Skrevet av Emne: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt  (Lest 96908 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Arsene Wenger has announced a string of first team players won't be included in his matchday squad to face Leeds United at the Grove tomorrow.


Robin Van Persie, Samir Nasri, Laurent Koscielny and Jack Wilshere are all rested.

Aaron Ramsey, Carlos Vela and Kieran Gibbs are however in the squad for the FA Cup third round game.




En av brødrene Gibb er med. Eller er det kanskje barnbarnet?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

voldball

Har lest og lest nå,men finner ingen plass en finner ut hvor kampen kan sees..
Noen som vet om den streames etc etc...ITV sendes vel ikke utenfor UK...
4 November 2000 - Leeds United 4 Liverpool 3
Premiership - Elland Road - 40,055
Scorers: Viduka 4
Leeds United: Robinson; Kelly, Woodgate (Hay), Matteo, Harte; Bowyer, Bakke, Dacourt, Burns; Smith, Viduka

Hobben

Har lest og lest nå,men finner ingen plass en finner ut hvor kampen kan sees..
Noen som vet om den streames etc etc...ITV sendes vel ikke utenfor UK...

Lenge siden, voldball!

Vil tro Viasat onDeman (eller hva det heter) sender kampen for 49 kr på nett. bet365 streamer også!
Rogaland Whites

DanskLeedsGut

Arsenal - Leeds 1-2 (1-0)

1-0: Bendtner
1-1: Becchio
1-2: HOWSON

MOT
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

harvey

Arsenal nedprioriterer FA-cupen ???  Fra BT
Er vel naturligt å si når en møter DEN motstanderen? ;D

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Arsenal nedprioriterer FA-cupen ???  Fra BT
Er vel naturligt å si når en møter DEN motstanderen? ;D

Haha, ja, når et storlag fra PL trekker Leeds er det vel egentlig bare å nedprioritere..! :P
Nei, men seriøst, har ikke Arsenal alltid satset i cupene? (de har jo aldri hatt sjangs til å vinne pl)

Hobben

Er bare tull! De 11 som starter for Arsenal vil gjøre alt for å gå videre, at Wenger bruker flere b spillerer vil alle andre storlag i PL gjort, og gå ut med at de nedprioterer cupen er bare for å beskytta tapet de går på!
Rogaland Whites

LEO

Anbefaler at dere kjøpet tipsbladet FOTBALL

Hele første siden av leeds feiring av cuptriumfen mot Arsenal.

Pluss en  god halvside inni bladet.


En FRYD å lese ;D
 

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Anbefaler at dere kjøpet tipsbladet FOTBALL

Hele første siden av leeds feiring av cuptriumfen mot Arsenal.

Pluss en  god halvside inni bladet.


En FRYD å lese ;D

Ellers er jo midtsiden i siste TPN ikke så verst;

3. Januar 2010
Manchester United 0, Leeds United 1

8. Januar 2011
Lykke til, Arsene!

:D

Leedsulf

Ser Thor Eggen er oppført som kommentator i morgen. Litt synd kanskje, da potensielt nye Leeds-fans ikke får opplyst om når vi var i semien i CL forrige gang av han som vanligvis gjør et forsøk på å kommentere Leeds-kampene for den kanalen.

Svend Anders

Tore P i studio til Viasat i morgen, som han var i fjor - med Fjørtoft.

Om teknikken er med oss kommer jeg også med stemningsrapport fra Emirates på lufta ikke lenge før avspark.

Lykke til alle sammen!

Glenn K

Tore P i studio til Viasat i morgen, som han var i fjor - med Fjørtoft.

Om teknikken er med oss kommer jeg også med stemningsrapport fra Emirates på lufta ikke lenge før avspark.

Lykke til alle sammen!

Lykke til selv  ;)

kalle_92

  • Gjest
Ser Thor Eggen er oppført som kommentator i morgen. Litt synd kanskje, da potensielt nye Leeds-fans ikke får opplyst om når vi var i semien i CL forrige gang av han som vanligvis gjør et forsøk på å kommentere Leeds-kampene for den kanalen.
Det la jeg også merke til. Men da jeg sjekket denne siden: http://viasatondemand.no/Sports/Soccer/FA-Cup-Live/Season-2011/87239/20110108-1340-Arsenal-Leeds.product
Kom det opp at det er svenske kommentatorer...

Jon R

Arsene Wenger has announced a string of first team players won't be included in his matchday squad to face Leeds United at the Grove tomorrow.


Robin Van Persie, Samir Nasri, Laurent Koscielny and Jack Wilshere are all rested.

Aaron Ramsey, Carlos Vela and Kieran Gibbs are however in the squad for the FA Cup third round game.




En av brødrene Gibb er med. Eller er det kanskje barnbarnet?  ::)

Wenger gjør en alvorlig tabbe hvis han mønstrer en ren B-string mot oss i morgen. Vi kan jo leve i håpet!   :o
Jon R.

dansale

Eg må på jobb i morgon når kampen skal spelast! Nokon som kan hjelpa meg, eg har ein samsung galaxy s i9000 og eg treng sårt ein link som eg kan få med meg kampen via radio på telefonen.
Forza Leeds!

Sølvreven

Arsene Wenger has announced a string of first team players won't be included in his matchday squad to face Leeds United at the Grove tomorrow.


Robin Van Persie, Samir Nasri, Laurent Koscielny and Jack Wilshere are all rested.

Aaron Ramsey, Carlos Vela and Kieran Gibbs are however in the squad for the FA Cup third round game.




En av brødrene Gibb er med. Eller er det kanskje barnbarnet?  ::)
Hehe. Jeg leste litt fort her og fikk det til å bli at de var arrested   ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

MOT

http://legendaire.wordpress.com/2011/01/07/dirty-bd-leeds/

Chesney will be the keeper, Gibbs and Eboue full-backs, Squillaci centre back alongside Kos6, the midfield should be interesting with Denilson and Rosicky definate starters… Chamakh and Bendy leading the line.

vet ikke om det er 100% sikkert da

DanskLeedsGut

0-1 (BECCHIO eller MCCORMACK)

Kasper piller ALT
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sølvreven

Arsenal nedprioriterer denne kampen  :D

http://www.dagbladet.no/2011/01/07/sport/fotball/arsenal/14983573/

Arsenal jager triumf i fire turneringer. Helgens FA-cupkamp mot Leeds blir derfor nedprioritert.

London-laget henger med i ligaen, mesterligaen og skal spille semifinale mot Ipswich i ligacupen. Ikke siden 2005 har «Gunners» hentet hjem et trofé. Det kom i FA-cupen, men likevel er det denne turneringen manager Arsène Wenger prioriterer vekk foran det som ser ut til å bli en hektisk vårsesong.

- Vi kommer til å rotere, bekrefter franskmannen.

Han tar ingen unødvendige sjanser. Bacary Sagna er suspendert etter det røde kortet mot Manchester City. Emmanuel Eboue tar plassen til Sagna. Kieran Gibbs, den engelske landslagsbacken, har ikke spilt kamp siden 8. desember, men får sjansen mot Leeds i morgen. Flere av de store stjernene får ventelig hvile.

- Det blir forandringer, mange forandringer. Jeg kan ikke gi dere laget, for jeg vet ikke helt hvem som skal få spille. Men jeg vil definitivt hvile Robin van Persie og kanskje Samir Nasri, sier Wenger.


Opprykksjag
Hele ti ganger har Arsenal vunnet FA-cupen, bare Manchester United har flere triumfer med sine elleve. Leeds har bare vunnet FA-cupen én gang. Seieren kom da Allan Clarke ordnet 1-0-seier i 1972 mot nettopp Arsenal.

For Leeds kunne det og være fristende å hvile spillere. Den tidligere storklubben kjemper om opprykk til Premier League. Da kan et cupeventyr virke forstyrrende og tappe krefter. Likevel ser det ut til at manager Simon Grayson kjører toppet lag.

- Alle spillerne i garderoben ønsker å spille denne kampen. Vi møter et av verdens beste lag. Nå skal vi nyte dette. Deretter kan vi igjen jobbe hardt i ligaen, sier Grayson.

Sist sesong overrasket Leeds, da på nivå tre i engelsk fotball, med å slå ut Manchester United.


Superduell
For Manchester United venter superduell mot erkerival Liverpool. Uniteds manager Alex Ferguson tok lett på FA-cupen i fjor. Det skjer ikke nå.

- Dette er et viktig trofé, så vi har et sterkt ønske om å få løfte det. Vi har ikke vunnet det siden 2004 eller vært på Wembley siden vi tapte mot Chelsea i 2007. Vi vil tilbake dit, og vi vil vinne det, sier Ferguson foran møtet med det kriserammede Merseyside-laget.

(NTB)


***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sander86

  • Gjest
Vi håper på et dårlig arsenal lag, selv om b-preget arsenal ikke er så veldig dårlig då, og et godt leeds lag som kan gjenta cuptriumf mot et topplag =)

B-m

Bør bli en bra kamp, Arsenal har jo et sykt bra lag uansett hvem de stiller med. Problemet ligger hos Arsene Wenger som bestandig klarer å drite på draget - så det er lov å håpe!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Ikke usannsynlig med en helt jevn batalje i morgen! Burde være fullt mulig å score minst et par mål på dem og har tippet 2-2 på SL. For Oddsen tipperne bør denne kampen være pick of the week.  :o

Vi Leeds supportere har en tendens til å leve litt for mye i fortiden eller fokusere på "viktigere kamper" i fremtiden. Ikke glem å leve i nuet folkens! En TV sendt Fa cup kamp mot Arsenal er en gavepakke av de sjeldne for et lag som har fristet en tilværelse i de lavere divisjoner de siste 6 åra.  :)

Gleder meg derfor usannsynlig til denne kampen. Bring on the Gunners and enjoy the show!  ;D
Jon R.

Sølvreven

Ikke usannsynlig med en helt jevn batalje i morgen! Burde være fullt mulig å score minst et par mål på dem og har tippet 2-2 på SL. For Oddsen tipperne bør denne kampen være pick of the week.  :o

Vi Leeds supportere har en tendens til å leve litt for mye i fortiden eller fokusere på "viktigere kamper" i fremtiden. Ikke glem å leve i nuet folkens! En TV sendt Fa cup kamp mot Arsenal er en gavepakke av de sjeldne for et lag som har fristet en tilværelse i de lavere divisjoner de siste 6 åra.  :)

Gleder meg derfor usannsynlig til denne kampen. Bring on the Gunners and enjoy the show!  ;D

Trykker vilt og uhemmet på "liker" knappen  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

nord

Selvfølgelig skal vi bare nyde at se Leeds slå Arsenal  ;D
 

kalle_92

  • Gjest
http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/sir-alex-jeg-valgte-feil-lag-mot-leeds-3382871.html
:D

Jeg drømte at det ble 9-0 til Arsenal i natt. Godt at mine pessimistiske drømmer ikke kommer til å bli sannhet! :D

Jeg tror Arsenal vinner 4-2, men håper på 2-1 til Leeds.

euphor9

Kan man håpe på ett uavgjort resultat?   Og omkamp på ER.
Så blir det litt mere penger i klubbkassa.

10 i odds på Leeds seier hos norsk tipping hvertfall.

Trur Arsenal vinner,men jeg har tatt feil mange ganger før.......


Woody


Om det skulle ende med omkamp på ER,er det satt opp dato for det?
LIFE IS LEEDS

Boos

Arsene Wenger has announced a string of first team players won't be included in his matchday squad to face Leeds United at the Grove tomorrow.


Robin Van Persie, Samir Nasri, Laurent Koscielny and Jack Wilshere are all rested.

Aaron Ramsey, Carlos Vela and Kieran Gibbs are however in the squad for the FA Cup third round game.




En av brødrene Gibb er med. Eller er det kanskje barnbarnet?  ::)

Wenger gjør en alvorlig tabbe hvis han mønstrer en ren B-string mot oss i morgen. Vi kan jo leve i håpet!   :o



Bare han ikke stiller i g-string så :P

Boos

Feeling at vi vinner 3-1 ;) Kasper gåller på utspill som tripper over arse-anal keeper ;)

Let`s kick em in their Arse, let`s kick em in their anal. We will beat them on our way to the final!  MOT!!!