Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 33623 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #60 på: April 26, 2011, 19:05:08 »
Og gutta fra Gulskogen på toppen  ;D ;D ;D ;D

 Like hyggelig som at Haugesund var et friskt pust i fjorårets sesong, synes jeg det er at Strømsgodset ser ut til å gå mot en god sesong i år. Klubben satser fornuftig nok på unge, sultne spillere. Selvfølgelig er noe av årsaken også at man på Marienlyst ikke akkurat kan strø om seg med penger. De har ikke engang en hovedsponsor, ser jeg på dagens nyheter.

 Det er heller ingen ulempe at laget ledes av en sympatisk trener.

 Foreløpig ser det ut til at min spådom om medaljesjanser kan holde helt inn. Ja, det er svært tidlig i sesongen ennå, men...........

 Borteformen kommer til å være avgjørende for tabellplasseringen. Hjemme er laget godt nok til å gruse hvem som helst.
« Siste redigering: April 26, 2011, 20:59:50 av hallghel »
Super Leeds since 1968

berlin

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #61 på: April 26, 2011, 20:47:05 »
Jeg er jo en svoren tilhenger av engelsk fotball og dertil har jeg utbasunert at jeg har fotballfri i perioden mai-august. Jeg kan vel ikke kalle meg totalt uinteressert i tippeligaen, eller norsk fotball generelt sett, men ikke langt fra.

Om det er et lag jeg har et lite øye til er det Godset. For meg for det Norges svar på Leeds på tidlig 70-tall, med Inge Thun som superkeeper og brødrene Pettersen, Presberg og Alsaker-Nøstdal. Fine tider, og en litt lik periode som Super-Leeds..... :)

Det er topp at det gjør det så godt. De hører hjemme i toppdivisjonen, slik som Leeds i England.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #62 på: April 26, 2011, 21:32:07 »
I går 25.4 spilte RBK en god kamp punktum.

haak-d

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #63 på: April 26, 2011, 21:44:09 »
I går 25.4 spilte RBK en god kamp punktum.

Enga som var elendige!! Gleder meg til å se R*K tape igjen 8 mai :)
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #64 på: Mai 09, 2011, 11:23:29 »
RBK tilbake i stadig bedre form tydeligvis, 2-0 borte over Molde!!! Oj(O) hellige jul for en nytelse å oppleve Branns 2-0 seier over furtne VIF...!!!!
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #65 på: Mai 09, 2011, 15:58:29 »
Vegard Skjerve hadde ingen god dag på jobben i går.
- Leif Olav

auren

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #66 på: Mai 09, 2011, 19:26:14 »
Vegard Skjerve hadde ingen god dag på jobben i går.


Nope. Var litt Collinsbein over ham i går. FKH-forsvaret har faktisk vært enda verre enn Leedsforsvaret til nå. Snakk om å få dobbel dose med forsvars-fortvilelse  :o

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #67 på: Mai 09, 2011, 20:29:12 »
Vegard Skjerve hadde ingen god dag på jobben i går.


Nope. Var litt Collinsbein over ham i går. FKH-forsvaret har faktisk vært enda verre enn Leedsforsvaret til nå. Snakk om å få dobbel dose med forsvars-fortvilelse  :o

auren

brrrrr... ikke nevn det. tynnslitt nok som det er her i gården  :P :P :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Bites Yer Legs

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #68 på: Mai 10, 2011, 02:46:36 »
Heia Bjarg!  ;D Tror dette kan bli stygt for FKH, Stavollen er ingen kjekk plass punktum
KEEP FIGHTING!!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #69 på: Mai 11, 2011, 13:52:58 »
Heia Bjarg!  ;D Tror dette kan bli stygt for FKH, Stavollen er ingen kjekk plass punktum

Absolutt sjanser ja :P Men da må de gjøre det 30 hakk bedre enn sist jeg så dem, mot Fana..
Fana mot Brann kan jo også bli spennende :D

Hallgeir *

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #70 på: Mai 16, 2011, 21:10:42 »
 Ikke mye som er "normalt" i årets sesong - et sant mareritt for en stakkars odds-tipper  :P (f.eks. dagens resultater).

 På den annen side: Hva er egentlig normalt?
Super Leeds since 1968

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #71 på: Mai 16, 2011, 21:36:03 »
Minner meg faktisk litt om hvordan PL var første del av sesongen. Alle slo alle og ingen av de antatte favorittene spilte noe spesielt bra.

Tippeligaen er vel 10x mer merkelig, og det er 5 lag som ligger på "topp" med 13 poeng, mens forhåndsfavorittene RBK og Enga ligger blant bunnen. Synes synd på de som tipper  ;)

lojosang

Sv: Re: Tippeligaen 2011
« Svar #72 på: Mai 16, 2011, 22:36:36 »
Kor va dæm? Kor va dæm? Det e Barneskirenn.
- Leif Olav

fjellhaugen

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #73 på: Mai 17, 2011, 08:32:08 »
lago må være noe av det dårligste jeg har sett siden fkh forsvaret sist helg  ;)

og når han topper det med å smile og prøve å overbevise dommeren om at sørum handser inn målet og mener djurduc "spiller" etter han har stemplet han så må han bare legge inn årene.

RBK fikk som fortjent. MØKKALAG  :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Sv: Re: Tippeligaen 2011
« Svar #74 på: Mai 17, 2011, 14:06:56 »
Det var forresten mye stygg solariumbruk blant russen på Lerkendal.
- Leif Olav

Gufrias

Sv: Re: Tippeligaen 2011
« Svar #75 på: Mai 17, 2011, 14:24:32 »
Det var forresten mye stygg solariumbruk blant russen på Lerkendal.
Tror ikke du skal ta det for gitt. Det finnes selvbruningskrem og greier. Dessuten har vi faktisk hatt mye finvær i Trøndelag i første halvdel av mai, så det kan til og med tenkes at noen har fått den fargen ved å være ute.
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: Re: Tippeligaen 2011
« Svar #76 på: Mai 17, 2011, 14:51:50 »
Det var forresten mye stygg solariumbruk blant russen på Lerkendal.
Tror ikke du skal ta det for gitt. Det finnes selvbruningskrem og greier. Dessuten har vi faktisk hatt mye finvær i Trøndelag i første halvdel av mai, så det kan til og med tenkes at noen har fått den fargen ved å være ute.

Selvbruningskrem blir man vel fortsatt mest oransj av? Svensk Sportsankerkoloritten?
- Leif Olav

Gufrias

Sv: Re: Tippeligaen 2011
« Svar #77 på: Mai 17, 2011, 21:00:02 »
Det var forresten mye stygg solariumbruk blant russen på Lerkendal.
Tror ikke du skal ta det for gitt. Det finnes selvbruningskrem og greier. Dessuten har vi faktisk hatt mye finvær i Trøndelag i første halvdel av mai, så det kan til og med tenkes at noen har fått den fargen ved å være ute.

Selvbruningskrem blir man vel fortsatt mest oransj av? Svensk Sportsankerkoloritten?
Hvis du sier det, så. Jeg har aldri prøvd.
Hekta på Leeds siden 1974

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #78 på: Mai 19, 2011, 10:49:27 »
Ny runde i dag og RBK får nok kjørt seg på Sør Arena tenker jeg...!! Forøvrig en fantastisk situasjon i Tippeligaen, 5 lag på 13 poeng. Hadde jeg vært Arne Scheie hadde jeg antagelig husket om dette noen gang har skjedd tidligere etter såpass mange runder....!!!
Yeboahs vitne

fjellhaugen

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #79 på: Mai 19, 2011, 15:20:17 »
er det lov å håpe at et fkh lag med vinden i ryggen kan ta skalpen på enga på bondelandet i kveld?
hadde vært deilig med rbk og vif i beltet på 3 dager  ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

trondt

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #80 på: Mai 19, 2011, 15:22:29 »
Spennende tider for noen og enhver for tiden. Toppkamp i runde 8 mellom Godset og Brann. Hvem hadde tippet det før seriestart ?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #81 på: Mai 19, 2011, 15:56:49 »
Spennende tider for noen og enhver for tiden. Toppkamp i runde 8 mellom Godset og Brann. Hvem hadde tippet det før seriestart ?

Sikker ikke mangen, men nå når lokomotivet rbk har sluppet opp for steam kan jo hva som helst skje, tippeligaen i et nøtteskall!

Heia Brann!

euphor9

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #82 på: Mai 19, 2011, 19:57:21 »
Kara har scoret 2 mål iførsteomgang!   Ikke at det var derfor mange ville ha han til Leeds, men har sett han live to ganger,  meget god spiller(som flere andre har påpekt)

Håper Bates kjøper han ;)

Sydhagen

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #83 på: Mai 19, 2011, 20:23:07 »
Gutan!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sleivind

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #84 på: Mai 19, 2011, 22:20:29 »
Hva var det Svein Oddvar Moen gikk på i dag?  :o Maken til merkelig dømming har jeg ikke sett på lange tider.

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #85 på: Mai 19, 2011, 23:26:35 »
Hva var det Svein Oddvar Moen gikk på i dag?  :o Maken til merkelig dømming har jeg ikke sett på lange tider.

Nei, kan virkelig undre seg over det.

Resultatet ble heldigvis et nokså rettferdig et til slutt, og ikke som i fjor, da Rosenborg fikk hjelp av dommeren til å få alle tre poeng ;)

lojosang

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #86 på: Mai 20, 2011, 02:47:27 »
Spennende tider for noen og enhver for tiden. Toppkamp i runde 8 mellom Godset og Brann. Hvem hadde tippet det før seriestart ?

Sikker ikke mangen, men nå når lokomotivet rbk har sluppet opp for steam kan jo hva som helst skje, tippeligaen i et nøtteskall!

Heia Brann!

Sluppet opp for steam? Det er verre enn som så. Mot Haugesund lå lokomotivet i løse deler på NSB-verkstedet og venta på montering.

Ser eller med glede at Haugesund holder nullen i hele SEKS minutter på hjemmebane denne gang. Stor forbedring etter Stabækkampen, altså.
- Leif Olav

h.b

  • Gjest
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #87 på: Mai 20, 2011, 07:55:14 »
Tippeligaen denne sesongen er så himla dårlig at det er vanskelig å finne eneneste spiller som er god nok for Premier League ( altså på den linja Leeds bør hente spillere ).Mye underholdende fotball. Men akk så dårlig kvalitet over serien

trondt

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #88 på: Mai 20, 2011, 09:46:52 »
Spennende tider for noen og enhver for tiden. Toppkamp i runde 8 mellom Godset og Brann. Hvem hadde tippet det før seriestart ?

Sikker ikke mangen, men nå når lokomotivet rbk har sluppet opp for steam kan jo hva som helst skje, tippeligaen i et nøtteskall!

Heia Brann!
Etter hva jeg kan se så kan vel "lokomotivet" rbk sammenlignes med NSB generelt. Slitent, dårlig vedlikehold og med store forsinkelser.

Heia Godset !

Hallgeir *

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #89 på: Mai 20, 2011, 09:52:02 »
 For en stakkar som prøver å tilegne seg noen kroner (egentlig bare litt spenning) ved å tippe, er TL blitt helt umulig å finne ut av denne sesongen.
 De eneste holdepunktene så langt, er at Tromsø ikke taper, Sarpsborg er til å stole på hjemme, Strømsgodset og Haugesund taper nesten aldri hjemme, og Viking kan man utelukke som vinner. Resten kan stort sett dekkes med ett ord: UMULIG (å forholde seg til)....Fem ord altså.  ::)

 Norsk Tipping må innføre nye regler for kuponger med TL-lag: Inntil 9 helgarderinger må bli tillatt!  :P
« Siste redigering: Mai 20, 2011, 10:00:19 av hallghel »
Super Leeds since 1968