Skrevet av Emne: Brann - Leeds  (Lest 91400 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Sv: Brann - Leeds
« Svar #270 på: Juli 26, 2010, 14:34:48 »
Som Rudi skriver er dagens trening lukket.

Jeg ble ringt opp av en i Brann i formiddag om dette - dessverre har jeg ikke vært på nett igjen før nå. Han beklaget til alle som eventuelt har lagt noe løp mot dette, men da var beskjed etter ønske fra Simon Grayson.

Samtidig er det altså slik at dagens trening foregår inne på stadion, i morgen er det på Nymark. Selv om Leeds vil ha den lukket, er det jo bare nettinggjerde rundt, så det er fullt mulig å overvære treningen imorgen.

Dette er for ordens skyld stikk motsatt av hva undertegnede fikk mail om fra Leeds før helgen, og enten er det noen som ikke har full oversikt, eller så har planene for 6. gang blitt endret før avreise.

Beskjeden er også at Leed United ikke har med noen effekter what so ever for salg. LUSCOS har heller ikke kapasitet til å stille, dessverre.

SA

Mr. Leeds

Sv: Brann - Leeds
« Svar #271 på: Juli 26, 2010, 14:44:54 »
Jeg skal også på "Leeds on the road" noen som hvet hva som skjer på disse arrangemangene??

Peter og Shaun vil snakke litt først, og så kan vi stille spørsmål. :)
...så bare ha klar noen i bakhaue' :)



Fint om noen av dere 4-5 til stede tar dere bryet verdt å spørre SH om vi LUSCOS medlemmer uten International Membership ( vi  "såkalte Leeds supportere")  kan forvente en unnskyldning fra klubben for de fornærmende og krenkende uttalelsene som Bates kom med tidligere i uken. Selv har jeg brukt titusenvis av kroner på klubben opp igjennom åra men vurderer nå seriøst å kanselere mitt LUTV abbonement og skru igjen pengekrana til alt som er Leedsrelatert, inntil klubben kommer med et oppreisende "statement" i sakens anledning, evnt til Bates er ute av klubben. (Spiller vel uansett ikke så stor rolle for han, ettersom mine bidrag åpenbart er "no good" så lenge jeg ikke er International member.). Jeg kommer uansett til å sende en mail til klubben om dette, men fint om noen kunne ta det opp med Harvey direkte, ettersom han virker som en fornuftig mann.

Du er ikke alene om å være for*anna over dette utsagnet! Jeg signerer glatt/sender samme e-post som du. Er i akkurat samme situasjon..

Hva med en felles aksjon - og dermed opprette en egen tråd for dette på forumet? Kan e-post teksten ligge øverst og alle som vil kan støtte saken ved å kopiere teksten og sende egen e-post til klubben. Jeg finner meg ikke i å bli kalt "so called supporter". Jeg var for svingende Leeds-fan i 20 år før Ba*tes kom inn!
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28919
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brann - Leeds
« Svar #272 på: Juli 26, 2010, 15:14:41 »
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5203005.ece

Sitat
– Det er solgt knappe 1500 billetter på forhånd, opplyser Dag Frode Algerøy til BA mandag formiddag.

Ifølge salgssjefen for privatmarkedet i Brann er det omtrent som budsjettert.

– Ja, det er ganske etter skjemaet vårt faktisk. Vi ligger vel et døgn foran skjema, sier Algerøy.

– Hvor mange tilskuere er det lov å håpe på til denne kampen?

– Det er lov å håpe på mellom 3500 og 5000. Alt tyder på at vi blir i overkant av 4000, minst.

– Og da går dere i pluss?

– Da går det veldig greit i pluss.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28919
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brann - Leeds
« Svar #273 på: Juli 26, 2010, 15:17:08 »
http://www.brann.no/nyheter/leeds-united-er-pa-plass/



Leeds har kommet til Bergen og skal i ettermiddag fullføre en treningsøkt inne på Brann Stadion. Treningen vil være lukket for publikum og presse.

- Ettersom det er unummererte billetter vil det komme en god del mennesker direkte til billett-lukene på Stadion, det oppfordres derfor å komme i god tid, sier Stadion-sjef Terje Reistad.

Han påpeker også at Bybanen kommer til å doble sine avganger både før og etter matchen mot Leeds.

Kampen starter kl. 19 i morgen, tirsdag 27. juli.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

torivar

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #274 på: Juli 26, 2010, 15:19:27 »


Fint om noen av dere 4-5 til stede tar dere bryet verdt å spørre SH om vi LUSCOS medlemmer uten International Membership ( vi  "såkalte Leeds supportere")  kan forvente en unnskyldning fra klubben for de fornærmende og krenkende uttalelsene som Bates kom med tidligere i uken.

...jeg vil iallefall forklare det lacklustre oppmøtet med det Bates ble sitert på   ::)





Gjør det. Gjelder iallefall for meg, som tross alt hører til Bates leiren. Int Member siden oppstart
« Siste redigering: Juli 26, 2010, 15:22:17 av Duncan McKenzie »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28919
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brann - Leeds
« Svar #275 på: Juli 26, 2010, 15:20:21 »
Videoreportasje med Terje Skarsfjord om kampen.

http://www.brann.no/nyheter/-blir-mye-spennende-a-se/

(Brann-TV): Brann-trener Rune Skarsfjord ser frem til en spennende match mot Leeds som kommer til å by på mange godbiter.
- Det kommer til å bli veldig nyttig for oss å se våre nye spillere og våre egne talenter spille på dette nivået, sier Rune Skarsfjord.



Brann-treneren innrømmer at det har vært tett med kamper den siste uken, men ser på denne kampen som en oppvisningskamp:

- De som trenger litt hvile må selvfølgelig få det, men det igjen åpner for dem som er ekstra sugne på å vise seg frem, påpeker Skarsfjord.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Here we go again

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #276 på: Juli 26, 2010, 15:23:46 »
Min kone ringte fra Scandic i sentrum og fortalte at hun nettopp hadde truffet på flere Leedsspillere.  Hele gjengen skulle komme ned litt senere så hun skulle prøve å få noen autografer ;)

Kian

Sv: Brann - Leeds
« Svar #277 på: Juli 26, 2010, 15:42:39 »
Da er 7 biletter kjøpt til i morgen :D Ifølge de jeg snakket med på stadion var det solgt 1753 biletter, men de regnet med stor pågang i morgen før kampstart. Gleder meg masse, første gangen jeg får se de live!
Er det noen som skal på Feliz etter kampen? Og når blir isåfall oppmøte på Fotballpuben? Blir koselig å se dere forumfolk med en pils i hånden i morgen, om jeg kjenner igjen folk da :p

torivar

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #278 på: Juli 26, 2010, 15:44:09 »
Vet noen om tidspunktet for den lukkede treningen i morgen?

jarle

Sv: Brann - Leeds
« Svar #279 på: Juli 26, 2010, 15:50:03 »
Vet noen om tidspunktet for den lukkede treningen i morgen?


Lukket trening... mamma mia... hvilke hemmeligheter er det Grayson har for  sine norske fans...

Bra PR stunt ... kunne kanskje vært bedre med litt åpenhet for å verve noen nye fans!!!


torivar

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #280 på: Juli 26, 2010, 15:52:22 »
Vet noen om tidspunktet for den lukkede treningen i morgen?


Lukket trening... mamma mia... hvilke hemmeligheter er det Grayson har for  sine norske fans...

Bra PR stunt ... kunne kanskje vært bedre med litt åpenhet for å verve noen nye fans!!!



Jojo, men vi driter vel i om den er lukket. Vi skal se, men når?

Jon R

Sv: Brann - Leeds
« Svar #281 på: Juli 26, 2010, 15:56:16 »
Jeg skal også på "Leeds on the road" noen som hvet hva som skjer på disse arrangemangene??

Peter og Shaun vil snakke litt først, og så kan vi stille spørsmål. :)
...så bare ha klar noen i bakhaue' :)



Fint om noen av dere 4-5 til stede tar dere bryet verdt å spørre SH om vi LUSCOS medlemmer uten International Membership ( vi  "såkalte Leeds supportere")  kan forvente en unnskyldning fra klubben for de fornærmende og krenkende uttalelsene som Bates kom med tidligere i uken. Selv har jeg brukt titusenvis av kroner på klubben opp igjennom åra men vurderer nå seriøst å kanselere mitt LUTV abbonement og skru igjen pengekrana til alt som er Leedsrelatert, inntil klubben kommer med et oppreisende "statement" i sakens anledning, evnt til Bates er ute av klubben. (Spiller vel uansett ikke så stor rolle for han, ettersom mine bidrag åpenbart er "no good" så lenge jeg ikke er International member.). Jeg kommer uansett til å sende en mail til klubben om dette, men fint om noen kunne ta det opp med Harvey direkte, ettersom han virker som en fornuftig mann.

Du er ikke alene om å være for*anna over dette utsagnet! Jeg signerer glatt/sender samme e-post som du. Er i akkurat samme situasjon..

Hva med en felles aksjon - og dermed opprette en egen tråd for dette på forumet? Kan e-post teksten ligge øverst og alle som vil kan støtte saken ved å kopiere teksten og sende egen e-post til klubben. Jeg finner meg ikke i å bli kalt "so called supporter". Jeg var for svingende Leeds-fan i 20 år før Ba*tes kom inn!

Kan være en god ide. I `ll let you know.  :)
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #282 på: Juli 26, 2010, 15:58:35 »
Da er 7 biletter kjøpt til i morgen :D Ifølge de jeg snakket med på stadion var det solgt 1753 biletter, men de regnet med stor pågang i morgen før kampstart. Gleder meg masse, første gangen jeg får se de live!
Er det noen som skal på Feliz etter kampen? Og når blir isåfall oppmøte på Fotballpuben? Blir koselig å se dere forumfolk med en pils i hånden i morgen, om jeg kjenner igjen folk da :p

Fotballpuben i dag og i morgen før og etter kampen :)

http://www.leedsunited.no/slik-blir-luscos-opplegget-i-bergen/

Trond90

Sv: Brann - Leeds
« Svar #283 på: Juli 26, 2010, 16:00:18 »
Det er vel ingen problem og kjøpe billett i morgen før kampen?  :) MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #284 på: Juli 26, 2010, 16:02:13 »
Det er vel ingen problem og kjøpe billett i morgen før kampen?  :) MOT

Nei, men billettsalget starter ikke før kl 16:00 og det kan derfor bli litt kø siden det muligens er mange som tenker i de baner. Vær tidlig ute :) Portene inn på Stadion åpner kl 17:30!

Kian

Sv: Brann - Leeds
« Svar #285 på: Juli 26, 2010, 16:05:16 »
Da er 7 biletter kjøpt til i morgen :D Ifølge de jeg snakket med på stadion var det solgt 1753 biletter, men de regnet med stor pågang i morgen før kampstart. Gleder meg masse, første gangen jeg får se de live!
Er det noen som skal på Feliz etter kampen? Og når blir isåfall oppmøte på Fotballpuben? Blir koselig å se dere forumfolk med en pils i hånden i morgen, om jeg kjenner igjen folk da :p

Fotballpuben i dag og i morgen før og etter kampen :)

http://www.leedsunited.no/slik-blir-luscos-opplegget-i-bergen/

Takk! Men er det for sånne medlemmer? For jeg er verken LUCOS medlem eller sånn annen medlem som Bates snakker om. Er bare en vanlig Leeds-Suppoter. Funker det også tror du?

Kian

Sv: Brann - Leeds
« Svar #286 på: Juli 26, 2010, 16:09:46 »


Takk! Men er det for sånne medlemmer? For jeg er verken LUCOS medlem eller sånn annen medlem som Bates snakker om. Er bare en vanlig Leeds-Suppoter. Funker det også tror du?
[/quote]

Klart det, alle Leedsfans er velkommen :) Du får også muligheten til å melde deg inn i LUSCOS hvi du ønsker det!
[/quote]

Jeg bor jo i byn, så mulig jeg kommer innom i kveld! Må jeg melde meg inn herfra, eller er det muligheter å melde meg inn om jeg kommer til puben? Og hva får man egentlig om man er medlem?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Brann - Leeds
« Svar #287 på: Juli 26, 2010, 16:12:48 »


Takk! Men er det for sånne medlemmer? For jeg er verken LUCOS medlem eller sånn annen medlem som Bates snakker om. Er bare en vanlig Leeds-Suppoter. Funker det også tror du?

Klart det, alle Leedsfans er velkommen :) Du får også muligheten til å melde deg inn i LUSCOS hvi du ønsker det!
[/quote]

Jeg bor jo i byn, så mulig jeg kommer innom i kveld! Må jeg melde meg inn herfra, eller er det muligheter å melde meg inn om jeg kommer til puben? Og hva får man egentlig om man er medlem?
[/quote]

Her http://www.leedsunited.no/bli-medlem/ som er det enkleste, eller på puben om du ønsker det :)

newsome


newsome

Sv: Brann - Leeds
« Svar #289 på: Juli 26, 2010, 16:17:59 »

Jon R

Sv: Brann - Leeds
« Svar #290 på: Juli 26, 2010, 16:20:02 »
http://www.brann.no/nyheter/leeds-united-er-pa-plass/



Leeds har kommet til Bergen og skal i ettermiddag fullføre en treningsøkt inne på Brann Stadion. Treningen vil være lukket for publikum og presse.

- Ettersom det er unummererte billetter vil det komme en god del mennesker direkte til billett-lukene på Stadion, det oppfordres derfor å komme i god tid, sier Stadion-sjef Terje Reistad.

Han påpeker også at Bybanen kommer til å doble sine avganger både før og etter matchen mot Leeds.

Kampen starter kl. 19 i morgen, tirsdag 27. juli.


Hva er egentlig dette for et bilde. Er det ikke Kandol som er avbildet der? Er han med i troppen til Bergen?  :o
Jon R.

Hobben

Sv: Brann - Leeds
« Svar #291 på: Juli 26, 2010, 16:24:04 »
Det er solgt 589 billeter på BT-tribunen nå :)
Rogaland Whites

Kian

Sv: Brann - Leeds
« Svar #292 på: Juli 26, 2010, 16:27:45 »
Det er solgt 589 billeter på BT-tribunen nå :)

Herlig! ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28919
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brann - Leeds
« Svar #293 på: Juli 26, 2010, 16:31:25 »

Hva er egentlig dette for et bilde. Er det ikke Kandol som er avbildet der? Er han med i troppen til Bergen?  :o

Du må nesten spørre Brann hvorfor de har klippet inn nettopp dette bildet. Kandol er waaaay unna 19-mannstroppen:

http://www.leedsunited.com/news/20100726/19-man-squad-makes-norway-trip_2247585_2102354
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hobben

Sv: Brann - Leeds
« Svar #294 på: Juli 26, 2010, 16:36:05 »
Det er solgt 589 billeter på BT-tribunen nå :)

Herlig! ;)

Jeg håper og forventer vell også at det skal være solgt 1000 når kampen er i gang :D MOT!!
Rogaland Whites

readysteady

Sv: Brann - Leeds
« Svar #295 på: Juli 26, 2010, 16:42:35 »
Norwegian #LUFC fans watch training in Bergen: http://twitpic.com/28vhwz

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28919
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brann - Leeds
« Svar #296 på: Juli 26, 2010, 17:16:28 »
http://fotball.bt.no/eliteserien/article175277.ece
Ingen gjenforeningsfest for Bakke.

Eirik Bakke tilbragte seks sesonger i Leeds. I morgen stiller gamleklubben til treningskamp mot Brann på Stadion.

Det blir ingen stor gjenforeningsfest for sogningen.

– I Leeds har jeg mange venner, blant annet de som jobber på Elland Road og sånn. Men av de som kommer er det kun en fysioterpaut og en spiller som heter Jonathan Howson igjen fra min tid. Det var en unggutt som nå er blitt visekaptein, sier Bakke til bt.no.

Det kan hende han blir sittende på benken mot gamleklubben. Bakke prioriterer heller å være i best mulig form til kampen mot Molde søndag.

– Kanskje kommer jeg innpå. Kampen blir sikkert litt preget av at det er en treningskamp, men det kan bli gøy for publikum å få oppleve litt engelsk fotball. Det samme gjelder ungguttene på laget som får kjenne litt på det nivået, tror Bakke, som står med 133 kamper og åtte mål for Leeds.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Brian Flynn

Sv: Brann - Leeds
« Svar #297 på: Juli 26, 2010, 18:23:02 »
Kjører fra Kristiansund kl 05.00 i morgen ,skal bli herlig med en iskald pils etter 9 timer kjøretur,stiller i Leeds drakt på Fotballpuben.Noen som har et forslag til overnatting, prøvde på Leeds hotellet(scandic) men self var det fullt.

Hobben

Sv: Brann - Leeds
« Svar #298 på: Juli 26, 2010, 19:01:45 »
Kjører fra Kristiansund kl 05.00 i morgen ,skal bli herlig med en iskald pils etter 9 timer kjøretur,stiller i Leeds drakt på Fotballpuben.Noen som har et forslag til overnatting, prøvde på Leeds hotellet(scandic) men self var det fullt.

Vi kommer fra Jæren, og tar ut kl 0600. Skal være på puben fra kl 1200. Vi overnatter i en lellighet på Lones Camping. De hadde ledig til andre sist jeg sjekket for en kamerat.
Rogaland Whites

Trulsaren

Sv: Brann - Leeds
« Svar #299 på: Juli 26, 2010, 19:14:58 »
Har nettopp kommet hjem etter å ha sett treningen. Det var vel ca. 20 stykker som ventet på bussen til den kom, og da spillerne gikk inn spurte vi om det var mulig å få sett treningen. Gunnar Halle (tror det var han) trakk i noen tråder og vips satt vi på SPV-tribunen. Jeg kan vel gi et lite referat for de som ikke var der:

Treningen startet med litt lett ballspill, strekking og snakking. Det var tydelig at humøret og moralen var på top! Etter hvert gikk keeprene for seg og spillerne startet med litt rolig jogg rundt banen etterfulgt av litt strekking av forhåpentligvis slitne muskler. Keeprene fikk skudd på seg av keepertrener (skummen mann!) og både Higgs og Kasper vartet opp med flere gode redninger.
Trenerteamet kjørte videre en del øvelser innen ballkontroll/ballbehandling. Det kunne virke som det også var noen konkurranser innad i gruppen, for det var veldig mye latter. Øvelsene gikk mye på demping/pasning tilbake. Tempoet gikk ett par hakk opp når det ble delt inn i to lag på en halv bane. Hvert lag skulle holde ballen lengst mulig i laget, og det ble servert en rekke gode pasninger og "turn-overs".
Etter ca 15-20 minutter med dette gikk angriperne for seg og startet å terpe på avslutninger, noe de tydeligvis ikke har gjort alt for mye i sommer. Tror han keepertreneren som måtte hente baller på rad 30 ikke var så alt for glad! Forsvarsspillerne terpet på klareringer med hodet og bevegelser. Innlegg ble slått inn og stopperne skulle klarere og flytte ut laget. Veldig mye fokusering på forsvarslinje og det å flytte laget ut.
Gjengen ble delt inn i 3 lag hvor to lag spilte mot hverandre på en halv bane med mål og keepre. Mye bra spill og det ble en del mål. Blant annet bør Gradels lobb på Kasper og Grellas stupheading trekkes fram. Både Kasper og Higgs hadde også her ett par fine redninger.

De siste 10 minuttene ble brukt til strekking og diverse styrkeøvelser, mens keeprene fortsatte å terpe på skudd. På slutten ble det også selvsagt autografer og bilder på de frammøtte.
Må trekke fram Kasper som en keeper jeg tror Leeds vil ha stor nytte av! Knallhard jobber, gode reflekser og god på strek. Absolutt en av treningens lyspunkter! Skal også nevnes at Becchio gikk av 15 minutter før de andre. Usikkert på hva det var, men det så ut som om han enten hadde problemer med en strekk eller litt ryggproblemer.

Minner om at det i morgen klokken 10:00 er trening på Nymark, banen ved siden av Stadion. Den er i utgangspunktet lukket, men som tidligere nevnt er den kun omringet av et gjerde og det skal ikke være noen problem med å følge treningen samt sikre seg noen autografer/bilder etterpå! Vel møtt :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct