EX-LÃ…NESPILLER: George McCartney

Started by Sleivind, September 23, 2010, 13:14:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fjellhaugen

Quote from: kalle_92 on January 14, 2011, 15:15:59
Quote from: fjellhaugen on January 14, 2011, 15:08:35
synes denne signeringen er topp jeg og vil ikke la mccartney lide for at vi også trenger andre spillere :P

ja, vi trenger en "batty" der bak på midten men når han ikke er tilgjengelig; skal vi da heller ikke forsterke andre lagdeler ???
Det er jeg enig i. Spørsmålet er jo bare om en slik signering får konsekvenser for hva vi kan strekke oss etter når det gjelder en slik 'murbrekker' (Jeg liker det uttrykket Mr Kaizer). Jeg regner med Grayson/Bates har kontroll, så jeg er fornøyd med å se McCartney tilbake.

alt er relativt.
jeg mener bare at vi må forsterke der vi kan, eller sitter vi plutselig i duncan mckenzies situasjon hvor vi i panikk har fått inn en midtbanespiller på slutten av vinduet og en liten skade på parker. vips så renner det inn bak hughesless

fjellhaugen....litt satt på spissen ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Gufrias

Quote from: Duncan McKenzie on January 14, 2011, 15:10:48
Det beste med dette er som tittelen sier, det er en lånespiller - ikke et kjøp. En liten strekk på Ben Parker, så ville plutselig alternativet vært Andy Hughes.

Derfor er jeg positiv til forlengelse.
Beste poenget hittil.

Nå er også Parker i en tilstand der han bør matches litt forsiktig en stund. Jeg ser gjerne for meg at han og McCartney kan bytte litt på å være i startoppstillingen framover.
Hekta på Leeds siden 1974

jackbauer68

Grayson har altså sett det samme som meg, Parker holde ikkje mål. Får håpe en eller anna klubb kan hoste opp £10 000 for Parker, så har vi i det minste betalt ei lønn eller to en måned.
Good work Simon;)

jackbauer68

Quote from: Alta-White on January 14, 2011, 12:07:30
Bra ! Men hvem starter mot Scunthorpe? Ben eller George ? Er det mulig å vrake Ben etter Arsenal kampen? Nei mener nå jeg ..

Hahahaha, den va jaggu god B)

kalle_92

Quote from: jackbauer68 on January 14, 2011, 16:37:03
Bra ! Men hvem starter mot Scunthorpe? Ben eller George ? Er det mulig å vrake Ben etter Arsenal kampen? Nei mener nå jeg ..

Hva får deg til å tro at George hadde klart seg så utrolig mye bedre mot Walcott?
Uansett, så synes jeg det blir interessant å se hvem som starter mot Scunthorpe, ettersom Parker etter all sannsynlighet skal spille mot Arsenal i returmøtet på ER.

Evig Pint

Har McCartney spilt fa cup for Sunderland? Hvis ikke kan han vel spille for oss mot Gunners, nå som han skal være her sesongen ut...? (Med forbehold om at jeg kan ha glemt noe her i farten).
Marching on together

kongsmo

Quote from: Evig Pint on January 14, 2011, 17:12:16
Har McCartney spilt fa cup for Sunderland? Hvis ikke kan han vel spille for oss mot Gunners, nå som han skal være her sesongen ut...? (Med forbehold om at jeg kan ha glemt noe her i farten).

kan bare bruke spillere som var registrert for den første kampen mot arsenal. sånn er det i alle omkamper i FA cupen  :)

vet ikke om han har spilt FA cup for sunderland, men det spiller jo ingen rolle før møtet mot huddersfield  ;)
"SNIFFER"

oivindh

Quote from: kalle_92 on January 14, 2011, 16:50:07

Hva får deg til å tro at George hadde klart seg så utrolig mye bedre mot Walcott?
Uansett, så synes jeg det blir interessant å se hvem som starter mot Scunthorpe, ettersom Parker etter all sannsynlighet skal spille mot Arsenal i returmøtet på ER.
Parker hadde plasserings- og tempoproblemer fra første angrep. Har egentlig hatt stor tro på denne karen, men det jeg har sett av ham nå er skremmende.. McCartney holder nok et mye høyere nivå p.t. Kommer Arsenal med Walcott/Nasri & Co, så må vi inn med hurtighet vi også, ellers kan det bli lekestue. Tror vi skal være glade for at Arsenal stilte med Bentner og Chamack sist. Mye enklere å håndtere...

Woody

Quote from: oivindh on January 14, 2011, 17:53:45
Quote from: kalle_92 on January 14, 2011, 16:50:07

Parker hadde plasserings- og tempoproblemer fra første angrep. Har egentlig hatt stor tro på denne karen, men det jeg har sett av ham nå er skremmende.. McCartney holder nok et mye høyere nivå p.t. Kommer Arsenal med Walcott/Nasri & Co, så må vi inn med hurtighet vi også, ellers kan det bli lekestue. Tror vi skal være glade for at Arsenal stilte med Bentner og Chamack sist. Mye enklere å håndtere...

Vi må nok starte med tilnærma samme forsvar som på emirates,da både batman og supermann er ute med skade,så får vi satse på at arsenal og startar og sluttar  med bentner og chamack
LIFE IS LEEDS

Evig Pint

Quote from: Allan"Sniffer"Clarke on January 14, 2011, 17:38:53
Quote from: Evig Pint on January 14, 2011, 17:12:16

kan bare bruke spillere som var registrert for den første kampen mot arsenal. sånn er det i alle omkamper i FA cupen  :)

vet ikke om han har spilt FA cup for sunderland, men det spiller jo ingen rolle før møtet mot huddersfield  ;)

Ah stemmer :) Nå husker jeg. Den regelen ble vel diskutert litt foran omkampen mot Spurs ifjor også.
Marching on together

Tom S

COME ON LEEDS !!

Jon R

Det beste med dette er som tittelen sier, det er en lånespiller - ikke et kjøp. En liten strekk på Ben Parker, så ville plutselig alternativet vært Andy Hughes.

*kremt* Bessone... White....  ::)

Er ambivalent jeg. For det første tolker jeg dette som den endelige bekeftelsen på at Bessone er et realt feilkjøp og en flopp som ikke figurerer i Graysons fremtidsplaner.

For det andre synes jeg ikke Mc Cartney har imponert verken offensivt eller defensivt, og han har vært involvert i veldig mange baklengsmål denne sesongen.

På den positive siden er at det er bra med kontinuitet på back plassen.

Jeg tror også McCartney har et toppnivå som ligger langt over det han har vist i Leeds trøya til nå, og jeg har et godt håp om at han bare vil bli bedre utover våren.

Han er definitivt bedre enn den rustne versjonen av Ben Parker som spilte 90 minutter mot the Gunners. På kort sikt vil dette styrke stallen og det er jo bra.

Dessverre tror jeg dette er kroken på døra for Parker i Leeds United, og at han neste sesong spiller i Bradford eller Huddersfield.  :o
Jon R.

sportcarl1

mccartney är en klass-spelare, var över i december och såg matchen mot portsmouth, tyckte han var leeds bäste spelare i den matchen, han har ett otroligt bra samspel med gradel och vågar följa med i anfall

LEO

Det  som er bra er at McCartney er ferdig med sin rustne periode hos oss, han er match fit.

Parker var utrolig dårlig til å lese Arsenal `s angrepsspill.  Noen ganger havnet han inne i midten og andre ganger løp han rolig tilbake.

BRUCE var konge i kampen mot Arsenal.

Selvfølgelig spiller McCartney i morgen, HAN er første valget nå.

Jeg er mer usikker på hvem som spiller venstre back mot Arsenal.  Får vi inn Johnson fra City da kan Bradley spille v.back

Dette er utifra hvis McCartney har spilt cup kamper og da ikke kan spille for oss.

MOT

Jon R

Quote from: LEO on January 14, 2011, 22:02:08
Det  som er bra er at McCartney er ferdig med sin rustne periode hos oss, han er match fit.

Parker var utrolig dårlig til å lese Arsenal `s angrepsspill.  Noen ganger havnet han inne i midten og andre ganger løp han rolig tilbake.

Jeg er mer usikker på hvem som spiller venstre back mot Arsenal.  Får vi inn Johnson fra City da kan Bradley spille v.back

Dette er utifra hvis McCartney har spilt cup kamper og da ikke kan spille for oss.

MOT

Mc Cartney kan ikke spille mot Arsenal. Kun spillere som var registrerte Leeds spillere til den første kampen, har lov til å spille omkampen.
Jon R.

Promotion 2010

Quote from: Jon R on January 14, 2011, 22:51:50
Quote from: LEO on January 14, 2011, 22:02:08

MOT

Mc Cartney kan ikke spille mot Arsenal. Kun spillere som var registrerte Leeds spillere til den første kampen, har lov til å spille omkampen.

Det morsomme med dette forumet er at folk ikke gidder å lese seg opp når ny info kommer. Dermed oppstår det rykter om det ene og det andre som egentlig er avklart 14 poster før... Men sånn er det vel blitt i denne Zyberverdenen...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Quote from: Jon R on January 14, 2011, 21:09:27

Er ambivalent jeg. For det første tolker jeg dette som den endelige bekeftelsen på at Bessone er et realt feilkjøp og en flopp som ikke figurerer i Graysons fremtidsplaner.

For det andre synes jeg ikke Mc Cartney har imponert verken offensivt eller defensivt, og han har vært involvert i veldig mange baklengsmål denne sesongen.

Jeg tror også McCartney har et toppnivå som ligger langt over det han har vist i Leeds trøya til nå, og jeg har et godt håp om at han bare vil bli bedre utover våren.

Han er definitivt bedre enn den rustne versjonen av Ben Parker som spilte 90 minutter mot the Gunners. På kort sikt vil dette styrke stallen og det er jo bra.

Dessverre tror jeg dette er kroken på døra for Parker i Leeds United, og at han neste sesong spiller i Bradford eller Huddersfield.  :o

Grayson har høye tanker om Bessone og nevner ham til stadighet:

"Ben Parker is likely to return to Grayson's line-up at left-back against Arsenal having made way for McCartney on Saturday.
United landed McCartney from Sunderland for a second time on Friday morning, signing the Northern Ireland international on loan until the end of the season.
Grayson said: "He's a good player and I've got competition between him and Ben now." "

Min første Leeds-kamp:

Sydhagen

Quote from: Promotion 2010 on January 17, 2011, 12:56:31
Quote from: Jon R on January 14, 2011, 21:09:27

Grayson har høye tanker om Bessone og nevner ham til stadighet:

"Ben Parker is likely to return to Grayson's line-up at left-back against Arsenal having made way for McCartney on Saturday.
United landed McCartney from Sunderland for a second time on Friday morning, signing the Northern Ireland international on loan until the end of the season.
Grayson said: "He's a good player and I've got competition between him and Ben now." "

Bessone ryker nok ut før Parker gjør det virker det som.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Jon R

Quote from: newsome on February 05, 2011, 22:13:26
Leeds United: Whites handed me fresh lease of life

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Whites-handed-me.6711418.jp

Vi får se hvor takknemlig han er når vi tilbyr han permanent kontrakt til sommeren, til en tredjedel av lønna han har nå.  ::)
Jon R.

sportcarl1

Quote from: Jon R on February 06, 2011, 00:39:13
Quote from: newsome on February 05, 2011, 22:13:26
Leeds United: Whites handed me fresh lease of life

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Whites-handed-me.6711418.jp

Vi får se hvor takknemlig han er når vi tilbyr han permanent kontrakt til sommeren, til en tredjedel av lønna han har nå.  ::)

tror nästan sunderland släpper honom gratis om de slipper hans sjuka höga lön(ryktas om 45 000 pund i veckan, det lär aldri leeds betala, möjligtvis 15000 om vi spelar i ccc och kanske hälften av vad han har nu om vi går upp i PL, det löste ju sig med o brien iaf

auren

Vi kan fint beholde McCartney om vi fortsatt spiller i NpC til neste sesong. Men hvis vi rykker opp bør vi sikte høyere!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Quote from: auren on February 06, 2011, 13:11:12
Vi kan fint beholde McCartney om vi fortsatt spiller i NpC til neste sesong. Men hvis vi rykker opp bør vi sikte høyere!

auren

för mig får vi gärna behålla honom även om vi går upp i Pl, enligt mitt sätt att se det är han den bästa i försvarslinjen, han har ett otroligt bra samspel med gradel på kanten

flynn

On a sidenote: Wayne Bridge, en back som vel egentlig ikke er mer enn sånn passe god lengre i Premier League, og altså da en type spiller vi bør besitte selv den dagen vi rykker opp, tjener £45.000 pr.uke. Og for de pengene gjør han tilsynelatende så godt han kan for å spille West Ham ned til nPc!

Det er åpenbart at Leeds må finne seg i å betale mer ganske snart, ellers ender vi opp med bare unge og/eller nesten avskrevede spillere. Men, jeg minner om at West Ham p.t. ligger 5 plasser over oss i seriesystemet, og større under har skjedd en at lagene bytter plass til neste år. Lønnsutgiftene deres er sannsynligvis minst 3-4 ganger høyere enn våre. Hvem er dummest da?

flynn

Promotion 2010

Snedig måte å fortelle at han gir seg på landslaget!  ::)

Leeds left-back George McCartney retires from international football by text message

Leeds defender George McCartney quit the Northern Ireland international set-up by text message on Sunday night. The 29-year-old, on loan at Elland Road from Sunderland, sent an SMS to Northern Ireland assistant manager Glynn Snodin â€" also a coach at Leeds â€" to say he was retiring from international football.

The text message was sent just hours before McCartney should have linked up with the squad for tonight’s clash with Scotland and almost a week after he was named in the squad.

Norn Iron manager Nigel Worthington said: “I was dumbfounded when I found out. I spoke to George on Monday. I asked the question why I wasn’t notified shortly after the announcement of the squad. He was in one of the papers on Sunday saying he was delighted about being in the squad and looking forward to meeting up and lo and behold we have gone full circle.”
The text message marked McCartney’s second international retirement, which is not bad for a player yet to turn 30. He originally quit in 2005 after falling out-of-favour with Lawrie Sanchez, but was brought back into the fold by Worthington.

He also refused to travel to an away match in Armenia in 2003, expressing concern that the plane would be flying within an hour’s flight time of Iraq.

http://www.offthepost.info/2011/02/leeds-left-back-george-mccartney-retires-from-international-football-by-text-message/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+offthepost%2FTLAa+%28Off+The+Post%29
Min første Leeds-kamp:

Bredinho

Quote from: Promotion 2010 on February 09, 2011, 12:08:02

Leeds left-back George McCartney retires from international football by text message

Leeds defender George McCartney quit the Northern Ireland international set-up by text message on Sunday night. The 29-year-old, on loan at Elland Road from Sunderland, sent an SMS to Northern Ireland assistant manager Glynn Snodin â€" also a coach at Leeds â€" to say he was retiring from international football.

The text message was sent just hours before McCartney should have linked up with the squad for tonight’s clash with Scotland and almost a week after he was named in the squad.

Norn Iron manager Nigel Worthington said: “I was dumbfounded when I found out. I spoke to George on Monday. I asked the question why I wasn’t notified shortly after the announcement of the squad. He was in one of the papers on Sunday saying he was delighted about being in the squad and looking forward to meeting up and lo and behold we have gone full circle.”
The text message marked McCartney’s second international retirement, which is not bad for a player yet to turn 30. He originally quit in 2005 after falling out-of-favour with Lawrie Sanchez, but was brought back into the fold by Worthington.

He also refused to travel to an away match in Armenia in 2003, expressing concern that the plane would be flying within an hour’s flight time of Iraq.

http://www.offthepost.info/2011/02/leeds-left-back-george-mccartney-retires-from-international-football-by-text-message/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+offthepost%2FTLAa+%28Off+The+Post%29

Spesielt..
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Sleivind

Quote from: Promotion 2010 on February 09, 2011, 12:08:02

Jaja, det var nå bedre enn Stephen Ireland sin måte å slutte på  ::)

Jon R

Det var ille å se George MC Cartney siste kvarteret igår! Brukbar kontroll i halvannen omgang men kom helt på hæla da gutta fra Bristol skrudde opp tempo i sluttfasen. Rett nok fikk han for lite hjelp av en udisiplinert Max Gradel men det forklarer ikke hvorfor han virket fullstendig kjørt. Var han syk? Ã...rslønn på 5 mill i året også orker han ikke 90 minutter i en Championship kamp? Skuffende og provoserende!  >:(
Jon R.

ollan

Quote from: Jon R on February 13, 2011, 11:42:15
Det var ille å se George MC Cartney siste kvarteret igår! Brukbar kontroll i halvannen omgang men kom helt på hæla da gutta fra Bristol skrudde opp tempo i sluttfasen. Rett nok fikk han for lite hjelp av en udisiplinert Max Gradel men det forklarer ikke hvorfor han virket fullstendig kjørt. Var han syk? Ã...rslønn på 5 mill i året også orker han ikke 90 minutter i en Championship kamp? Skuffende og provoserende!  >:(

har brukt formiddagen til å se kampen på nytt og du sier det riktig Jon....Maxvell sine defensive vibber fines ikke, Så er ikke helt enig i at McC er så dårlig siste 20...er jo et resultat av Bristol C sin offensiv og veldig mange 2 mot 1 situasjoner på den kanten. Skal ta dette opp med han til helgen  ;D ;D ;D
Ollan