Brann - Leeds

Started by stian94, July 09, 2010, 16:07:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hobben

intet nytt om hvor tid Leeds skal trene på Onsdagen?
Rogaland Whites

holmen92

Det går vell ann å kjøpe biletter på stadion på tirsdag? eller må mann ha kjøpt på internett?

Trulsaren

Etter det jeg vet er det vel byens to SAS-hoteller som er oftest brukt av kjendiser/fotballag/etc. De to er vel blant byens større hoteller, så jeg vil regne med det er her de bor.

Jeg har ikke hørt noen tid om treninger verken mandag eller onsdag. Etter som jeg er vekkreist onsdagen, så det hadde vært fint om tidspunktet hadde kommet for morgendagens trening.

Jeg skal gnage av meg høyrelabben om det ikke selges billetter på Stadion! Du kan forøvrig stikke innom på mandag i Brannbutikken på BT-tribunen om du ikke ønsker kø. Velger du å kjøpe billetten før kamp anbefaler jeg å være tidlig ute.

Er det noen som vet om det kommer noe særlig med supportere fra England?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Rudi G.

Quote from: Trulsaren on July 25, 2010, 21:03:13
Etter det jeg vet er det vel byens to SAS-hoteller som er oftest brukt av kjendiser/fotballag/etc. De to er vel blant byens større hoteller, så jeg vil regne med det er her de bor.

Jeg har ikke hørt noen tid om treninger verken mandag eller onsdag. Etter som jeg er vekkreist onsdagen, så det hadde vært fint om tidspunktet hadde kommet for morgendagens trening.

Jeg skal gnage av meg høyrelabben om det ikke selges billetter på Stadion! Du kan forøvrig stikke innom på mandag i Brannbutikken på BT-tribunen om du ikke ønsker kø. Velger du å kjøpe billetten før kamp anbefaler jeg å være tidlig ute.

Er det noen som vet om det kommer noe særlig med supportere fra England?

Tror here we go again er den som er nærmest sannheten angående bosted om vi skal tro ryktene.

Husker ikke passordet mitt på brann.no så billetter kjøper jeg på stadion i morgen.

Det er en del engelskmenn som har meldt sin ankomst, men en del av de kommer ikke før ut på tirsdagen pga billetter som er kjøpt for en tid tilbake er til Oslo.

Svend Anders

Beskjeden fra Leeds United fredag er at mandagstreningen er klokken 16:00-17.45. Står Brann Stadion, men om det er rett utenfor døra vet de kanskje ikke dette i detalj.

Tirsdagens trening er inne på Stadion, lukket for publikum.

Jeg har ikke hørt noe om onsdagstrening bortsett fra gjennom Rudi, og meldingene fra England er at de flyr hjem på formiddagen, så jeg tror ikke det er tilfelle at de trener mer enn to økter.

Hvor de bor er jeg heller ikke sikker på, men tror det er et Scandic-hotel, og det er evt utsolgt for de som lurer.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

newsome

Er det noen som skal på "Leeds on the road" da?

Svend Anders

Quote from: newsome on July 25, 2010, 21:44:10

Det lurær også jeg fælt på!

HVIS noen der ute skal: kan dere knipse et bilde til TPN, sende meg på mail?

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Rudi G.

Er redd det blir dårlig oppmøte pga unødvendig komplisert billettsystem og at de med "kun" LUSCOS medlemskap er utelukket fra arrangementet ::)

Asbjørn

Je stiller jo. Men regner med å bli aleine   ::)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kloggen

Quote from: holmen92 on July 25, 2010, 20:53:19
Det går vell ann å kjøpe biletter på stadion på tirsdag? eller må mann ha kjøpt på internett?
Billettluka opnar kl. 1600: http://www.brann.no/billetter/kjop-billett/

kloggen

Quote from: Asbjørn on July 25, 2010, 22:04:56

"It was just me and Gary Kelly... oops, Shaun Harvey."

auren

Quote from: Asbjørn on July 25, 2010, 22:04:56

Du får si som Leedssupporter Matti Røssland: "Eg og du og Peter Lorimer"  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kristoffera

Jeg skal også på "Leeds on the road" noen som hvet hva som skjer på disse arrangemangene??

Asbjørn

Quote from: kristoffera on July 25, 2010, 23:10:13
Jeg skal også på "Leeds on the road" noen som hvet hva som skjer på disse arrangemangene??

Peter og Shaun vil snakke litt først, og så kan vi stille spørsmål. :)
...så bare ha klar noen i bakhaue' :)

Tell me  Tell me

Dylan

kristoffera

Bites Yer Legs

Er det mulig å kjøpe 2010/11-drakten noen sted i Bergen de nærmeste dagene?
KEEP FIGHTING!!

auren

Quote from: Bites Yer Legs on July 25, 2010, 23:41:23

Jeg finner det litt merkelig hvis det ikke er en mulighet, men jeg mener å ha lest en post der det stod at dette dessverre ikke lot seg gjøre.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trulsaren

I så fall må dette være noe som er fikset av Leeds/LUSCOS. Ingen sportsbutikker med den hvite drakten i hyllene, desverre.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Asbjørn

Quote from: auren on July 25, 2010, 23:48:46
Quote from: Bites Yer Legs on July 25, 2010, 23:41:23

Jeg finner det litt merkelig hvis det ikke er en mulighet, men jeg mener å ha lest en post der det stod at dette dessverre ikke lot seg gjøre.

Vedkommende som skrev det, uttalte nok bare sin egen personlige synsing, vil jeg tro. Jeg er rimelig trygg på at Leeds Utd har med noen for salg...

Tell me  Tell me

Dylan

vidarlufc

MARCHING ON TOGETHER
-vidarLUFC-

JanPSyse

Jeg regner med det vil  gå en haug med engelskmenn rundt utenfor stadion og selge t-skjorter og skjerf før og etter kampen, akkurat som ved større konserter. Kanskje de til og med har drakter?

Dette er ikke bekreftede fakta, heller et erfaringsmessig håp...

Trening kl 16 på Nymark i morgen blir perfekt. I'm there.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

SuperLeeds!

Quote from: JanPSyse on July 26, 2010, 01:28:52
Jeg regner med det vil  gå en haug med engelskmenn rundt utenfor stadion og selge t-skjorter og skjerf før og etter kampen, akkurat som ved større konserter. Kanskje de til og med har drakter?

Den haugen med engelskmenn selger nok i tilfelle ikke drakter. Det er den "uoffisielle" delen av Leeds som står der. Ingen av innterktene fra disse tilfaller Leeds United, eller geita for den del...

Rudi G.

NB!!!

Vi er blitt kontaktet av Brann og blir fortalt at dagens trening skal være lukket og blir derfor avviklet inne på Brann Stadion. Dette er etter ønske fra SG.

Håkon

Hvorfor lukker de treningen, planla å reise opp m familien og se !!! Synest åpenhet burde
blitt praktisert. Er vel ikke så mye hemmelige Nord koreanske planer som holder mål på veien mot premier league og europa.

det er vel treningstalentet til enkelt spillere og treningskulturen til klubben som er viktige elementer? Ellers er det trening trening og atter trening som skal til!!
Leeds for alltid

Jon R

Quote from: Asbjørn on July 25, 2010, 23:15:22
Quote from: kristoffera on July 25, 2010, 23:10:13

Peter og Shaun vil snakke litt først, og så kan vi stille spørsmål. :)
...så bare ha klar noen i bakhaue' :)

Fint om noen av dere 4-5 til stede tar dere bryet verdt å spørre SH om vi LUSCOS medlemmer uten International Membership ( vi  "såkalte Leeds supportere")  kan forvente en unnskyldning fra klubben for de fornærmende og krenkende uttalelsene som Bates kom med tidligere i uken. Selv har jeg brukt titusenvis av kroner på klubben opp igjennom åra men vurderer nå seriøst å kanselere mitt LUTV abbonement og skru igjen pengekrana til alt som er Leedsrelatert, inntil klubben kommer med et oppreisende "statement" i sakens anledning, evnt til Bates er ute av klubben. (Spiller vel uansett ikke så stor rolle for han, ettersom mine bidrag åpenbart er "no good" så lenge jeg ikke er International member.). Jeg kommer uansett til å sende en mail til klubben om dette, men fint om noen kunne ta det opp med Harvey direkte, ettersom han virker som en fornuftig mann.
Jon R.

Asbjørn

Quote from: Håkon on July 26, 2010, 12:58:06

Hvorfor lukker de treningen, planla å reise opp m familien og se !!! Synest åpenhet burde
blitt praktisert. Er vel ikke så mye hemmelige Nord koreanske planer som holder mål på veien mot premier league og europa.

det er vel treningstalentet til enkelt spillere og treningskulturen til klubben som er viktige elementer? Ellers er det trening trening og atter trening som skal til!!

Tror du ser en del av svaret her:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Leeds-United-Whites-face-crucial.6437227.jp

QuoteLeeds United are set to fly to Norway tomorrow for the start of what Jonathan Howson says will be the most vital and telling period of the club's pre-season

QuoteHowson said: "It's an important period for us now and the last chance to make sure we're completely ready for the season.

QuoteThe manager's worked us hard from the first day we came back but this is the time when you want to put the finishing touches to your fitness and your sharpness. The work we do in the next couple of weeks could be vital when the season starts.

Det handler nok mest av alt 'om å få være i fred'.

...så kan man lure på hva det å ha et 50/100-talls nordmenn på sidelinja gjør med en :)

Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: Jon R on July 26, 2010, 13:18:58

Fint om noen av dere 4-5 til stede tar dere bryet verdt å spørre SH om vi LUSCOS medlemmer uten International Membership ( vi  "såkalte Leeds supportere")  kan forvente en unnskyldning fra klubben for de fornærmende og krenkende uttalelsene som Bates kom med tidligere i uken.

...jeg vil iallefall forklare det lacklustre oppmøtet med det Bates ble sitert på   ::)

Tell me  Tell me

Dylan

kloggen

Til dei som skal dit: ver merksam på at det gjeld reglar for foto/opptak på LOTR. Ein fyr i Irland vart kasta ut då han prøvde å filma spørsmål/svar-sekvensen på mobilkamera sitt. Det vert sikkert gjort merksam på det der og då, så det går sikkert greitt, men det er altså ikkje nødvendigvis slik som på konsertar med film- og foto"forbod" der det går greitt å vifta med mobilen.

JanPSyse

Quote from: SuperLeeds! on July 26, 2010, 10:46:22
Quote from: JanPSyse on July 26, 2010, 01:28:52

Den haugen med engelskmenn selger nok i tilfelle ikke drakter. Det er den "uoffisielle" delen av Leeds som står der. Ingen av innterktene fra disse tilfaller Leeds United, eller geita for den del...

Ja, selvfølgelig er det uoffisielt. Ekte Leeds merchandise kan vi nok se langt etter fra den eventuelle gjengen der. Men poenget mitt var at disse salgsgutta er bedre enn ingenting.
;)
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Hobben

Quote from: Rudi G. on July 26, 2010, 12:25:50
NB!!!

Vi er blitt kontaktet av Brann og blir fortalt at dagens trening skal være lukket og blir derfor avviklet inne på Brann Stadion. Dette er etter ønske fra SG.

Haha, der er så idiotisk. En stakers trening i Norgem å være lukket, kyss katta.
Rogaland Whites