Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 354872 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

abbe

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #510 på: Juli 30, 2010, 22:24:10 »
Batesdiskusjonene tar vi i den siste Bates tråden som er opprettet. Den lever ( ikke overraskende) fortsatt i beste velgående. Jeg stengte en ren krangletråd for noen xager siden, og tar ikke fem øre for å stenge en til.  :o

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,14871.0.html

Takk!

Sølvreven

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #511 på: Juli 30, 2010, 23:27:18 »
Er ikke dette en ryktetråd om spillere?

Nå begynner det seriøst å bli nok av dette kjaset om Bates, utbytte, manglende ambisjoner osv.

Vi er mange her inne som er lei av dette. Dere er gjentatte ganger blitt bedt om å bremse ned. Men har snart kjørt hele forbanna sommeren med samme gnaget.

Respektløst.

ENIG!!!

Støttes! Prøv å samle den "diskusjonen" i en egen tråd, ikke ødelegg ABSOLUTT ALLE tråder  ;) På forhånd takk  ;D

Støttes x3!

Da får vel jeg si støttes x4!  ;D
x5.... Jeg har også mistet litt av gleden ved å lese her på forumet. Det virker som at de fleste trådene på et eller annet tidspunkt MÃ… fylles opp med teorier og synspunkter om Bates.
Men jeg blir vel aldri så lei at jeg forlater dere  :)   Vet ikke helt om det er en trøst eller ikke...
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Johrnino

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #512 på: Juli 31, 2010, 02:34:45 »
Er ikke dette en ryktetråd om spillere?

Nå begynner det seriøst å bli nok av dette kjaset om Bates, utbytte, manglende ambisjoner osv.

Vi er mange her inne som er lei av dette. Dere er gjentatte ganger blitt bedt om å bremse ned. Men har snart kjørt hele forbanna sommeren med samme gnaget.

Respektløst.

Jeg er vanligvis bare en ivrig leser av dette forumet, det er sjelden jeg skriver så mye, men denne kommentaren synes jeg må støttes. Jeg synes det er trist at noen alltid må tvære opp under negative tanker og vri alle mulige hendelser rundt Leeds til å gjelde Bates og manglende ambisjoner. Vi vil vel alle at Leeds skal gjøre det så bra som mulig. Måten det skjer på kan vi ha forskjellig synspunkter om, men forumets integritet og interesseverdi taper på en slik ensidig negativitet som til stadighet blir luftet av enkelte.
La oss alle håpe at Leeds gjennoppstår til gammel storhet, og at vi alle kan glede oss sammen over suksessen som før eller siden uunngåelig vil komme.
 

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #513 på: Juli 31, 2010, 08:40:36 »
Eg veit dette er ein "rykter om nye spelarar"-tråd, men eg må også få sagt kor frustrert eg er over at nesten samtlege trådar vert øydelagd grunna mishag mot Bates. Dette har ført til at eg mykje sjeldnare tek turen innom for å lese siste nytt om vårt kjære Leeds United, og at eg skriv langt færre innlegg på forumet.

Når det er sagt, så har eg ikkje noko mot at folk her inne hatar eller misliker Bates - det er det fullt lovleg å meine. Poenget er at det vert diskutert i alt for mange trådar som ikkje omhandlar temaet. Ver så snill og begrens dåkke!

AS2

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #514 på: Juli 31, 2010, 08:59:31 »
Nå er vel jeg også bidragsyter til å "forsøple" denne ryktetråden, men jeg må også si noe om dette...

Det er ikke ofte jeg skriver på dette forumet, men jeg leser det meste. Jeg begynner også å bli mektig lei av alt Bates-pratet i alle type tråder. Utrolig irriterende! Dette gjør at jeg ikke gidder å lese alt som interesserer, pga all Bates-forsøplingen i diverse tråder. Hold det til passende tråder, vær så snill!
 

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #515 på: Juli 31, 2010, 09:36:36 »
På teamtalk går det rykter om at vi skal signe Matt Oakley fra Leicester....hadde vært en meget bra signing tror jeg,en meget god midtbanespiller :)
Vi får se....

Here we go again

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #516 på: Juli 31, 2010, 10:03:07 »
Skulle inn og lese siste rykter om spillere men det viste seg at det kun var DHY som holdt seg til topic i de siste innleggene.  Ellers var det bare en haug med sutreinnlegg.  Regner med de blir tatt bort.

Og til topic, blir spennende om vi får inn noen spillere til i løpet av uken/måneden som kommer.  Føler i likhet med andre at de store navnene mangler.  Selv om man har gode/berømte fedre garanterer ikke for at man selv blir like god.

Får lese litt nærmere om denne Matt Oakley.  Hadde vært gøy om vi omsider fikk den lederen på midten som vi sårt trenger.

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #517 på: Juli 31, 2010, 13:41:22 »
Som de fleste andre er her dommen over sommerens transferer ikke mulig å dømme før i alle fall midtbanesjefen hentes inn, og vi ser hvem dette er.

Etter intervju med Grayson ++ i Bergen er det utvilsomt at det jobes knallhardt med både dette, og en hurtig spiss. Sistnevnte har de etter hva jeg forstår fortsatt ikke identifisert, det letes høyt og lavt, og det ER penger tilgjengelig (aner ikke hvor mye) om Den Rette dukker opp. Men, som det har vært gjennom hele Graysons managerperiode, virker man å være dritnervøse for å signe feil mann, og man gjør ingenting før man er bombesikker på at denne - DENNE spilleren, skal vi ha.

I tillegg til fart på spissen, virker det som et viktig kriterie at det skal være tøffe folk, ikke bare fysisk men også i hodet. Vi har for mange "softe" spillere.

Nuvel, jeg føler jeg har for dårlig oversikt over markedet både i Championship og divisjonen over til å kunne peke på alt for mange jeg føler at vi virkelig burde hentet. Koren - om han vil - kunne kanskje vært en slik? Jeg er ikke sikker, har sett alt for lite av de aller fleste.

Men: Er det noen som har satt seg noe inn i hva regelendringen for spillerstallene i PL vil kunne ha av betydning allerede nå? Er det i det hele tatt noen klubber som står overfor dette problemet, i så fall hvilke? Jeg er usikker, spesielt fordi enhver ung spiller under 21 år slipper å registreres, og dermed vel heller ikke inngår i kvoten på maks 25 spillere.

Eller har noen fanget opp klubber som sliter med dette, og som man kunne plukket folk fra?

SA

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #518 på: Juli 31, 2010, 13:52:10 »
Hva har du lovet Simon nå SA  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #519 på: Juli 31, 2010, 14:17:27 »
Etter intervju med Grayson ++ i Bergen er det utvilsomt at det jobes knallhardt med både dette, og en hurtig spiss. Sistnevnte har de etter hva jeg forstår fortsatt ikke identifisert, det letes høyt og lavt, og det ER penger tilgjengelig (aner ikke hvor mye) om Den Rette dukker opp. Men, som det har vært gjennom hele Graysons managerperiode, virker man å være dritnervøse for å signe feil mann, og man gjør ingenting før man er bombesikker på at denne - DENNE spilleren, skal vi ha.

I tillegg til fart på spissen, virker det som et viktig kriterie at det skal være tøffe folk, ikke bare fysisk men også i hodet. Vi har for mange "softe" spillere.


Etter min begrensa kunnskap tenkjer eg Michael Chopra kan passe denne skildringa. Rask, målfarleg og erfaren (dermed også tøff i toppen?). Amr Zaki er tøff så det held på bana, men verkar å ha ei og anna skrue laus i topplokket.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #520 på: Juli 31, 2010, 14:33:06 »
Robert Koren kjenner jeg fra Lillestrøm og det skal sies at han scora en del mål der men han er allt for pusslette....Han passer ikke inn...Han blør ikke for drakta rett og slett.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #521 på: Juli 31, 2010, 15:03:28 »
Som de fleste andre er her dommen over sommerens transferer ikke mulig å dømme før i alle fall midtbanesjefen hentes inn, og vi ser hvem dette er.

Kan Darrel Russell (29), eks-Norwich, vere løysinga?

kristoffera

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #522 på: Juli 31, 2010, 15:15:50 »
Ifølge Simon og de andre trenerne på LOTR jobbes det med to, tre nye signeringer, blant annet en "bedre Doyle" som muligens er denne nyeste signeringen. På spørrsmål om Hooper så ble han 2,5 mill for dyr. Men det var også meget god og stor tro på Somma og Sam, som også jeg kan si meg enig i etter å ha sett to treninger i Beren :)

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #523 på: Juli 31, 2010, 15:22:09 »
Ifølge Simon og de andre trenerne på LOTR jobbes det med to, tre nye signeringer, blant annet en "bedre Doyle" som muligens er denne nyeste signeringen. På spørrsmål om Hooper så ble han 2,5 mill for dyr. Men det var også meget god og stor tro på Somma og Sam, som også jeg kan si meg enig i etter å ha sett to treninger i Beren :)
jag blev själv positiv av truppen och hur duktiga och bra spelarna var, kändes som en del spelare har gått framåt och kommer göra en bättre säsong denna
 

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #524 på: Juli 31, 2010, 15:24:02 »
Etter intervju med Grayson ++ i Bergen er det utvilsomt at det jobes knallhardt med både dette, og en hurtig spiss. Sistnevnte har de etter hva jeg forstår fortsatt ikke identifisert, det letes høyt og lavt, og det ER penger tilgjengelig (aner ikke hvor mye) om Den Rette dukker opp. Men, som det har vært gjennom hele Graysons managerperiode, virker man å være dritnervøse for å signe feil mann, og man gjør ingenting før man er bombesikker på at denne - DENNE spilleren, skal vi ha.

I tillegg til fart på spissen, virker det som et viktig kriterie at det skal være tøffe folk, ikke bare fysisk men også i hodet. Vi har for mange "softe" spillere.


Etter min begrensa kunnskap tenkjer eg Michael Chopra kan passe denne skildringa. Rask, målfarleg og erfaren (dermed også tøff i toppen?). Amr Zaki er tøff så det held på bana, men verkar å ha ei og anna skrue laus i topplokket.

Chopra blir nok for dyr for oss, dessverre.

Tipper på en lånesignering fra en PL-klubb.

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #525 på: Juli 31, 2010, 15:24:32 »
Ifølge Simon og de andre trenerne på LOTR jobbes det med to, tre nye signeringer, blant annet en "bedre Doyle" som muligens er denne nyeste signeringen. På spørrsmål om Hooper så ble han 2,5 mill for dyr. Men det var også meget god og stor tro på Somma og Sam, som også jeg kan si meg enig i etter å ha sett to treninger i Beren :)
Nå vet jeg ikke om du bare dikter, men visst det viser seg at vi nå ender opp med to signeringer til og de er klare forsterkninger til midtbanesjef og spiss så mener jeg at vi har gjort jobben på transfer markedet i sommer. Uten å ha inngående kjennskap til Bruce vil jeg likevel påstå at både han og Schmeichel er ganske soleklare forsterkninger. Resten av signeringene hever laget bare i mindre grad, men ser likevel ut til å være med å heve snittkvaliteten i laget.

Hvis ryktene om Derbyshire stemmer har vi løst den delen og kan bruke tid på en skikkelig målfarlig spiss. Chopra virker blant andre spennende. Da mener jeg vi har et lag som kan være med å kjempe på øvre halvdel.

Gleder meg utrolig til sesongen sparker i gang!

Lucas_Radebe

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #526 på: Juli 31, 2010, 16:26:19 »

Men: Er det noen som har satt seg noe inn i hva regelendringen for spillerstallene i PL vil kunne ha av betydning allerede nå? Er det i det hele tatt noen klubber som står overfor dette problemet, i så fall hvilke? Jeg er usikker, spesielt fordi enhver ung spiller under 21 år slipper å registreres, og dermed vel heller ikke inngår i kvoten på maks 25 spillere.

Eller har noen fanget opp klubber som sliter med dette, og som man kunne plukket folk fra?

SA

City er iallefall en, de kommer til å ha 12-15 spillere de må kvitte seg med, og det er nok mange som har 5-10 som må ut. Tipper mange forsvinner til ligaer i andre land ettersom skattesystemet i England har blitt endret så mye siden i fjor (meget høy skatt for de med høy inntekt), men det er sikkert en del engelskmenn som er 22-23 år  som vi kan ha nytte av.

kristoffera

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #527 på: Juli 31, 2010, 16:56:52 »
Driver nokk ikke å dikter opp ting her inne på formuet, men om signeringene kommer vil tiden vise... Mitt inntrykk av spillerne vi har signert i år er stort sett gode og at de vil være klare forsterkninger..

Rasmussen7

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #528 på: August 01, 2010, 00:44:35 »
Er ikke dette en ryktetråd om spillere?

Nå begynner det seriøst å bli nok av dette kjaset om Bates, utbytte, manglende ambisjoner osv.

Vi er mange her inne som er lei av dette. Dere er gjentatte ganger blitt bedt om å bremse ned. Men har snart kjørt hele forbanna sommeren med samme gnaget.

Respektløst.

Jeg er vanligvis bare en ivrig leser av dette forumet, det er sjelden jeg skriver så mye, men denne kommentaren synes jeg må støttes. Jeg synes det er trist at noen alltid må tvære opp under negative tanker og vri alle mulige hendelser rundt Leeds til å gjelde Bates og manglende ambisjoner. Vi vil vel alle at Leeds skal gjøre det så bra som mulig. Måten det skjer på kan vi ha forskjellig synspunkter om, men forumets integritet og interesseverdi taper på en slik ensidig negativitet som til stadighet blir luftet av enkelte.
La oss alle håpe at Leeds gjennoppstår til gammel storhet, og at vi alle kan glede oss sammen over suksessen som før eller siden uunngåelig vil komme.
Støttes.

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #529 på: August 01, 2010, 16:23:38 »
Sterke rykter på Waccoe at Simon Cox (spiss fra WBA) har trent noen dager sammen med laget.
9 mål i fjor, 1 år igjen av kontrakten..
« Siste redigering: August 01, 2010, 16:25:26 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #530 på: August 01, 2010, 16:46:11 »
Sterke rykter på Waccoe at Simon Cox (spiss fra WBA) har trent noen dager sammen med laget.
9 mål i fjor, 1 år igjen av kontrakten..

Simon Cox (23) spelte tidlegare saman med Billy Paynter i Swindon.
http://en.wikipedia.org/wiki/Simon_Cox_(footballer_born_1987)

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #531 på: August 01, 2010, 16:48:03 »
Ja takk! Passer perfekt som Beckford´s erstatter.  :)

Men her må vel Kenneth bruke noen sedler?  :o

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #532 på: August 01, 2010, 20:26:53 »
Sterke rykter på Waccoe at Simon Cox (spiss fra WBA) har trent noen dager sammen med laget.
9 mål i fjor, 1 år igjen av kontrakten..

Simon Cox (23) spelte tidlegare saman med Billy Paynter i Swindon.
http://en.wikipedia.org/wiki/Simon_Cox_(footballer_born_1987)


Hadde vært glimrende! Scorte fler ligamål enn Beckford og ble toppscorer i L1 for et par sesonger siden før han ble solgt til WBA. Hadde en mellomsesong i CCC ifjor, men er bare 23 år og har dermed fortsatt store utviklingsmuligheter. Burde ikke være nødvendig å sprenge banken for denne spilleren heller, med bare et år igjen av kontrakten.. :)


Jon R.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #533 på: August 01, 2010, 20:40:56 »
Sterke rykter på Waccoe at Simon Cox (spiss fra WBA) har trent noen dager sammen med laget.
9 mål i fjor, 1 år igjen av kontrakten..

Sterke rykter? Ryktene på waccoe er jo 99% bullshit! Don't make me laugh bitterly.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #534 på: August 01, 2010, 20:42:52 »
Sterke rykter på Waccoe at Simon Cox (spiss fra WBA) har trent noen dager sammen med laget.
9 mål i fjor, 1 år igjen av kontrakten..

Sterke rykter? Ryktene på waccoe er jo 99% bullshit! Don't make me laugh bitterly.

auren
B-m presiserer vel at det er sterke rykter på Waccoe - og ingen andre plasser. Bare for ordens skyld  ;)

mac_gyver

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #535 på: August 01, 2010, 20:58:23 »
Nå er jeg drittlei silly season!!!

Bare så dere vet det 8)
Pride of Yorkshire

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #536 på: August 01, 2010, 21:05:37 »
Batesdiskusjonene tar vi i den siste Bates tråden som er opprettet. Den lever ( ikke overraskende) fortsatt i beste velgående. Jeg stengte en ren krangletråd for noen xager siden, og tar ikke fem øre for å stenge en til.  :o

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,14871.0.html


VELDIG BRA!!! Luk ut tullet!!!
Yeboahs vitne

stefan

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #537 på: August 01, 2010, 21:15:41 »
Det ryktes også at Andy Keogh har blitt sett på TA. Den som lever får se. Det er bare å begynne å glede seg til seriestart!
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #538 på: August 02, 2010, 10:15:18 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

TK20

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #539 på: August 02, 2010, 12:15:32 »
http://www.thisisswindontownfc.co.uk/news/headlines/8305835.Town_set_to_offer_trialist_Dossevi_a_deal/

Kandol kanskje til Swindon. Vi får håpe det  :)

auren

Enig, selv om jeg ikke nødvendigvis tror det er riktig. Synes alltid han har vært litt undervurdert.