KAMP: vs NORWICH CITY, lørdag 19/2 2011, kl 16.00.

Started by Hobben, February 15, 2011, 17:09:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kalle_92

Quote from: hobberst on February 19, 2011, 12:59:09
Sto det ikke på leedsunited.com at kampen ikke var i fare for å bli utsatt?
Siste oppdatering fra hjemmesiden tilsier at det sannsynligvis blir kamp, og at mannskap jobber hardt for å få dekket så bra som mulig.
QuoteAs of 11.45am, a mixture of snow and sleet was continuing to fall in Leeds.

Gritters have been operating in the area around the stadium and the majority of areas are clear of snow and ice.

As a precaution, referee Neil Swarbrick looked at the pitch at 11.45am and the club remain positive that the game will go ahead, although a clearing operation is continuing on the playing surface.

auren

Dette blir kjempespennende. Blir nok en tett og jevn kamp, som sist vi møtte dem på ER. To lag som ikke har råd til å tape - da ender det vel med uavgjort?

En seier vil være kjempeviktig, men jammen meg så viktig det er å ikke tape også.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hobben

Rogaland Whites

Geiremann

Hvis været fører til bløte og dårlige baneforhold så gagner ikke det Leeds i forhold til måten vi spiller på!
Member of "The Peterborough eight".

Håkon

Leeds for alltid

Rudi G.

Quote from: Geiremann on February 19, 2011, 13:53:43
Hvis været fører til bløte og dårlige baneforhold så gagner ikke det Leeds i forhold til måten vi spiller på!

Selve banen er godkjent og bra, men linjemannen og reservene må løpe i "muddy" forhold :)

Rudi G.

OT, men Scott som har dradd med moren til Os for å kjøpe fotballkort og melder at de er i en leketøysbutikk som heter Diddy, der selger de årets Leeds United plakat :o Were Not Famous Anymore!!! ;D

Scott kjøpte selvsagt! 8)

Tom S

Quote from: Rudi G. on February 19, 2011, 14:59:18
OT, men Scott som har dradd med moren til Os for å kjøpe fotballkort og melder at de er i en leketøysbutikk som heter Diddy, der selger de årets Leeds United plakat :o Were Not Famous Anymore!!! ;D

Scott kjøpte selvsagt! 8)

Os; verdens navle, finner alt du trenger der ;)
COME ON LEEDS !!

auren

Thom Kirwin forventer samme lag som sist, og det virker fornuftig. Vi bør IKKE spille 4-4-2 mot Norwich!

auren

Rudi G.

Quote from: auren on February 19, 2011, 15:12:53
Thom Kirwin forventer samme lag som sist, og det virker fornuftig. Vi bør IKKE spille 4-4-2 mot Norwich!

auren

Samme lag som sist, og vi bør IKKE spille 4-4-2 mot noen!

newsome

Bredinho

KS, EL, AOB, AB, GMc, NK, BJ, RS, JH, MG, LB
SUBS: BP, BP, LS, SH, LB, DS, RMc
The Future Is Bright,
The Future Is White!

auren

Quote from: Rudi G. on February 19, 2011, 15:14:27
Quote from: auren on February 19, 2011, 15:12:53

auren

Samme lag som sist, og vi bør IKKE spille 4-4-2 mot noen!

? Vi har da snudd maaaange kamper ved å legge om til 4-4-2, så her er jeg ikke enig.

auren

sveifors

Viktig og vanskelig kamp. Unngår vi å lage unødvendige corner/frispark rundt eget mål har vi en sjangs. Vinner vi er vi i full kamp om de to øverste plassene. Taper vi er jeg redd vi er fort ute av play-off.

Jeg er nervøs, spent og redd for å tape, men håper vi trekker det lengste strået.

MARCHING ON TOGETHER
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

berlin

Quote from: sveifors on February 19, 2011, 15:24:41
Viktig og vanskelig kamp. Unngår vi å lage unødvendige corner/frispark rundt eget mål har vi en sjangs. Vinner vi er vi i full kamp om de to øverste plassene. Taper vi er jeg redd vi er fort ute av play-off.Jeg er nervøs, spent og redd for å tape, men håper vi trekker det lengste strået.

MARCHING ON TOGETHER

Jøsses, er det cupfiale i dag?

Joda, det er en såkalt 6-poengers. Men Norwich tapte ufortjent på ER i fjor, og hva skjedde så med Norwich etter Leeds-tapet?

Tom S

Quote from: berlin on February 19, 2011, 15:29:42
Viktig og vanskelig kamp. Unngår vi å lage unødvendige corner/frispark rundt eget mål har vi en sjangs. Vinner vi er vi i full kamp om de to øverste plassene. Taper vi er jeg redd vi er fort ute av play-off.Jeg er nervøs, spent og redd for å tape, men håper vi trekker det lengste strået.

MARCHING ON TOGETHER

Joda, det er en såkalt 6-poengers. Men Norwich tapte ufortjent på ER i fjor, og hva skjedde så med Norwich etter Leeds-tapet?

Sesongen blir nok ikkje avgjort i dagens kamp, men viktig å ikkje tape denne.
COME ON LEEDS !!

auren

MARCHING ON TOGETHER

Ikke enig. Synes Leeds vant fortjent mot Norwich etter et massivt press de siste 10 minuttene med flere store sjanser.

Tipper 1-1 i dag.

auren

Håkon

Er spent idag,.,.,.,.,.,., seier hadde vært.............

MOT
Leeds for alltid

Ankerjon15

sitter med en god følelse tror på seier idag COME ON LEEDS

Bredinho

Chelsea 1 - 0 Everton. Lampard..
becks bytta ut for ei stund sia
The Future Is Bright,
The Future Is White!

johnny gangster

Håpar ikkje Leeds spelarane er like redde som oss for å tape, kan fort bli for defansive i innstillingen og redde for å prestere. La oss håpe vi får første målet, trur det kan verte avgjerande for eit så tett oppgjer.

MOT!

Andersen

MEGET VIKTIG KAMP I DAG!                       MOT LEEDS4EVER

job

Quote from: Ankerjon15 on February 19, 2011, 15:41:37
sitter med en god følelse tror på seier idag COME ON LEEDS
Det gjør jeg og.  :)
MOT
Marching on together!                               Siden 1970

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Allanclarke

job

Marching on together!                               Siden 1970

berlin

Quote from: auren on February 19, 2011, 15:32:09

MARCHING ON TOGETHER

Ikke enig. Synes Leeds vant fortjent mot Norwich etter et massivt press de siste 10 minuttene med flere store sjanser.

Tipper 1-1 i dag.

auren

Hehe.Husker du hardnakket stod for det ved siste møte på ER ja, til tross for at mange andre forum-detagere
var uenig. Det var vel en tabbe av keepern som ga Becks sjansen til å putte på overtid.  ;)

ØBS

Prett...

Vinner vi i dag er jeg redd jeg ryker på en Mammut-prett etterpå.

MOT...
LUSCOS-hilsen
ØBS