Dobbel i mars 2012 - hjemme mot West Ham og Nottingham

Started by RuneR, June 18, 2011, 00:39:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ar9

Quote from: martind on February 09, 2012, 11:50:00
Da er vi så langt totalt 10 stk som ønsker felles transport fra Stockport til Leeds fredag 16 mars. Bare å henge seg på hvis flere ønsker å bli med :) Vi bestiller etter hvor mange som melder seg på :)

Så Stockport Airport og Scumchecster Airport T3 er samme sak?

Rudi G.

Quote from: ar9 on February 12, 2012, 10:22:26
Da er vi så langt totalt 10 stk som ønsker felles transport fra Stockport til Leeds fredag 16 mars. Bare å henge seg på hvis flere ønsker å bli med :) Vi bestiller etter hvor mange som melder seg på :)

Så Stockport Airport og Scumchecster Airport T3 er samme sak?

Det er riktig!

Tobbe9210

Quote from: ArneS on January 31, 2012, 11:12:38
En av våre 15 må dessverre droppe turen.  Det betyr at det er ledig rabattert flybillett fra Stavanger til Stockport 16/3 med retur 21.3.

Meget interessert.
Leksvik whites

martind

Quote from: Håkon on February 10, 2012, 18:02:30

Når er dere på Stockport?

Vi lander vel i elleve/halv tolv tiden i Stockport.
MOT!! We are Leeds!

Hobben

Da ble det bekreftet i dag at jeg ikke reiser.. Fikk avslag på søknaden om ferie denne uken pga ressursdager på jobb..!!

Siker meg inn på Leicester-kampen, håper å se noen av dere da :)

Hobben - Som er utrolig sur på sin arbeidsgiver og vil være det i lang tid!!
Rogaland Whites

Rudi G.

Da var det dette fellesbilde da;

Håkon (h.b) har sakt seg villig til og være fotograf og det vil bli fotoseanse ved Billystatuen søndagen kl 13:00. Det vil før og etter seansen være muligheter for forfriskninger på Old Peacock og Billy's. Anbefaler også søndagsbuffeten på Billy's, og søndagen er også en fin dag for de som skal shoppe Leedsting i butikken!

Jeg stiller og det gjør også alle i "mitt" reisefølge, dvs seks personer, klarer vi over 100?

MOT!

MrK

Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

laddi

Bergen Whites

Tom S

COME ON LEEDS !!

testo

Da er vel mr Jag og undertegnede klare også, hvis vi finner frem da...
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Runar

Quote from: MrK on February 13, 2012, 20:07:41
Stiller med 5 mann

5 stk? Nå er jeg spent.

Meg og Monsen, hvem flere stiller du med?

a. børre

ollan

Ollan

asLeeds

DALHEIM WHITES

R - R

Quote from: R - R on January 10, 2012, 14:55:39
For interesserte - send meg ein PM om det er aktuelt med taxi frå Liverpool. Eg kjem sannsynlegvis til å bestemme meg i løpet av nokre dagar kva eg kjem til å gjere.

Gjentek denne beskjeden. Nokon som er interessert i å dele taxi frå Liverpool til Leeds fredag 16. mars?
- Rune

RuneR

Quote from: R - R on February 14, 2012, 14:16:59
For interesserte - send meg ein PM om det er aktuelt med taxi frå Liverpool. Eg kjem sannsynlegvis til å bestemme meg i løpet av nokre dagar kva eg kjem til å gjere.

Gjentek denne beskjeden. Nokon som er interessert i å dele taxi frå Liverpool til Leeds fredag 16. mars?
Jeg assisterer noen naboer som flyr med RyanAir til Liverpool fredag 16/3 (tror de lander 10:40).  De er 12 stykker, og vil trolig gå for en 16-seter til Leeds. Da skal det altså være plass til 4 andre Leeds-reisende på nevnte strekning...
Interessert?
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

asLeeds

Quote from: RuneR on February 14, 2012, 16:34:14

Jeg assisterer noen naboer som flyr med RyanAir til Liverpool fredag 16/3 (tror de lander 10:40).  De er 12 stykker, og vil trolig gå for en 16-seter til Leeds. Da skal det altså være plass til 4 andre Leeds-reisende på nevnte strekning...
Interessert?

Wow!! høres ut som om du bor i et fatastisk nabolag RuneR :)
DALHEIM WHITES

Håkon

Quote from: Rudi G. on February 13, 2012, 19:15:35
Da var det dette fellesbilde da;

Håkon (h.b) har sakt seg villig til og være fotograf og det vil bli fotoseanse ved Billystatuen søndagen kl 13:00. Det vil før og etter seansen være muligheter for forfriskninger på Old Peacock og Billy's. Anbefaler også søndagsbuffeten på Billy's, og søndagen er også en fin dag for de som skal shoppe Leedsting i butikken!

Jeg stiller og det gjør også alle i "mitt" reisefølge, dvs seks personer, klarer vi over 100?

MOT!

Stiller med 4stk
Leeds for alltid

MrK

Quote from: Runar on February 13, 2012, 22:19:20
Quote from: MrK on February 13, 2012, 20:07:41
Stiller med 5 mann

5 stk? Nå er jeg spent.

Moi, monsen x 2, du og Lars- 5 OK?

Meg og Monsen, hvem flere stiller du med?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

R - R

Quote from: RuneR on February 14, 2012, 16:34:14

Interessert?

Ok, eg reiser om kvelden frå Torp, så det høver dessverre ikkje. Burde ha presisert at eg landar 22.55 i Liverpool.
- Rune

gudme

Tar med sønnen på 7 år for første gang. Må gjøre alt for å unngå at det blir MU fan av gutten. Er jo ikke lett i disse trange tider og la det bli dobbelseier ;D så blir det bra.
LEEDS 4 EVER

ollan

West Stand D12 B0229,30,31,32

Forest blir kjøpt i morgen :D
Ollan

martind

Vi er nå totalt 16 stk som skal ha felles transport fra Stockport til Leeds på fredagen. Noen flere som skal være med?
MOT!! We are Leeds!

martind

MOT!! We are Leeds!

testo

WS D12 C 0237-38
Klarer vi 100 stk på West Stand 8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

martind

MOT!! We are Leeds!

RuneR

Har fått kjøpt 22 av de 25 billettene vi trenger til West Ham. 
Noen som kan skaffe meg  West Stand  D12  plassene D236-238 ?
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Rudi G.

WS D12 E og F 0225 - 0229 nesten i boks, mangler F 0227, fikk bare kjøpe 9 billetter, Ollan kjøper den jeg mangler når han bare får nettet opp og går :)

Og dette gjelder WH kampen, Nottsbillettene legges ut i morgen!