Skrevet av Emne: Tippeligaen 2011  (Lest 34447 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #30 på: Mars 20, 2011, 14:07:57 »
 1. VIF
 2 RBK
 3. Strømsgodset
 4. Odd
 5. Tromsø
 6. Stabæk
 7. Haugesund
 8. Start
 9. Aalesund
10. Viking
11.Molde
12. Fredrikstad
13. Sarpsborg
14. LSK
15. Sogndal
16. Brann

 Synes plassene 5 - 12 er verst å spå. Strømsgodset tror jeg gjør en god sesong. Hareide har jeg ingen tro på lenger, og Brann får det svært tøft i år.
Super Leeds since 1968

Trond A

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #31 på: Mars 20, 2011, 15:41:12 »
1. VIF
2. RBK
3. TIL
4. Viking
5. Molde
6. Odd
7. Godset
8. Start
9. AAFK
10. Stabæk
11. Haugesund
12. Brann
13. FFK
14. Sarpsborg
15. LSK
16. Sogndal
Luscos medl. 338

Hallgeir *

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #32 på: Mars 20, 2011, 20:20:18 »
 Stabæk-LSK 0-7. Ballen er tydeligvis fremdeles rund....!
Super Leeds since 1968

vielljaa

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #33 på: Mars 20, 2011, 21:32:09 »
EYA TIL! :)
There is only one United

Kickthemdown

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #34 på: Mars 20, 2011, 22:25:20 »
EYA TIL! :)
Følger skjemaet til seriegullet  ;)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #35 på: Mars 20, 2011, 22:48:58 »
Brann?

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #36 på: Mars 21, 2011, 14:10:43 »
0-7 og Brann slår RBK, Særp slår Molde!! Frisk åpning av 2011 sesongen. Men, et blekere RBK lag tror jeg ikke jeg kan huske å ha sett. Hvor i all verden har Per Ciljan gjort av talentet sitt?? Trond Olsen er en tragedie!! Hvor i all verden har man funnet dette stopperparet?? Fryktelig at flaggskipet i norsk fotball har stilt seg slik som dette. Er absolutt ikke fan eller noe, bare vant til at det som vises derfra er av en helt annen kvalitet enn det som ble vist på Brann stadion i går. Artig å se de røde virkelig ofre seg!! Herlig stemning. For RBK må dette være et mareritt. De hadde jo ikke engang sjanser så de kan ikke skylde på "stang ut" heller!!
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #37 på: Mars 22, 2011, 11:34:22 »
FFK så sterke ut i et forrykende uvær i Ã…lesund i går. Borges er en meget god spiller!! Er østfolding og kråke så dette ser ikke bra ut!!! Men heller FFK enn særp!!
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #38 på: April 04, 2011, 13:18:52 »
Stabæk vinner på Lerkendal... :o....etter 0-7 hjemme mot fugla!!!! Norsk fotball på sitt beste/værste etter som en ser det.
Yeboahs vitne

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #39 på: April 04, 2011, 17:54:46 »
Stabæk vinner på Lerkendal... :o....etter 0-7 hjemme mot fugla!!!! Norsk fotball på sitt beste/værste etter som en ser det.
For en herlig stemning det var blant Stabæk Support! :)
Tror dette TL-året kan være like åpen som PL har vært denne sesongen. Mitt tabelltips:
1. VIF
2. RBK
3. Stabæk
4. Viking
5. Molde
6. TIL
7. Godset
8. Odd
9. LSK
10. Start
11. Haugesund
12. Brann
13. AAFK
14. FFK
15. Sarpsborg 08
16. Sogndal

Ser med positive Stabæk-øyne, men tipper de kommer rundt 5.

fjellhaugen

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #40 på: April 04, 2011, 21:17:03 »
skjer me brann da?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

testo

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #41 på: April 04, 2011, 21:27:10 »
Det var et par faktorer over Brann idag som kunne minne meg om Leeds i helga. ::)
Tror de lukter gull ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

lojosang

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #42 på: April 04, 2011, 22:59:01 »
Haugesund taper borte, scorer en drøss med mål hjemme, leder komfortabelt og slipper inn møkkamål siste 10. Lite nytt der, altså.  ;D
- Leif Olav

Dennis

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #43 på: April 05, 2011, 08:08:17 »
For noen scoringer denne runden! Sokolowskis prosjektil i Fredrikstad tror jeg faktisk selveste Sir Tony hadde applaudert. Hans scoring mot Wimbledon ble forøvrig dratt frem i Matchball Mandag i går.
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #44 på: April 05, 2011, 11:16:36 »
Brann altså!!! Herlig!!! Norsk tippeliga er som VG skriver idag, neppe den beste i verden, men morsomt er det!!!

Fantastisk at Brann har 6 på 2 kamper etter å ha blitt nederlagsdømt på forhånd. Denne Ojo fra Nybergsund er et funn, sammen med Torp fra Kongsvinger på midtbanen. Her har Brann gjort noen gode og sannsynligvis ikke veldig dyre investeringer.

Brann- manageren er vel i ferd med å bli geniforklart i Bergen tenker jeg, mens man i Trondheim slikker sine første to ganske alvorlige sår fra årets to første kamper og absolutt ikke geniforklarer Jønsson. Minner trønderne på at han er blitt fæørt bak lyset...!! Ble lovet forsterkninger før han overtok, men med det mente man vel ikke at Trond Olsen skulle inn på 1.- elleveren tenker jeg..... 8)
Yeboahs vitne

p0ndus

  • Gjest
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #45 på: April 06, 2011, 19:33:21 »
Norsk fotball er etter mitt syn litt kjedelig , men finner mer glede i at Brann gjør det bra enn sorg over at RBK går nedenom.
Stalltips er at Eggen er tilbake på trenerbenken ca 1.7.2011.

Sydhagen

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #46 på: April 10, 2011, 21:00:12 »
Tromsøøøøøøøø!!
Top of the league having a laugh!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #47 på: April 11, 2011, 10:33:28 »
Norsk fotball er etter mitt syn litt kjedelig , men finner mer glede i at Brann gjør det bra enn sorg over at RBK går nedenom.
Stalltips er at Eggen er tilbake på trenerbenken ca 1.7.2011.




KJEDELIG????? Så du kampen RBK vs Lillestrøm???? Ikke mye kjedelig spør du meg. Fest!!!!
Yeboahs vitne

p0ndus

  • Gjest
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #48 på: April 12, 2011, 23:04:43 »
Ja vi er jo tilhengere som er vant med mange baklengs så det er du jo godt vant. Dog bra med 4 i nettet, men bare vent, Eggen dukker opp igjen.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #49 på: April 15, 2011, 12:07:10 »
Gleder meg til Haugesund vs Brann i kveld!!! Brann har laget litt liv hittil med Ojo i superform. Stussa veldig over uttalelsene hans om tiden i Nybergsund... ???  Noen som kan si noe om det???
Yeboahs vitne

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #50 på: April 15, 2011, 12:46:21 »
Gleder meg til Haugesund vs Brann i kveld!!! Brann har laget litt liv hittil med Ojo i superform. Stussa veldig over uttalelsene hans om tiden i Nybergsund... ???  Noen som kan si noe om det???

Dette er tydeligvis hans opplevelse av situasjonen (han uttalte det samme i lokalpressen i Bergen før tv-uttalelsene uten at det vakte like stor oppsikt da), og han sa det samme da en KRIK-representant besøkte ham i fjor. Samtidig er nok dette et stikk mot trener/styreleder og ikke klubben generelt (det er litt hans måte å snakke på sa 'moren' hans i Nybergsund, det stikker ikke så dypt som det virker).

...og så handler det nok om en ung utlending som ikke helt skjønner hvordan slike uttalelser ikke fanger nyansene, og blir blåst kraftig opp.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fjellhaugen

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #51 på: April 15, 2011, 19:41:14 »
fkh - brann 3-3 etter 38 min!!!!!!!!

hve ER det med laga jeg holder med a???
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

hobberst jr.

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #52 på: April 17, 2011, 11:13:35 »
Norsk Fotball er noe dritt egentlig. Ser på tv-en med et halvt øye, mens jeg følger med på bryne på dataen eller stadion.

Hvis Bryne kommer opp i Tippeligaen blir jeg og følge med, men....
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Sydhagen

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #53 på: April 17, 2011, 11:21:56 »
synes tippeligaen er veldig underholdende, selv om kvaliteten ikke er som PL, CL osv.

PS! i år blir det gull til gutan!  ;)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

p0ndus

  • Gjest
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #54 på: April 17, 2011, 11:35:08 »
Norsk fotball er etter mitt syn litt kjedelig , men finner mer glede i at Brann gjør det bra enn sorg over at RBK går nedenom.
Stalltips er at Eggen er tilbake på trenerbenken ca 1.7.2011.




KJEDELIG????? Så du kampen RBK vs Lillestrøm???? Ikke mye kjedelig spør du meg. Fest!!!!

Ja hvis fest = mange mål så har du rett. Men slik er det bare ikke.

Ankerjon15

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #55 på: April 17, 2011, 12:44:33 »
Rosenborg
VIF
Stabæk
Tromsø
Viking
Odd
Aalesund                               4 0 mot viking og meget bra spill av START håper de ikke rykker ned ::) ::) ::)
Haugesund
Molde
Strømsgodset
Brann
Fredrikstad
Lillestrøm
Sogndal
Start
Sarpsborg

Start på nedrykk? Si meg, er de tett i pappen mann?

Delvis!  :P

Vil ha alle vestlandslagene i tippeligaen, og da ble Start et naturlig valg å sette på nedrykk!

fjellhaugen

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #56 på: April 17, 2011, 15:39:20 »
Norsk Fotball er noe dritt egentlig. Ser på tv-en med et halvt øye, mens jeg følger med på bryne på dataen eller stadion.

Hvis Bryne kommer opp i Tippeligaen blir jeg og følge med, men....

les innlegget ditt på nytt og finn feilen.


























ikke?
tippeliga uten bryne = dritt
tippeliga med bryne = bra  :D :D :D
i don`t think so....
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #57 på: April 26, 2011, 11:21:10 »
Nok en artig tippeligarunde er unnagjort. En skikelig nesestyver til VIF på Lerkendal mot et skikkelig hardtkjempende RBK lag. har ikke sett RBK slik på veldig veldig lenge. Dette skulle de vinne, mens VIF ikke hadde mye å stille opp med- skuffende. Nå bryr jeg meg døyten om begge lag, men som underholdning er det greit.
Også Viking da- hva i all verden Ã…ge Hareide- hvorfor får du ikke mer ut av denne gjengen?? Molde sterke denne runden og tre bortepoeng.

Aalesund vs Sogndal må ha vært et  begredelig oppgjør interessant for kun spesielt interessert...!!
Yeboahs vitne

h.b

  • Gjest
Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #58 på: April 26, 2011, 11:43:43 »
Problemet til Enga er så enkelt som at de andre lagene har lært av hva Enga driver med. Det er bare å legge seg lavt og dermed kontre laget i senk. Enga har altfor mye ballbesittende spill uten gjennombrudd. skal liksom spile seg til 100% sjanser før man omsetter de i avslutninger. Det er samtidig for mye like spillere på laget. Ã… da bruke Fellah som spiss er en katastrofe. Martin evner desverre ikke det å se dette. Han er optatt av at Enga skal spille som ajax. Men her er det himmelvid forskjell på lagene

trondt

Sv: Tippeligaen 2011
« Svar #59 på: April 26, 2011, 14:56:00 »
Og gutta fra Gulskogen på toppen  ;D ;D ;D ;D