Skrevet av Emne: EX-LÃ…NESPILLER: George McCartney  (Lest 30372 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

EX-LÃ…NESPILLER: George McCartney
« på: September 23, 2010, 13:14:25 »
http://www.leedsunited.com/news/20100923/premier-league-defender-joins-on-loan_2247585_2162711


Vet ikke helt hva jeg skal si? Håpløst? Hadde jeg vært White hadde jeg sagt opp kontrakten med Leeds på dagen. Må være ekstremt frustrerende å nettopp ha gjort en god kamp, for så å bli fratatt plassen av en lånespiller. Kommer ALDRI til å få nok kamptrening slik at han utvikler seg.
« Siste redigering: August 04, 2014, 18:32:04 av Promotion 2010 »

jackbauer68

  • Gjest
Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #1 på: September 23, 2010, 13:24:35 »
http://www.leedsunited.com/news/20100923/premier-league-defender-joins-on-loan_2247585_2162711


Vet ikke helt hva jeg skal si? Håpløst? Hadde jeg vært White hadde jeg sagt opp kontrakten med Leeds på dagen. Må være ekstremt frustrerende å nettopp ha gjort en god kamp, for så å bli fratatt plassen av en lånespiller. Kommer ALDRI til å få nok kamptrening slik at han utvikler seg.

Nei dette er leit,men GM skal jo være en solid forsterkning i flg CV'en :-\

auren

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #2 på: September 23, 2010, 13:28:37 »
Jeg regner med at grunnen til at Grayson henter inn McCartney er fordi Bessone og Connolly (?) er ute med skade noen uker. Hvis ikke så skjønner jeg ingenting - da burde han jo vært hentet inn for resten av sesongen. Når det gjelder spørsmålet om White eller McCartney skal starte på lørdag, så håper jeg selvsagt at førstnevnte får tillit. Derimot frykter jeg at McCartney vil gå rett inn i elleveren på bekostning av unggutten.

Skeptisk til lånet. Men hvis McCartney stort sett kun blir back up (i dobbel forstand) så er det vel greit nok.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #3 på: September 23, 2010, 13:32:42 »
Høres litt Beatles ut ;D

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #4 på: September 23, 2010, 13:37:37 »
Jeg inntar "vent å se" holdning til denne karen!! Har tillit til Grayson, så det forundrer meg ikke om dette blir bra!!
Yeboahs vitne

auren

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #5 på: September 23, 2010, 13:45:50 »
Høres litt Beatles ut ;D

Henter nok snart Lennon tilbake på lån nå  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyMathie

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #6 på: September 23, 2010, 14:02:40 »
Virker på meg som en lite gjennomtenkt lån av Grayson, men for all del han er en god venstreback med tonnevis av Premier League kamper under beltet så negativt i den forstand blir det nok ikke. Bare signal effekten av slike type lån jeg er bekymret for!
We are Leeds and we are proud of it!

lufc86

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #7 på: September 23, 2010, 14:52:22 »
Folkens, det er ein bra deal me har fått her. Først vil eg sei at eg forstår bekymringane til folket som er kritisk til denne signeringa. Eg er av den oppfatning, som mange andre forumskribentar her inne,  at McCartney ikkje er noko dårleg alternativ. Derimot er det disposisjonen til Grayson me stiller eit spørreteikn til.
Ã…rsak: Leeds har ein stall på heile to-og-tredve (32)! mann per dags dato. Me veit Grayson er glad i lånemarkedet, og her kom det jammen ein til på tampen.

Uansett, McCartney har ein solid CV og vise til og at han kan vere med å løfte nivået defensivt trur eg han maktar.
White var, etter mi meining, ikkje helt med på notene mot Doncaster. Etter kva eg såg var han ved fleire høve feilplassert i angrep mot, og var uheldig med forseringane når han prøvde seg framover på bana. Gutten vår fekk god hjelp av ein arbeidssom Johnson i denne kampen.
Det er tydeleg å sjå White sine begrensiningar då han framleis er ung, uerfaren og duellsvak. På den andre sida ser eg eit stort potensiale med hurtighet og teknikk som fremste våpen.

Det eg vil fram til er at i den fysiske ligaen Championship er, meinar eg White eit lite hakk for liten. For all del, han ein god back-up og fin til å sette inn på tampen, men då helst ute på kanten. Desverre er han ikkje klar til å ta venstrebacken til sin eigen endå.

Bessone er ein anna spelar som har slitt i år. No er han skada, og blir ikkje å finne i troppen i kampane framover reknar eg med. Det same kan seiast om Ben Parker.

Johnson har fungert OK på midtbana til Leeds, og der blir han verande. Ingen grunn til å setje han i ny posisjon no. Då ser eg heller han på benken og inn med Snoddy. Dvs me står att med Hughes som alternativ. Gode gamle Hughesy har vikariert på høgrebacken i fråværet til Connolly som også er ute med skade for ein kortare periode.

Eg konkludera derfor det månadslange lånet med ein spelar av McCartney sitt kaliber til å vere ein god deal og velkommen til klubben skal han vere.

Om han fortenar å gå rett inn på laget til fordel for White får Grayson og co vurdere. Om han er i fysisk bra form trur eg han blir å finne i startoppstillinga mot gamleklubben Sheffield United på Lørdag.

Då er det duka for ny tv-kamp folkens. Marching on together :)
« Siste redigering: September 23, 2010, 15:00:30 av lufc86 »
@m_sortland på twitter

Dennis

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #8 på: September 23, 2010, 14:56:50 »
En Canal+-kommentator sa for noen år sida da West Ham møtte Tottenham og McCartney fikk gult for å hindre Lennon, at noen ville mene det var femogførti år for seint.  :)
Marching on together!

berlin

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #9 på: September 23, 2010, 15:10:13 »
Jeg inntar "vent å se" holdning til denne karen!! Har tillit til Grayson, så det forundrer meg ikke om dette blir bra!!

Samme her. I motsetning til andre forventer jeg at han går direkte inn, hva er ellers vitsen med et månedslangt lån? Dersom han spiller bra eller til og med veldig bra i flere kamper i låneperioden, tipper jeg Grayson vil prøve å forlenge lånet. Slik sett kan dette ha betydning for bedret forsvarspill, og da er det bare sånn, 32 spillere eller ikke. Så lenge vi sanker poeng omtrent som til nå, ser det ut som at denne sesongen blir mer en læresesong, som kan gi signaler om hvor vi skal forsterke, enten det blir i januar eller til sommeren. Selvfølgelig kan vi ikke ende opp med 40-50 middelmådige spillere, men det vil ikke skje.

I motsatt fall, hvis McCartney ikke tilfører noe bra, er det ikke noe å tape for oss, annet enn en forsmådd White, og White er forsatt 18 år (vel, 19 i oktober da).

Stephenjazz

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #10 på: September 23, 2010, 18:45:12 »
Må igjen stille spørsmålstegn ved ddet medisinske personelle i Leeds. altfor ofte har spillere gått ut med strekkskader. Hvor lenge har Parker vært skadet? Hvor mange skader på sentrale spillere hadde vi i fjor. Enten så er Leeds utrolig uheldige, ellers så blir det slurvet med i det medisinske. FHar mer tro på det siste for å være ærlig
Det blir aldri umoderne å vinne

Giske

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #11 på: September 23, 2010, 19:31:13 »
Tror dette KAN bli en kanonsignering, jeg... Bør iallefall ha nivået inne, og vel så det..  ;D Toppers!! 

auren

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #12 på: September 23, 2010, 19:41:05 »
Folket på Waccoe er jevnt over fornøyd. Er noen der inne som hadde håpet (som meg) at White ville få sjansen fremover. Men det er kanskje lett å "se seg blind" på unge spillere som kommer fra egne rekker - vi tillater lettere at spillerne gjør feil og middels prestasjoner blir oftest til gode prestasjoner gjennom disse brillene.

Tipper SG starter med McCartney på lørdag, så da får vi se om han hever laget eller ikke.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #13 på: September 23, 2010, 19:41:22 »
Leeds som klubb må alltid vere på kikk etter spillere som er bedre enn de vi har, uansett om stallen er på 25 eller 35 mann.

Når ein spiller som McCartney med sin CV bli tilgjengelig, samtidig som Leeds sliter med skader og mange kamper, ville det vere dumt å ikkje hente han.
Sannsynlegvis er denne McCartney en bedre forsvarer enn de vi har fra før.

Kanskje kan dette lånet bli forlenga, kanskje kan det føre til eit kjøp i januar eller til sommeren igjen.
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #14 på: September 23, 2010, 19:57:22 »
Leeds som klubb må alltid vere på kikk etter spillere som er bedre enn de vi har, uansett om stallen er på 25 eller 35 mann.

Når ein spiller som McCartney med sin CV bli tilgjengelig, samtidig som Leeds sliter med skader og mange kamper, ville det vere dumt å ikkje hente han.
Sannsynlegvis er denne McCartney en bedre forsvarer enn de vi har fra før.

Kanskje kan dette lånet bli forlenga, kanskje kan det føre til eit kjøp i januar eller til sommeren igjen.


Så nettopp et intervju med ham på LUTV og det virket ikke som han figurerte i Bruces Sunderlandplaner, og at han håpte på å gjøre et godt inntrykk slik at lånet evt. kunne forlenges og kanskje blir det en permanent avtale? Det leste nå ihvertfall jeg mellom linjene.

Andre ting: Grella sa nei til å gå på lån og Nunez er endelig Leedsspiller etter at det har vært problemer med visumet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #15 på: September 23, 2010, 20:08:56 »
På pressekonferansen ble det visstnok sagt at SG prøver å få White ut på lån, så da er nok lånet av McCartney smart.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rasmussen7

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #16 på: September 23, 2010, 20:12:41 »
Håper i mitt stille sinn at McCartney bare er hentet inn som back-up for White.
Viss ikke så tror jeg selvtilliten til Aidy blir helt ødelagt.

Rasmussen7

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #17 på: September 23, 2010, 20:15:15 »
På pressekonferansen ble det visstnok sagt at SG prøver å få White ut på lån, så da er nok lånet av McCartney smart.

auren
Kan det ikke være like smart å bruke han selv da??

auren

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #18 på: September 23, 2010, 20:21:13 »
På pressekonferansen ble det visstnok sagt at SG prøver å få White ut på lån, så da er nok lånet av McCartney smart.

auren
Kan det ikke være like smart å bruke han selv da??

Tja... White er fortsatt uferdig som venstreback og vil nok ha godt av erfaring av å spille regelmessig på et lag i divisjonen under / L2. Dessuten sliter han en del med krampe og slet vel hele fjorårssesongen med å holde ut i 90 minutter. Hvis det nå er slik at det mulig å få McCartney på lån lenger enn bare en måned, så er det vel ingen tvil om at Sunderlandgutten er den klart beste venstrebacken i stallen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #19 på: September 23, 2010, 20:30:06 »
På pressekonferansen ble det visstnok sagt at SG prøver å få White ut på lån, så da er nok lånet av McCartney smart.

auren
Kan det ikke være like smart å bruke han selv da??

Tja... White er fortsatt uferdig som venstreback og vil nok ha godt av erfaring av å spille regelmessig på et lag i divisjonen under / L2. Dessuten sliter han en del med krampe og slet vel hele fjorårssesongen med å holde ut i 90 minutter. Hvis det nå er slik at det mulig å få McCartney på lån lenger enn bare en måned, så er det vel ingen tvil om at Sunderlandgutten er den klart beste venstrebacken i stallen.

auren

Belfastgutten faktisk ;D

Tom S

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #20 på: September 23, 2010, 20:47:31 »
På pressekonferansen ble det visstnok sagt at SG prøver å få White ut på lån, så da er nok lånet av McCartney smart.

auren
Kan det ikke være like smart å bruke han selv da??

Tja... White er fortsatt uferdig som venstreback og vil nok ha godt av erfaring av å spille regelmessig på et lag i divisjonen under / L2. Dessuten sliter han en del med krampe og slet vel hele fjorårssesongen med å holde ut i 90 minutter. Hvis det nå er slik at det mulig å få McCartney på lån lenger enn bare en måned, så er det vel ingen tvil om at Sunderlandgutten er den klart beste venstrebacken i stallen.

auren

I intervju på BBC sa også Larry at han ser på White meir som venstre midt/ving enn fullback.
COME ON LEEDS !!

Rasmussen7

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #21 på: September 23, 2010, 21:23:12 »
d vil vell egentilig si det samme som at White er veeeldig langt unna en plass på laget med alle vingene vi har per idag... synd... menmen sånn er livet...

Jon R

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #22 på: September 23, 2010, 22:50:10 »
Jeg inntar "vent å se" holdning til denne karen!! Har tillit til Grayson, så det forundrer meg ikke om dette blir bra!!

Samme her. I motsetning til andre forventer jeg at han går direkte inn, hva er ellers vitsen med et månedslangt lån? Dersom han spiller bra eller til og med veldig bra i flere kamper i låneperioden, tipper jeg Grayson vil prøve å forlenge lånet. Slik sett kan dette ha betydning for bedret forsvarspill, og da er det bare sånn, 32 spillere eller ikke. Så lenge vi sanker poeng omtrent som til nå, ser det ut som at denne sesongen blir mer en læresesong, som kan gi signaler om hvor vi skal forsterke, enten det blir i januar eller til sommeren. Selvfølgelig kan vi ikke ende opp med 40-50 middelmådige spillere, men det vil ikke skje.

I motsatt fall, hvis McCartney ikke tilfører noe bra, er det ikke noe å tape for oss, annet enn en forsmådd White, og White er forsatt 18 år (vel, 19 i oktober da).
[/b]

Hvis ikke White skal få muligheten i en læresesong, når skal han få det da?  ???

En "forsmådd White" = en spiller som stagnerer i utviklingen = mye å tape. Utfra hva jeg har sett av gutten er han mer enn god nok til å få prøve seg på førstelaget når skader og suspensjoner i kortere perioder gir åpning for det.

Jeg forstår virkelig ikke poenget med å ha en så stor tropp, hvis squadplayerne ikke er verdig en plass på førstelaget ved skader og suspensjoner. Grayson sier han har en inkluderende filosofi , men handler helt motsatt. Jeg tror mange av oss har erfart at det er lett å miste respekten for ledere som opptrer sånn. Fotballspillere er nok ikke så annerledes enn folk flest. De har de samme behov for tillit, ansvar, anerkjennelse, være involvert i det viktige som skjer. En bedrift der 30 % av arbeidstokken går uvirksomme det meste av året, skaper grobunn for misnøye, misunnelse, splid og dårlig arbeidsmoral. Forstår virkelig ikke at Bates tillater dette sløseriet med knappe ressurser, så lenge det florerer med umalte gjerder og kaninhull som må tettes.  ::)

Bates skal få følgende gode råd helt gratis av meg: Slank troppen så raskt som overhodet mulig ned til 23-24 mann, dersom lånepolitikken fortsatt skal gjelde. Selg/ lån/ frigi eks White, Bromby, Hughes, Grella, Robinson, Nunez, Fella, Crowe. Bruk de sparte lønnsmidlene til å finansiere en skikkelig kvalitets midtbanesspiller i januarvinduet, eks Annan fra Rosenborg.   ;) 
Jon R.

Jon R

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #23 på: September 23, 2010, 22:55:54 »
På pressekonferansen ble det visstnok sagt at SG prøver å få White ut på lån, så da er nok lånet av McCartney smart.

auren
Kan det ikke være like smart å bruke han selv da??

Tja... White er fortsatt uferdig som venstreback og vil nok ha godt av erfaring av å spille regelmessig på et lag i divisjonen under / L2. Dessuten sliter han en del med krampe og slet vel hele fjorårssesongen med å holde ut i 90 minutter. Hvis det nå er slik at det mulig å få McCartney på lån lenger enn bare en måned, så er det vel ingen tvil om at Sunderlandgutten er den klart beste venstrebacken i stallen.

auren

I intervju på BBC sa også Larry at han ser på White meir som venstre midt/ving enn fullback.

Underlig da at han er oppført som "defender" på den offisielle siden.

 http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfileIndex/0,,10273,00.html
Jon R.

auren

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #24 på: September 23, 2010, 23:00:16 »
På pressekonferansen ble det visstnok sagt at SG prøver å få White ut på lån, så da er nok lånet av McCartney smart.

auren
Kan det ikke være like smart å bruke han selv da??

Tja... White er fortsatt uferdig som venstreback og vil nok ha godt av erfaring av å spille regelmessig på et lag i divisjonen under / L2. Dessuten sliter han en del med krampe og slet vel hele fjorårssesongen med å holde ut i 90 minutter. Hvis det nå er slik at det mulig å få McCartney på lån lenger enn bare en måned, så er det vel ingen tvil om at Sunderlandgutten er den klart beste venstrebacken i stallen.

auren

I intervju på BBC sa også Larry at han ser på White meir som venstre midt/ving enn fullback.

Underlig da at han er oppført som "defender" på den offisielle siden.

 http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfileIndex/0,,10273,00.html

Tviler på at det er Grayson som skriver spillerstatusen på den offisielle hjemmesida  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #25 på: September 23, 2010, 23:36:39 »
På pressekonferansen ble det visstnok sagt at SG prøver å få White ut på lån, så da er nok lånet av McCartney smart.

auren
Kan det ikke være like smart å bruke han selv da??

Tja... White er fortsatt uferdig som venstreback og vil nok ha godt av erfaring av å spille regelmessig på et lag i divisjonen under / L2. Dessuten sliter han en del med krampe og slet vel hele fjorårssesongen med å holde ut i 90 minutter. Hvis det nå er slik at det mulig å få McCartney på lån lenger enn bare en måned, så er det vel ingen tvil om at Sunderlandgutten er den klart beste venstrebacken i stallen.

auren

I intervju på BBC sa også Larry at han ser på White meir som venstre midt/ving enn fullback.

Underlig da at han er oppført som "defender" på den offisielle siden.

 http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfileIndex/0,,10273,00.html

Tviler på at det er Grayson som skriver spillerstatusen på den offisielle hjemmesida  ;)

auren

Du har nok rett. Antagelig er det Peter Lorimer, som henter informasjon fra Eddie Gray, som i sin tur henter informasjonen fra Wikipedia.  ::)
Jon R.

whitelocks

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #26 på: September 23, 2010, 23:54:07 »
Dette er merkelig dere. Inn i mellom må jeg inn å gi en kommentar: Uansett hvem som kommer til klubben blir det reaksjoner, om han er fra L2, L1, TL, PL, Franske Ligue1, serie A eller Primera Division. Uten å ta munnen for full vil jeg tro at en "full-back" fra PL vil styrke Leeds i CC. Noe annet vil være rart. Om White: Selvfølgelig burde han få sjansen, men hvis han ikke er god nok og stabil nok vil det ikke være nok for oss i CC. Så pass ærlig må vi være og i hvertfall så ærlig må SG være. Han ser tross alt disse gutta hver dag på treningsfeltet og minst en til to ganger i kamp. Vi kan ikke være "snill" mot spillere som tjener klubben bra men som rett og slett ikke er god nok til å gjøre en jobb i CC som fører oss tilbake til toppen i CC og til PL til slutt. McCartney har tross alt gjort sitt så langt i PL i klubber som West Ham og Sunderland i en periode hvor vi har vært i L1. Enough said!! MOT

Jon R

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #27 på: September 24, 2010, 00:29:54 »
Dette er merkelig dere. Inn i mellom må jeg inn å gi en kommentar: Uansett hvem som kommer til klubben blir det reaksjoner, om han er fra L2, L1, TL, PL, Franske Ligue1, serie A eller Primera Division. Uten å ta munnen for full vil jeg tro at en "full-back" fra PL vil styrke Leeds i CC. Noe annet vil være rart. Om White: Selvfølgelig burde han få sjansen, men hvis han ikke er god nok og stabil nok vil det ikke være nok for oss i CC. Så pass ærlig må vi være og i hvertfall så ærlig må SG være. Han ser tross alt disse gutta hver dag på treningsfeltet og minst en til to ganger i kamp. Vi kan ikke være "snill" mot spillere som tjener klubben bra men som rett og slett ikke er god nok til å gjøre en jobb i CC som fører oss tilbake til toppen i CC og til PL til slutt. McCartney har tross alt gjort sitt så langt i PL i klubber som West Ham og Sunderland i en periode hvor vi har vært i L1. Enough said!! MOT

Jeg tror veldig mange av oss som så kampen mot Doncaster vil være uenig i at White ikke er god nok til å spille noen kamper som vikar i Bessones skadefravær.

Et viktig spørsmål blir: Har en manager alltid rett? Hvordan kunne feks George Graham og David O Leary vurdere modenheten til Woodgate, Mc Phail, Smith & Jones så totalt forskjellig, når begge beviselig samtidig observerte de samme spillerne på trening og i kamp ?

Vi kan ta to eksempler fra ifjor: Gjorde Grayson en god vurdering når han brukte den innlånte mediokre spissen Sam Vokes fremfor Tresor kandol, i en periode der Kandol scorte i snitt 2 mål pr kamp for reservene? Styrket denne PL spilleren League One klubben Leeds?  Jeg vil si nei.

Gjorde han rett da han sprengte banken for å finansiere lønna til den åpenbart utrente lånespilleren Mc Sheffery i januarvinduet? Styrket denne PL spilleren nivået i league One klubben Leeds? Jeg vil si nei.

Er det riktig å bruke klubben vår som et 4 ukers fitness senter for Premier L spillere som trenger kamper for å komme i form, på bekostning av våre egne talenter som beviselig er modne nok til å gjøre manns jobb på dette nivået?  Jeg mener nei.

Poenget er at det begynner å tegne seg et mønster her som på lengre sikt bør gi grunn til bekymring, uansett om Mc Cartney blir en kortsiktig suksess eller ikke.

Jon R.

Per-Stian

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #28 på: September 24, 2010, 01:14:26 »
Med all respekt for McCartney, så meiner eg dette er eit negativt trekk av Grayson. White er kanskje ikkje stabil nok per dags dato, men mot f.eks Doncaster viste han gode prov på dugleikar som berre vil vakse med speleerfaring og tillit.

Som mange korrekt påpeiker; stallen vår er altfor stor og dyr i drift (i sum). Vi burde strengt talt slanke stallen i staden for å hente skadde, semigode eller ein-gong-gode Premier League-spelarar som garantert ikkje er særleg rimelegare enn dei vi har på lønningslista i dag.

Rasmussen7

Sv: NY LÃ…NESPILLER: George McCartney
« Svar #29 på: September 24, 2010, 01:48:25 »
Dette er merkelig dere. Inn i mellom må jeg inn å gi en kommentar: Uansett hvem som kommer til klubben blir det reaksjoner, om han er fra L2, L1, TL, PL, Franske Ligue1, serie A eller Primera Division. Uten å ta munnen for full vil jeg tro at en "full-back" fra PL vil styrke Leeds i CC. Noe annet vil være rart. Om White: Selvfølgelig burde han få sjansen, men hvis han ikke er god nok og stabil nok vil det ikke være nok for oss i CC. Så pass ærlig må vi være og i hvertfall så ærlig må SG være. Han ser tross alt disse gutta hver dag på treningsfeltet og minst en til to ganger i kamp. Vi kan ikke være "snill" mot spillere som tjener klubben bra men som rett og slett ikke er god nok til å gjøre en jobb i CC som fører oss tilbake til toppen i CC og til PL til slutt. McCartney har tross alt gjort sitt så langt i PL i klubber som West Ham og Sunderland i en periode hvor vi har vært i L1. Enough said!! MOT

Jeg tror veldig mange av oss som så kampen mot Doncaster vil være uenig i at White ikke er god nok til å spille noen kamper som vikar i Bessones skadefravær.

Et viktig spørsmål blir: Har en manager alltid rett? Hvordan kunne feks George Graham og David O Leary vurdere modenheten til Woodgate, Mc Phail, Smith & Jones så totalt forskjellig, når begge beviselig samtidig observerte de samme spillerne på trening og i kamp ?

Vi kan ta to eksempler fra ifjor: Gjorde Grayson en god vurdering når han brukte den innlånte mediokre spissen Sam Vokes fremfor Tresor kandol, i en periode der Kandol scorte i snitt 2 mål pr kamp for reservene? Styrket denne PL spilleren League One klubben Leeds?  Jeg vil si nei.

Gjorde han rett da han sprengte banken for å finansiere lønna til den åpenbart utrente lånespilleren Mc Sheffery i januarvinduet? Styrket denne PL spilleren nivået i league One klubben Leeds? Jeg vil si nei.

Er det riktig å bruke klubben vår som et 4 ukers fitness senter for Premier L spillere som trenger kamper for å komme i form, på bekostning av våre egne talenter som beviselig er modne nok til å gjøre manns jobb på dette nivået?  Jeg mener nei.

Poenget er at det begynner å tegne seg et mønster her som på lengre sikt bør gi grunn til bekymring, uansett om Mc Cartney blir en kortsiktig suksess eller ikke.


Kunne ikke bli mere enig... Som om æ sku ha prøvd å sagt d sjøl.