Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 354874 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #480 på: Juli 30, 2010, 10:18:29 »
Hva er prislappen på Chopra? Tror noen og en hver bør sjekke litt før Chopra blir et hett navn. Dette er en spiller som er verdsatt høyere enn Hooper - nærmest urealistisk at Leeds skal kaste seg inn i en eventuell kamp om Chopra.
En kjent sak at Cardiff er ute å kjøre økonomisk, men at de kaster spillere etter klubber er usannsynlig. Seneste historikk viser også at Leeds ikke tømmer konto eller bankboks for å skaffe seg spillere, her er det free agents, billigsalg, pruting og lån som gjelder.
Godt sagt!Og opptil flere på forumet mener alikevel at vi kommer til å kjempe blant de 6 øverste.....
Ganske usannsynlig dessverre tror jeg....

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #481 på: Juli 30, 2010, 10:28:52 »
jag ser det inte som omöjligt att komma bland de 6 främsta i CCC med eller utan chopra, många klubbar manglar med ekonomin och kommer ut med sämre trupp än förra säsongen, matchen mot brann visar att vi har en bra och bred trupp , imorgon möter vi wolverhampton som värvat 4:e mest i PL(efter MC MU och Arsenal)15 miljoner pund, jag tror på oavgjort
 

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #482 på: Juli 30, 2010, 11:06:06 »
Chopra.
Kommer ikke, hvis prisen er rundt £ 3 mill, som flere nettsteder antyder.

http://www.thescratchingshed.com/2010/07/grayson-eyeing-up-cardiff-citys-michael-chopra/

http://www.twtd.co.uk/news.php?storyid=16821

Men nå er Cardiff økonomisk presset, så prisen kan kanskje bli lavere, men ikke lav nok (hehe) for oss.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #483 på: Juli 30, 2010, 11:07:50 »
jag ser det inte som omöjligt att komma bland de 6 främsta i CCC med eller utan chopra, många klubbar manglar med ekonomin och kommer ut med sämre trupp än förra säsongen, matchen mot brann visar att vi har en bra och bred trupp , imorgon möter vi wolverhampton som värvat 4:e mest i PL(efter MC MU och Arsenal)15 miljoner pund, jag tror på oavgjort
det er sikkert ikke umulig,men ikke særlig sannsynlig.Like sannsynlig som at det norske landslaget i hockey gjør det bedre i vm enn Tre Kronor... ;D

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #484 på: Juli 30, 2010, 11:09:53 »
Chopra.
Kommer ikke, hvis prisen er rundt £ 3 mill, som flere nettsteder antyder.

http://www.thescratchingshed.com/2010/07/grayson-eyeing-up-cardiff-citys-michael-chopra/

http://www.twtd.co.uk/news.php?storyid=16821

Men nå er Cardiff økonomisk presset, så prisen kan kanskje bli lavere, men ikke lav nok (hehe) for oss.
så hvis prisen feks er £1mill så blir han kjøpt...?yeah right....
tror vi sier han blir kjøpt hvis prisen er under £500.000.Vi hakke penger...

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #485 på: Juli 30, 2010, 11:14:14 »
Vi har penger bare bates ikke tar ut alt i utbytte ???

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #486 på: Juli 30, 2010, 11:21:48 »
Hva er prislappen på Chopra? Tror noen og en hver bør sjekke litt før Chopra blir et hett navn. Dette er en spiller som er verdsatt høyere enn Hooper - nærmest urealistisk at Leeds skal kaste seg inn i en eventuell kamp om Chopra.
En kjent sak at Cardiff er ute å kjøre økonomisk, men at de kaster spillere etter klubber er usannsynlig. Seneste historikk viser også at Leeds ikke tømmer konto eller bankboks for å skaffe seg spillere, her er det free agents, billigsalg, pruting og lån som gjelder.

Hvis vi først skal drømme synes jeg Chopra blir litt vel mye fattigmann. Hvorfor ikke gå for Messi, Robben og Forlan?  ::)

Jon R.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #487 på: Juli 30, 2010, 11:30:40 »
Hva er prislappen på Chopra? Tror noen og en hver bør sjekke litt før Chopra blir et hett navn. Dette er en spiller som er verdsatt høyere enn Hooper - nærmest urealistisk at Leeds skal kaste seg inn i en eventuell kamp om Chopra.
En kjent sak at Cardiff er ute å kjøre økonomisk, men at de kaster spillere etter klubber er usannsynlig. Seneste historikk viser også at Leeds ikke tømmer konto eller bankboks for å skaffe seg spillere, her er det free agents, billigsalg, pruting og lån som gjelder.

Hvis vi først skal drømme synes jeg Chopra blir litt vel mye fattigmann. Hvorfor ikke gå for Messi, Robben og Forlan?  ::)


Det holder at vi henter Schmeichel Jr og Bruce Jr. Nok scum nå!

abbe

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #488 på: Juli 30, 2010, 12:06:40 »
Vi har penger bare bates ikke tar ut alt i utbytte ???

*sukk* Blir du ALDRI lei?

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #489 på: Juli 30, 2010, 12:09:08 »
Chopra.
Kommer ikke, hvis prisen er rundt £ 3 mill, som flere nettsteder antyder.

http://www.thescratchingshed.com/2010/07/grayson-eyeing-up-cardiff-citys-michael-chopra/

http://www.twtd.co.uk/news.php?storyid=16821

Men nå er Cardiff økonomisk presset, så prisen kan kanskje bli lavere, men ikke lav nok (hehe) for oss.
så hvis prisen feks er £1mill så blir han kjøpt...?yeah right....
tror vi sier han blir kjøpt hvis prisen er under £500.000.Vi hakke penger...

har ikke nevnt noen pris jeg, DHY.Men er på linje med deg i dine antydninger,d.v.s han er ikke aktuell for oss.Basert på de siste 2 mnd blir det ikke brukt noe særlig penger i overgangssum.Har derimot en følelse av at klubben avventer hva som skjer i klubbene (spes PL) i siste 2 uker av august,og kjører i gang låneopplegget sitt:Siste rykte er f.eks Nathan Delfouneso fra Villa,som jeg sier et høyt ja takk til,minst like spennende spiller som Sanchez Watt fra Arsenal.

http://www.betfairfootball.com/premier-league/aston-villa/leeds-loan-for-aston-villa-youngster-300710.html

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #490 på: Juli 30, 2010, 14:17:20 »
Rykter om Martyn Waghorn inn på lån: http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/waghorn_linked_with_leeds_loan_541007/index.shtml

Det lille eg har sett av han har imponert meg stort! Ver så snill å kom til oss :D

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #491 på: Juli 30, 2010, 14:26:11 »
Vi har penger bare bates ikke tar ut alt i utbytte ???

*sukk* Blir du ALDRI lei?


Nei vi blir aldri lei... ;D



B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #492 på: Juli 30, 2010, 14:55:29 »
Kallenavnet til Nile Ranger blant newcastle spillerne er forøvrig Nil(Null) Ranger, pga hans enorme måltørke
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #493 på: Juli 30, 2010, 15:37:44 »
Vi har penger bare bates ikke tar ut alt i utbytte ???

*sukk* Blir du ALDRI lei?


Nei vi blir aldri lei... ;D




Men det blir vi andre, skal du og dine ta hensyn til det snart? Dere forpester nesten hver eneste tråd med negativiteten Deres. Tenk om DHY, HB og deg skulle laget TPN, tror du mange hadde giddet å lese det?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

vielljaa

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #494 på: Juli 30, 2010, 15:50:18 »
"Grayson is also confident he may add another face to the ranks ahead of the game."

http://www.leedsunited.com/news/20100730/boss-relishes-elland-road-return_2247585_2106166

 :)
There is only one United

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #495 på: Juli 30, 2010, 17:26:48 »
Amr Zaki linket.  Hadde vært noe, ja ...
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #496 på: Juli 30, 2010, 17:29:56 »
Amr Zaki linket.  Hadde vært noe, ja ...

Han var meget god i første del av Wigan-oppholdet, men er visstnok ei urokråke av de sjeldne!
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #497 på: Juli 30, 2010, 18:35:04 »
Vi har penger bare bates ikke tar ut alt i utbytte ???

*sukk* Blir du ALDRI lei?


Nei vi blir aldri lei... ;D




Men det blir vi andre, skal du og dine ta hensyn til det snart? Dere forpester nesten hver eneste tråd med negativiteten Deres. Tenk om DHY, HB og deg skulle laget TPN, tror du mange hadde giddet å lese det?[/color]
Men du bidrar positivt til å ha en god stemning på forumet leser jeg?Tolerant overfor andre synspunkter enn dine egne?
MOT!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #498 på: Juli 30, 2010, 19:05:43 »
Vi har penger bare bates ikke tar ut alt i utbytte ???

*sukk* Blir du ALDRI lei?


Nei vi blir aldri lei... ;D




Men det blir vi andre, skal du og dine ta hensyn til det snart? Dere forpester nesten hver eneste tråd med negativiteten Deres. Tenk om DHY, HB og deg skulle laget TPN, tror du mange hadde giddet å lese det?[/color]
Men du bidrar positivt til å ha en god stemning på forumet leser jeg?Tolerant overfor andre synspunkter enn dine egne?
MOT!

Dine synspunkter er jo bare negative og mine er kanskje for positive. Klarer ikke du å se en forskjell på det? Dessuten drar du inn din negativitet i de fleste trådene og det er jo bare ødeleggelse av forumet.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

mac_gyver

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #499 på: Juli 30, 2010, 19:08:37 »
Amr Zaki linket.  Hadde vært noe, ja ...

Han var meget god i første del av Wigan-oppholdet, men er visstnok ei urokråke av de sjeldne!

sett zaki og gradel sammen på topp... det blir fyrverkeri
Pride of Yorkshire

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #500 på: Juli 30, 2010, 19:14:15 »
Bruce har selv uttalt at han har ambisjoner og ønsker å være med på opprykk. Det borger for at han også ønsker å gi jernet, men bare ikke jernet blir rødglødende. Bruce er ikke den kjappeste til å bevege fottøyet, men sterk i taklingene og "commited to the case" slik Naylor er.
Spørsmålet er om at Bruce skal benyttes som back eller som defensiv, ryddende midtbanemann - det er en interessant rolle/problemstilling. Tror nok det siste kan være i SG sin vurdering selv om jeg heldigvis ikke er tankeleser eller synsk. Begrenset synsk på onsdag eller lørdag hadde dog vært ok i forhold til tall som Norsk Tipping formidler.
Bruce blir nok savnet av fans på Portman Road, mens det motsatte er tilfellet i forhold til manager som sendte ham ut i kulden. Spennende å se om Bruce stiller på lørdag i en eller annen rolle. Da får vi et innblikk i hva han står for.

Dette er jo bare vanlig svadaprat fra spillere.Det skulle tatt seg ut at en spiller hadde sagt:"jeg har gått til denne klubben for å hjelpe dem til å unngå nedrykk.... ;D ;D ;D
Ellers registrerer jeg at det ikke har kommet en eneste signing som tyder på at denne klubben satser på øvre halvdel.Flere her på forumet skrev etter opprykket at vi kom til å se helt andre kvalitetsspillere enn ifjor.Bates ville komme til å sikte langt høyere enn ifjor...ehhh javel....hvor mange i troppen har erfaring fra et høyere nivå?alt for få etter min mening :(


"It's a good ambition of mine to help this club get promoted again."

Alex Bruce

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #501 på: Juli 30, 2010, 19:16:35 »
Vi har penger bare bates ikke tar ut alt i utbytte ???

*sukk* Blir du ALDRI lei?


Nei vi blir aldri lei... ;D




Men det blir vi andre, skal du og dine ta hensyn til det snart? Dere forpester nesten hver eneste tråd med negativiteten Deres. Tenk om DHY, HB og deg skulle laget TPN, tror du mange hadde giddet å lese det?[/color]
Men du bidrar positivt til å ha en god stemning på forumet leser jeg?Tolerant overfor andre synspunkter enn dine egne?
MOT!

Dine synspunkter er jo bare negative og mine er kanskje for positive. Klarer ikke du å se en forskjell på det? Dessuten drar du inn din negativitet i de fleste trådene og det er jo bare ødeleggelse av forumet.

Det du påstår er positivt feil...

Det er få få tråder som inneholder Bates diskusjoner.
Og alt som kommer er ikke negativt, og det meste er faktisk mer gjennomtenkt og analyserende en de fleste her på formumet har fått med seg.

Du tvinges ikke til å lese noe her på formumet, det er 1000 vis av innlegg jeg hopper over og ikke engang leser, jeg vil tro 95% av det som skrives her ignorerer jeg.

Så du kan skrive det du vil.... så skriver jeg, h.b, DHY og andre som ikke deler dine synspunkter det vi ønsker.


Er du tilhenger av en sannhet, les Pravda ( den er vel nedlagt) eller Nord Koreas aviser.


jeg skal grave etter Bates sannheten til den er oppe i lyset, men etter klubbens statement sist om eierskapet kan vel ingen være i tvil lengre.

Eneste poenget med en slik eierskap struktur er å tømme selkapet for penger uten å betale skatt, de som tror noe annet tar 100% feil. Tro meg!!!!!!!

Hva tror dere offshore selskaper er til for egentlig?


Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #502 på: Juli 30, 2010, 19:30:16 »
Vi har penger bare bates ikke tar ut alt i utbytte ???

*sukk* Blir du ALDRI lei?


Nei vi blir aldri lei... ;D




Men det blir vi andre, skal du og dine ta hensyn til det snart? Dere forpester nesten hver eneste tråd med negativiteten Deres. Tenk om DHY, HB og deg skulle laget TPN, tror du mange hadde giddet å lese det?[/color]
Men du bidrar positivt til å ha en god stemning på forumet leser jeg?Tolerant overfor andre synspunkter enn dine egne?
MOT!

Dine synspunkter er jo bare negative og mine er kanskje for positive. Klarer ikke du å se en forskjell på det? Dessuten drar du inn din negativitet i de fleste trådene og det er jo bare ødeleggelse av forumet.

Det du påstår er positivt feil...

Det er få få tråder som inneholder Bates diskusjoner.
Og alt som kommer er ikke negativt, og det meste er faktisk mer gjennomtenkt og analyserende en de fleste her på formumet har fått med seg.

Du tvinges ikke til å lese noe her på formumet, det er 1000 vis av innlegg jeg hopper over og ikke engang leser, jeg vil tro 95% av det som skrives her ignorerer jeg.

Så du kan skrive det du vil.... så skriver jeg, h.b, DHY og andre som ikke deler dine synspunkter det vi ønsker.


Er du tilhenger av en sannhet, les Pravda ( den er vel nedlagt) eller Nord Koreas aviser.


jeg skal grave etter Bates sannheten til den er oppe i lyset, men etter klubbens statement sist om eierskapet kan vel ingen være i tvil lengre.

Eneste poenget med en slik eierskap struktur er å tømme selkapet for penger uten å betale skatt, de som tror noe annet tar 100% feil. Tro meg!!!!!!!

Hva tror dere offshore selskaper er til for egentlig?



Så hvis det ikke blir noen avklaring på eierskap, Bates og TA osv osv så skal alle tråder fylles med negativitet? Da mener jeg moderatorene må begynne å sile trådene fordi jeg tror det går en grense for hvor mange konspirasjonsteorier man orker å lese, sanne eller ikke sanne.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #503 på: Juli 30, 2010, 19:52:00 »
Vi har penger bare bates ikke tar ut alt i utbytte ???

*sukk* Blir du ALDRI lei?


Nei vi blir aldri lei... ;D




Men det blir vi andre, skal du og dine ta hensyn til det snart? Dere forpester nesten hver eneste tråd med negativiteten Deres. Tenk om DHY, HB og deg skulle laget TPN, tror du mange hadde giddet å lese det?[/color]
Men du bidrar positivt til å ha en god stemning på forumet leser jeg?Tolerant overfor andre synspunkter enn dine egne?
MOT!

Dine synspunkter er jo bare negative og mine er kanskje for positive. Klarer ikke du å se en forskjell på det? Dessuten drar du inn din negativitet i de fleste trådene og det er jo bare ødeleggelse av forumet.

Meget godt formulert og spikerslag rett på med den gode, gamle hammeren. Siten må ikke gjennomsyres med trist, nærmest drepende negativitet. Det er vel ikke meningen at vi skal grave oss ned i meningsutvekslinger oss imellom som ender opp med det rene ordfekteri? Hovedsaken er å ha et felles ståsted hvor genuin interesse for fotball råder med ekstra glød og spirit for enestående Leeds United.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #504 på: Juli 30, 2010, 21:08:37 »
Er ikke dette en ryktetråd om spillere?

Nå begynner det seriøst å bli nok av dette kjaset om Bates, utbytte, manglende ambisjoner osv.

Vi er mange her inne som er lei av dette. Dere er gjentatte ganger blitt bedt om å bremse ned. Men har snart kjørt hele forbanna sommeren med samme gnaget.

Respektløst.
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #505 på: Juli 30, 2010, 21:24:09 »
Er ikke dette en ryktetråd om spillere?

Nå begynner det seriøst å bli nok av dette kjaset om Bates, utbytte, manglende ambisjoner osv.

Vi er mange her inne som er lei av dette. Dere er gjentatte ganger blitt bedt om å bremse ned. Men har snart kjørt hele forbanna sommeren med samme gnaget.

Respektløst.

ENIG!!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Giske

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #506 på: Juli 30, 2010, 21:32:07 »
Er ikke dette en ryktetråd om spillere?

Nå begynner det seriøst å bli nok av dette kjaset om Bates, utbytte, manglende ambisjoner osv.

Vi er mange her inne som er lei av dette. Dere er gjentatte ganger blitt bedt om å bremse ned. Men har snart kjørt hele forbanna sommeren med samme gnaget.

Respektløst.

ENIG!!!

Støttes! Prøv å samle den "diskusjonen" i en egen tråd, ikke ødelegg ABSOLUTT ALLE tråder  ;) På forhånd takk  ;D

eggus

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #507 på: Juli 30, 2010, 21:51:55 »
Er ikke dette en ryktetråd om spillere?

Nå begynner det seriøst å bli nok av dette kjaset om Bates, utbytte, manglende ambisjoner osv.

Vi er mange her inne som er lei av dette. Dere er gjentatte ganger blitt bedt om å bremse ned. Men har snart kjørt hele forbanna sommeren med samme gnaget.

Respektløst.

ENIG!!!

Støttes! Prøv å samle den "diskusjonen" i en egen tråd, ikke ødelegg ABSOLUTT ALLE tråder  ;) På forhånd takk  ;D

Støttes x3!
 

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #508 på: Juli 30, 2010, 22:08:01 »
Er ikke dette en ryktetråd om spillere?

Nå begynner det seriøst å bli nok av dette kjaset om Bates, utbytte, manglende ambisjoner osv.

Vi er mange her inne som er lei av dette. Dere er gjentatte ganger blitt bedt om å bremse ned. Men har snart kjørt hele forbanna sommeren med samme gnaget.

Respektløst.

ENIG!!!

Støttes! Prøv å samle den "diskusjonen" i en egen tråd, ikke ødelegg ABSOLUTT ALLE tråder  ;) På forhånd takk  ;D

Støttes x3!

Da får vel jeg si støttes x4!  ;D

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #509 på: Juli 30, 2010, 22:16:55 »
Batesdiskusjonene tar vi i den siste Bates tråden som er opprettet. Den lever ( ikke overraskende) fortsatt i beste velgående. Jeg stengte en ren krangletråd for noen xager siden, og tar ikke fem øre for å stenge en til.  :o

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,14871.0.html
Jon R.