Skrevet av Emne: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)  (Lest 59248 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« på: Oktober 17, 2010, 14:12:12 »
Siden promo og kjelvi er busy så må vi på grasrota ta ansvar ;) Bare to dager igjen til ny kamp. Vi møtte Leicester tidligere i år i ligacupen. Kamptråd:

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,15024.0.html

Klipper litt info fra promo fra den tråden:


Kanskje noen som husker forrige møte i ligacupen?  Gliser
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/worthington_cup/1587349.stm


Ingen seriekamper i 2009-10 fordi Leicester rykket opp i fjor.


Seriekamper i 2008-09:
* borte 13. april tap 0-1:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,12111.0.html
http://www.leedsunited.com/matchreport/20090413/leicester-1-leeds-0_2247678_45117

* hjemme 26. desember uavgjort 1-1: GRAYSONS FØRSTE KAMP
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=11533.0
http://www.leedsunited.com/matchreport/20081226/leeds-1-leicester-1_2247678_43593


Overall Record: 114  45-31-38  200-169
- Home: 31-13-12  121-67
- Away: 14-18-26  79- 102


http://www.lcfc.com/page/Home/
http://en.wikipedia.org/wiki/Leicester_City

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #1 på: Oktober 17, 2010, 14:14:28 »
Jeg håper på følgende lag (da regner jeg med at både Faye og Watt er ute med skader):

Brown - Connolly, Bruce, Collins, McCartney - Snoddy, Kilkenny, Howson, McCormack - Somma, Becchio.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #2 på: Oktober 17, 2010, 14:17:14 »
For alle som har LUTV, så vises denne kampen live her for 5 pund. Jeg regner med at Norge ikke får "tillatelse" til å vise kampen, så da må vi følge denne oppskriften for å få sett kampen:

Steg 1: Last ned Mozilla Firefox nettleser.

Steg 2: Verktøy - Innstillinger - Avansert - Nettverk - Innstillinger - Hak av Manuelle mellomtjener-innstillinger.

Steg 3: Under Manuelle mellomtjener-innstillinger står det "HTTP:" og ved siden av her står det "Port:".

Steg 4: I "HTTP"-ruta skriver du en IP, f.eks. 213.0.88.87 og i "Port:"-ruta skriver du f.eks. 8080. Trykk OK.

Steg 5: Deretter lukker du nettleseren og starter den på nytt. Nå har du en utenlandsk IP-adresse.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Woody

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #3 på: Oktober 17, 2010, 20:22:37 »
For alle som har LUTV, så vises denne kampen live her for 5 pund. Jeg regner med at Norge ikke får "tillatelse" til å vise kampen, så da må vi følge denne oppskriften for å få sett kampen:

Steg 1: Last ned Mozilla Firefox nettleser.

Steg 2: Verktøy - Innstillinger - Avansert - Nettverk - Innstillinger - Hak av Manuelle mellomtjener-innstillinger.

Steg 3: Under Manuelle mellomtjener-innstillinger står det "HTTP:" og ved siden av her står det "Port:".

Steg 4: I "HTTP"-ruta skriver du en IP, f.eks. 213.0.88.87 og i "Port:"-ruta skriver du f.eks. 8080. Trykk OK.

Steg 5: Deretter lukker du nettleseren og starter den på nytt. Nå har du en utenlandsk IP-adresse.


auren

Kunde tenka meg å prøva oppskrifta di Auren,men lurer på eit par ting,kvalitetsmessig er det på linje med vanleg LUTV?og treng ein å gjera nokon innstillingar etter at kampen er ferdig eller er det slik at ein berre har to Ip adresser?
LIFE IS LEEDS

Leedsulf

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #4 på: Oktober 17, 2010, 20:31:00 »
For alle som har LUTV, så vises denne kampen live her for 5 pund. Jeg regner med at Norge ikke får "tillatelse" til å vise kampen, så da må vi følge denne oppskriften for å få sett kampen:

Steg 1: Last ned Mozilla Firefox nettleser.

Steg 2: Verktøy - Innstillinger - Avansert - Nettverk - Innstillinger - Hak av Manuelle mellomtjener-innstillinger.

Steg 3: Under Manuelle mellomtjener-innstillinger står det "HTTP:" og ved siden av her står det "Port:".

Steg 4: I "HTTP"-ruta skriver du en IP, f.eks. 213.0.88.87 og i "Port:"-ruta skriver du f.eks. 8080. Trykk OK.

Steg 5: Deretter lukker du nettleseren og starter den på nytt. Nå har du en utenlandsk IP-adresse.


auren

Kunde tenka meg å prøva oppskrifta di Auren,men lurer på eit par ting,kvalitetsmessig er det på linje med vanleg LUTV?og treng ein å gjera nokon innstillingar etter at kampen er ferdig eller er det slik at ein berre har to Ip adresser?

Tillater meg å svare...
Har sett to kamper på denne måten nå, og begge gangene har det gått knirkefritt underveis. Det eneste du trenger å gjøre etter kampen er å velge bort igjen manuelle innstillinger, altså huke av for "Ingen mellomtjener".
Husk at du må gjøre dette også i forkant, da du vil bli nektet å i det hele tatt kjøpe kampen med norsk IP-adresse.

Woody

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #5 på: Oktober 18, 2010, 08:26:22 »
For alle som har LUTV, så vises denne kampen live her for 5 pund. Jeg regner med at Norge ikke får "tillatelse" til å vise kampen, så da må vi følge denne oppskriften for å få sett kampen:

Steg 1: Last ned Mozilla Firefox nettleser.

Steg 2: Verktøy - Innstillinger - Avansert - Nettverk - Innstillinger - Hak av Manuelle mellomtjener-innstillinger.

Steg 3: Under Manuelle mellomtjener-innstillinger står det "HTTP:" og ved siden av her står det "Port:".

Steg 4: I "HTTP"-ruta skriver du en IP, f.eks. 213.0.88.87 og i "Port:"-ruta skriver du f.eks. 8080. Trykk OK.

Steg 5: Deretter lukker du nettleseren og starter den på nytt. Nå har du en utenlandsk IP-adresse.


auren

Kunde tenka meg å prøva oppskrifta di Auren,men lurer på eit par ting,kvalitetsmessig er det på linje med vanleg LUTV?og treng ein å gjera nokon innstillingar etter at kampen er ferdig eller er det slik at ein berre har to Ip adresser?

Tillater meg å svare...
Har sett to kamper på denne måten nå, og begge gangene har det gått knirkefritt underveis. Det eneste du trenger å gjøre etter kampen er å velge bort igjen manuelle innstillinger, altså huke av for "Ingen mellomtjener".
Husk at du må gjøre dette også i forkant, da du vil bli nektet å i det hele tatt kjøpe kampen med norsk IP-adresse.

da takkar eg for gode råd og satsar på å vere online i morgo,det håpar eg Leeds er og ;)
LIFE IS LEEDS

asLeeds

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #6 på: Oktober 18, 2010, 20:28:33 »
Håper me klarer å følge opp lørdags kampen, da er me på rett spor igjen.

MOT
DALHEIM WHITES

Masinga

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #7 på: Oktober 19, 2010, 10:39:28 »
Håper me klarer å følge opp lørdags kampen, da er me på rett spor igjen.
Det håper jeg og! Men jeg innser at prestasjonene til Leeds vil variere opp og ned, fra "kransen til kista", denne sesongen. Etter hvert vil vel også Svennis sette sitt stempel på Leicester. Når skjer det? Mot Leeds?
Masinga, medl.nr. 1250

SveinArve

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #8 på: Oktober 19, 2010, 13:04:26 »
Håper me klarer å følge opp lørdags kampen, da er me på rett spor igjen.
Det håper jeg og! Men jeg innser at prestasjonene til Leeds vil variere opp og ned, fra "kransen til kista", denne sesongen. Etter hvert vil vel også Svennis sette sitt stempel på Leicester. Når skjer det? Mot Leeds?

Får no inderlig håpe det ja!!  :D
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Blank_File

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #9 på: Oktober 19, 2010, 13:07:17 »
For alle som har LUTV, så vises denne kampen live her for 5 pund. Jeg regner med at Norge ikke får "tillatelse" til å vise kampen, så da må vi følge denne oppskriften for å få sett kampen:

Steg 1: Last ned Mozilla Firefox nettleser.

Steg 2: Verktøy - Innstillinger - Avansert - Nettverk - Innstillinger - Hak av Manuelle mellomtjener-innstillinger.

Steg 3: Under Manuelle mellomtjener-innstillinger står det "HTTP:" og ved siden av her står det "Port:".

Steg 4: I "HTTP"-ruta skriver du en IP, f.eks. 213.0.88.87 og i "Port:"-ruta skriver du f.eks. 8080. Trykk OK.

Steg 5: Deretter lukker du nettleseren og starter den på nytt. Nå har du en utenlandsk IP-adresse.


auren
Du glemmer et viktig punkt her fiskegutt! I veldig mange tilfeller vil ikke LUTV starte uten en såkalt "Windows Media Player plugin".
Jeg har fått proxy-servere til å virke i både Internet Explorer og Mozilla Firefox, men jeg får ikke spilt av noe av materialet som ligger på LUTV i Internet Explorer når jeg går via en proxy. Trodde ikke dette hadde noe med nettleseren å gjøre, men det hadde det faktisk. Ved bruk av Firefox og denne plugin'en jeg skrev om har nå sett de siste PPV kampene uten problemer.
Det bør også nevnes at løsningen ikke er sikker på noen måte. En gratis proxy server kan falle ut når som helst, og da sitter du der 5£ fattigere. Jeg kommer til å oppdatere her senere med en proxy som virker i nuet.

Synes faktisk dette er blitt så aktuelt etterhvert at vi bør lage en how-to tråd på det. Hvis det er ønskelig skal jeg ta på meg dette.

auren

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #10 på: Oktober 19, 2010, 13:19:59 »
For alle som har LUTV, så vises denne kampen live her for 5 pund. Jeg regner med at Norge ikke får "tillatelse" til å vise kampen, så da må vi følge denne oppskriften for å få sett kampen:

Steg 1: Last ned Mozilla Firefox nettleser.

Steg 2: Verktøy - Innstillinger - Avansert - Nettverk - Innstillinger - Hak av Manuelle mellomtjener-innstillinger.

Steg 3: Under Manuelle mellomtjener-innstillinger står det "HTTP:" og ved siden av her står det "Port:".

Steg 4: I "HTTP"-ruta skriver du en IP, f.eks. 213.0.88.87 og i "Port:"-ruta skriver du f.eks. 8080. Trykk OK.

Steg 5: Deretter lukker du nettleseren og starter den på nytt. Nå har du en utenlandsk IP-adresse.


auren
Du glemmer et viktig punkt her fiskegutt! I veldig mange tilfeller vil ikke LUTV starte uten en såkalt "Windows Media Player plugin".
Jeg har fått proxy-servere til å virke i både Internet Explorer og Mozilla Firefox, men jeg får ikke spilt av noe av materialet som ligger på LUTV i Internet Explorer når jeg går via en proxy. Trodde ikke dette hadde noe med nettleseren å gjøre, men det hadde det faktisk. Ved bruk av Firefox og denne plugin'en jeg skrev om har nå sett de siste PPV kampene uten problemer.
Det bør også nevnes at løsningen ikke er sikker på noen måte. En gratis proxy server kan falle ut når som helst, og da sitter du der 5£ fattigere. Jeg kommer til å oppdatere her senere med en proxy som virker i nuet.

Synes faktisk dette er blitt så aktuelt etterhvert at vi bør lage en how-to tråd på det. Hvis det er ønskelig skal jeg ta på meg dette.

Det var forsåvidt vår egen how-to tråd jeg refererte til lille blanke fil ;)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,15046.0.html

Men siden du har noen oppdateringer anbefaler jeg at Jon R legger dette inn i tråden.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #11 på: Oktober 19, 2010, 14:44:29 »
Ja selvfølgelig. :) Sorry

Syns bare at denne bør være så "steg-for-steg" at selv en kalv i fåreklær kan få det til. Helt fra det å laste og installere Firefox. Det virker litt vanskeligere enn det det er. Så lenge man har en proxy som virker.

pale

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #12 på: Oktober 19, 2010, 14:47:51 »
For å dra tråden tilbake til topic.
Blir spennende å se hvilket lag vi stiller idag.
regner med at Bruce er tilbake som stopper og at MacCartney er frisk.

Tviler veldig på om Faye kan spille, da skal vel Kilkenny inn der? Og spiller ikke Watt, så blir det Johnson, tipper jeg.

Nå kom jo Bromby inn på slutten for Faye sist, men dette var vel for å gi defensiv trygghet på slutten av an kamp vi ledet. Tipper SG ønsker Kilkennys offensive kreativitet hjemme mot et lag vi bør slå.

Perioden vi er inne i nå er viktig i forhold til hvor fokuset kommer til å ligge de neste månedene.
Med seier idag og bra poengfangst de tre-fire neste rundene, så er vi garantert med å kjempe om play-off plassene fram til godt over jul.

Med et par strake tap, må vi se oss bakover mot streken. Divisjonen er utrolig jevn, et eksempel er Pompey som etter fem tap i innledningen nå er divisjonens formlag.

Leicester har fått en dårlig start på sesongen, men har nå tatt grep for å snu trenden.
Svennis er kommet inn som trener og de har forsterket midtforsvaret med Curtis Davies.
De hentet også inn Kyle Naugthon fra Tottenham og Darius Vassel (som ikke spiller i kveld).
Dette blir alt annet enn enkelt.


B-m

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #13 på: Oktober 19, 2010, 16:02:08 »
For å dra tråden tilbake til topic.
Blir spennende å se hvilket lag vi stiller idag.
regner med at Bruce er tilbake som stopper og at MacCartney er frisk.

Tviler veldig på om Faye kan spille, da skal vel Kilkenny inn der? Og spiller ikke Watt, så blir det Johnson, tipper jeg.

Nå kom jo Bromby inn på slutten for Faye sist, men dette var vel for å gi defensiv trygghet på slutten av an kamp vi ledet. Tipper SG ønsker Kilkennys offensive kreativitet hjemme mot et lag vi bør slå.

Perioden vi er inne i nå er viktig i forhold til hvor fokuset kommer til å ligge de neste månedene.
Med seier idag og bra poengfangst de tre-fire neste rundene, så er vi garantert med å kjempe om play-off plassene fram til godt over jul.

Med et par strake tap, må vi se oss bakover mot streken. Divisjonen er utrolig jevn, et eksempel er Pompey som etter fem tap i innledningen nå er divisjonens formlag.

Leicester har fått en dårlig start på sesongen, men har nå tatt grep for å snu trenden.
Svennis er kommet inn som trener og de har forsterket midtforsvaret med Curtis Davies.
De hentet også inn Kyle Naugthon fra Tottenham og Darius Vassel (som ikke spiller i kveld).
Dette blir alt annet enn enkelt.



Spilte Naylor og Collins seg bort mot Boro? Nei never change a winning team. Spill med Naylor og Collins, føler meg mer sikker med Naylor som stopper etter Preston-fadesen.

Leicester med to gode innlånte stoppere ja, men begge bør få kjørt seg mot Becchio og Somma. Davies har vært lenge ute med skade (ble forresten MOTM mot Hull) og Naughton relativt ung, samtidig som de ikke er samkjørte. Klarer Leeds skape overtall, og med Snod, Watt og Howson løpende mot forsvarsfirer kan det fort bli gode sjanser IMO. Blir nok en jevn kamp dette, og vi kan ikke huske sist vi vant mot forbanna Leicester.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

sveifors

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #14 på: Oktober 19, 2010, 19:30:03 »
For alle som har LUTV, så vises denne kampen live her for 5 pund. Jeg regner med at Norge ikke får "tillatelse" til å vise kampen, så da må vi følge denne oppskriften for å få sett kampen:

Steg 1: Last ned Mozilla Firefox nettleser.

Steg 2: Verktøy - Innstillinger - Avansert - Nettverk - Innstillinger - Hak av Manuelle mellomtjener-innstillinger.

Steg 3: Under Manuelle mellomtjener-innstillinger står det "HTTP:" og ved siden av her står det "Port:".

Steg 4: I "HTTP"-ruta skriver du en IP, f.eks. 213.0.88.87 og i "Port:"-ruta skriver du f.eks. 8080. Trykk OK.

Steg 5: Deretter lukker du nettleseren og starter den på nytt. Nå har du en utenlandsk IP-adresse.


auren

Denne proxyen funker ikke, den funket for meg i preston kampen , men ikke nå
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Killa

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #15 på: Oktober 19, 2010, 20:00:25 »
Jeg får ikke proxyen til Auren til å funke, kommer ikke inn på noen nettsider i det hele tatt. Noen tips?
« Siste redigering: Oktober 19, 2010, 20:06:57 av Killa »

larss

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #16 på: Oktober 19, 2010, 20:02:09 »
I følge Yorkshire radio så er det samme laget som sist.

LarsS, som tror på seier.
LarsS

sveifors

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #17 på: Oktober 19, 2010, 20:06:39 »
Vi spiller med samme lag uendtret fra kampen mot Mboro

Brown

Connoly  Naylor Collins McCartney

Snoddy  Howson Faye Watt

Becchio   Somma
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Leedsulf

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #18 på: Oktober 19, 2010, 20:08:26 »
Vi spiller med samme lag uendtret fra kampen mot Mboro

Brown

Connoly  Naylor Collins McCartney

Snoddy  Howson Faye Watt

Becchio   Somma

Flott at både Watt og Faye er klare igjen.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #19 på: Oktober 19, 2010, 20:18:48 »
anyone som ha ein gyldig proxy til mg??
The Future Is Bright,
The Future Is White!

sveifors

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #20 på: Oktober 19, 2010, 20:21:03 »
anyone som ha ein gyldig proxy til mg??

Har prøvd mange men får det ikke til
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

kilgallon

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #21 på: Oktober 19, 2010, 20:22:29 »
Vi spiller med samme lag uendtret fra kampen mot Mboro

Brown

Connoly  Naylor Collins McCartney

Snoddy  Howson Faye Watt

Becchio   Somma

Bra!

auren

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #22 på: Oktober 19, 2010, 20:23:00 »
Herlig at Faye, McCartney og Watt er fit for fight. Har tro på seier i dag (2-0).

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ferre

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #23 på: Oktober 19, 2010, 20:24:17 »
Skulle gjerne sett Bruce fra start

sveifors

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #24 på: Oktober 19, 2010, 20:26:28 »
Herlig at Faye, McCartney og Watt er fit for fight. Har tro på seier i dag (2-0).

MOT!

auren

Får du opp kampen med den proxyen du la ut?
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

berlin

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #25 på: Oktober 19, 2010, 20:28:23 »
Skulle gjerne sett Bruce fra start

Bruce meg her og brus meg der. Det er jevngode(jevnt dårlige) alle 40 stopperne vi har.  8)

tobn på tur

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #26 på: Oktober 19, 2010, 20:29:01 »
kan legge ut proxy som funker for meg her og. 41.208.14.4 port 80. streamen går smurt

Sølvreven

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #27 på: Oktober 19, 2010, 20:29:38 »
Etter all lesingen om proxy meg her og proxy meg der, så tror jeg at jeg holder meg til forumet og live oppdatering i dag :-)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Tom S

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #28 på: Oktober 19, 2010, 20:31:48 »
Ingen lyd frå LUTV enda...
COME ON LEEDS !!

laddi

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #29 på: Oktober 19, 2010, 20:32:21 »
Har bilde og lyd!!!

Bergen Whites