Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17  (Lest 228262 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #330 på: Januar 27, 2011, 23:50:52 »
No er eg så sultefora på midtbanespelarar at eg kan vere tilbøyeleg til å ta nesten kven som helst!  :o

Playin' the field, Per-Stian?  ;D
- Leif Olav

arneg

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #331 på: Januar 27, 2011, 23:54:34 »
Teamtalks ryktebørs: Leeds and Norwich are being linked with loan moves for Man City's Dedryck Boyata who can play both at CB and RB
 

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #332 på: Januar 28, 2011, 00:02:29 »
Teamtalks ryktebørs: Leeds and Norwich are being linked with loan moves for Man City's Dedryck Boyata who can play both at CB and RB
Spennende  :) uansett om vi hadde fått ham så trenger vi en midtbanespiller..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #333 på: Januar 28, 2011, 08:30:19 »
Ã…hhh jeg er så fryktelig spent på hvilken midtbanespeller vi skal låne ut sesongen... >:(

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #334 på: Januar 28, 2011, 08:51:39 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Whites-won39t-rush.6704793.jp

We're not panicking – that's the message from chairman Ken Bates, who insists Leeds United are adopting a calm approach ahead of the closure of the transfer window.

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #335 på: Januar 28, 2011, 09:07:40 »
Ã…hhh jeg er så fryktelig spent på hvilken midtbanespeller vi skal låne ut sesongen... >:(


Har en god følelse Tony!
tror vi overasker på oppsiden denne gangen!


B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #336 på: Januar 28, 2011, 11:18:10 »
http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html

Jonny Ferrel (Leeds United) says...
Leeds to sign crystal palace midfielder neil damn for 750,000 by tonight.
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #337 på: Januar 28, 2011, 11:24:31 »
http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html

Jonny Ferrel (Leeds United) says...
Leeds to sign crystal palace midfielder neil damn for 750,000 by tonight.


Er dette en bra defensiv midtbanemann?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #338 på: Januar 28, 2011, 11:24:37 »
http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html

Jonny Ferrel (Leeds United) says...
Leeds to sign crystal palace midfielder neil damn for 750,000 by tonight.


 ;D ;D ;D

Sikker på at det ikke er Neil Danns?  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #339 på: Januar 28, 2011, 12:31:43 »
http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html

Jonny Ferrel (Leeds United) says...
Leeds to sign crystal palace midfielder neil damn for 750,000 by tonight.


 ;D ;D ;D

Sikker på at det ikke er Neil Danns?  ;)

auren

Sikkert..lurer litt på gutta som legger ut rykter innimellom ja.. ;D
Ups & Ups!!

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #340 på: Januar 28, 2011, 12:33:15 »
http://www.skysports.com/football/transfers/your-rumours/0,26732,16620,00.html

Jonny Ferrel (Leeds United) says...
Leeds to sign crystal palace midfielder neil damn for 750,000 by tonight.


Er dette en bra defensiv midtbanemann?


Below average, ifølge
http://www.skysports.com/football/player/0,19754,11706_219604,00.html
Hekta på Leeds siden 1974

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #341 på: Januar 28, 2011, 12:43:13 »
godt det bare er et rykte da.. ;)
Ups & Ups!!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #342 på: Januar 28, 2011, 13:00:21 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11679_6706346,00.html

Nye rykter om Michael Johnson. Hvis det står mellom Leicester og Leeds så velger han selvsagt Leeds  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #343 på: Januar 28, 2011, 13:05:25 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11679_6706346,00.html

Nye rykter om Michael Johnson. Hvis det står mellom Leicester og Leeds så velger han selvsagt Leeds  :)

auren

Det er jeg faktisk ikke så sikker på. Tror nok Eriksson har en positiv effekt for Leicester når det gjelder å hente spillere til klubben.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #344 på: Januar 28, 2011, 13:20:27 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11679_6706346,00.html

Nye rykter om Michael Johnson. Hvis det står mellom Leicester og Leeds så velger han selvsagt Leeds  :)

auren

Det er jeg faktisk ikke så sikker på. Tror nok Eriksson har en positiv effekt for Leicester når det gjelder å hente spillere til klubben.

Johnson har jo selv uttalt at han vil til Leeds. Men det kan jo selvsagt hende at Leicester legger mer penger på bordet og at han dermed blir "tvunget" til revene.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #345 på: Januar 28, 2011, 13:33:26 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11679_6706346,00.html

Nye rykter om Michael Johnson. Hvis det står mellom Leicester og Leeds så velger han selvsagt Leeds  :)

auren

Det er jeg faktisk ikke så sikker på. Tror nok Eriksson har en positiv effekt for Leicester når det gjelder å hente spillere til klubben.

Johnson har jo selv uttalt at han vil til Leeds.

auren

Stemmer det ja, så da er det jo håp  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #346 på: Januar 28, 2011, 16:39:21 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11679_6706346,00.html

Nye rykter om Michael Johnson. Hvis det står mellom Leicester og Leeds så velger han selvsagt Leeds  :)

auren

Det er jeg faktisk ikke så sikker på. Tror nok Eriksson har en positiv effekt for Leicester når det gjelder å hente spillere til klubben.

Johnson har jo selv uttalt at han vil til Leeds. Men det kan jo selvsagt hende at Leicester legger mer penger bordet og at han dermed blir "tvunget" til revene.

auren

mer penger under bordet i såfall.  ::) Går ut fra at Mr. Johnson skal ha utbetalt den lønn han har i Man City,
og at det egentlig dreier seg om hvor mye av lønna Leeds eller Leicester dekker, som vel bare er interessant for klubbene og ikke Mr. Johnson himself.  ???
« Siste redigering: Januar 28, 2011, 16:52:50 av berlin »

kongsmo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #347 på: Januar 28, 2011, 16:55:35 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11679_6706346,00.html

Nye rykter om Michael Johnson. Hvis det står mellom Leicester og Leeds så velger han selvsagt Leeds  :)

auren

Det er jeg faktisk ikke så sikker på. Tror nok Eriksson har en positiv effekt for Leicester når det gjelder å hente spillere til klubben.

Johnson har jo selv uttalt at han vil til Leeds. Men det kan jo selvsagt hende at Leicester legger mer penger bordet og at han dermed blir "tvunget" til revene.

auren

mer penger under bordet i såfall.  ::) Går ut fra at Mr. Johnson skal ha utbetalt den lønn han har i Man City,
og at det egentlig dreier seg om hvor mye av lønna Leeds eller Leicester dekker, som vel bare er interssant for klubbene og ikke Mr. Johnson himself.  ???

stemmer det, men hvis leicester dekker eks 30% av lønna mens vi dekker eks 20% så er det ikke sikkert city lar han komme til oss når det lønner seg for dem og heller sende ham til leicester....

"SNIFFER"

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #348 på: Januar 28, 2011, 17:01:23 »
Tror ikke penger er høyt prioritert her men trenings opplegget først og fremst, og det teller mye at spilleren selv vil til Leeds fremfor noen annen klubb.
Hvorfor han ikke allerede har kommet til Leeds er vel for at Bates renter gullet sitt til siste frist :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #349 på: Januar 28, 2011, 17:07:05 »
Fra www.leedsrumours.co.uk

To all the Leeds fans hoping to sign Michael Johnson this window, look elsewhere.

Leeds are unwilling to stump up the lions share of wages to take Johnson on loan for the remainder of the season, this has opened the door for Leicester to complete the signing.

Leeds was Johnsons' preferred destination, but Leicester were a close second.

This signing will be put through as an emergency loan to allow him to compete in the play-offs should Leicester get there with a clause to buy. It will be announced once the window has shut.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #350 på: Januar 28, 2011, 17:28:39 »
Ã…hhh jeg er så fryktelig spent på hvilken midtbanespeller vi skal låne ut sesongen... >:(


Har en god følelse Tony!
tror vi overasker på oppsiden denne gangen!


Hva skyldes denne optimismen Jarle?har du slått hue i en stein ;D ;D ;D
Bare vent-det kommer en middels speller uten kontrakt eller som blir lånt ut...

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #351 på: Januar 28, 2011, 20:08:30 »
No er eg så sultefora på midtbanespelarar at eg kan vere tilbøyeleg til å ta nesten kven som helst!  :o

Playin' the field, Per-Stian?  ;D

Hehe, ser tolkningsmulegheitane i frustrasjonsinnlegget mitt! Nice one ;)

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #352 på: Januar 28, 2011, 20:25:56 »
We're not panicking (Ken Bates)
"Bates is refusing to rule out fresh faces before the deadline of 11pm on Monday – with the chance of a beat-the-deadline plunge remaining a possibility – but the last thing United will be doing is hitting the panic button, especially with the emergency loan market opening a week tomorrow.
[...]
So I think there is a possibility that the club will be signing one or more players before the end of the month."

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Whites-won39t-rush.6704793.jp

Opplever vi eit mediegrep for å presse spelarar/agentar/klubbar på pris her? Eg syns eg har lest tilsvarande frå Bates før...

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #353 på: Januar 28, 2011, 20:27:09 »
Mye på gang på Elland Road nå, både ut og inn. Kan bli 3 stk både ene og andre veien, men mange usikkerhetsmomenter. Skadesituasjoner som avventes, og derav spillere som står på vent på å gå ut før man vet at andre kommer inn, osv.

Kort sagt en real kabal som skal gå opp.

Går alt igjennom mener jeg vi er ganske styrket.

God helg.

SA

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #354 på: Januar 28, 2011, 20:32:27 »
Mye på gang på Elland Road nå, både ut og inn. Kan bli 3 stk både ene og andre veien, men mange usikkerhetsmomenter. Skadesituasjoner som avventes, og derav spillere som står på vent på å gå ut før man vet at andre kommer inn, osv.

Kort sagt en real kabal som skal gå opp.

Går alt igjennom mener jeg vi er ganske styrket.

God helg.

SA
MIKAEL. Mangler bare en C der så hinter du frem til Michael Johnson.  :D Flott. Kommer det enda en midtstopper også? Gi meg ro i sjelen og si ja !

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #355 på: Januar 28, 2011, 20:33:05 »
Mye på gang på Elland Road nå, både ut og inn. Kan bli 3 stk både ene og andre veien, men mange usikkerhetsmomenter. Skadesituasjoner som avventes, og derav spillere som står på vent på å gå ut før man vet at andre kommer inn, osv.

Kort sagt en real kabal som skal gå opp.

Går alt igjennom mener jeg vi er ganske styrket.

God helg.

SA

Spennende dager i vente med andre ord ;)
COME ON LEEDS !!

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #356 på: Januar 28, 2011, 20:34:47 »
Mye på gang på Elland Road nå, både ut og inn. Kan bli 3 stk både ene og andre veien, men mange usikkerhetsmomenter. Skadesituasjoner som avventes, og derav spillere som står på vent på å gå ut før man vet at andre kommer inn, osv.

Kort sagt en real kabal som skal gå opp.

Går alt igjennom mener jeg vi er ganske styrket.

God helg.

SA
MIKAEL. Mangler bare en C der så hinter du frem til Michael Johnson.  :D Flott. Kommer det enda en midtstopper også? Gi meg ro i sjelen og si ja !

HAHA! Fantastisk tolket.

Sentral midtbane(r) og midtstopper er prio, det er jo allment kjent.

SA

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #357 på: Januar 28, 2011, 20:36:35 »
Mye på gang på Elland Road nå, både ut og inn. Kan bli 3 stk både ene og andre veien, men mange usikkerhetsmomenter. Skadesituasjoner som avventes, og derav spillere som står på vent på å gå ut før man vet at andre kommer inn, osv.

Kort sagt en real kabal som skal gå opp.

Går alt igjennom mener jeg vi er ganske styrket.

God helg.

SA
MIKAEL. Mangler bare en C der så hinter du frem til Michael Johnson.  :D Flott. Kommer det enda en midtstopper også? Gi meg ro i sjelen og si ja !

HAHA! Fantastisk tolket.

Sentral midtbane(r) og midtstopper er prio, det er jo allment kjent.

SA

Vet du hvem det er snakk om? :)

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #358 på: Januar 28, 2011, 20:41:26 »
Vet du hvem det er snakk om? :)

Om jeg skulle finne på å svare "ja" på det spørsmålet, eller noe i den retning, får jeg normalt sett så fillene fyker for at jeg sier A og ikke B, for å spille viktig, for å være utplassert av Bates for å roe fansen, for å ha for mye ost på Egon-pizzaen, osv.

Så nei er svaret mitt.

SA

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #359 på: Januar 28, 2011, 20:43:10 »
Vet du hvem det er snakk om? :)

Om jeg skulle finne på å svare "ja" på det spørsmålet, eller noe i den retning, får jeg normalt sett så fillene fyker for at jeg sier A og ikke B, for å spille viktig, for å være utplassert av Bates for å roe fansen, for å ha for mye ost på Egon-pizzaen, osv.

Så nei er svaret mitt.

SA
;D