Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17  (Lest 229660 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #960 på: Mars 06, 2011, 17:57:18 »
Hva med Paul Dickov?

er du full?
Høy?
Ã… nevne Dickov er egentlig et relevant spørsmål...den desperasjonen til Grayson  i å få tak i spillere som er nødløsninger er etter min mening helt patetisk.Signingen av Dickov ifjor er for meg noe av tidenes lavmål i klubben.Det er en gåte for meg at enkelte forsvarer dette gang på gang i forumet...jeg har sluttet med å være skuffet over de spillerne Grayson henter til klubben i panikk.. >:(

Tror nok lånet av Dickov var like mye for personen Dickov som spilleren Dickov. Grayson visste at Dicov er 100% på trening og i kamp samt er en skikkelig nasty spiller.

Det var faktisk ganske klokt skrevet, man trenger noen for og skape litt guts i troppen. Om de så ikke får spille så sprer de i hvertfall guts og entusiasme til de som er utpå.

Jeg vil tro at det var en STOR grunn til det lånet...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #961 på: Mars 06, 2011, 18:05:21 »
Hva med Paul Dickov?

er du full?
Høy?
Ã… nevne Dickov er egentlig et relevant spørsmål...den desperasjonen til Grayson  i å få tak i spillere som er nødløsninger er etter min mening helt patetisk.Signingen av Dickov ifjor er for meg noe av tidenes lavmål i klubben.Det er en gåte for meg at enkelte forsvarer dette gang på gang i forumet...jeg har sluttet med å være skuffet over de spillerne Grayson henter til klubben i panikk.. >:(

- Desperasjonen til Grayson!?? 

Jeg observerer faktisk ingen desperasjon og begynner å lure på om klubbens egentlige strategi er å satse på opprykk neste år.  En strategi jeg er skeptisk til og, ikke minst, noe man ikke kan gå offentlig ut med.  Det er mulig at en storsatsing i overgangsmarkedet til sommeren der lønnspolitikken går fløyten er det det vil satses på.

Dersom min mistanke kan stemme er mitt neste spørsmål:  Hvorfor satses det ikke på ungdommen fremfor å låne kortsiktig.  Det hadde vært langt enklere å forklare en plass midt på tabellen dersom de unge talentene hadde sluppet mer til.

Opprykk er fortsatt mulig, men sannsynlig at det må skje gjennom play-off.

Hvilken ungdom? Hadde det enda krydd av unge gode spillere, men for øyeblikket er det ingen få/ingen. White sitter på benken i Oldham.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #962 på: Mars 06, 2011, 23:59:58 »
Opprykk er fortsatt mulig, men sannsynlig at det må skje gjennom play-off.

Vi er fem poeng bak, med 33 poeng igjen å spille om og flere av lagene rundt oss har begynt å gi fra seg poeng i "enkle" kamper - det er fortsatt fullt mulig å rykke direkte opp!  :)

Jo, jeg er absolutt enig i det, men må si jeg ble litt knukket etter forrige uke som var så viktig og som gikk så dårlig (kun 2p i Norwich-Barnsley-Swansea).  Hodet opp - fortsatt gode muligheter.
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #963 på: Mars 07, 2011, 11:50:20 »
Slovakisk trialist i reservekampen i ettermiddag - på LUTV:

http://www.leedsunited.com/news/20110307/watch-the-reserves-live_2247585_2309704

Dezco Gerenscles, ingen info om fyren på nettet i det hele tatt!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #964 på: Mars 07, 2011, 14:45:29 »
BARRY BANAN TIL OSS!!!  :D

The first. It appears that Barry Bannan is set to go to Leeds for a months loan. If the talk on facebook and twitter (good press sources btw, not just wild speculation) are true, it will be made official today.


Read more: http://www.astonvilla.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=7507905#ixzz1FvAthNJ7




Just seen on twitter, and it could be a good thing as we only have one game this month but...

Bannan to Leeds on loan for a month?
« Siste redigering: Mars 07, 2011, 14:48:25 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #965 på: Mars 07, 2011, 14:50:48 »
Om Bannan på wiki:

Bannan is primarily a central midfielder but also can play as a winger. He is particularly useful with his left foot. [21] Bannan has an abundance of skill, and a vision and passing ability that is second to none. It is these attributes that led to Aston Villa manager Gerard Houllier likening him to Barcelona midfielders Xavi Hernandez and Andrés Iniesta. Houllier had only been in charge of Villa for a few weeks before saying "He is an intelligent player, he can read the game well and adapt well. I don’t think Xavi and Iniesta, who are outstanding players, are of huge size. They are intelligent, they have the skill, they have the desire – young Barry has all of that." Ian Holloway, who Bannan played under during his time at Blackpool, described him as "a beautiful footballer, absolutely lovely to watch".[22]
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sander

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #967 på: Mars 07, 2011, 14:59:31 »
Dette er nok et tullerykte, men men:

http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/bolton_striker_ward_in_demand_654873/index.shtml


auren

Håper dette bare er tull ja! Spiss er det siste vi trenger nå. Har allerede fire-fem mann som er gode nok i denne posisjonen!
 

Sander

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #968 på: Mars 07, 2011, 15:31:17 »
Sa akkurat på lutv at Bannan er klar på lån ut sesongen :)
 

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #969 på: Mars 07, 2011, 16:22:53 »
Om Bannan på wiki:

"Bannan (21) has a vision and passing ability that is second to none. It is these attributes that led to Houllier likening him to Barcelona midfielders Xavi Hernandez and Andrés Iniesta."  

Eit kjempeskup med andre ord ;D

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #970 på: Mars 07, 2011, 16:36:54 »
Dette er nok et tullerykte, men men:

http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/tmnw/bolton_striker_ward_in_demand_654873/index.shtml


auren

Ward gikk vel fra oss til Bolton, så denne linken er vel litt "far fetched"!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #971 på: Mars 09, 2011, 20:42:21 »
Ken Bates sier vi jakter et par spillere til:

BF: Now Barry Bannan came on for the last few moments of the game last night. Obviously, he’s the player who joined on loan from Aston Villa. Is he the final piece of the jigsaw or are you still on the lookout for more?

KB: No, we have been chasing Barry for some time. Aston Villa wouldn’t decide until they had their cup match against Manchester City. If you notice, if anybody watched that game when Bannan was their heart and soul, he was here there and everywhere. And of course, he has played with Snoddy in the Scottish team so they knew each other. Simon didn’t put him on at the start because he had only just joined us. But he has got training for the rest of the week and I have no doubt he will have a part to play. But his arrival sparked Kilkenny who got us a goal, which is encouraging. Going back to your question – no, it does not complete our searching. We are continuing to search but once again, as I have said before, we only want players from the Premiership and they are now becoming few and far between. We only want one or two and hopefully we’ll get them.

http://www.thesquareball.net/what-ken-said/2011/03/09/beware-burnley/

Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #972 på: Mars 09, 2011, 22:52:14 »
Det hadde absolutt vært spennende med noen signeringer ala Bannan! Både Arsenal og Chelsea ar vel flere gode talenter som pleier å leies ut, mon tro noen av disse er under radaren til Grayson og Bates!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #973 på: Mars 09, 2011, 23:04:38 »
Det hadde absolutt vært spennende med noen signeringer ala Bannan! Både Arsenal og Chelsea ar vel flere gode talenter som pleier å leies ut, mon tro noen av disse er under radaren til Grayson og Bates!
Håpe egentlig ikkje på unge, talentfulle guttekvalpa, men erfarne menn med hår på tenna so ha vore ute ei vinternatt før! Spelara som går føre md eit godt eksempel og motivere dei rundt seg.. ala Woodgate
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #974 på: Mars 19, 2011, 13:19:55 »
  Scunthorpe Chase Leeds Striker Loan
By Kevin Markey
Updated Saturday, 19th March 2011

Leeds United RSS Feed  Scunthorpe United want striker Ross McCormack on loan at Glanford Park.

The Iron are believed to have enquired about taking the 24-year-old on loan in a bid to boost their options in attack, but it is understood that Leeds United want to hold onto him until the end of the season.

"It's difficult for Ross but he's got his head down in training and he'll be an option between now and the end of the season," said Simon Grayson when asked about the player's status a week ago.

McCormack cost Leeds around £350,000 when he signed in August, but has found first-team chances limited.

He has started only four matches for the Whites and has not even made the bench during the past fortnight.

Derby County are also tracking the Scot, but unless Leeds change their mind about the player's availability - ahead of Thursday's deadline for loan signings - he looks to be staying put.

 Kilde: Leeds United Mad
Super Leeds since 1968

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #975 på: Mars 23, 2011, 22:46:36 »
Lånevinduet stenger i morgen. Tror dere det kommer nye signeringer?

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #976 på: Mars 24, 2011, 07:52:36 »
Nope.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #977 på: Mars 24, 2011, 13:05:15 »
Hva med en ung, teknisk god, lettbent offensiv spiller som kan ikle Howson-rollen? Sånn bare for å komme opp mot tosifra, mener jeg?

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #978 på: Mars 24, 2011, 17:19:18 »
Marching on together!

DanskLeedsGut

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #979 på: Mars 24, 2011, 17:46:10 »
Ja Jake Livermore resten af sæsonen.
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #980 på: Mars 27, 2011, 13:07:44 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #981 på: Mars 27, 2011, 15:19:53 »
http://www.tribalfootball.com/articles/leeds-winger-snodgrass-stoke-sights-1532861

Redd vi mister Snoddy hvis vi ikke rykker opp  :-\

auren
Ikke uventet at de mindre PL-lagene vurderer de beste spillerne på lag i opprykkstriden i Championship. Jeg er mer bekymret for de som kan forlate oss på Bosman-vilkår til sommeren.
Hekta på Leeds siden 1974

newsome

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #982 på: Mars 30, 2011, 10:55:44 »
http://www.tribalfootball.com/articles/leeds-winger-snodgrass-stoke-sights-1532861

Redd vi mister Snoddy hvis vi ikke rykker opp  :-\

auren
Ja!

Frykter at Snoddy er tapt for Leeds hvis vi ikke rykker opp!
Han må vel være et av de beste kjøpene våre de siste 4-5 årene!!

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #983 på: Mars 30, 2011, 12:22:15 »
Dette kan ikke være seriøse rykter vel ???. Stoke ligger utsatt til med tanke på nedrykk, (5 poeng ned) å tenke i de baner nå er for meg helt uforstålig.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #984 på: Mars 30, 2011, 12:57:53 »
http://www.tribalfootball.com/articles/leeds-winger-snodgrass-stoke-sights-1532861

Redd vi mister Snoddy hvis vi ikke rykker opp  :-\

auren

Tror nok både Snoddy og Max er historie dersom vi ikke rykker opp. Det er jo helt normalt at det ryker noen spillere som har utmerket seg i tilfeller der klubbene ikke når målet om opprykk.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #985 på: Mars 30, 2011, 13:13:55 »
Om budene er gode nok så må en jo regne med at "alle" er til salgs. Spillere som Max og Snodgrass er ikke uerstattelig heller.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #986 på: Mars 31, 2011, 11:50:05 »
Om budene er gode nok så må en jo regne med at "alle" er til salgs. Spillere som Max og Snodgrass er ikke uerstattelig heller.




Dette er jo det samme fenomenet som med Beckford!! Da må vi igjen ut å finne erstattere, slik er det med lagene nedover i systemet!!
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #987 på: Mars 31, 2011, 13:37:13 »
Om budene er gode nok så må en jo regne med at "alle" er til salgs. Spillere som Max og Snodgrass er ikke uerstattelig heller.




Dette er jo det samme fenomenet som med Beckford!! Da må vi igjen ut å finne erstattere, slik er det med lagene nedover i systemet!!
evt skjer det som skjedde den gang...at andre, allerede i troppen, stepper opp gamet og blir "redningen"....
Ups & Ups!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #988 på: Mai 20, 2011, 17:12:11 »
Noen nye rykter?

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 17
« Svar #989 på: Mai 20, 2011, 18:03:06 »
nope
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!