Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Adam Clayton  (Lest 89661 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Sv: Spiller: Adam Clayton
« Svar #60 på: ſeptember 01, 2010, 13:46:04 »
Noen som har en hatt jeg kan spise hvis denne spilleren blir en hit??

Jeg kan tilby en liten restemiddag fra tidligere sesongers veddemål.  ::)


I solidaritetens namn kan eg dele restane av Jon sin hatt med deg, Evig Pint. Eg har absolutt inga tru på Clayton, og skulle han bli ein vital spelar for oss, skal eg ete min porsjon  ;)

Promotion 2010

Sv: Ny spiller inn på lån: Adam Clayton
« Svar #61 på: ſeptember 01, 2010, 16:00:23 »
Hva er posisjonen til Clayton. Defensivt anker?

Offensiv surrebukk, etter det som er skrevet her inne!


Han er vel veldig midt-midt! Uten for mye fuzz...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

AndyMathie

Sv: Ny spiller inn på lån: Adam Clayton
« Svar #62 på: ſeptember 01, 2010, 16:02:16 »
Hva er posisjonen til Clayton. Defensivt anker?

Offensiv surrebukk, etter det som er skrevet her inne!


Han er vel veldig midt-midt! Uten for mye fuzz...

Likte den beskrivelsen av Clayton. Offensiv surrebukk er en passende beskrivelse av posisjonen han er tiltenkt i Leeds  ;D
We are Leeds and we are proud of it!

Karl Hot Shot

Sv: Ny spiller inn på lån: Adam Clayton
« Svar #63 på: ſeptember 01, 2010, 16:31:53 »
Adam Clayton har ikke hatt den beste starten i ny klubb, men i rettferdighetens navn bør folk gi gutten litt tid. Han må finne seg til rette i nye omgivelser og med nye forventninger. Siden han kommer fra en meget god ungdomsavdeling i Man City, velger jeg i hvert fall å se tida an og håper at han snart viser sitt potensial.
 

Masinga

Sv: Ny spiller inn på lån: Adam Clayton
« Svar #64 på: ſeptember 01, 2010, 22:09:18 »
Da har altså ikke Leeds skaffet seg det defensive ankeret alle etterspør.

Hvis Adam Clayton spiller like bra som han i U2 er jeg ikke bekymret.
Masinga, medl.nr. 1250

Evig Pint

Sv: Spiller: Adam Clayton
« Svar #65 på: ſeptember 01, 2010, 23:39:36 »
Noen som har en hatt jeg kan spise hvis denne spilleren blir en hit??

Jeg kan tilby en liten restemiddag fra tidligere sesongers veddemål.  ::)


I solidaritetens namn kan eg dele restane av Jon sin hatt med deg, Evig Pint. Eg har absolutt inga tru på Clayton, og skulle han bli ein vital spelar for oss, skal eg ete min porsjon  ;)

;D

Har du rester Jon?? Er det lov? :D

Kan bli spennende dette utover våren.  ::)
Marching on together

B-m

Sv: Spiller: Adam Clayton
« Svar #66 på: ſeptember 02, 2010, 00:18:58 »
Adam Clayton har ikke hatt den beste starten i ny klubb, men i rettferdighetens navn bør folk gi gutten litt tid. Han må finne seg til rette i nye omgivelser og med nye forventninger. Siden han kommer fra en meget god ungdomsavdeling i Man City, velger jeg i hvert fall å se tida an og håper at han snart viser sitt potensial.

Bra innlegg Karl!!!

Spiller man U20 for England har man et visst potensiale, og ofte meget gode basisferdigheter. Det sies at holdningene til Clayton er gode, så har troen på karen. Minner meg litt om Bowyer!
« Siste redigering: ſeptember 04, 2010, 18:27:02 av Asbjørn »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Promotion 2010

Sv: Spiller: Adam Clayton
« Svar #67 på: ſeptember 02, 2010, 08:31:02 »
Adam Clayton har ikke hatt den beste starten i ny klubb, men i rettferdighetens navn bør folk gi gutten litt tid. Han må finne seg til rette i nye omgivelser og med nye forventninger. Siden han kommer fra en meget god ungdomsavdeling i Man City, velger jeg i hvert fall å se tida an og håper at han snart viser sitt potensial.

Bra innlegg Karl!!!

Spiller man U20 for England har man et visst potensiale, og ofte meget gode basisferdigheter. Det sies at holdningene til Clayton er gode, så har troen på karen. Minner meg litt om Bowyer!

Spiller han i U20...? Masinga mente det var U2!!!   :o
« Siste redigering: ſeptember 04, 2010, 18:27:27 av Asbjørn »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller inn på lån: Adam Clayton
« Svar #68 på: ſeptember 04, 2010, 18:29:52 »
I intervjuet med Carlisle-boss Greg Abbott får vi et innblikk i Claytons sterke/svake sider:

http://tribalfootball.com/carlisle-boss-abbott-backs-leeds-signing-clayton-big-things-1092421

Carlisle boss Abbott backs Leeds signing Clayton for big things

Carlisle United boss Greg Abbott believes Leeds United have themselves a bargain in former Manchester City midfielder Adam Clayton.

Clayton spent part of last season on-loan at Carlisle.

Abbott said: "He found his way blocked at Man City, but we gave him a full season of football last year and he was terrific.

"We were obviously chasing his signature (again), but we knew he'd probably go to the Championship and a big club, which he has done at Leeds.

"I think he'll do very well. Once he breaks into the team, Leeds are going to see a really creative, hard-working midfield player.

"He's got loads of ability and has had a bit of a learning curve now with the Man City thing and that will stand him in good stead. He came out to us and found out what the real football world is like and got better and better.

"As a long-term signing for Leeds, I think he could go onto better things and be a really good prospect.

"He's an all-round good player. We tried to work on his side of the game where he hasn't got the ball. But when he has it, he creates things, has a good attitude and makes things happen and wants to score a goal and find a pass. He's really comfortable on the ball.
"Going forward, certainly at League One level, he was very, very good.


"He's also a great lad; a typical young footballer making his way in the game. He's got plenty to say for himself, but in a nice way. We had a really good rapport with him and he's a nice way about him."
« Siste redigering: ſeptember 04, 2010, 21:37:28 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

LeedsU878

Sv: Ny spiller inn på lån: Adam Clayton
« Svar #69 på: ſeptember 04, 2010, 20:49:31 »
Takk for det, Asbjørn.

Jeg vet ikke så mye om karen, og har egentlig ikke vært spesielt imponert so far. Jeg håper dog at Abbott har rett, og håper da virkelig at vi har fått en spiller som kan være med oss noen år. Når jeg snakker med engelskmenn som har sett han spille, er de stort sett veldig positive. :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Sleivind

Sv: Ny spiller inn på lån: Adam Clayton
« Svar #70 på: November 11, 2010, 15:45:19 »
Ikke på benken en gang siden kampen mot Cardiff. Hva skjer?

Kun potensiale eller blir det noe mer ut av han etterhvert?

Woody

Sv: Ny spiller inn på lån: Adam Clayton
« Svar #71 på: November 11, 2010, 18:39:22 »
Ikke på benken en gang siden kampen mot Cardiff. Hva skjer?

Kun potensiale eller blir det noe mer ut av han etterhvert?

Det vart vel fra dag 1 presisert at A Clayton var eit kjøp for framtida.Potensialet har nok guten,vi får berre håpa at han får det ut hjå oss.Trur nok og han får meir innhopp/speletid når(om)Leeds er meir i flyt enn det vi er for tiden,Clayton er vel ikkje den som skal dra lasset i litt trøblete tider......
LIFE IS LEEDS

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny spiller inn på lån: Adam Clayton
« Svar #72 på: November 11, 2010, 21:34:21 »
Ikke på benken en gang siden kampen mot Cardiff. Hva skjer?

Kun potensiale eller blir det noe mer ut av han etterhvert?

Det vart vel fra dag 1 presisert at A Clayton var eit kjøp for framtida.Potensialet har nok guten,vi får berre håpa at han får det ut hjå oss.Trur nok og han får meir innhopp/speletid når(om)Leeds er meir i flyt enn det vi er for tiden,Clayton er vel ikkje den som skal dra lasset i litt trøblete tider......
Nå bør vel alle spillere dra lasset både i trøblete tider og i medgangstider spør du meg?(men det gjør du vel ikke) Men du mener det vel g....

Glenn K

Sv: Ny spiller inn på lån: Adam Clayton
« Svar #73 på: November 19, 2010, 13:20:35 »
Nå er han blitt en spiller UT på lån. Har signert en måned lang låneavtale med Peterborough.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6514815,00.html

lojosang

Sv: Adam Clayton
« Svar #74 på: November 19, 2010, 13:51:28 »
Sånn
- Leif Olav

Kickthemdown

Sv: Adam Clayton
« Svar #75 på: November 19, 2010, 13:59:01 »
Bra! Kommer tilbake i januar matchfit og klar for å ta plassen til Bradley Johnson.  :)

Sleivind

Sv: Adam Clayton
« Svar #76 på: November 19, 2010, 14:18:06 »
Jeg forstår ikke dette utlånet. "Vi har høye forhåpninger om han". "Til Peterborough for å fortsette utviklingen". Han er 21 år burde han ikke ha utviklet seg nok i City? Regnet med at når vi først kjøpte han, så var han i stand til å kjempe om en plass på laget.

Promotion 2010

Sv: Adam Clayton
« Svar #77 på: November 19, 2010, 14:36:01 »
Sånn

Heter det ikke SPILLER: Adam Clayton

akkurat som

KAMP: vs NORWICH CITY (eks)

 ::)


Da kan vi søke på SPILLER og få opp alle SPILLERE som vi har tråder om. Skikkelig greit på et forum som dette!
Eller må dette opp i Moderatornemda før du kan gjøre noe så drastisk?  ::)
« Siste redigering: November 19, 2010, 14:38:35 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: SPILLER: Adam Clayton
« Svar #78 på: November 20, 2010, 00:26:50 »
Sånn

Heter det ikke SPILLER: Adam Clayton

akkurat som

KAMP: vs NORWICH CITY (eks)

 ::)


Da kan vi søke på SPILLER og få opp alle SPILLERE som vi har tråder om. Skikkelig greit på et forum som dette!
Eller må dette opp i Moderatornemda før du kan gjøre noe så drastisk?  ::)

Hva pokker. Jeg har drukket akevittporter og føler meg skikkelig rebelsk i kveld!  ;D
- Leif Olav

Cherry

Sv: Spiller: Adam Clayton
« Svar #79 på: November 21, 2010, 13:24:37 »
Enig, ute for matching- så inn på plassen til Bradley etter nyttår!
ung friskus, men trenger kamptrening......slik som Somma fikk! ;)
 

Bites Yer Legs

Sv: Spiller: Adam Clayton
« Svar #80 på: Januar 12, 2011, 00:34:13 »
Skjer med Clayton? Hvor lenge er han i Posh for? Var jo for en måned opprinnelig. Er jo egentlig et perfekt tidspunkt for han å slå igjennom på for oss, han blir vel vår 3. midtbanespiller om/når han kommer tilbake..  ::)
KEEP FIGHTING!!

Hallgeir *

Sv: Spiller: Adam Clayton
« Svar #81 på: Januar 12, 2011, 09:58:13 »
Skjer med Clayton? Hvor lenge er han i Posh for? Var jo for en måned opprinnelig. Er jo egentlig et perfekt tidspunkt for han å slå igjennom på for oss, han blir vel vår 3. midtbanespiller om/når han kommer tilbake..  ::)
Låneperioden utløper visstnok 30. januar.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Spiller: Adam Clayton
« Svar #82 på: Mars 24, 2011, 13:21:38 »
Er lånt ut til MK Dons!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Per-Stian

Sv: Spiller: Adam Clayton
« Svar #83 på: Mars 24, 2011, 15:16:32 »
Er lånt ut til MK Dons!

Livermore inn og Clayton ut på same dag! Har Clayton allereie vist seg å vere grov skivebom?

Sleivind

Sv: Spiller: Adam Clayton
« Svar #84 på: Mars 24, 2011, 16:53:02 »
Er lånt ut til MK Dons!

Livermore inn og Clayton ut på same dag! Har Clayton allereie vist seg å vere grov skivebom?

Allerede? Det er nå en stund siden det ble klart.

lojosang

Sv: Spiller: Adam Clayton
« Svar #85 på: Mars 25, 2011, 02:35:45 »
Er lånt ut til MK Dons!

Livermore inn og Clayton ut på same dag! Har Clayton allereie vist seg å vere grov skivebom?

Allerede? Det er nå en stund siden det ble klart.

Ja akkurat som Beckford. Makan til tøys å låne han ut til SF***etorp.
- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: Spiller: Adam Clayton
« Svar #86 på: Juni 02, 2011, 12:54:18 »
 Fra YEP

 MK DONS boss Karl Robinson admits he would jump at the chance of re-signing loan midfielder Adam Clayton – but fully expects him to have a big future at Leeds United next season.


The 22-year-old spent a productive final few months of the 2010-11 campaign on loan at Stadium:mk, particularly impressing in the Dons’ hugely unlucky League One play-off semi-final loss to promoted Peterborough United.

Clayton – who made just four brief substitute appearances for United last term following his eve-of-season arrival from Manchester City – also spent a two-month temporary stint at Posh last term.

But Robinson is tipping the Mancunian for big things at Elland Road in 2011-12.

Robinson told the YEP: “If the opportunity ever came up again, I’m sure I’d be on the phone to Simon (Grayson) and Ian (Miller) to bring him back. But I’m sure he’s going to be a massive part of Leeds United’s push to get to the Premiership. He was a credit to Leeds United and I’m sure the kid is going to be a very talented footballer.

“With us in League One, he was one of the better players in this division. People in League One can jump up; look at the players Millwall, Norwich and Leeds had in League One and all had tremendous seasons last year.

“Most leading players from League One can step up and I’m sure Adam can do that as well.”

Delighted to capture Clayton, who memorably scored a 94th-minute winner in the 3-2 home win over old side Carlisle on April 9, at the second time of asking, Robinson added: “When he was on loan from Man City, I saw him at Carlisle and he destroyed us in one game and when he went to Leeds, I thought it was an opportunity to really kick on with Leeds doing so well with some quality players.

“So when he went to Peterborough (on loan), I was gutted to have missed him!

“I had Stephen Hughes on loan from Norwich, but he went back for their run-in and I then found out Adam was available again and we brought him in. At the time, we had Peter Leven playing and he was man of the match week-in, week-out and Adam had to wait for his chance.

“But it came along when Peter broke his foot in the last few games. He came on and he scored the winner late on in one game and right away, he endeared himself to the fans.

“We play two defensive midfielders and he found that hard at first because he’s full of energy. But in terms of our team shape, he listened and took everything on board.

“He was magnificent and then he went onto to play in the two play-off games and I thought in the first game, he was outstanding.

“He’s a lovely lad as well. Obviously with me being from Liverpool and him from Manchester, we had that rivalry! But as a manager, he was a pleasure to work with.

“All I can do is wish him all the luck in the world and Leeds United as well as the way they conducted themselves in the deal was magnificent.”

Meanwhile, United have been linked with a move for Dundee United left-back Barry Douglas – according to reports.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Spiller: Adam Clayton
« Svar #87 på: Juni 02, 2011, 19:20:36 »
Gode skussmål der ja. Aner vi en "erstatter" for Kilkenny? Ikke umulig. Men vi trenger likevel to nye midtbanemenn.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Spiller: Adam Clayton
« Svar #88 på: Juni 02, 2011, 21:24:45 »
Høres lovende ut. Tror det handler mye om selvtillit for denne karen, så jeg krysser fingre for at han får spille seg varm i løpet av pre-season.

newsome

Sv: Spiller: Adam Clayton
« Svar #89 på: Juni 15, 2011, 10:44:26 »