Skrevet av Emne: FA CUP 3.RUNDE - REPLAY: LEEDS UNITED vs ARSENAL, 19/1 2011, kl 21.00 =OFFISIELT  (Lest 63602 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SDalen

Noen som vet hvor kampen vises i Sandnes/Stavanger området??
Rogaland whites!

Sleivind


Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

O'Brien on the cupgame:

http://www.yorkshirepost.co.uk/leeds/Cup-is-not-distraction-for.6693975.jp

VICTORY over Arsenal tomorrow night would not deflect Leeds United from pursuing their main aim of promotion.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sitat
Arsene Wenger will gamble on Arsenal's FA Cup survival by resting his stars for tomorrow's third-round replay at Leeds United.

www.teamtalk.com
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

LEO

Tar han vekk Van Persie, Fabregas og Nasri.  Ja da blir det jevnt.

Men jeg tror Wenger lar "lynvingen" får spille fra start.

Fint hvis han starter med Bendtner som var/er direkte svak.  Håper noen yngre også får sjansen.

Da skal vi greie det.
 

kalle_92

  • Gjest
Hvis Walcott starter, slik det ser ut til, så kan vi få problemer. Rettere sagt Ben Parker. Ellers er Sagna tilbake, og det kan bli vanskeligere for angrepet vårt, da Sagnas hurtighet vil gjøre Gradel/Watt mindre farlige - ?

Spiller vi opp mot vårt beste, så har vi absolutt en sjanse, men tror Arsenal tar denne. Hvorfor jeg tror vi taper? Bare se på Walcott vs. Parker i forrige kamp. I de drøyt tjue minuttene Walcott spilte, sleit Parker (som ellers hadde en godkjent kamp før Walcott kom innpå - tatt i betraktning at han ikke har spilt mye tidligere denne sesongen).

Hobben

Vi klarer ikke holde unna dette Arsenal laget i to kamper.
Rogaland Whites

asLeeds

Vi klarer ikke holde unna dette Arsenal laget i to kamper.

Flott hobberst, ikkje ha trua..
da går det vegen ;D
DALHEIM WHITES

Kickthemdown

Vi vinner. Kan ikke se for meg at Arsenal greier å stå imot Super Leeds. Ihvertfall ikke uten Nasri og Van Persie. Vi vinner så det holder  :D 3-0 !


magnuer

Vi vinner. Kan ikke se for meg at Arsenal greier å stå imot Super Leeds. Ihvertfall ikke uten Nasri og Van Persie. Vi vinner så det holder  :D 3-0 !


Bra vi har noen optimister :D

hobberst jr.

Henger meg på bror (Hobberst)
Klarer nok ikke stå imot en gang til  :-\

Håper på Leeds seier så de kanskje møter Chelsea neste runde  ;)

Lykke til alle Leeds-Fans  :D
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

kongsmo

Henger meg på bror (Hobberst)
Klarer nok ikke stå imot en gang til  :-\

Håper på Leeds seier så de kanskje møter Chelsea neste runde  ;)

Lykke til alle Leeds-Fans  :D

leeds møter hudderfield neste kamp hjemme på elland rd etter at vi slår arsenal 2-1 i morgen  :)
"SNIFFER"

Hobben

Vi klarer ikke holde unna dette Arsenal laget i to kamper.

Flott hobberst, ikkje ha trua..
da går det vegen ;D

Plutselig slår taktikken til igjen, men hadde troa i helga, og ble suksess det og :D
Rogaland Whites

oivindh

Mot Chamakh, Bendtner og Rosicky har vi en mulighet, men stiller de med Nasri, v Persie og Walcott (mot Parker..)  uff og uff...   

hobberst jr.

Henger meg på bror (Hobberst)
Klarer nok ikke stå imot en gang til  :-\

Håper på Leeds seier så de kanskje møter Chelsea neste runde  ;)

Lykke til alle Leeds-Fans  :D

leeds møter hudderfield neste kamp hjemme på elland rd etter at vi slår arsenal 2-1 i morgen  :)
Den reknet jeg ikke med, den vinner dere vel uansett ;) ?
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

kongsmo

Henger meg på bror (Hobberst)
Klarer nok ikke stå imot en gang til  :-\

Håper på Leeds seier så de kanskje møter Chelsea neste runde  ;)

Lykke til alle Leeds-Fans  :D

leeds møter hudderfield neste kamp hjemme på elland rd etter at vi slår arsenal 2-1 i morgen  :)
Den reknet jeg ikke med, den vinner dere vel uansett ;) ?

ja så klart gjør vi det, så skjønner godt at du ikke regnet med den  ;D

så kan vi jo møtes elland rd i 5. runde da  :)

hvis chelsea kommer seg vider fra 4. runde da  ;)
"SNIFFER"

hobberst jr.

Henger meg på bror (Hobberst)
Klarer nok ikke stå imot en gang til  :-\

Håper på Leeds seier så de kanskje møter Chelsea neste runde  ;)

Lykke til alle Leeds-Fans  :D

leeds møter hudderfield neste kamp hjemme på elland rd etter at vi slår arsenal 2-1 i morgen  :)
Den reknet jeg ikke med, den vinner dere vel uansett ;) ?

ja så klart gjør vi det, så skjønner godt at du ikke regnet med den  ;D

så kan vi jo møtes elland rd i 5. runde da  :)

hvis chelsea kommer seg vider fra 4. runde da  ;)
Hahah, Everton er lett match  :D
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Promotion 2010

Noe annet enn høflighetsfraser kanskje? Er Grayson på feil motivasjonskurs?

Ban Walcott! Leeds manager Simon Grayson insists Arsenal star Theo should have banned for diving in FA Cup tie







Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1348370/Leeds-manager-Simon-Grayson-insists-Arsenal-Theo-Walcott-banned.html#ixzz1BQSPU0c3
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

  • Gjest
Hvorfor kommer Grayson med disse uttalelsene? Er han redd for duellen - Walcott vs. Parker? :P


Denilson mener at Fabregas ikke er en god kaptein eller leder. Håper det skaper litt misnøye på en eller annen måte i Arsenal-leiren før kampen ikveld.
Kilde: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3359022/Denilson-rocks-Arsenal-by-insisting-Cesc-Fabregas-is-not-a-good-captain.html
Bra lurt å gå ut med det i pressen før kampen ja  ;D

Masinga

The Sun er den verste av de verste tabloidavisene. Man skal alltid trekke fra momsen og mer enn det når man leser The Sun. Tror ikke vi skal basere oss på at dette knekker Arsenal. Uansett er det et spørsmål om Fabregas spiller i kveld. Arsenal er selvfølgelig kjempefavoritter og dette kan fort bli en kamp lignende den mot Tottenham i fjor. For Leeds er alt bonus. Men når Arsenal tapte mot Ipswich, viser det at muligheten er der.
Masinga, medl.nr. 1250

auren

Ny kveldskamp og nytt tap? Vi har vel 8 kveldskamper denne sesongen og ingen seire :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

MOT

http://www.eatsleepsport.com/arsenal/wenger-eyes-cup-rotation-1152023.html

The forward duo were unused substitutes in Saturday's win over West Ham and with Arsenal facing a fixture pile up Wenger is likely to rotate his squad, giving the likes of Robin van Persie and Samir Nasri a rest.

Wenger is also believed to be considering bringing in Tomas Rosicky, Aaron Ramsey and Denilson after they either missed out at the weekend or came off the bench.

håper på det :)

flynn

Jeg fikk følgende innspill fra herrene Bredeli/Svele, som følger Leeds-Arsenal i kveld ettersom Norge har spillefri i håndball-VM;

Vi får håpe at Leeds ikke tar lett på oppgaven i kveld. Etter å ha vært såpass overlegne i første oppgjør på Emirates er det nok lett å lulle seg inn i en forestilling om at en hjemmekamp mot samme motstander blir en formalitet. Men, vi lærte i går (Norge-Brasil) at dette er en farlig holdning, som må unngås.
Regner derfor med at Grayson gjør gutta oppmerksomme på at man nok må regne med motstand, og at det kan gå lenge utover i kampen før dere får helt kontroll.
Arsenel (var det ikke det de het?) har tross alt også spillere som får betalt for å spille fotball, og noen av dem har holdt på med dette lenge, til tross for deres unge alder og beskjedne meritter. Og, de vil nok være interesserte i å vise seg fra sin beste side, når de nå får sjansen til å spille på en arena som Elland Road!

Så gutter, ta jobben på alvor de første 15-20 minuttene i alle fall. Gjør dere det vinner dere nok enkelt! Tips: Leeds vinner 5-0 (minst)

berlin

hehehe, flynn.  ;D

DanskLeedsGut

Håber på flg. opstilling i aften:

Leeds:

Schmeichel - Connolly - Bruce - O'Brien - Hughes - Gradel - Howson - Johnson - Snodgrass - Watt - Somma

Hvis Bendtner(DK´s håb????, vi kommer ikke til EM så uskarp som han er) er med, så har vi en chance. SPAR RvP, Fabregas og Nasri!!!!!

Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

fjellhaugen

Ny kveldskamp og nytt tap? Vi har vel 8 kveldskamper denne sesongen og ingen seire :(

auren

faktisk 11 kveldskamper (medregnet de som startet 1815 norsk tid)

av dette er 7 tap, 2 uavgjort og 2 seire.
så under halvparten har faktisk endt med tap. dog statistikken er skrekkelig

så med tanke på at 50 prosent av seirene våre i kveldskamper har kommet i cup, er mulighetene store for oss i kveld vil jeg påstå  ;D ;D ;D ;D ;D




fjellhaugen.....som er skjeldent nervøs i dag.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Joe Jordan

Vi tar denne og så ryker vi mot Huddersfield....  ;D
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Promotion 2010

Vi tar denne og så ryker vi mot Huddersfield....  ;D

Jeg er egentlig veldig avslappet i forhold til i kveld.

Vi ryker neppe på et kjempetap!
Vi har vist at vi kan spille jevnt med de aller beste!
Vi har ikke bruk for en kjempelang cup-run!
Vi har hjemmekamp i neste runde mot naboklubb - ikke en anstrengende tanke!   ;)
Vi har spillere som bare vil nyte godt av å bryne seg på de store!
Vi har en venstreback som vil være god i over en time mot Walcott!
Vi har et slagkraftig offensivt lag!
Vi kan vinne!   8)
Vi har et lag og en lagmoral som bekymrer Arsenal!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

...og vi får se gutta våre på tv..
Ups & Ups!!