Skrevet av Emne: FA CUP 3.RUNDE: ARSENAL vs LEEDS UNITED, 8/1 2011, kl 13.45 = Offisielt  (Lest 96367 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Somma27

Er, om mulig, enda mer stolt over å være Leeds-fan. Helt fantastisk kamp av gutta! MOT!

B-m

Eneste negative som kommer ut av denne kampen er isåfall at Arsenal kaster seg etter Brad Johnson, han spilte jo skjorten av Denilson og Song.

Ellers lurer jeg på om det er Leeds-brillene mine som gjør at det virker som om Arsenal trener på å falle lett. Spesielt på slutten der fikk de frispark på alt, oppsøkte duell for så å legge seg, så Grayson var rimelig forbannet på siden og.

Arsenal setter altså innpå verdens kasnkje beste spiller og verdens raskeste spiller, føler ikke Grayson gjorde noen særlige blemmer akkurat, Watt så jo helt ferdig ut også. Vi ville uansett bli lave på slutten, gutta var dyktig sliten.

Helt enig!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Gufrias

Syns vi kan legge dø hyle koret som har maset på Parker i 2,5 år nå. Han er rett og slett ikke god nok. Trenger en ny back, youth systemet har ingen som er god nok der. Er rimelig sikker at Aidy White heller ikke holder mål, da hadde han spilt.
Jeg har fortsatt tro på at Parker kan ta nivået når han bare får løpt av seg noe rust. Det er jo heller ikke ofte at han får sånn motstand som i dag.
Hekta på Leeds siden 1974

viking

Er, om mulig, enda mer stolt over å være Leeds-fan. Helt fantastisk kamp av gutta! MOT!
Ja !! STOLT er ordet i dag....
 

nord

Jeg er stolt som en pave! Leeds spiller imod verdenseliten og får uafgjort på udebane! Fantastiskt .
Hvad kan ikke ske på Elland Road ?? 1-0 og Leeds er videre ;-)
 

pale

Deilig å rane til seg omkamp ;D kampen ble som forventet, bare at Arsenal var mye mer ineffektive enn fryktet. Svakt av Grayson å spille med Parker. Hadde en dårlig kamp og kostet oss seieren. Få han ut på lån! Mannen har knapt spilt fotball på to år.

Totalt sett en godt gjennomført kamp av Leeds. Meget godt kjempet. Bruce og AOB viser at de er vårt nye stopperpar! Bring on Scunny!!

auren

Nå er du streng, auren.
Parker klarte seg greit lenge, men på slutten henger han ikke med. Da spiller han mot Walcott som kom inn med friske bein. Er ikke mange CCC backer som ikke sliter da. Men han skulle jo aldri lagd den straffa...
Man bør vel,rent ideelt sett,aldri lage straffe...imot vel og merke ;D

Selvsagt ;)
Men følte at denne var ekstra unødvendig. Vår straffe kommer av en knall finte av Gradel og det er vanskelig og IKKE lage straffe.
Parker derimot tar tak i armen til Walcott på vei igjennom. Hadde han ikke gjort det hadde det blitt en stor sjanse, men ikke sikkert et mål. Burde vurdert annerledes.

Mats-

  • Gjest
Syns vi kan legge dø hyle koret som har maset på Parker i 2,5 år nå. Han er rett og slett ikke god nok. Trenger en ny back, youth systemet har ingen som er god nok der. Er rimelig sikker at Aidy White heller ikke holder mål, da hadde han spilt.

Du har ikke spilt så mye fotball i livet ditt har du?
 Parker har vært ute i ca. 1 år med alvorlig skade. Spiller mot Arshavin som igjen blir byttet ut med Walcott. Ja 1-1 borte mot Arsenal, sin andre kamp på 1 år - Parker er definitivt ikke god nok!!! Er på etterskudd i siste del av kampen men de fleste venstrebacker er det mot Walcott.


Huff, trenger vel ikke å svare på det, ser ut som du kjenner meg allerede.

Du vet hva de sier om å komme i en fight på internett, det er som å delta i the special olympics. Man kan godt vinne, men man er fortsatt en retard.


viking

Deilig å rane til seg omkamp ;D kampen ble som forventet, bare at Arsenal var mye mer ineffektive enn fryktet. Svakt av Grayson å spille med Parker. Hadde en dårlig kamp og kostet oss seieren. Få han ut på lån! Mannen har knapt spilt fotball på to år.

Totalt sett en godt gjennomført kamp av Leeds. Meget godt kjempet. Bruce og AOB viser at de er vårt nye stopperpar! Bring on Scunny!!

auren

Nå er du streng, auren.
Parker klarte seg greit lenge, men på slutten henger han ikke med. Da spiller han mot Walcott som kom inn med friske bein. Er ikke mange CCC backer som ikke sliter da. Men han skulle jo aldri lagd den straffa...
Man bør vel,rent ideelt sett,aldri lage straffe...imot vel og merke ;D

Selvsagt ;)
Men følte at denne var ekstra unødvendig. Vår straffe kommer av en knall finte av Gradel og det er vanskelig og IKKE lage straffe.
Parker derimot tar tak i armen til Walcott på vei igjennom. Hadde han ikke gjort det hadde det blitt en stor sjanse, men ikke sikkert et mål. Burde vurdert annerledes.
Tar den !! :)
 

Hobben

Deilig å rane til seg omkamp ;D kampen ble som forventet, bare at Arsenal var mye mer ineffektive enn fryktet. Svakt av Grayson å spille med Parker. Hadde en dårlig kamp og kostet oss seieren. Få han ut på lån! Mannen har knapt spilt fotball på to år.

Totalt sett en godt gjennomført kamp av Leeds. Meget godt kjempet. Bruce og AOB viser at de er vårt nye stopperpar! Bring on Scunny!!

auren

Er ikke enig med der heg, Auren! Synest Barker gjorde ein OK kamp!
Rogaland Whites

testo

Hva er prisen med fly, overnatting og billett til kampen ca? Tenker da på returkampen :)

Spørs hvor du reiser fra og hva du får flybillettene for men hotell prisen på Marriott ligger på ca 700,- pr rom pr dag. kamp billett ca 3-400. så kommer fly og togbilletter og mat, drikke...
Pleier å ryke på mellom 3-5000 en helg.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Gufrias

Så skal litt enkle fan finne en syndebukk i dag også.
Idag er det Parker som står for tur.

Hele laget inkludert Parker gjorde en kjempekamp idag.
Vi spilte mot et av europas beste lag mot verdensstjerner.

Og så finner noen duster her inne ut at Parker ikke er god nok??????

Hold kjeft eller bli voksen!
Men det er ikke særlig voksent å beskrive folk som "litt enkle" og "duster" heller.
Hekta på Leeds siden 1974

viking

Så skal litt enkle fan finne en syndebukk i dag også.
Idag er det Parker som står for tur.

Hele laget inkludert Parker gjorde en kjempekamp idag.
Vi spilte mot et av europas beste lag mot verdensstjerner.

Og så finner noen duster her inne ut at Parker ikke er god nok??????

Hold kjeft eller bli voksen!
Men det er ikke særlig voksent å beskrive folk som "litt enkle" og "duster" heller.
Enig.Fallhøyden kan bli stor da..
 

Ankerjon15

trist med straffen helt på slutten,men god kamp av leeds idag og utrolig stemning på puben i Kr.Sand.

job

Er, om mulig, enda mer stolt over å være Leeds-fan. Helt fantastisk kamp av gutta! MOT!
Ja !! STOLT er ordet i dag....
Kjempestolt av et kjempelag  :)
Marching on together!                               Siden 1970

viking

Hvordan fordeles billettinntektene fra omkampen?
Alt til Leeds,en viss prosentsats til Arsenal,
eller går alt inn i en pott som fordeles ved cupens slutt(som i Norge)?
 

Sydhagen

Syns vi kan legge dø hyle koret som har maset på Parker i 2,5 år nå. Han er rett og slett ikke god nok. Trenger en ny back, youth systemet har ingen som er god nok der. Er rimelig sikker at Aidy White heller ikke holder mål, da hadde han spilt.

Du har ikke spilt så mye fotball i livet ditt har du?
 Parker har vært ute i ca. 1 år med alvorlig skade. Spiller mot Arshavin som igjen blir byttet ut med Walcott. Ja 1-1 borte mot Arsenal, sin andre kamp på 1 år - Parker er definitivt ikke god nok!!! Er på etterskudd i siste del av kampen men de fleste venstrebacker er det mot Walcott.


Parker hadde jo omtrent full kontroll på sin side før walcott kom inn....og hvilken back i verden har ikke problemer med walcott sin hurtiget??????????????????????????
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

At noen klarer å finne så mye negativt fra dagens kamp er meg et mysterium. Går ikke an å hakke på Parker. At han blir kastet utpå å uten å være i kampform er ikke hans feil, og når han blir sliten + at Walcott kommer innpå med friske bein så blir det jo rått parti.

At Grayson tok ut Watt for Bromby er helt greit, det pleier å bli pumpet baller inn i midten på slutten + at Arsenal liker å tråkle seg igjennom midten uansett.

At ikke Somma løper konstant for å forstyrre forstår jeg ikke, han trodde vel at han skulle få en sjanse på slutten av kampen som han skulle sette.

Sitter med en liten skuffelse, men det er nesten ikke lov.

Til dere besswissere som alltid finner noe negativt å fokusere på, at dere gidder....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

newsome

Sorry!

Ble litt vel engasjert.

Andersen

Synes ikke vi skal henge ut enkelte Leedsspillere som gjorde det dårilg i dag, jeg synes hele laget dro lasset sammen i dag. Bare naturlig at gutta blir slitne og får kjørt seg , når Wenger hiver innpå noe tyngre skyts, for å snu kampen . Hjalp det ...............? NEI ! VI SKAL VÆRE STOLTE AV VÃ…RE GUTTER I DAG! LEEDS4EVER

Leechap

  • Gjest
Strålende innsats - og så nære seier. Blir full brakke i Leeds og hjemmeseier med den tolvte mann på tribunen. God helg og MOT!

Gufrias

Deilig å rane til seg omkamp ;D kampen ble som forventet, bare at Arsenal var mye mer ineffektive enn fryktet. Svakt av Grayson å spille med Parker. Hadde en dårlig kamp og kostet oss seieren. Få han ut på lån! Mannen har knapt spilt fotball på to år.

Totalt sett en godt gjennomført kamp av Leeds. Meget godt kjempet. Bruce og AOB viser at de er vårt nye stopperpar! Bring on Scunny!!

auren
Jeg vil minne om at alternativene er Bessone og Hughes. Da er det klokt av Grayson å starte med Parker. Men han burde kanskje ha vært byttet ut da Bromby kom inn.
Hekta på Leeds siden 1974

harvey

Synes at BP tok kampen fint.  Slet på slutten, men som alle sier lenge skadet.  Kommer til å komme som ett skudd.  SG gir han nok spilletid, tror jeg.
Allikevel kjempekamp av LEEDS.

Gufrias

Sorry!

Ble litt vel engasjert.
Det var voksent. :)
Hekta på Leeds siden 1974

Mats-

  • Gjest
Sorry!

Ble litt vel engasjert.
Det var voksent. :)

All friends in here

Lund93

Er utrolig stolt av å være Leeds supporter idag, Alle absolutt ALLE Leeds spillerne idag spilte med hjerte utenfor drakten og jeg er utrolig fornøyd og stolt av hver og en spiller!
Vi møter ett utrolig godt fotball lag og vi henger med både i banespillet og i duellene! Synd at vi slipper inn et mål på slutten, men kampen sett i betrakning så bør vi være fornøyd med dette! Kasper var fantastisk, alle var fantastiske, men jeg må bare berømme Alex Bruce og Andy O'brien som spilte til en 10'er på børsen begge 2, de spilte rett og slett fantastisk!  

Idag blir det feiring med Biff også får dere ha en fantastisk helg Leeds fans og brødre!  8)
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

auren

Deilig å rane til seg omkamp ;D kampen ble som forventet, bare at Arsenal var mye mer ineffektive enn fryktet. Svakt av Grayson å spille med Parker. Hadde en dårlig kamp og kostet oss seieren. Få han ut på lån! Mannen har knapt spilt fotball på to år.

Totalt sett en godt gjennomført kamp av Leeds. Meget godt kjempet. Bruce og AOB viser at de er vårt nye stopperpar! Bring on Scunny!!

auren
Jeg vil minne om at alternativene er Bessone og Hughes. Da er det klokt av Grayson å starte med
Parker. Men han burde kanskje ha vært byttet ut da Bromby kom inn.

Nettopp!! Bessone burde spilt.

Jeg er spent på reaksjonene på forumet om Collins hadde hatt en like dårlig kamp som Parker. Da hadde det vært ramaskrik. Parker vinner mye goodwill kun fordi han er local.

Connolly på motsatt back la jeg knapt merke til, og det er jo alltids positivt. Nå skal det også sies at Arsenal angrep klart mest på deres høyreside.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

pale

Deilig å rane til seg omkamp ;D kampen ble som forventet, bare at Arsenal var mye mer ineffektive enn fryktet. Svakt av Grayson å spille med Parker. Hadde en dårlig kamp og kostet oss seieren. Få han ut på lån! Mannen har knapt spilt fotball på to år.

Totalt sett en godt gjennomført kamp av Leeds. Meget godt kjempet. Bruce og AOB viser at de er vårt nye stopperpar! Bring on Scunny!!

auren
Jeg vil minne om at alternativene er Bessone og Hughes. Da er det klokt av Grayson å starte med
Parker. Men han burde kanskje ha vært byttet ut da Bromby kom inn.

Nettopp!! Bessone burde spilt.

Jeg er spent på reaksjonene på forumet om Collins hadde hatt en like dårlig kamp som Parker. Da hadde det vært ramaskrik. Parker vinner mye goodwill kun fordi han er local.

Connolly på motsatt back la jeg knapt merke til, og det er jo alltids positivt. Nå skal det også sies at Arsenal angrep klart mest på deres høyreside.

auren

Men auren, du må da se hvem Parker spiller mot de siste 20 min...
Som jeg skriver i over synes jeg straffa var klønete og unødvendig, men ellers klarer Parker seg bra i over 60 min.
Connolly som du nevner sleit like mye mot Bellamy tidligere i uka. Det er gjerne slik mot de aller beste spillerne.
Og Bessone?
Han er jo ikke akkurat stinn av kamptrening han heller?

Leedsfan

Deilig å rane til seg omkamp ;D kampen ble som forventet, bare at Arsenal var mye mer ineffektive enn fryktet. Svakt av Grayson å spille med Parker. Hadde en dårlig kamp og kostet oss seieren. Få han ut på lån! Mannen har knapt spilt fotball på to år.

Totalt sett en godt gjennomført kamp av Leeds. Meget godt kjempet. Bruce og AOB viser at de er vårt nye stopperpar! Bring on Scunny!!

auren
Jeg vil minne om at alternativene er Bessone og Hughes. Da er det klokt av Grayson å starte med
Parker. Men han burde kanskje ha vært byttet ut da Bromby kom inn.

Nettopp!! Bessone burde spilt.

Jeg er spent på reaksjonene på forumet om Collins hadde hatt en like dårlig kamp som Parker. Da hadde det vært ramaskrik. Parker vinner mye goodwill kun fordi han er local.

Connolly på motsatt back la jeg knapt merke til, og det er jo alltids positivt. Nå skal det også sies at Arsenal angrep klart mest på deres høyreside.

auren

Bessone som har vært en hakkekylling nesten hele sesongen skulle spilt? Får nesten være grenser for etterpåklokskapen som vises her på forumet etter denne knallkampen.....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsulf

Deilig å rane til seg omkamp ;D kampen ble som forventet, bare at Arsenal var mye mer ineffektive enn fryktet. Svakt av Grayson å spille med Parker. Hadde en dårlig kamp og kostet oss seieren. Få han ut på lån! Mannen har knapt spilt fotball på to år.

Totalt sett en godt gjennomført kamp av Leeds. Meget godt kjempet. Bruce og AOB viser at de er vårt nye stopperpar! Bring on Scunny!!

auren
Jeg vil minne om at alternativene er Bessone og Hughes. Da er det klokt av Grayson å starte med
Parker. Men han burde kanskje ha vært byttet ut da Bromby kom inn.

Nettopp!! Bessone burde spilt.

Jeg er spent på reaksjonene på forumet om Collins hadde hatt en like dårlig kamp som Parker. Da hadde det vært ramaskrik. Parker vinner mye goodwill kun fordi han er local.

Connolly på motsatt back la jeg knapt merke til, og det er jo alltids positivt. Nå skal det også sies at Arsenal angrep klart mest på deres høyreside.

auren

Hvor står Bessone pr dags dato da?
Jeg synes ærlig talt ikke Parker var så ræva som mange vil ha det til. Han ble fraløpt og lurt et par ganger av Walcott ja, men hvem gjør ikke det? Er ikke mange PL-backer som har han i lomma gjennom 90 minutter.
Mannen har vært borte i måneder og år, men spilte alikevel bedre mot Walcott enn det det reelle alternativet Hughes gjør mot NPC- og League 1-spillere.
Synes det er greit å starte med Parker i en slik kamp, og la han få bli varm til seriekampene så lenge McCartney ikke er i klubben.

Hobben

Er det i morgen kveld de trekker 4 runde?
Rogaland Whites