Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16  (Lest 356657 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ANNAN

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #870 på: August 27, 2010, 21:56:01 »
Leeds set to land Tottenham defender Caulker
27.08.10 | tribalfootball.com
READ MORE NEWS ON: Leeds United, Tottenham
Leeds United are ready to sign Tottenham defender Steve Caulker.

The Mirror says Leeds are ready to seal a loan deal for Spurs centre-half Caulker – after settling a row over a six-figure ‘rental’ fee.

Boss Simon Grayson wants the England Under-19 starlet to join his team, but Tottenham were after £250,000 on top of his wages.

Caulker, 18, is now set to head north to get vital first-team experience after Leeds haggled for a lower loan fee.


Tribal, men veldig tilbakevendende denne linken.

sikkert grei gutt dette,men er det en 18 årin vi trenger?ønsker en med litt mer pondus
LIFE IS LEEDS

Papi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #871 på: August 28, 2010, 09:26:34 »
Caulker er en meget rask midtstopper.
Det har vi jo etterlyst her inne.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Glenn K


jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #873 på: August 28, 2010, 10:32:15 »
Caulker er en meget rask midtstopper.
Det har vi jo etterlyst her inne.

rutinert,sterk og rask bør han være,og det er ikkje caulker 8)

mail2rj

RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #874 på: August 28, 2010, 21:01:48 »
Liten tvil om at vi trenger en solid defensiv midtbane. Hva med å slå til på en maktar thioune? Som han spilte ifjor kunne han vel bekledd denne rollen på hvilket som helst lag etter min mening. I år er han ikke i nærheten, men potensialet er verdensklasse etter min mening. Kanskje vi får ham for 1 mill nå? Verd et forsøk syns jeg...

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #875 på: August 28, 2010, 21:05:22 »
MAktar spiller veldig lite defensivt i MFK kan ikke tenke meg at han gjør det i Norge. Men Maktar i Leeds hadde vært en hit
 

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #876 på: August 28, 2010, 22:41:23 »
MAktar spiller veldig lite defensivt i MFK kan ikke tenke meg at han gjør det i Norge. Men Maktar i Leeds hadde vært en hit

 Det store spørsmålet er sannsynligvis om vi maktar å betale den millionen ?  ::)
Super Leeds since 1968

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #877 på: August 28, 2010, 22:54:49 »
Ikke dum ide, men er det snakk om en mill NOK eller 1 mill pund?

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #878 på: August 28, 2010, 23:03:08 »
MAktar spiller veldig lite defensivt i MFK kan ikke tenke meg at han gjør det i Norge. Men Maktar i Leeds hadde vært en hit

 Det store spørsmålet er sannsynligvis om vi maktar å betale den millionen ?  ::)

 :D

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #879 på: August 29, 2010, 11:23:29 »
Og glem nå ikke at det allerede finnes en tråd for spillere en ØNSKER i Leeds. Denne tråden skal imidlertid formidle eksisterende rykter om spillere som skal være på vei inn til eller ut av klubben.

Killa

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #880 på: August 29, 2010, 22:29:59 »
http://www.thescratchingshed.com/2010/08/arsenal-accept-leeds-loan-offer-for-henri-lansbury/

Vet ikke om dette ryktet er noe hold i - men det påstås at Arsenal har akseptert et tilbud fra Leeds om lån av Henri Lansbury...
Noen som har sett denna kar'n i aksjon og kan si noe om han?

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #881 på: August 29, 2010, 22:56:29 »
http://www.thescratchingshed.com/2010/08/arsenal-accept-leeds-loan-offer-for-henri-lansbury/

Vet ikke om dette ryktet er noe hold i - men det påstås at Arsenal har akseptert et tilbud fra Leeds om lån av Henri Lansbury...
Noen som har sett denna kar'n i aksjon og kan si noe om han?
Kvalitet. Enkelt og greit. Men noen defensiv midtbanemann er han ikke. Litt mer Howson'ish, bare langt bedre. God med ballen i bena rettvendt og ok fart. Ett herlig skuddbein har han også. Får vi Lansbury så tror jeg faktisk jeg satser mot play-off  :o

Mannen fra Honduras er vel også en offensiv midtbanemann? Hvor blir det av kjøttspilleren?

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #882 på: August 29, 2010, 23:13:17 »
Kjøttspillere er oppskrytt
 

Killa

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #883 på: August 29, 2010, 23:19:16 »
Kjøttspillere er oppskrytt
Vegetarianer....?

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #884 på: August 30, 2010, 00:03:38 »
http://www.thescratchingshed.com/2010/08/arsenal-accept-leeds-loan-offer-for-henri-lansbury/

Vet ikke om dette ryktet er noe hold i - men det påstås at Arsenal har akseptert et tilbud fra Leeds om lån av Henri Lansbury...
Noen som har sett denna kar'n i aksjon og kan si noe om han?

http://www.youtube.com/watch?v=ZpAdXWohZVI
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #885 på: August 30, 2010, 08:03:46 »
Kort men godt. Så jo veldig lovende ut, meget bra øye for stikkere og en god pasningsfot er jo unektelig en knallkombinasjon. Har savnet litt av det hos oss. Vi har jo Howson med de til tider fantastiske crossene og langpasningene, men synes vi sliter litt med å finne de små romma i etablert. Lovende!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #886 på: August 30, 2010, 08:38:07 »
Kort men godt. Så jo veldig lovende ut, meget bra øye for stikkere og en god pasningsfot er jo unektelig en knallkombinasjon. Har savnet litt av det hos oss. Vi har jo Howson med de til tider fantastiske crossene og langpasningene, men synes vi sliter litt med å finne de små romma i etablert. Lovende!

Han er nok sikkert ett stortalent,men før vi henter en bedre utgave av Howson/Kilkenny så vi prioritere det etterlengta ankeret 8)

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #887 på: August 30, 2010, 08:45:39 »
Han er nok sikkert ett stortalent,men før vi henter en bedre utgave av Howson/Kilkenny så vi prioritere det etterlengta ankeret 8)
Er ikke uenig i det, men når det nå uansett virker som om vi ser på han, så virker han som en meget lovende spiller i sin posisjon ;)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #888 på: August 30, 2010, 11:32:58 »
http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/nunez_deal_in_pipeline_553052/index.shtml

Litt blandet drops her - kan se ut til at vi ønsker å gå for Nunez, Clayton får kanskje forlenget sin låneavtale og Gavin Rae interessen er visstnok lagt død.

Vi går uansett et par spennende dager i møte :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #889 på: August 30, 2010, 14:34:39 »
Snakkes litt om Richie Wellens på Waccoe, dog ingen kilder som bekrefter dette. Både Fryatt, Howard og Wellens skal trolig være på vei bort fra Leicester. Sistnevnte skal visstnok være en kjærkommen forsterkning som defansivt anker skal man tro fansen på Waccoe.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #890 på: August 30, 2010, 15:25:53 »
Snakkes litt om Richie Wellens på Waccoe, dog ingen kilder som bekrefter dette. Både Fryatt, Howard og Wellens skal trolig være på vei bort fra Leicester. Sistnevnte skal visstnok være en kjærkommen forsterkning som defansivt anker skal man tro fansen på Waccoe.

auren

Av det jeg har sett av Wellens så er han en spiller som ville blitt elsket av leeds-fansen.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #891 på: August 30, 2010, 16:08:14 »
Snakkes litt om Richie Wellens på Waccoe.

Håpar det blir meir enn "snakkis", Wellens verkar som ein spennande spelar - i alle fall ut frå det lille eg har sett av han for Donkeyboys.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #892 på: August 30, 2010, 16:11:45 »
Snakkes litt om Richie Wellens på Waccoe.

Håpar det blir meir enn "snakkis", Wellens verkar som ein spennande spelar - i alle fall ut frå det lille eg har sett av han for Donkeyboys.

 ???

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #893 på: August 30, 2010, 16:54:58 »
GRAYSON EXPECTS AN ACTIVITY DAY

United manager Simon Grayson is predicting some activity for the club on transfer deadline day, but doesn't yet know how much.

Grayson expects to add at least one more new face to his squad before Tuesday's 6pm deadline and admits players could yet move in the opposite direction.

He has admitted he is on the hunt for an additional midfielder while he also has three transfer-listed players of his own.

"We're working hard and will do right up to the deadline," he said.

"We're always speaking to agents, clubs, and players and we will see what happens.

"You know me in that I don't like talking about things, but I would think there's a chance something will happen before the deadline.

"We're always looking for players who can improve what we have and it may be that we add to the squad.

"In terms of of outgoings, we will see what happens on that front as well."
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #894 på: August 30, 2010, 17:17:27 »
Snakkes litt om Richie Wellens på Waccoe.

Håpar det blir meir enn "snakkis", Wellens verkar som ein spennande spelar - i alle fall ut frå det lille eg har sett av han for Donkeyboys.

 ???

Doncaster

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #895 på: August 30, 2010, 17:32:22 »
Snakkes litt om Richie Wellens på Waccoe.

Håpar det blir meir enn "snakkis", Wellens verkar som ein spennande spelar - i alle fall ut frå det lille eg har sett av han for Donkeyboys.

 ???

Doncaster

Engelsk fotball er en alt for viktig og alvorlig ting til at man bare kan finne på sine egne nicknames :D

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #896 på: August 30, 2010, 18:16:50 »
Nå er det nok!   >:(  Jeg forventer ærlig talt at vi forsterker angrepet med et par-tre KVALITETSpillere INNEN FRISTEN I MORGEN, minst av Rob Hulse kvalitet. Kunne skrevet Torres, men jeg vil ikke overdrive.
Det er ikke sikkert at noen tar meg seriøst da.  8)
« Siste redigering: August 30, 2010, 19:03:44 av berlin »

Jostein.

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #897 på: August 30, 2010, 18:47:51 »
95% av spillerne som spiller i tippeligaen er ikke god nokk for engelsk fotball å slik er det bare :D
Leeds Carajo!

Stephenjazz

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #898 på: August 30, 2010, 19:10:05 »
95% av spillerne som spiller i tippeligaen er ikke god nokk for engelsk fotball å slik er det bare :D
På hvilket grunnlag kan du påstå det?
Det blir aldri umoderne å vinne

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 16
« Svar #899 på: August 30, 2010, 19:24:35 »
GRAYSON EXPECTS AN ACTIVITY DAY

United manager Simon Grayson is predicting some activity for the club on transfer deadline day, but doesn't yet know how much.

Grayson expects to add at least one more new face to his squad before Tuesday's 6pm deadline and admits players could yet move in the opposite direction.

He has admitted he is on the hunt for an additional midfielder while he also has three transfer-listed players of his own.

"We're working hard and will do right up to the deadline," he said.

"We're always speaking to agents, clubs, and players and we will see what happens.

"You know me in that I don't like talking about things, but I would think there's a chance something will happen before the deadline.

"We're always looking for players who can improve what we have and it may be that we add to the squad.

"In terms of of outgoings, we will see what happens on that front as well."


Dette er en, etter mitt syn, idiotisk transferstrategi. Hvorfor skal vi absolutt handle i siste liten? Midtbanespilleren som forhåpentligvis kommer, skulle vært klar allerede i juni.