsatt at det ikke er klubben vår det går utover...
Jon R.

auren

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #386 på: August 02, 2012, 09:30:05 »
http://www.blackpoolgazette.co.uk/sport/football/blackpool-fc/pool-say-no-to-leeds-striker-1-4794482

Det var en kort trial gitt. Må nok belage seg på å gå ned på L1 nivå igjen er jeg redd.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #387 på: August 02, 2012, 17:41:29 »
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #388 på: August 02, 2012, 18:02:40 »
Vi må vel subsidiere lønna hans? Eller gir vi han bort gratis? Ikke begge deler håper jeg...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: SPILLER: Billy Paynter
« Svar #389 på: August 02, 2012, 18:49:51 »
Vi må vel subsidiere lønna hans? Eller gir vi han bort gratis? Ikke begge deler håper jeg...

Han kom  "gratis" og går nok gratis. Vi får håpe lønna ikke blir et problem.  :)
Jon R.