Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17  (Lest 229678 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #810 på: Februar 15, 2011, 08:52:42 »


Sist gang vi var i The Championship ble jo lommeboken åpnet mange ganger, men vi rykket ned fordet. Er overrasket over hvor mange ganger folk klarer å glemme historien...

åhhh så det var derfor vi rykket ned... hmm godt å vite!

Det sa jeg ikke, men det hjalp ikke så mye heller...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #811 på: Februar 15, 2011, 09:50:23 »


Sist gang vi var i The Championship ble jo lommeboken åpnet mange ganger, men vi rykket ned fordet. Er overrasket over hvor mange ganger folk klarer å glemme historien...

åhhh så det var derfor vi rykket ned... hmm godt å vite!

Det sa jeg ikke, men det hjalp ikke så mye heller...












...og i det den ble åpnet unnslapp møllen!!!
Yeboahs vitne

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #812 på: Februar 15, 2011, 18:18:32 »
Da har Bjørn H Riise signert for sheff U,da har vi ein bekymring mindre ;)
Vil ha ein ordentleg ryktegodbit no karar,kom igjen host opp
LIFE IS LEEDS

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #813 på: Februar 15, 2011, 19:53:09 »
Da har Bjørn H Riise signert for sheff U,da har vi ein bekymring mindre ;)
Vil ha ein ordentleg ryktegodbit no karar,kom igjen host opp

HAHAHAH!! Riise folket driter seg igjen! Skulle ikke han til en toppklubb i NPC da ?
Rogaland Whites

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #814 på: Februar 15, 2011, 20:27:41 »
Jeg synes ikke Riise-brødrene driter seg ut. Langt i fra. Tvertimot har John Arne suksess i  Serie A. Er fast på laget og spiller godt. Har tidligere vunnet både PL og Champions league.
Og han er på fote igjen etter at naivt stolte på en fotballagent .

Bjørn Helge har ikke lykkes i Fulham, men er bankers på landslaget hvis han spiller jevnlig, og det får han sannsynligvis gjøre i Sheff. U, hvis han skal dit.

At moren deres har hatt noen mindre heldige opptredener her og der kan ikke lastes sønnene.

 

ollan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #815 på: Februar 15, 2011, 20:58:05 »
Jeg synes ikke Riise-brødrene driter seg ut. Langt i fra. Tvertimot har John Arne suksess i  Serie A. Er fast på laget og spiller godt. Har tidligere vunnet både PL og Champions league.
Og han er på fote igjen etter at naivt stolte på en fotballagent .

Bjørn Helge har ikke lykkes i Fulham, men er bankers på landslaget hvis han spiller jevnlig, og det får han sannsynligvis gjøre i Sheff. U, hvis han skal dit.

At moren deres har hatt noen mindre heldige opptredener her og der kan ikke lastes sønnene.



er det noe du har drømt  ??? ;D
Ollan

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #816 på: Februar 15, 2011, 22:14:23 »
Jeg synes ikke Riise-brødrene driter seg ut. Langt i fra. Tvertimot har John Arne suksess i  Serie A. Er fast på laget og spiller godt. Har tidligere vunnet både PL og Champions league.
Og han er på fote igjen etter at naivt stolte på en fotballagent .

Bjørn Helge har ikke lykkes i Fulham, men er bankers på landslaget hvis han spiller jevnlig, og det får han sannsynligvis gjøre i Sheff. U, hvis han skal dit.

At moren deres har hatt noen mindre heldige opptredener her og der kan ikke lastes sønnene.



John Arne har hevet seg noe, men så mye at han plutselig har vunnet PL. Nepppeeeeeeeeeeeeeeeee.

Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #817 på: Februar 15, 2011, 23:30:52 »
OK, så har han ikke vunnet PL, egentlig veldig bra at jeg tok feil der  ;D følger ikke særlig mye med hvordan Liverpool gjør det.
 

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #818 på: Februar 16, 2011, 08:44:31 »
Jeg synst at BHR driter seg ut med å gå ut i media at det er ein/flere toppklubber i NPC som er intresserte i eit lån, så ender han altså opp i eit bånnlag i serien?
Rogaland Whites

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #819 på: Februar 16, 2011, 09:01:20 »
Han har vel gått til et lag der han har store muligheter for spilletid. Kan ikke se at han ville fått særlig mye spilletid i Leeds med den stallen og flyten vi har for tiden.

Kan nok være bedre for hans egen utvikling å spille mye på Sheffield United i stedet for å sitte på benken/tribunen for Leeds.
The future's so White I've got to wear shades 8)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #820 på: Februar 16, 2011, 12:14:29 »
BHR til Sheff. Utd. Det er konstatert! Denne tråden handler om andre ting, nemlig hvem vi kan evt. få eller sende vekk!!
Yeboahs vitne

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #821 på: Februar 16, 2011, 13:55:13 »
Jeg synst at BHR driter seg ut med å gå ut i media at det er ein/flere toppklubber i NPC som er intresserte i eit lån, så ender han altså opp i eit bånnlag i serien?

What else is new?
 

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #822 på: Februar 16, 2011, 14:44:01 »
Hver gang vi har en skade henter vi inn nye spillere på over natten... no problem!

Hvorfor evner vi ikke å hente de langsiktige forsterkningene vi trenger for å rykke opp...

2 nye spillere... that's all.

pale

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #823 på: Februar 16, 2011, 15:31:14 »
Hver gang vi har en skade henter vi inn nye spillere på over natten... no problem!

Hvorfor evner vi ikke å hente de langsiktige forsterkningene vi trenger for å rykke opp...

2 nye spillere... that's all.


Mitt tips er at to spillere er mer eller mindre klare, blant annet Johnson fra City, og at vi venter slik at rekker evt. play-off. Time will show!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #824 på: Februar 16, 2011, 16:23:22 »
Hver gang vi har en skade henter vi inn nye spillere på over natten... no problem!

Hvorfor evner vi ikke å hente de langsiktige forsterkningene vi trenger for å rykke opp...

2 nye spillere... that's all.


Mitt tips er at to spillere er mer eller mindre klare, blant annet Johnson fra City, og at vi venter slik at rekker evt. play-off. Time will show!

Slenger meg på ditt tips. Håper og satser på at vi venter med lånet slik at lånespillerne kan være med i Play Off. Tror vi skal få med oss nok poeng til å fortsatt være med i toppen før lånespillerne kommer! :)

Sterland

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #825 på: Februar 16, 2011, 17:01:18 »
Hver gang vi har en skade henter vi inn nye spillere på over natten... no problem!

Hvorfor evner vi ikke å hente de langsiktige forsterkningene vi trenger for å rykke opp...

2 nye spillere... that's all.

Enig. Ser ut som strategien er å teste ut spillerne med et lån for så å gjøre signeringen permanent dersom spilleren overbeviser. Så lenge en ikke har/tar seg råd til å handle spillere en vet presterer er det vel en ok strategi. Håper selvfølgelig på noen signereringer som virkelig kan forsterke laget..

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #826 på: Februar 16, 2011, 17:21:42 »
Hver gang vi har en skade henter vi inn nye spillere på over natten... no problem!

Hvorfor evner vi ikke å hente de langsiktige forsterkningene vi trenger for å rykke opp...

2 nye spillere... that's all.


Mitt tips er at to spillere er mer eller mindre klare, blant annet Johnson fra City, og at vi venter slik at rekker evt. play-off. Time will show!

Hvor lenge må vi vente før vi kan hente de inn da? Noen som har oversikt?
KEEP FIGHTING!!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #827 på: Februar 16, 2011, 17:40:56 »
Hver gang vi har en skade henter vi inn nye spillere på over natten... no problem!

Hvorfor evner vi ikke å hente de langsiktige forsterkningene vi trenger for å rykke opp...

2 nye spillere... that's all.

Jeg fatter det heller ikke...men det skal jo ikke brukes penger >:(
Men vi er jo bare negative så... avventer en forklaring på hvorfor det er slik fra en av "oraklene" promo,lojo osv.. ;D

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #828 på: Februar 16, 2011, 17:45:16 »
Hver gang vi har en skade henter vi inn nye spillere på over natten... no problem!

Hvorfor evner vi ikke å hente de langsiktige forsterkningene vi trenger for å rykke opp...

2 nye spillere... that's all.

Jeg fatter det heller ikke...men det skal jo ikke brukes penger >:(
Men vi er jo bare negative så... avventer en forklaring på hvorfor det er slik fra en av "oraklene" promo,lojo osv.. ;D
Kanskje Grayson venter med å hente slik at lånespilleren kan spille en EVT. Playoff? Det er uansett ikke noe dumt grep å låne en spiller, og så heller signere til sommeren. Om vi rykker opp, kan vi vurdere om spillermaterialet er brukbart for PL. Kommer dog lånesigneringen ikke, vil jeg være mer betenkelig. It's not all black and white..

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #829 på: Februar 16, 2011, 17:55:57 »
Hver gang vi har en skade henter vi inn nye spillere på over natten... no problem!

Hvorfor evner vi ikke å hente de langsiktige forsterkningene vi trenger for å rykke opp...

2 nye spillere... that's all.

Jeg fatter det heller ikke...men det skal jo ikke brukes penger >:(
Men vi er jo bare negative så... avventer en forklaring på hvorfor det er slik fra en av "oraklene" promo,lojo osv.. ;D

En skulle jo tro du hadde fått det med deg allerede, McSheffrey..
KEEP FIGHTING!!

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #830 på: Februar 16, 2011, 18:08:41 »
hehehehehehe.  ;D
Historie.  ::)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 2-3 "vrakgods" fra PL/npc-klubber.   8)
vi rykket opp fra L1 til nPc.  :)
Nåtid.  ::)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 2-3 "vrakgods" fra PL-klubber, kanskje et par til av samme sort innen en uke eller to?  8)
Fremtid.  ::)
Vi rykket opp fra nPc til PL.  :)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 4-6 "vrakgods" fra andre PL.  8)
Champions PL  8)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 4-6 "vrakgods" fra andre PL.  8)
WACCOE!

WACCOE - KOKO - WACCOE - KOKO

koko-koko-kokokorokoko.

Bates is a genius, other clubs financed WACCOE.

( På kontoret hans kan man se en gullfiskbolle. Den eies av ?.....hvem faen eier Leeds? )
« Siste redigering: Februar 16, 2011, 20:11:45 av berlin »

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #831 på: Februar 16, 2011, 18:31:45 »
Hver gang vi har en skade henter vi inn nye spillere på over natten... no problem!

Hvorfor evner vi ikke å hente de langsiktige forsterkningene vi trenger for å rykke opp...

2 nye spillere... that's all.


Mitt tips er at to spillere er mer eller mindre klare, blant annet Johnson fra City, og at vi venter slik at rekker evt. play-off. Time will show!

Hvor lenge må vi vente før vi kan hente de inn da? Noen som har oversikt?

Nå har vel ikke datoene for playoff-kampene blitt offentliggjort enda, og da er det vel ikke veldig dumt å tippe at finalen vil bli spilt lørdag 28. mai. Det betyr at det er 101 dager til den datoen, og hvis det er en maksimumsgrense på 93 dager for lån i dette vinduet, så må vi vente til torsdag neste uke før vi kan låne spillere som skal være med i en eventuell playoff-finale.

kongsmo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #832 på: Februar 16, 2011, 18:34:50 »
hehehehehehe.  ;D
Historie.  ::)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 2-3 "vrakgods" fra PL/npc-klubber.   8)
vi rykket opp fra L1 til nPc.  :)
Nåtid.  ::)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 2-3 "vrakgods" fra PL-klubber, kanskje et par til av samme sort innen en uke eller to?  8)
Fremtid.  ::)
Vi rykket opp fra nPc til PL.  :)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 4-6 "vrakgods" fra andre PL.  8)
Champions PL  8)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 4-6 "vrakgods" fra andre PL.  8)
WACCOE!

WACCOE - KOKO - WACCOE - KOKO

koko-koko-kokorokoko.

Bates is a genius, other clubs financed WACCOE.

( På kontoret hans kan man se en gullfiskbolle. Den eies av ?.....hvem faen eier Leeds? )

 :D :D :D
"SNIFFER"

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #833 på: Februar 16, 2011, 18:47:16 »
hehehehehehe.  ;D
Historie.  ::)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 2-3 "vrakgods" fra PL/npc-klubber.   8)
vi rykket opp fra L1 til nPc.  :)
Nåtid.  ::)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 2-3 "vrakgods" fra PL-klubber, kanskje et par til av samme sort innen en uke eller to?  8)
Fremtid.  ::)
Vi rykket opp fra nPc til PL.  :)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 4-6 "vrakgods" fra andre PL.  8)
Champions PL  8)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 4-6 "vrakgods" fra andre PL.  8)
WACCOE!

WACCOE - KOKO - WACCOE - KOKO

koko-koko-kokorokoko.

Bates is a genius, other clubs financed WACCOE.

( På kontoret hans kan man se en gullfiskbolle. Den eies av ?.....hvem faen eier Leeds? )

Glemt å ta tra-la-la pillene igjen, berlin?  ;D
Jon R.

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #834 på: Februar 16, 2011, 20:18:13 »
hehehehehehe.  ;D
Historie.  ::)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 2-3 "vrakgods" fra PL/npc-klubber.   8)
vi rykket opp fra L1 til nPc.  :)
Nåtid.  ::)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 2-3 "vrakgods" fra PL-klubber, kanskje et par til av samme sort innen en uke eller to?  8)
Fremtid.  ::)
Vi rykket opp fra nPc til PL.  :)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 4-6 "vrakgods" fra andre PL.  8)
Champions PL  8)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 4-6 "vrakgods" fra andre PL.  8)
WACCOE!

WACCOE - KOKO - WACCOE - KOKO

koko-koko-kokorokoko.
Bates is a genius, other clubs financed WACCOE.

( På kontoret hans kan man se en gullfiskbolle. Den eies av ?.....hvem faen eier Leeds? )

Glemt å ta tra-la-la pillene igjen, berlin?  ;D

Jeg antar at du sikter til den utilgivelige feilen jeg gjorde ved å skrive "kokokorokoko" feil.
Det skal selvfølgelig være kokokorokoko og ikke kokorokoko.

Jeg ber ydmykt om tilgivelse.

For de som ikke viste at jeg var/er gal, så vet de det nå.
Forøvrig synes jeg det er kostelig med alle Batesdiskusjonene, det beriker i hvertfall mitt ellers sedate følelsesliv.

koko
 8)

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #835 på: Februar 16, 2011, 20:44:03 »
 Det er bare å bøye seg i støvet, berlin! You amuse me a lot....  :D
Super Leeds since 1968

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #836 på: Februar 16, 2011, 21:21:00 »
Det er bare å bøye seg i støvet, berlin! You amuse me a lot....  :D

Tusen takk, hallghel!

Jeg trodde et øyeblikk at min bisarre form for humor hadde gått for langt, at Jon R hadde ringt etter den gule bilen, pillene mine ville bli beslaglagt, og forumbrukeren min ville bli slettet.

Jeg er umåtelig lettet.   :)

.
« Siste redigering: Februar 16, 2011, 21:29:18 av berlin »

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #837 på: Februar 16, 2011, 21:48:18 »
Jeg synes ikke Riise-brødrene driter seg ut. Langt i fra. Tvertimot har John Arne suksess i  Serie A. Er fast på laget og spiller godt. Har tidligere vunnet både PL og Champions league.
Og han er på fote igjen etter at naivt stolte på en fotballagent .

Bjørn Helge har ikke lykkes i Fulham, men er bankers på landslaget hvis han spiller jevnlig, og det får han sannsynligvis gjøre i Sheff. U, hvis han skal dit.

At moren deres har hatt noen mindre heldige opptredener her og der kan ikke lastes sønnene.



Faktafeilene til side, en bra kommentar.
« Siste redigering: Februar 16, 2011, 22:30:15 av berlin »

pedro

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #838 på: Februar 17, 2011, 09:00:22 »
hehehehehehe.  ;D
Historie.  ::)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 2-3 "vrakgods" fra PL/npc-klubber.   8)
vi rykket opp fra L1 til nPc.  :)
Nåtid.  ::)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 2-3 "vrakgods" fra PL-klubber, kanskje et par til av samme sort innen en uke eller to?  8)
Fremtid.  ::)
Vi rykket opp fra nPc til PL.  :)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 4-6 "vrakgods" fra andre PL.  8)
Champions PL  8)
Vi bruker minimalt med penger, og låner inn 4-6 "vrakgods" fra andre PL.  8)
WACCOE!

WACCOE - KOKO - WACCOE - KOKO

koko-koko-kokorokoko.
Bates is a genius, other clubs financed WACCOE.

( På kontoret hans kan man se en gullfiskbolle. Den eies av ?.....hvem faen eier Leeds? )

Glemt å ta tra-la-la pillene igjen, berlin?  ;D

Jeg antar at du sikter til den utilgivelige feilen jeg gjorde ved å skrive "kokokorokoko" feil.
Det skal selvfølgelig være kokokorokoko og ikke kokorokoko.

Jeg ber ydmykt om tilgivelse.

For de som ikke viste at jeg var/er gal, så vet de det nå.
Forøvrig synes jeg det er kostelig med alle Batesdiskusjonene, det beriker i hvertfall mitt ellers sedate følelsesliv.

koko
 8)
Kokorokoko Paloma... er en glimrende spansk ballade solid fremført av Julio Iglesias :D Er det den du refererer til ;)
Leedsomaniac

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #839 på: Februar 17, 2011, 09:55:23 »
Denne ryktetråden er jo blitt det reneste svada. Oppsummeres best slik:

http://www.youtube.com/watch?v=anwy2MPT5RE


Over til mer topic-rettet posting:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_bates_pledges_full_backing_in_loan_market_1_3087454

Bates støtter Grayson i hans streben om å finne de rette lånespillerne i nødlåns-vinduet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.