Skrevet av Emne: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!  (Lest 34203 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Stephenjazz

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #240 på: Mai 07, 2011, 17:07:48 »
Johnson ha 60.000 tusen i veka
Han vil ha 100.000 i veka..
Argumentet hans: Obrien ha 160.000 i veka!JOHNSON FOR ENGLAND
;D Er du en komiker?
ekje kødd
Bør forresten check your facts før du kritisere.. Da frynsete rykte ditt her inne blikje akkorat bedre av slik cocky drittslenging
Vær s¨snill skriv på en av målformene vi har i Norge, ufattelig irriterende å lese dialekt
Det blir aldri umoderne å vinne

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #241 på: Mai 07, 2011, 17:41:39 »
Johnson ha 60.000 tusen i veka
Han vil ha 100.000 i veka..
Argumentet hans: Obrien ha 160.000 i veka!JOHNSON FOR ENGLAND
;D Er du en komiker?
ekje kødd
Bør forresten check your facts før du kritisere.. Da frynsete rykte ditt her inne blikje akkorat bedre av slik cocky drittslenging
Vær s¨snill skriv på en av målformene vi har i Norge, ufattelig irriterende å lese dialekt
so lat no ve å les vel?
idiot
synes du skal skrive plettfri nynorsk. Nynorsk synes jeg er fint å lese, selv for en østfolding! bare det er konsekvent og ikke er infisert av dialektord eller bokmålsord ;D

berlin

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #242 på: Mai 07, 2011, 17:44:19 »
Det er i alle fall en god følelse å avslutte med seier, attpåtil mot seriemesteren.  :)

Kato

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #243 på: Mai 07, 2011, 17:56:32 »
Er vel litt typisk at vi begynner å vinne når vi kommer i utfordrerposisjon.
 

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #244 på: Mai 07, 2011, 18:02:21 »
Det er i alle fall en god følelse å avslutte med seier, attpåtil mot seriemesteren.  :)

 Det er helt riktig. Allikevel vil jeg sitte lenge med en følelse av at vi roter bort en soleklar plass i playoff, men vi kan bare skylde på oss selv. Utrolig ergerlig!
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #245 på: Mai 07, 2011, 18:25:05 »
Johnson ha 60.000 tusen i veka
Han vil ha 100.000 i veka..
Argumentet hans: Obrien ha 160.000 i veka!JOHNSON FOR ENGLAND
;D Er du en komiker?
ekje kødd
Bør forresten check your facts før du kritisere.. Da frynsete rykte ditt her inne blikje akkorat bedre av slik cocky drittslenging
:D Oida, klarer jeg å sovne i kveld?  ;D


Link til O'Brien sin lønn takk.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #246 på: Mai 07, 2011, 18:33:28 »
Johnson ha 60.000 tusen i veka
Han vil ha 100.000 i veka..
Argumentet hans: Obrien ha 160.000 i veka!JOHNSON FOR ENGLAND
;D Er du en komiker?
ekje kødd
Bør forresten check your facts før du kritisere.. Da frynsete rykte ditt her inne blikje akkorat bedre av slik cocky drittslenging
Vær s¨snill skriv på en av målformene vi har i Norge, ufattelig irriterende å lese dialekt
so lat no ve å les vel?
idiot
synes du skal skrive plettfri nynorsk. Nynorsk synes jeg er fint å lese, selv for en østfolding! bare det er konsekvent og ikke er infisert av dialektord eller bokmålsord ;D
plettfri nynorsk? skrive dialekt, eg.. Viss da e nåke di ha nåke imot so bryr da meg fint lite..
The Future Is Bright,
The Future Is White!

ChrisN

  • Gjest
Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #247 på: Mai 07, 2011, 18:37:55 »
Trenge ikkje oppføra deg nett så du skulle vore 12 år gammal av den grunn.

Per Arne

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #248 på: Mai 07, 2011, 18:39:09 »
Johnson ha 60.000 tusen i veka
Han vil ha 100.000 i veka..
Argumentet hans: Obrien ha 160.000 i veka!JOHNSON FOR ENGLAND
;D Er du en komiker?
ekje kødd
Bør forresten check your facts før du kritisere.. Da frynsete rykte ditt her inne blikje akkorat bedre av slik cocky drittslenging
Vær s¨snill skriv på en av målformene vi har i Norge, ufattelig irriterende å lese dialekt
so lat no ve å les vel?
idiot
synes du skal skrive plettfri nynorsk. Nynorsk synes jeg er fint å lese, selv for en østfolding! bare det er konsekvent og ikke er infisert av dialektord eller bokmålsord ;D
plettfri nynorsk? skrive dialekt, eg.. Viss da e nåke di ha nåke imot so bryr da meg fint lite..

Alta etterlyste linken som bekrefter AOB sin lønn. Har du noe, eller?

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #249 på: Mai 07, 2011, 18:39:52 »
Ææææ! Jeg har plutselig havnet midt i et dialektpreget krangleforum!! :S

testo

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #250 på: Mai 07, 2011, 18:47:38 »
Johnson ha 60.000 tusen i veka
Han vil ha 100.000 i veka..
Argumentet hans: Obrien ha 160.000 i veka!JOHNSON FOR ENGLAND
;D Er du en komiker?
ekje kødd
Bør forresten check your facts før du kritisere.. Da frynsete rykte ditt her inne blikje akkorat bedre av slik cocky drittslenging
Vær s¨snill skriv på en av målformene vi har i Norge, ufattelig irriterende å lese dialekt
so lat no ve å les vel?
idiot
synes du skal skrive plettfri nynorsk. Nynorsk synes jeg er fint å lese, selv for en østfolding! bare det er konsekvent og ikke er infisert av dialektord eller bokmålsord ;D
plettfri nynorsk? skrive dialekt, eg.. Viss da e nåke di ha nåke imot so bryr da meg fint lite..

Hva i all verden krangler du for....Jeg håper for din skyld at du er fjortiser for dette er lavmål på det sterkeste.

Bedinho: her skyter du deg selv i foten og dine innlegg er faktisk de værste.
Logg av og ta deg en brus/øl allt ettersom hvor gammel du er.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Andersen

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #251 på: Mai 07, 2011, 19:29:46 »
Da endte sesongens siste kamp med nok en seier! Og vi var de eneste som tok alle 6. poengene mot ligavinneren QPR denne sesongen! Er fornøyd med denne sesongen sett under ett, 7 plass, noe høyere oppe på tabellen enn det forståsegpåerene i england trodde Leeds ville havne! HA EN STRÃ…LENDE SOMMER DERE ! 4 MND BARE TIL SESONGEN BEGYNNER IGJEN! LEEDS4EVER.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #252 på: Mai 07, 2011, 20:40:39 »
Er vel litt typisk at vi begynner å vinne når vi kommer i utfordrerposisjon.


Alltid noe negativt....eller kan vi få en analyse av kampen. De siste 4 kampene med Naylor i god gammel form og et Johnson-Kilkenny partnerskap med troen på deg selv som i dag, har satt fokus mot ligaseier neste sesong.

Jeg tror vi sitter igjen med en god kjerne av spillere etter denne våren, men så er det transfervinduet da. Klarer Grayson å skaffe spillere på PL nivå, som Taarabt?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #253 på: Mai 07, 2011, 20:50:32 »
Da endte sesongens siste kamp med nok en seier! Og vi var de eneste som tok alle 6. poengene mot ligavinneren QPR denne sesongen! Er fornøyd med denne sesongen sett under ett, 7 plass, noe høyere oppe på tabellen enn det forståsegpåerene i england trodde Leeds ville havne! HA EN STRÃ…LENDE SOMMER DERE ! 4 MND BARE TIL SESONGEN BEGYNNER IGJEN! LEEDS4EVER.

HÆÆ??

kick off i september?  ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Oggy

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #254 på: Mai 07, 2011, 20:53:06 »
Sterk seier i dag, synd det ikke fikk særlig betydning.
Sterkt også av Norwich å rykke opp for andre år på rad.

Får håpe vi klarer å beholde de vi ønsker, samt
få tak i noen solide forsterkninger  :)
Oggy

Sleivind

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #255 på: Mai 07, 2011, 21:49:14 »
Er vel litt typisk at vi begynner å vinne når vi kommer i utfordrerposisjon.


Alltid noe negativt....eller kan vi få en analyse av kampen. De siste 4 kampene med Naylor i god gammel form og et Johnson-Kilkenny partnerskap med troen på deg selv som i dag, har satt fokus mot ligaseier neste sesong.

Jeg tror vi sitter igjen med en god kjerne av spillere etter denne våren, men så er det transfervinduet da. Klarer Grayson å skaffe spillere på PL nivå, som Taarabt?

Det kan du få!

En bra kamp av Leeds, selv om jeg synes kampen i dag var noe rar. Sikkert fordi begge lag hadde ingenting å spille for.

En litt rufsete start av Leeds, dårlig eller ingen press på ballfører og vi falt altfor langt bak på banen. Det kom seg kraftig utover i kampen. Hyggelig og ikke minst overraskende at Naylor har spilt bra i det siste, spesielt med tanke på den HORRIBLE høstsesongen han hadde. Likevel er det over og ut for hans del nå. Gammel og utgått på dato. Lichaj spilte igjen en god kamp. Signer denne mannen nå!! Med Lichaj og Connolly på høyreback, så har vi hvertfall den spikret foran neste sesong.

Vi har også til dels greid å tette igjen bakover med den nye gamle formasjonen. En skjev firer på midten fungerte i fjor, og har fungert igjen de siste kampene. Skal dette laget spille 4-4-2 så er vi 100% avhengig av å ha en type som Johnson på en av sidene. Johnson og Kilkenny har forøvrig spilt bra i det siste, spesielt Johnson. Spiller han for en ny kontrakt? Gradel banens beste for min del, hatt en fantastisk sesong. Får håpe han signerer ny kontrakt i sommer.

Jeg ser tanken med å ha to spillertyper som Becchio i stallen. Men du verden, det finnes grenser. Paynter er stor og sterk, men absolutt ingenting mer. Dårlig touch, dårlig teknikk, taper dueller og er alt annet enn målfarlig. Somma får til mer på de første 5 minuttene han spilte enn det Paynter gjorde på 60 minutter. Kan ikke i min villeste fantasi se hvordan Paynter noengang skal bli fast på dette laget ut med han. På den andre siden er det MEGET gledelig å se hva McCormack egentlig står for. Har virkelig fått sansen for han de siste kampene. Selvfølgelig noe rusten etter å ha sittet på benken i 48 kamper. Men mannen har mye fotball i seg. Målfarlig, bevegelig, relativt kjapp, fint touch og en meget god høyrefot. Her har vi en "ny" mann foran neste sesongen. Angående Somma, hvorfor den mannen ikke får flere sjanser er totalt uforståelig for meg. Fikk noen kamper i vinter, også plutselig var det stopp  ??? Javisst har han hatt en og to dårlige kamper, men i motsetning til Paynter, så har han hvertfall levert noe denne sesongen.

En hyggelig seier mot det desidert beste laget i NpC, synd denne formstigningen kom for seint. Selv om det kommer sterke lag fra PL ned denne sesongen, så bør vi absolutt holde hodet hevet. Noen få justeringer på dette laget, og jeg er rimelig sikker på at det løfter seg flere hakk neste sesong!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #256 på: Mai 08, 2011, 00:24:07 »
Er vel litt typisk at vi begynner å vinne når vi kommer i utfordrerposisjon.


Alltid noe negativt....eller kan vi få en analyse av kampen. De siste 4 kampene med Naylor i god gammel form og et Johnson-Kilkenny partnerskap med troen på deg selv som i dag, har satt fokus mot ligaseier neste sesong.

Jeg tror vi sitter igjen med en god kjerne av spillere etter denne våren, men så er det transfervinduet da. Klarer Grayson å skaffe spillere på PL nivå, som Taarabt?

Det kan du få!

En bra kamp av Leeds, selv om jeg synes kampen i dag var noe rar. Sikkert fordi begge lag hadde ingenting å spille for.

En litt rufsete start av Leeds, dårlig eller ingen press på ballfører og vi falt altfor langt bak på banen. Det kom seg kraftig utover i kampen. Hyggelig og ikke minst overraskende at Naylor har spilt bra i det siste, spesielt med tanke på den HORRIBLE høstsesongen han hadde. Likevel er det over og ut for hans del nå. Gammel og utgått på dato. Lichaj spilte igjen en god kamp. Signer denne mannen nå!! Med Lichaj og Connolly på høyreback, så har vi hvertfall den spikret foran neste sesong.

Vi har også til dels greid å tette igjen bakover med den nye gamle formasjonen. En skjev firer på midten fungerte i fjor, og har fungert igjen de siste kampene. Skal dette laget spille 4-4-2 så er vi 100% avhengig av å ha en type som Johnson på en av sidene. Johnson og Kilkenny har forøvrig spilt bra i det siste, spesielt Johnson. Spiller han for en ny kontrakt? Gradel banens beste for min del, hatt en fantastisk sesong. Får håpe han signerer ny kontrakt i sommer.

Jeg ser tanken med å ha to spillertyper som Becchio i stallen. Men du verden, det finnes grenser. Paynter er stor og sterk, men absolutt ingenting mer. Dårlig touch, dårlig teknikk, taper dueller og er alt annet enn målfarlig. Somma får til mer på de første 5 minuttene han spilte enn det Paynter gjorde på 60 minutter. Kan ikke i min villeste fantasi se hvordan Paynter noengang skal bli fast på dette laget ut med han. På den andre siden er det MEGET gledelig å se hva McCormack egentlig står for. Har virkelig fått sansen for han de siste kampene. Selvfølgelig noe rusten etter å ha sittet på benken i 48 kamper. Men mannen har mye fotball i seg. Målfarlig, bevegelig, relativt kjapp, fint touch og en meget god høyrefot. Her har vi en "ny" mann foran neste sesongen. Angående Somma, hvorfor den mannen ikke får flere sjanser er totalt uforståelig for meg. Fikk noen kamper i vinter, også plutselig var det stopp  ??? Javisst har han hatt en og to dårlige kamper, men i motsetning til Paynter, så har han hvertfall levert noe denne sesongen.

En hyggelig seier mot det desidert beste laget i NpC, synd denne formstigningen kom for seint. Selv om det kommer sterke lag fra PL ned denne sesongen, så bør vi absolutt holde hodet hevet. Noen få justeringer på dette laget, og jeg er rimelig sikker på at det løfter seg flere hakk neste sesong!

Nå slapp jeg å skrive et langt innlegg, fordi du skrev AKKURAT det jeg tenkte. Det beste innlegget jeg har lest på lenge, og er selvforklarende nok, helt enig i det du skriver her! :)

Må legge til at jeg er meget glad for det McCormack viser. Har alltid visst at han har det inne, og han har gradvis begynt å vise det, og vil forhåpentligvis vise seg å bli en nøkkelspiller neste sesong!

Blank_File

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #257 på: Mai 08, 2011, 00:50:12 »
Støtter alle som synes det er irriterende å lese Bredinhos (og andres som sådan) dialekt. Har rapportert dette flere ganger men burde moderatorene er ikke interessert.

Jeg syns vi har en fin plattform til neste sesong. 4-4-2 med McC og Somma på topp tror jeg nå er det beste. Becchio blir for baktung og for lite målfarlig sammen med en annen spiss. Vet ikke om det er han selv som gjør dette automatisk, eller om han får beskjed om det fra Grayson, men de kampene han har sammen med Somma i år har han i alle blitt sabla baktung.

Blir spennende og se om vi får noen sterke spillere til neste sesong. Klarer Grayson å løfte laget et par hakk på tabellen neste sesong skal jeg være fornøyd da også. :)

Leedsulf

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #258 på: Mai 08, 2011, 05:48:02 »
Heh...:

Andersen

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #259 på: Mai 08, 2011, 08:15:39 »
Til dere som iriterer dere over at enkelte skriver på dialekt her inne på forumet, så ikke les de innleggene da! blir for dumt å ergre seg over noe sånt ? off - topic ? LEEDS4EVER

Hobben

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #260 på: Mai 08, 2011, 09:22:08 »
Til dere som iriterer dere over at enkelte skriver på dialekt her inne på forumet, så ikke les de innleggene da! blir for dumt å ergre seg over noe sånt ? off - topic ? LEEDS4EVER

Ja noen påstår det er Bredinho som er fjortissen? Det er dere som gidde å bry dere om det som er fjortisser!! La vær å lese, eller slutt å syt! Jeg har ingen problemer med å skjønne innlegge til Bredinho.
Rogaland Whites

Kato

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #261 på: Mai 08, 2011, 09:31:33 »
Noe av det viktigste av det du skriver Sleivind, er bruken av kanter. I 4-4-2 er Johnson et bedre alternativ som bred midtbanespiller enn feks Snodgrass/Gradel. Vi blir altfor nakne til å bruke kantspillere i et slikt system. I verste fall skjevt, med maks en.
 

testo

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #262 på: Mai 08, 2011, 10:10:26 »
Til dere som iriterer dere over at enkelte skriver på dialekt her inne på forumet, så ikke les de innleggene da! blir for dumt å ergre seg over noe sånt ? off - topic ? LEEDS4EVER

Ja noen påstår det er Bredinho som er fjortissen? Det er dere som gidde å bry dere om det som er fjortisser!! La vær å lese, eller slutt å syt! Jeg har ingen problemer med å skjønne innlegge til Bredinho.

Må bare bemerke at det ikke gikk på dialekten i mitt innlegg hobberst men ordbruken som ikke hører hjemme her, som f.eks ""IDIOT""
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Gufrias

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #263 på: Mai 08, 2011, 11:20:51 »
Til dere som iriterer dere over at enkelte skriver på dialekt her inne på forumet, så ikke les de innleggene da! blir for dumt å ergre seg over noe sånt ? off - topic ? LEEDS4EVER

Ja noen påstår det er Bredinho som er fjortissen? Det er dere som gidde å bry dere om det som er fjortisser!! La vær å lese, eller slutt å syt! Jeg har ingen problemer med å skjønne innlegge til Bredinho.

Må bare bemerke at det ikke gikk på dialekten i mitt innlegg hobberst men ordbruken som ikke hører hjemme her, som f.eks ""IDIOT""

Nå som vi først er off topic, vil jeg støtte Bredinhos rett til å skrive på dialekt, men ikke hans æreskjelling av de som misliker det.
Hekta på Leeds siden 1974

hobberst jr.

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #264 på: Mai 08, 2011, 12:23:18 »
Til dere som iriterer dere over at enkelte skriver på dialekt her inne på forumet, så ikke les de innleggene da! blir for dumt å ergre seg over noe sånt ? off - topic ? LEEDS4EVER

Ja noen påstår det er Bredinho som er fjortissen? Det er dere som gidde å bry dere om det som er fjortisser!! La vær å lese, eller slutt å syt! Jeg har ingen problemer med å skjønne innlegge til Bredinho.

Må bare bemerke at det ikke gikk på dialekten i mitt innlegg hobberst men ordbruken som ikke hører hjemme her, som f.eks ""IDIOT""

Ordbruken som ikke hører hjemme ? HAHA, det blir da brukt mye verre ord en "idiot" her inne..
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #265 på: Mai 08, 2011, 14:00:36 »
Til dere som iriterer dere over at enkelte skriver på dialekt her inne på forumet, så ikke les de innleggene da! blir for dumt å ergre seg over noe sånt ? off - topic ? LEEDS4EVER

Ja noen påstår det er Bredinho som er fjortissen? Det er dere som gidde å bry dere om det som er fjortisser!! La vær å lese, eller slutt å syt! Jeg har ingen problemer med å skjønne innlegge til Bredinho.

Må bare bemerke at det ikke gikk på dialekten i mitt innlegg hobberst men ordbruken som ikke hører hjemme her, som f.eks ""IDIOT""

Ordbruken som ikke hører hjemme ? HAHA, det blir da brukt mye verre ord en "idiot" her inne..
words! (e engelsk, ikkje dialekt ;) )
The Future Is Bright,
The Future Is White!

jarle

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #266 på: Mai 08, 2011, 14:35:23 »
OAB sin opptreden på QPR's første mål oppsumerer Leeds sin sessong på en bra måte.

Lurer på om ham kan noe som helst om forsvarspill...

Rygger inn i eget mål uten noe som helst possisjonering...

Han har 3 valg...

Stå opp slik at vi holder linja og QPR spilleren som har ballen må gjøre et valg
Sikre han som presser ballfører
Eller gå inn i han som mottar pasningen..

OAB velger å rygge inn slik at vi har dobbeltmarkering på en man inn i feltet...

Skal man le eller gråte.

TK20

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #267 på: Mai 08, 2011, 15:22:57 »
OAB?

Leedsfan

Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #268 på: Mai 08, 2011, 16:22:47 »
sessong?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: KAMP: vs QUEENS PARK RANGERS, 7/5 2011, kl 13.45 MERK!!!
« Svar #269 på: Mai 08, 2011, 16:33:18 »
possisjonering?

Nei, nok pirking på skrivefeil her nå..:P