EX-LÃ…NESPILLER: George McCartney

Started by Sleivind, September 23, 2010, 13:14:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sportcarl1

Quote from: Jon R on February 13, 2011, 11:42:15
Det var ille å se George MC Cartney siste kvarteret igår! Brukbar kontroll i halvannen omgang men kom helt på hæla da gutta fra Bristol skrudde opp tempo i sluttfasen. Rett nok fikk han for lite hjelp av en udisiplinert Max Gradel men det forklarer ikke hvorfor han virket fullstendig kjørt. Var han syk? Ã...rslønn på 5 mill i året også orker han ikke 90 minutter i en Championship kamp? Skuffende og provoserende!  >:(
[/quote

årslönen på 5 miljoner räcker inte om du räknar i norska kronor, han har så hög lön så ingen klubb vill nog köpa honom, minst 40000pund i veckan hade han i sunderland,  i svenska pengar blir det ca 20 miljoner kr om året, sjukt mycket,

Jon R

Quote from: sportcarl1 on February 13, 2011, 13:01:21
Quote from: Jon R on February 13, 2011, 11:42:15
Det var ille å se George MC Cartney siste kvarteret igår! Brukbar kontroll i halvannen omgang men kom helt på hæla da gutta fra Bristol skrudde opp tempo i sluttfasen. Rett nok fikk han for lite hjelp av en udisiplinert Max Gradel men det forklarer ikke hvorfor han virket fullstendig kjørt. Var han syk? Ã...rslønn på 5 mill i året også orker han ikke 90 minutter i en Championship kamp? Skuffende og provoserende!  >:(
[/quote

årslönen på 5 miljoner räcker inte om du räknar i norska kronor, han har så hög lön så ingen klubb vill nog köpa honom, minst 40000pund i veckan hade han i sunderland,  i svenska pengar blir det ca 20 miljoner kr om året, sjukt mycket,

5 mill i året er dermed hva Leeds betaler for hans tjenester.  :o
Jon R.

bwirum

Men han har vel fremdeles lønnen sin fra Sunderland? Leeds betaler vel inn til Sunderland i låneperioden antar jeg?

Så at han har 20 mill i årslønn står vel uansett, selv om han bare får 5 av de fra Leeds.

Nå skal det være sagt at jeg er enig i at han mistet litt kontroll på tampen av matchen, men jeg tilskriver det mest mangel på hjelp fra Max. Ble litt mange 2 mot 1 situasjoner der, og det er vanskelig å hamle opp med.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Sleivind

George McCartney en premier league-spiller? Neppe.

Satser på jeg ser han på benken til helga.

auren

Quote from: Tom S on December 02, 2010, 12:33:12
Quote from: auren on December 02, 2010, 12:28:07
Tildels strålende offansivt, men ofte sørgelig dårlig defansivt. Lån han ut sesongen heller. Jeg er enig i at han nok er vår beste venstreback, men å kjøpe en spiller som ikke er god nok for PL for 750 000 pund er dumdristig!

auren

Sørgelig dårlig defansivt er vel å overdrive....
Eg trur McCartney har PL nivå i kroppen, så ein 2-3 års kontrakt trenger ikkje vere dumt.

Jeg tror dessverre ikke jeg overdrev...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

pale

Quote from: Sleivind on February 22, 2011, 22:59:54

Tja, er Ben Parker skadefri da?
Men jeg er ikke imponert av det jeg har sett i det siste av MacCartney, jeg heller.
Hvor vanskelig kan det være å finne en god venstreback?

Tom S

Quote from: auren on February 22, 2011, 23:05:27
Quote from: Tom S on December 02, 2010, 12:33:12
Quote from: auren on December 02, 2010, 12:28:07
Tildels strålende offansivt, men ofte sørgelig dårlig defansivt. Lån han ut sesongen heller. Jeg er enig i at han nok er vår beste venstreback, men å kjøpe en spiller som ikke er god nok for PL for 750 000 pund er dumdristig!

auren

Sørgelig dårlig defansivt er vel å overdrive....
Eg trur McCartney har PL nivå i kroppen, så ein 2-3 års kontrakt trenger ikkje vere dumt.

Jeg tror dessverre ikke jeg overdrev...

auren

Etter McCartney sine prestasjoner så langt ville det vere dumt av meg å ta denne diskusjonen videre, auren ;)
COME ON LEEDS !!

Sleivind

Quote from: pale on February 22, 2011, 23:07:06
Quote from: Sleivind on February 22, 2011, 22:59:54

Tja, er Ben Parker skadefri da?
Men jeg er ikke imponert av det jeg har sett i det siste av MacCartney, jeg heller.
Hvor vanskelig kan det være å finne en god venstreback?

Man trenger ikke se lenger enn til benken.
Ben Parker er klar som et egg til å ta plassen fra McCartney.

Leedsfan

Jeg er ikke imponert, ofte feilplassert og tar mange feile valg.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

En av få backer i internasjonal fotball som støter med motspiller utvendig. 

Peters

Det er en gåte for meg at vi har hentet denne spilleren til å spille fast i vår back firer.... ??? :o >:( >:( makan til dårlig back på dette nivået skal en lete lenge etter!!! denne gutten kan faen meg ikke aent enn å rygge...

HåvardK

Quote from: Peters on February 26, 2011, 16:48:04
Det er en gåte for meg at vi har hentet denne spilleren til å spille fast i vår back firer.... ??? :o >:( >:( makan til dårlig back på dette nivået skal en lete lenge etter!!! denne gutten kan faen meg ikke aent enn å rygge...
I følge Kato kan han støte med motspiller utvendig. Men det er kanskje ikke det du først og fremst savner.

Kato

I dag hadde han ihvertfall bestemt seg for at han ikke skulle støte :)

lojosang

Foxe var mindre dårlig enn dette. 70 minutter, null taklinger, null kroppskontakt, vant to hodedueller uten motstand. Ferdig oppsummert.
- Leif Olav

berlin

Quote from: lojosang on February 26, 2011, 17:56:36
Foxe var mindre dårlig enn dette. 70 minutter, null taklinger, null kroppskontakt, vant to hodedueller uten motstand. Ferdig oppsummert.

mener å ha lest at Hayden var homofob. burde antagelig valgt en individuell sport, som stuping, bueskyting e.l.

auren

Quote from: Leedsfan on November 16, 2010, 10:44:17
Quote from: auren on November 16, 2010, 10:17:04
Jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til McCartney. Han er enda en ny venstreback som er god offensivt, men som dessverre har sine mangler defensivt. Han hadde en strålende assist på lørdag, men er også direkte involvert i baklengsmålet. Han har gjort flere blundere defansivt, og en backs hovedoppgave er først og fremst å hindre baklengs. Connolly er vel den rake motsetningen - "kjedelig" offansivt men solid defansivt. Og i disse tider (når målene renner inn) er det en slik backtype vi trenger.

auren

Er ikke enig. Er det noe vi har manglet så er det backer med offensive kvaliteter. Hvor mange ganger har vi de siste årene "doblet på kant"? Fotballen er blitt slik nå at man trenger offensive backer for å score mål, om det da er slik at man slipper inn noen pga av dette så er det en kalkulert risiko.

Håper vi slipper slike gørrkjedelige backer uten offensivt engasjement, da kommer vi garantert til å score færre mål!

Mener du fortsatt at det er viktigere å bidra offansivt enn defansivt for en back?

auren

Gufrias

Det vil jo være en fordel om backen kan bidra defensivt, i stedet for å rygge inn i spillerbussen hver gang motstanderne kommer fram på hans kant. I dag var Gradel sørgelig alene om å forsvare vår venstre side.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Quote from: auren on February 26, 2011, 18:18:37
Quote from: Leedsfan on November 16, 2010, 10:44:17
Quote from: auren on November 16, 2010, 10:17:04
Jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til McCartney. Han er enda en ny venstreback som er god offensivt, men som dessverre har sine mangler defensivt. Han hadde en strålende assist på lørdag, men er også direkte involvert i baklengsmålet. Han har gjort flere blundere defansivt, og en backs hovedoppgave er først og fremst å hindre baklengs. Connolly er vel den rake motsetningen - "kjedelig" offansivt men solid defansivt. Og i disse tider (når målene renner inn) er det en slik backtype vi trenger.

auren

Er ikke enig. Er det noe vi har manglet så er det backer med offensive kvaliteter. Hvor mange ganger har vi de siste årene "doblet på kant"? Fotballen er blitt slik nå at man trenger offensive backer for å score mål, om det da er slik at man slipper inn noen pga av dette så er det en kalkulert risiko.

Håper vi slipper slike gørrkjedelige backer uten offensivt engasjement, da kommer vi garantert til å score færre mål!

Mener du fortsatt at det er viktigere å bidra offansivt enn defansivt for en back?

auren

Må innrømme at McCartney har skuffet meg veldig i mange kamper på rad nå, både defensivt og offensivt. Han er feilposisjonert nesten hele tiden og det er skremmende av en PL-back!

I dagens fotball er det viktig at backen kan bidra offensivt, men også gjøre en defensiv jobb.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

McCartney er dagens scapegoat. Fortjent nok.

La oss likevel ikke glemme at han har gjort en del bra kamper, men jo - best offensivt. Parker har muligens sjansen til å få en opptreden og overbevise. Det er et eksempel på konkurranse, som er bra for laget.

Gode (venstre)backer vokser ikke på trær, og selv om Harte til tider gjorde oppgaven sin bra,
venter vi fortsatt på noen som kan overgå siste gode v.back i Leeds, som var Tony Dorigo.

Swansea ga oss i dag en leksjon som, om enn ikke like ydmykende som Cardiff på ER,
synliggjør at vi ikke riktig er klare opprykkskandidater.

Jeg mener likevel at vi har like gode sjanser til å klare en PO-plassering som de andre lagene rundt oss, over som under.

Hvis, og et absolutt hvis, vi skulle triumfere på Wemberley, vil det store spørsmålet være:
Hva vil Bates gjøre ift til å forberede oss for PL.

Leedsfan

Quote from: berlin on February 26, 2011, 18:29:38

Hvis, og et absolutt hvis, vi skulle triumfere på Wemberley, vil det store spørsmålet være:

Sikkert noe vi kunne diskutert i en annen tråd, men det at vi ikke vet hvilken divisjon vi skal være i før siste kamp i hver sesong er veldig negativt. Hadde vi visst nå at vi ikke kom til å rykke opp kunne vi jobbet med nye spillere over lengre tid slik at det er tidlig på plass. De spillerne vi kunne vært interessert i hvis vi fortsatt holder oss i The Championship vil være ganske uaktuelle hvis vi rykker opp i Premier League.

Slik har det vært i flere sesonger i League One og nå gjentar historien seg i The Championship!

berlin

Quote from: Leedsfan on February 26, 2011, 18:33:35

Sikkert noe vi kunne diskutert i en annen tråd, men det at vi ikke vet hvilken divisjon vi skal være i før siste kamp i hver sesong er veldig negativt. Hadde vi visst nå at vi ikke kom til å rykke opp kunne vi jobbet med nye spillere over lengre tid slik at det er tidlig på plass. De spillerne vi kunne vært interessert i hvis vi fortsatt holder oss i The Championship vil være ganske uaktuelle hvis vi rykker opp i Premier League.

Slik har det vært i flere sesonger i League One og nå gjentar historien seg i The Championship!

Godt poeng som jeg er hjertens enig i.  :)

Mitt innlegg baserer seg dessverre på nåsituasjonen, altså realiteten ift hva vi kan gjøre nå.

Helt utvedtydig enig i savnet over langsiktig planlegging og ambisjonsnivå.  :)

Jon R

Fyren er en 50 000 £ i uka skandale. Send denne løse kanonen hjem og og tilbakekall Aidy White som cover for Parker. Det kan rett og slett ikke forsvares å bruke Mc Cartney i førsteelleveren  slik han har spilt de siste kampene. 4079 supportere kan ikke ta så feil, Larry!  :o
Jon R.

Leedsfan

Quote from: berlin on February 26, 2011, 18:37:36
Quote from: Leedsfan on February 26, 2011, 18:33:35

Godt poeng som jeg er hjertens enig i.  :)

Mitt innlegg baserer seg dessverre på nåsituasjonen, altså realiteten ift hva vi kan gjøre nå.

Helt utvedtydig enig i savnet over langsiktig planlegging og ambisjonsnivå.  :)

Grayson har nok vært ute etter flere midtbanespillere over lengre tid, men tilfeldigheter har gjort at de ikke har kommet. Hadde man kunne "overbetalt" både klubben de tilhører og spilleren selv så hadde de vært på plass, men slik er det ikke Leeds lenger.

Jeg så Leeds mot Sunderland for noen år siden (0-3) http://www.youtube.com/watch?v=qRs7226RpSc og ble MEGET imponer over Graham Kavanagh (http://en.wikipedia.org/wiki/Graham_Kavanagh). Han jobbet konstant, var over hele banen, manet de andre opp til innsats og det er akkurat en slik type vi mangler.

*Grunnen til at jeg nevner Kavanagh istedenfor Keane og likesinnende er at en det er mer trolig at Leeds kan få tak i en slik type enn en toppklasse spiller ala Keane.

Leedsfan

Quote from: Jon R on February 26, 2011, 18:43:39
Fyren er en 50 000 £ i uka skandale. Send denne løse kanonen hjem og og tilbakekall Aidy White som cover for Parker. Det kan rett og slett ikke forsvares å bruke Mc Cartney i førsteelleveren  slik han har spilt de siste kampene. 4079 supportere kan ikke ta så feil, Larry!  :o

Jeg skjønner heller ikke at man kunne satset på White/Parker og heller brukt lønna til McCartney på en annen spiller.

berlin

Fyren er en 50 000 £ i uka skandale. Send denne løse kanonen hjem og og tilbakekall Aidy White som cover for Parker. Det kan rett og slett ikke forsvares å bruke Mc Cartney i førsteelleveren  slik han har spilt de siste kampene. 4079 supportere kan ikke ta så feil, Larry!  :o

Bare en liten korrigering/justering: Lønna hans er £40.000 i Sunderland, som forøvrig Leeds dekket 1/4 del av før jul, altså £10.000. Hva vi betaler nå, vet jeg ikke.

Forøvrig enig i at han ikke er verdt £40.000 i uka, men det finnes vel et tresifret (hvis ikke firesifret) antall av overbetalte spillere i PL.

George McCartney â€" I would like to formally volunteer and drive this twat back to Wearside, as soon as possible. Yes, he can be an asset going forward, but he cannot defend to save his bloody life, his positional play is abysmal, he concedes possession when under any sort of pressure, and joins the long list of United shit left backs of the last fifteen years AD (After Dorigo).
ref http://homepage.ntlworld.com/md.holmes/maverickwhites.htm

edit: Denne uttalelsen er ikke etter dagens forestilling, venter spent på om den kan overgåes.  ::)

jarle

Quote from: Leedsfan on February 26, 2011, 18:46:59

Jeg skjønner heller ikke at man kunne satset på White/Parker og heller brukt lønna til McCartney på en annen spiller.

White.. det lille jeg har sett av ham har vært MEGET lovende...

tror han og Parker samt Johnson kunne tatt seg av denne plassen og vi kunne brukt pengene på noe annet..

Leedsfan

Quote from: jarle on February 26, 2011, 23:40:13
Quote from: Leedsfan on February 26, 2011, 18:46:59

White.. det lille jeg har sett av ham har vært MEGET lovende...

tror han og Parker samt Johnson kunne tatt seg av denne plassen og vi kunne brukt pengene på noe annet..

Helt enig. Grayson fikk Parker skadet, Bessone skadet og ute av form og turte ikke satse på at White kunne løse utfordringen. Ser egentlig Grayson på White som en back?

auren

White sees på som ving. I Oldham har han stort sett spilt ving. Tror ikke han har spilt back der.

Hva med å plassere Sam som venstreback? Nå som "alle" synes han fint kan fungere som defansiv midtbanespiller, kan han vel også bli en habil venstreback?

auren

Leedsfan

Quote from: auren on February 27, 2011, 00:42:09
White sees på som ving. I Oldham har han stort sett spilt ving. Tror ikke han har spilt back der.

Hva med å plassere Sam som venstreback? Nå som "alle" synes han fint kan fungere som defansiv midtbanespiller, kan han vel også bli en habil venstreback?

auren

Jeg vet ikke nok om Sam for å si om han kunne mestret den rollen. På hvilket grunnlag kunne Sam passet som et defensivt anker?

HåvardK

Quote from: Kato on February 26, 2011, 17:40:09

I dag hadde han ihvertfall bestemt seg for at han ikke skulle støte :)
Og vi kan vel fastslå at han lyktes 100% med det.