Skrevet av Emne: Brann - Leeds  (Lest 93333 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

metaljon

Sv: Brann - Leeds
« Svar #300 på: Juli 26, 2010, 19:40:33 »
Kjører fra Kristiansund kl 05.00 i morgen ,skal bli herlig med en iskald pils etter 9 timer kjøretur,stiller i Leeds drakt på Fotballpuben.Noen som har et forslag til overnatting, prøvde på Leeds hotellet(scandic) men self var det fullt.

Vi kommer fra Jæren, og tar ut kl 0600. Skal være på puben fra kl 1200. Vi overnatter i en lellighet på Lones Camping. De hadde ledig til andre sist jeg sjekket for en kamerat.

Kjører fra Kongsberg 0600 selv...men om jeg rekker puben kl 1200 er uvisst :-\  Da har jeg iallefall kjørt som et schviin.
The Chief!

Brian Flynn

Sv: Brann - Leeds
« Svar #301 på: Juli 26, 2010, 19:59:22 »
Lones Camping hvor e det da Jæren ,,Ligger det på veien inn mot byen Ã…saneveien ut mot Travbanen eller...

raffe

Sv: Brann - Leeds
« Svar #302 på: Juli 26, 2010, 20:25:26 »
Jeg og en kompis legger ut på 8 timers kjøring i morra tidlig, hotell i Bergen er fikset.  ;D

Kian

Sv: Brann - Leeds
« Svar #303 på: Juli 26, 2010, 20:33:30 »
Lones Camping hvor e det da Jæren ,,Ligger det på veien inn mot byen Ã…saneveien ut mot Travbanen eller...

Om det er LONE camping du mener, så er det ute i Arna, på Hardangerveien..

Hobben

Sv: Brann - Leeds
« Svar #304 på: Juli 26, 2010, 20:44:57 »
Lones Camping hvor e det da Jæren ,,Ligger det på veien inn mot byen Ã…saneveien ut mot Travbanen eller...

Om det er LONE camping du mener, så er det ute i Arna, på Hardangerveien..

Lone camping ja, kan godt være det. Det går buss hver haltime sa de da vi ringte inn og hørte :)
Rogaland Whites

Leif Egil

Sv: Brann - Leeds
« Svar #305 på: Juli 26, 2010, 20:48:29 »
Har nettopp kommet hjem etter å ha sett treningen. Det var vel ca. 20 stykker som ventet på bussen til den kom, og da spillerne gikk inn spurte vi om det var mulig å få sett treningen. Gunnar Halle (tror det var han) trakk i noen tråder og vips satt vi på SPV-tribunen. Jeg kan vel gi et lite referat for de som ikke var der:

Treningen startet med litt lett ballspill, strekking og snakking. Det var tydelig at humøret og moralen var på top! Etter hvert gikk keeprene for seg og spillerne startet med litt rolig jogg rundt banen etterfulgt av litt strekking av forhåpentligvis slitne muskler. Keeprene fikk skudd på seg av keepertrener (skummen mann!) og både Higgs og Kasper vartet opp med flere gode redninger.
Trenerteamet kjørte videre en del øvelser innen ballkontroll/ballbehandling. Det kunne virke som det også var noen konkurranser innad i gruppen, for det var veldig mye latter. Øvelsene gikk mye på demping/pasning tilbake. Tempoet gikk ett par hakk opp når det ble delt inn i to lag på en halv bane. Hvert lag skulle holde ballen lengst mulig i laget, og det ble servert en rekke gode pasninger og "turn-overs".
Etter ca 15-20 minutter med dette gikk angriperne for seg og startet å terpe på avslutninger, noe de tydeligvis ikke har gjort alt for mye i sommer. Tror han keepertreneren som måtte hente baller på rad 30 ikke var så alt for glad! Forsvarsspillerne terpet på klareringer med hodet og bevegelser. Innlegg ble slått inn og stopperne skulle klarere og flytte ut laget. Veldig mye fokusering på forsvarslinje og det å flytte laget ut.
Gjengen ble delt inn i 3 lag hvor to lag spilte mot hverandre på en halv bane med mål og keepre. Mye bra spill og det ble en del mål. Blant annet bør Gradels lobb på Kasper og Grellas stupheading trekkes fram. Både Kasper og Higgs hadde også her ett par fine redninger.

De siste 10 minuttene ble brukt til strekking og diverse styrkeøvelser, mens keeprene fortsatte å terpe på skudd. På slutten ble det også selvsagt autografer og bilder på de frammøtte.
Må trekke fram Kasper som en keeper jeg tror Leeds vil ha stor nytte av! Knallhard jobber, gode reflekser og god på strek. Absolutt en av treningens lyspunkter! Skal også nevnes at Becchio gikk av 15 minutter før de andre. Usikkert på hva det var, men det så ut som om han enten hadde problemer med en strekk eller litt ryggproblemer.

Minner om at det i morgen klokken 10:00 er trening på Nymark, banen ved siden av Stadion. Den er i utgangspunktet lukket, men som tidligere nevnt er den kun omringet av et gjerde og det skal ikke være noen problem med å følge treningen samt sikre seg noen autografer/bilder etterpå! Vel møtt :)

Ã… så irriterende.... :o jeg reiste ikke ned til Stadion på grunn av info i denne tråden om at treningen var lukket - for så å lese at flere fikk den meg seg... I steden brukte jeg tiden på blant annet bleieskift... :o Men i morgen starter jeg dagen med en treningsøkt til Ulriken før jeg itrer Leeds-drakten og stiller på fotballpuben i 12-13 tia. MOT
 

Kian

Sv: Brann - Leeds
« Svar #306 på: Juli 26, 2010, 20:56:05 »
Lones Camping hvor e det da Jæren ,,Ligger det på veien inn mot byen Ã…saneveien ut mot Travbanen eller...

Om det er LONE camping du mener, så er det ute i Arna, på Hardangerveien..

Lone camping ja, kan godt være det. Det går buss hver haltime sa de da vi ringte inn og hørte :)

Om dere trenger skyss til byn kan dere sitte på med meg, er ferdig kl 3 på jobb i Ã…sane, ca 10-15 min unna der dere skal være. Kun om det passer dere eller om dere i det hele tatt er interessert :p

Hobben

Sv: Brann - Leeds
« Svar #307 på: Juli 26, 2010, 21:16:02 »
Lones Camping hvor e det da Jæren ,,Ligger det på veien inn mot byen Ã…saneveien ut mot Travbanen eller...

Om det er LONE camping du mener, så er det ute i Arna, på Hardangerveien..

Lone camping ja, kan godt være det. Det går buss hver haltime sa de da vi ringte inn og hørte :)

Om dere trenger skyss til byn kan dere sitte på med meg, er ferdig kl 3 på jobb i Ã…sane, ca 10-15 min unna der dere skal være. Kun om det passer dere eller om dere i det hele tatt er interessert :p

Det kunne funket det. Men vi er 5 stk som skal inn mot byen. Men rekner med det går busser... Vi tar nok inn kl 12, men vi treffest nok på puben :D takk for tilbudet. Kanskje du har eit tlf nr som om det skulle skjære seg helt?
Rogaland Whites

sveifors

Sv: Brann - Leeds
« Svar #308 på: Juli 26, 2010, 22:52:57 »
1 etappe gjennomført.

Fly fra Evenes til Gardermoen ikveld overnatter på Hotell

videre med fly til Bergen  i morgen tidlig.

Vi ses
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Thomas

Sv: Brann - Leeds
« Svar #309 på: Juli 26, 2010, 23:12:06 »
Mange som reiser i morgen tidlig skjønner jeg :). Jeg også setter meg bak rattet kl 8-9 i morgen - gleder meg veldig!

always Leeds

Sv: Brann - Leeds
« Svar #310 på: Juli 26, 2010, 23:51:16 »
gleder oss til kampen og vi er to som reiser 0530 imorgen, lang tur så vi har ordnet hotell i Bergen - MOT

Svend Anders

Sv: Brann - Leeds
« Svar #311 på: Juli 26, 2010, 23:54:56 »
Sees på 08.50-flyet til Norwegian fra Gardermoen, anyone?

Forøvrig rapporter om høy stemning på Fotballpuben i kveld, med både Lorimer og styre og stell.

SA

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #312 på: Juli 27, 2010, 00:01:47 »
jada, Lorimer, Lorna og Harvey er her. ØBS spiller og det er kjempe stemning. Sees i morgen på Fotballpuben. Både Harvey og Bradley og Howson som var her i sted lovet å komme innom i morgen etter kampen. 


holmen92

Sv: Brann - Leeds
« Svar #313 på: Juli 27, 2010, 00:09:52 »
Ordna meg tur i siste liten nå! haha, starte kl 7 fra sandnes, så e d bare å komma seg t kyst bussen så ankomme eg i bergen 13.45! :D ganske billig åg ca 400 tur retur

Trulsaren

Sv: Brann - Leeds
« Svar #314 på: Juli 27, 2010, 00:15:32 »
Kjipt at jeg ikke fikk anledning til Fotballen i dag! Møter dog opp i morgen etter trening, blir vel der fram til kampen og kommer nok tilbake etter det også  ;D
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

holmen92

Sv: Brann - Leeds
« Svar #315 på: Juli 27, 2010, 00:31:56 »
http://www.youtube.com/watch?v=HlQMg7hJKG0

Hadde vert herlig om me fekk oppleva dette på brann stadion i mårå!
haha, bør vel ikkje ha får store forhåpninger om det!

Kickthemdown

Sv: Brann - Leeds
« Svar #316 på: Juli 27, 2010, 01:32:38 »
http://www.youtube.com/watch?v=HlQMg7hJKG0

Hadde vert herlig om me fekk oppleva dette på brann stadion i mårå!
haha, bør vel ikkje ha får store forhåpninger om det!
Nei blir nok vanskelig å fikse et opprykk i morgen.

B_Ød

Sv: Brann - Leeds
« Svar #317 på: Juli 27, 2010, 06:34:08 »
Da setter vi kurs mot Gardermoen!!! Moro!!   ;D
Ups & Ups!!

Papi

Sv: Brann - Leeds
« Svar #318 på: Juli 27, 2010, 09:13:11 »
Sees på 08.50-flyet til Norwegian fra Gardermoen, anyone?

Forøvrig rapporter om høy stemning på Fotballpuben i kveld, med både Lorimer og styre og stell.

SA

Høy stemning ja ;D Lorimer bak baren sammen med Rudi, som også er foreviget på bilde.
Har forresten mange bilder fra kvelden, som eg kan sende til deg eller laste opp på facen så du kan hente dei derfra :)
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

jallar

Sv: Brann - Leeds
« Svar #319 på: Juli 27, 2010, 09:41:07 »
...i dag er dagen!

på plass på Radisson SAS hotellet. frokost er inntatt, og dagen går nok med til å tilfredsstille fruen (les: kikke i butikker) - men etter middag er det Leeds som gjelder!
blir nok fotballpuben før kampen


raggen

Sv: Brann - Leeds
« Svar #320 på: Juli 27, 2010, 10:01:31 »
blir denne kampen sendt på Tv??
Forever Leeds United!!!!!!!!

Papi

Sv: Brann - Leeds
« Svar #321 på: Juli 27, 2010, 10:03:14 »
blir denne kampen sendt på Tv??

TV2 sumo og på LUTV
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

ooh aah

Sv: Brann - Leeds
« Svar #322 på: Juli 27, 2010, 10:07:47 »
Dårlig med ferie, så her blir det avreise kl. 15, forhåpentligvis fremme en god time før kampen. Får vel holde med Leeds denne gangen, selv om det blir vanskelig å ikke juble hvis Brann scorer på Stadion. Forøvrig min andre Brann-Leeds kamp, selv om det er lite jeg husker fra kampen i 1975 (bare 6 år gammel). 
 

raggen

Sv: Brann - Leeds
« Svar #323 på: Juli 27, 2010, 10:11:16 »
blir denne kampen sendt på Tv??

TV2 sumo og på LUTV


takker ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

laddi

Sv: Brann - Leeds
« Svar #324 på: Juli 27, 2010, 11:22:27 »
Lutv har vel bare radio overføring??
Sender tv2sumo live bilder???
Hvis så e er det noen som har en konto som eg kan låne slik at eg får se kampen???
Bergen Whites

auren

Sv: Brann - Leeds
« Svar #325 på: Juli 27, 2010, 11:25:31 »
Lutv har vel bare radio overføring??
Sender tv2sumo live bilder???
Hvis så e er det noen som har en konto som eg kan låne slik at eg får se kampen???

LUTV har nå fått pay per view. Betaler du 5 pund får du sett Brann-Leeds. Men minner om at det kun er ETT kamera som produserer kampen. På lørdag vises også Leeds-Wolves fra Elland Road. Denne gangen med hele FIRE kameraer! Kampene blir også "gratis" kommentert via radio.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

laddi

Sv: Brann - Leeds
« Svar #326 på: Juli 27, 2010, 11:52:32 »
Sender tv2sumo fra samme kamera??
Lutv bilder med kommentar???
Bergen Whites

Yeboah

Sv: Brann - Leeds
« Svar #327 på: Juli 27, 2010, 12:25:28 »
Nettopp vært på treningen! Bare smiler fra øre til øre ;D Følte meg som et lite barn der nede. Stort å få se heltene på nært hold! Nå er det bare å se frem til matchen i kveld :)

Papi

Sv: Brann - Leeds
« Svar #328 på: Juli 27, 2010, 12:32:30 »
Sender tv2sumo fra samme kamera??
Lutv bilder med kommentar???

eg har tv2sumo som du kan låne.
Vet ikkje kor mange kamera følger kampen der ass, men likevel bedre enn radio? ;D
Send meg ein sms så får du brukernavn og passord.
Har du nr mitt forresten? ;D 97160484
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Ferre

Sv: Brann - Leeds
« Svar #329 på: Juli 27, 2010, 12:57:51 »
Ingen som har bilder som de kan legge ut her eller på facebook?