Skrevet av Emne: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)  (Lest 59822 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

nord

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #360 på: Oktober 19, 2010, 23:50:45 »
 ;D ;D ;D ;D ;D hvad andet kan man gøre ;D
 

lojosang

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #361 på: Oktober 19, 2010, 23:57:12 »
nei, dei ha ingen ny trenar.. dei ha SVENNIS.. at mi tape mot SVENNIS e flaut.. tidenes snøsokk

Ja, en mann som trente IFK Gøteborg til 4-0-seier i UEFA-køppen har neppe mye å fare med.  ;D
- Leif Olav

ØBS

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #362 på: Oktober 20, 2010, 04:08:40 »
Enig... ;)
LUSCOS-hilsen
ØBS

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #363 på: Oktober 20, 2010, 08:21:46 »

Helt enig.Men Larry kommer aldri til å si opp jobben, og han får ikke sparken av Bukkeskjegget før vi ligger an til nedrykk.Bates driter i om vi kommer på 7. eller 15. plass...er fornøyd med alt annet enn nedrykk >:(


Gjelder ikke denne forventingen for de fleste av oss her inne, egentlig?


Jepp. De som enda klager over at vi ligger på tiende burde vært stilt på linje og skutt!  ;D
Hmmm, men Grayon sa jo innledningsvis at opprykk var en naturlig tanke for denne sesongen...vi må tørre å satse på det sa han i et intervju.Gjelder ikke dette lenger?Opprykk med dette forsvaret Grayson?yeah right....du snakker om å bomme....

Woody

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #364 på: Oktober 20, 2010, 09:11:47 »
nei, dei ha ingen ny trenar.. dei ha SVENNIS.. at mi tape mot SVENNIS e flaut.. tidenes snøsokk

Eg er heller ikkje fan av svennis,men det er ikkje han me tapar for i går,me tapar for eit lag som prøver å spela fotball.>Det gjorde ikkje Leeds i går,det vart mykje måking.Naylor får mykje kritikk i går(me rette)men skal kampar vinnast,so må heile laget ville det.Det vert nok eit par forandringar til cardiff kampen og Bruce er vel ein av dei.
LIFE IS LEEDS

B_Ød

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #365 på: Oktober 20, 2010, 12:29:56 »
som noen sier, 1/4 av sesong unnagjort..3 p opp til playoff...opprykk er helt klart innenfor rekkevidde....så, jeg sier, let's go f**kin mental  ;D

HAR ALLTID TRUA!!!!!!!!! til fløyta går, eller til det er matematisk umulig!!!
Ups & Ups!!

B-m

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #366 på: Oktober 20, 2010, 13:39:48 »
Det som er så jævlig frustrerende med denne divisjonen er at det ofte er kamper som dette, for alle lag. Man kan spille meget bra en helg, for så å bli totalt rundspilt neste helg, for så at laget man taper mot spiller ræva neste kamp. Jeg skal i hvertfall slutte å ha noen som helst forventninger
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Gufrias

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #367 på: Oktober 20, 2010, 16:16:41 »
nei, dei ha ingen ny trenar.. dei ha SVENNIS.. at mi tape mot SVENNIS e flaut.. tidenes snøsokk
Jeg har snøsokker til bilen min. De er til stor nytte når det er hålke og motbakke. Er det noe Leicester trenger nå, er det en snøsokk!
« Siste redigering: Oktober 20, 2010, 16:19:55 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

vielljaa

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #368 på: Oktober 20, 2010, 16:43:48 »
Kjenner jeg blir mentalt sliten av å være Leeds-fan for tiden..Vi ligger bra an på tabellen i alle fall :)
There is only one United

berlin

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #369 på: Oktober 20, 2010, 16:46:41 »
Det som er så jævlig frustrerende med denne divisjonen er at det ofte er kamper som dette, for alle lag. Man kan spille meget bra en helg, for så å bli totalt rundspilt neste helg, for så at laget man taper mot spiller ræva neste kamp. Jeg skal i hvertfall slutte å ha noen som helst forventninger

Javisst er det frustrerende, men også fascinerende. Tabellen pr. idag sier uvanlig lite om hvilke lag som vil ligge på hvilken plass 8.mai 2011. Det eneste jeg vil driste meg til å si er at QPR antagelig vil klare minst play-off, muligens med selskap av Cardiff. Resten er som Leeds, veldig variable, og det er ett fett hvem vi møter.

berlin

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #370 på: Oktober 20, 2010, 16:50:07 »
Kjenner jeg blir mentalt sliten av å være Leeds-fan for tiden..Vi ligger bra an på tabellen i alle fall :)

Bortsett fra Preston-kampen, som var ydmykende, er jeg mye mindre mentalt sliten enn noen av de forutgående 5 sesongene. Nettopp pga den siste setningen din, tabellplasseringen. Så lenge vi ikke beveger oss faretruende nedrykksstreken, skal ihvertfall jeg nyte sesongen.  ;)

rober

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #371 på: Oktober 20, 2010, 16:52:11 »
Tirsdager er tydeligvis en dårlig kampdag for Leeds.

I 4 av 5 kamper denne sesongen har vi gått på en smell (les; tap) tirsdager.

Vi har vunnet en cupkamp og tapt fire seriekamper.

Vi har syv tirsdagskamper igjen å spille denne sesongen, så her må de bli kvitt tirsdagsfobien....

ollan

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #372 på: Oktober 20, 2010, 17:45:39 »
Tirsdager er tydeligvis en dårlig kampdag for Leeds.

I 4 av 5 kamper denne sesongen har vi gått på en smell (les; tap) tirsdager.

Vi har vunnet en cupkamp og tapt fire seriekamper.

Vi har syv tirsdagskamper igjen å spille denne sesongen, så her må de bli kvitt tirsdagsfobien....

kan virke som feiringen av lørdagseirene sitter vel hardt i ???
Ollan

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #373 på: Oktober 20, 2010, 20:47:46 »
Tirsdager er tydeligvis en dårlig kampdag for Leeds.

I 4 av 5 kamper denne sesongen har vi gått på en smell (les; tap) tirsdager.

Vi har vunnet en cupkamp og tapt fire seriekamper.

Vi har syv tirsdagskamper igjen å spille denne sesongen, så her må de bli kvitt tirsdagsfobien....

kan virke som feiringen av lørdagseirene sitter vel hardt i ???


Som noen har vært inne på. To kamper i uken på dette nivået er mer enn hva disse spillerne og dette trenerteamet klarer...  :(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Anders P

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #374 på: Oktober 21, 2010, 21:11:03 »
Jeg var på ER og var sjokkert over laget jeg så som bare noen dager før hadde spillt en ok match mot Boro. Det var totalt dødt utpå der. Defensivt var vi utrolig dårlige, vi ga bort ballen så fort vi hadde den, pælma baller opp mot stakkars Becchio og Somma som ikke hadde nubbesjans i duellene mot det gode Leicester forsvaret, backer som ikke bidrar offensivt, en midtbane som løp rundt som forvirra høns, Snodgrass hadde ikke ett innlegg i første omgang og greide knapt å ta i mot ballen. vi hadde 2 spillere som var klart “unfit” i Faye og Watt. Strukturen manglet helt i laget og se hva forsvaret driver med på de 2 målene!
Dette var rett og slett skremmende dårlig. Jeg begynner å lure på hva slags kampoppladning og uttak Grayson driver med…..

Det som ikke er bra er at Grayson sier han ikke skjønner noen ting, at han gjentar det samme til spillerne hver gang, at de må unngå personlige feil etc......Men noe er riv ruskende galt når vi starter en kamp uten noe trøkk og med klart unfit players. Dette er faktisk Grayson sitt ansvar. Flere skrek etter å få byttet ut Watt, Faye og Snodgrass......når det skjedde var det for sent. Det var buing på ER - ikke fordi vi tapte men fordi vi var skremmende dårlige.
 

Kato

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #375 på: Oktober 21, 2010, 21:24:44 »
Skjønner ikke hvorfor vi skal stable Faye og Watt på beina kun tre dager etter at de hinker av med skader. Hadde jo nok av friske bein å kaste inn, som feks Kilkenny som ikke spilte i helga
 

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #376 på: Oktober 21, 2010, 23:27:53 »
Kilkenny bør nært sagt alltid spille, en ballspiller av en annen liga. En fryd å se hvordan han kjeppjager andre spillere i posisjoner og hele tiden vil ha ballen i beina, noe vi sårt manglet mot L'ster.

Syntes også at Somma bør slippe å spille venstrekant, jeg ser poenget at det er vanskelig å ta av en mann med hans kvaliteter når Grays først bytter formasjon (og tar av Watt), men å ha Sør-Afrikas Zlatan på venstrekant er mildt sagt wasteful!

Mccartney ser ut som han tror han er for god for ligaen, spiller jevnt over bra (særlig offensivt), men den taklingen han går i på 0-1 er mild sagt naivt og strengt talt nonchalant! Både den taklingen og Naylors rusing på 0-2 er sånn man gjør på søndagsfotball på løkka der det scores 25 mål hver vei uansett, ikke i en Npc-match!! Forskrekket :o

Enig at vi til tider blir utspilt, men det er kun de første 20-25, frem til inbyttet av Johnson at vi virkelig lever farlig. De to målene de får er jo gavepakker deluxe + en god porsjon flaks (første målet). Uten disse blemmene kunne kampen tippet begge veier. Vi fikk se hvor lite som skal til nå når Becchio er i den formen han er i, og Somma (selv bortgjemt) kan finne på hva som helst!


Skuffet, men ikke slagen! Og som B-m gjentar til det kjedsommelige, i denne ligaen er finnes det knapt noen logikk - derav er det grenser det til galskap å ha forhåpninger om noesomhelst!
« Siste redigering: Oktober 21, 2010, 23:30:28 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

Anders P

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #377 på: Oktober 22, 2010, 09:20:43 »
Vi ble rundspillt i første omgang og var heldige som ikke lå under 0-3....Leicester er ikke et så fantastisk lag, men de greide hvertfall å holde litt på ballen. Enig i at det ble litt bedre i 2. omgang, særlig når Kilkenny og Gradel kom inn på. Men det var jo alt for seint......
Skjønner at Grayson gjerne vil bruke det samme mannskapet etter en seier, men han må se litt på motstanderlaget og formen til gutta.
Faye, Snodgrass og Watt var katastrofe de første 20 min. - det var helt klart feil å starte med de. Skjønner ikke helt hva som er skjedd med Howson heller - han var direkte svak og mistet ballen flere ganger, mistet enkle mottak og fikk ikke til noen pasninger.
 

Erik_

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #378 på: Oktober 22, 2010, 19:08:56 »

Faye, Snodgrass og Watt var katastrofe de første 20 min. - det var helt klart feil å starte med de.
Godt mulig, men jeg synes det er urovekkende at trenerapparatet ser ut til å ha blitt grepet av panikk. De av alle bør vite at de første 20 min. av en fotballkamp gjerne er dominans fra et lag. At Leeds blir overspilt på hjemmebane er selvsagt ikke bra. Men jeg ble forbauset over å se at Watt ble byttet ut etter 30 min., for å endre taktikken til å passe motstanderlaget, på Elland Road. Så feig trodde jeg ikke Grayson var.

Det hele virket planløst og tilfeldig.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #379 på: Oktober 22, 2010, 19:34:57 »
nei, dei ha ingen ny trenar.. dei ha SVENNIS.. at mi tape mot SVENNIS e flaut.. tidenes snøsokk
Jeg har snøsokker til bilen min. De er til stor nytte når det er hålke og motbakke. Er det noe Leicester trenger nå, er det en snøsokk!
Touché! :)
The Future Is Bright,
The Future Is White!

lojosang

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #380 på: Oktober 23, 2010, 01:15:45 »

Faye, Snodgrass og Watt var katastrofe de første 20 min. - det var helt klart feil å starte med de.
Godt mulig, men jeg synes det er urovekkende at trenerapparatet ser ut til å ha blitt grepet av panikk. De av alle bør vite at de første 20 min. av en fotballkamp gjerne er dominans fra et lag. At Leeds blir overspilt på hjemmebane er selvsagt ikke bra. Men jeg ble forbauset over å se at Watt ble byttet ut etter 30 min., for å endre taktikken til å passe motstanderlaget, på Elland Road. Så feig trodde jeg ikke Grayson var.

Det hele virket planløst og tilfeldig.

Gikk ikke Watt ut med skade da?
- Leif Olav

Erik_

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #381 på: Oktober 23, 2010, 02:03:48 »

Faye, Snodgrass og Watt var katastrofe de første 20 min. - det var helt klart feil å starte med de.
Godt mulig, men jeg synes det er urovekkende at trenerapparatet ser ut til å ha blitt grepet av panikk. De av alle bør vite at de første 20 min. av en fotballkamp gjerne er dominans fra et lag. At Leeds blir overspilt på hjemmebane er selvsagt ikke bra. Men jeg ble forbauset over å se at Watt ble byttet ut etter 30 min., for å endre taktikken til å passe motstanderlaget, på Elland Road. Så feig trodde jeg ikke Grayson var.

Det hele virket planløst og tilfeldig.

Gikk ikke Watt ut med skade da?
Det var det jeg trodde først, men han så ikke veldig skadet ut. Uansett så ble det endring av formasjon til en spiss og to venstrebacker. :-\

Anders P

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #382 på: Oktober 24, 2010, 01:16:40 »
Faye og Watt ble jo skadet i Boro matchen. De var usikre helt frem til start. Merkelig at de startet mot Leicester - så jo fort at de ikke var fit. At vi skifter formasjon etter å ha blitt rundtspillt de første 20 min er jo egentlig greit, men det interessante er jo hvorfor Leeds kommer så på hæla fra start. Det er jo noe Grayson faktisk har ansvaret for, uttak, det taktiske og oppladningen.
Leicester er et fysisk lag - hvor mæle høye baller opp mot våre spisser som vel ikke akkurat er noen target spisser???
 

rober

Sv: KAMP: vs LEICESTER 19.10 2010 KL 20:45 (PPV LUTV)
« Svar #383 på: Oktober 25, 2010, 19:01:19 »
Tirsdager er tydeligvis en dårlig kampdag for Leeds.

I 4 av 5 kamper denne sesongen har vi gått på en smell (les; tap) tirsdager.

Vi har vunnet en cupkamp og tapt fire seriekamper.

Vi har syv tirsdagskamper igjen å spille denne sesongen, så her må de bli kvitt tirsdagsfobien....

kan virke som feiringen av lørdagseirene sitter vel hardt i ???


Som noen har vært inne på. To kamper i uken på dette nivået er mer enn hva disse spillerne og dette trenerteamet klarer...  :(

Har dessverre ikke noen tro på at det snur seg mot Cardiff i kveld, selv om det er mandag. Er stygt redd for at Bellamy ødelegger denne kvelden óg.

Men man vet jo aldri. Er forsiktig optimist....