Skrevet av Emne: Lagoppstilling per dags dato  (Lest 358996 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #780 på: August 31, 2015, 13:52:48 »
Mitt lag pr dags dato.

Silvestri

Berardi - Bellusci - Bamba - Taylor

                        Ademeyi

               Cook         -        Murphy

Dallas                                   Antenucci
                         Wood


De som er nærheten av å dunke disse ut er Byram på høyre back og Mowatt i stede for Murphy. Cooper er etter mitt syn en langt dårligere spiller enn Bellusci så der bør det ikke være noe diskusjon!


Enig med laget ditt, men Cooper inn for Bellusci.  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

AndyMathie

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #781 på: August 31, 2015, 14:52:50 »
Sånn er det, men begge 2 har 2 halvveise tabber som har ført til scoringer, men Bellusci er en bedre ballspiller og lar ikke lure så lett som Cooper og hadde jeg fått valget så hadde valget vært enkel med at Bellusci hadde startet. Jeg tror uansett at Uwe er så smart at han ser at store Martin kanskje passer bedre for Cooper, mens Forestieri i Wednesday er mer Belluscis kamp. Store typer som Vokas og Martin er det kanskje bedre med Cooper. Tror uansett det er sånn Uwe tenker.
We are Leeds and we are proud of it!

TK20

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #782 på: August 31, 2015, 15:27:39 »

Mitt lag pr dags dato.

Silvestri

Berardi - Bellusci - Bamba - Taylor

                        Ademeyi

               Cook         -        Murphy

Dallas                                   Antenucci
                         Wood

Enig i at Byram bør hvile neste kamp. Usikker på Mowatt/Murphy. Synes kanskje Mowatt bør få en kamp til. Og så må Cooper inn for Bellusci. Utover det er vi helt enige!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #784 på: September 06, 2015, 20:06:27 »
Hekta på Leeds siden 1974

Erik_

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #785 på: September 06, 2015, 21:20:20 »
http://www.hitc.com/en-gb/2015/09/06/graphic-leeds-uniteds-best-xi-now-the-transfer-window-has-closed/?

 :
Det der må være en wind-up for å få flest mulig kommentarer på sosiale media.
Hele nettsiden er en wind-up. De finner på "sensasjonelle" nyheter eller kopierer fra andre mer seriøse aktører. Og vi går på limpinnen hver gang.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #786 på: September 13, 2015, 08:50:23 »
                      Silvestri
Berardi  Bamba  Cooper  Taylor
Dallas  Murphy  Cook  Mowatt
              Antenucci Wood

Norwich spilte jo en litt skjev 4-4-2 sist sesong hvor Johnson trakk inn i midten fra sin midtbaneposisjon og Olsson? fosset frem på venstresiden. Nå er jo ikke Antenucci noen Hoolahan, men han har andre kvaliteter.

Eneste jeg ikke liker å benke da han egentlig ikke fortjener det er Adeyemi. Byram trenger noen kamper på benken tror jeg og han er ingen ving, men en høyreback.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #787 på: September 28, 2015, 23:56:55 »
                      Silvestri
Berardi  Bamba  Cooper  Taylor
         Cook  Adeyemi  Murphy
        Buckley  Wood  Dallas

Benk: Turnbull, Wootton, Byram, Mowatt, Botaka, Doukara og Antenucci.
I troppen: Bellusci, Bianchi, Phillips, Sloth og Erwin.

Er 1'laget godt nok til topp-6, er benken god nok til å forandre kamper?
Hvor må det forsterkes, hvem må ut?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #788 på: September 29, 2015, 08:29:01 »
                     Silvestri
Berardi  Bamba  Cooper  Taylor
         Cook  Adeyemi  Murphy
        Buckley  Wood  Dallas

Benk: Turnbull, Wootton, Byram, Mowatt, Botaka, Doukara og Antenucci.
I troppen: Bellusci, Bianchi, Phillips, Sloth og Erwin.

Er 1'laget godt nok til topp-6, er benken god nok til å forandre kamper?
Hvor må det forsterkes, hvem må ut?

Jeg tror vi er 1 midtstopper fra å være topp 6. Det avhenger litt av at vi er relativt heldige på skadefronten. Mangler litt styrke i dybden.

En type lik Ayala i Middlesboro, og vi er topp 6.

For øvrig er det jo en annen forutsetning som er mye viktigere. Og det er at Uwe Røsler får styre laguttakene i fred.
 

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #789 på: September 29, 2015, 09:08:11 »
                     Silvestri
Berardi  Bamba  Cooper  Taylor
         Cook  Adeyemi  Murphy
        Buckley  Wood  Dallas

Benk: Turnbull, Wootton, Byram, Mowatt, Botaka, Doukara og Antenucci.
I troppen: Bellusci, Bianchi, Phillips, Sloth og Erwin.

Er 1'laget godt nok til topp-6, er benken god nok til å forandre kamper?
Hvor må det forsterkes, hvem må ut?

Jeg tror vi er 1 midtstopper fra å være topp 6. Det avhenger litt av at vi er relativt heldige på skadefronten. Mangler litt styrke i dybden.

En type lik Ayala i Middlesboro, og vi er topp 6.

For øvrig er det jo en annen forutsetning som er mye viktigere. Og det er at Uwe Røsler får styre laguttakene i fred.
får han inte det,? rösler sa själv när han skrev på att han fått garantier, jag går på det tills motsatsens bevisats, tror du eller vet du?
« Siste redigering: September 29, 2015, 09:21:30 av sportcarl1 »
 

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #790 på: September 29, 2015, 10:04:59 »
                     Silvestri
Berardi  Bamba  Cooper  Taylor
         Cook  Adeyemi  Murphy
        Buckley  Wood  Dallas

Benk: Turnbull, Wootton, Byram, Mowatt, Botaka, Doukara og Antenucci.
I troppen: Bellusci, Bianchi, Phillips, Sloth og Erwin.

Er 1'laget godt nok til topp-6, er benken god nok til å forandre kamper?
Hvor må det forsterkes, hvem må ut?

Jeg tror vi er 1 midtstopper fra å være topp 6. Det avhenger litt av at vi er relativt heldige på skadefronten. Mangler litt styrke i dybden.

En type lik Ayala i Middlesboro, og vi er topp 6.

For øvrig er det jo en annen forutsetning som er mye viktigere. Og det er at Uwe Røsler får styre laguttakene i fred.

Skulle han ikke det?

Wood skadet, Cooper syk. Berardi alltid bedre enn Wooton og Byram ut mot Botaka er eneste som er uvanlig, men nå har vi klaget på Byram i uker og gledet osstil å Se Botaka, så det må vel oppleves som helt naturlig.
 

Kato

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #791 på: September 29, 2015, 11:32:06 »
                     Silvestri
Berardi  Bamba  Cooper  Taylor
         Cook  Adeyemi  Murphy
        Buckley  Wood  Dallas

Benk: Turnbull, Wootton, Byram, Mowatt, Botaka, Doukara og Antenucci.
I troppen: Bellusci, Bianchi, Phillips, Sloth og Erwin.

Er 1'laget godt nok til topp-6, er benken god nok til å forandre kamper?
Hvor må det forsterkes, hvem må ut?

Jeg tror vi er 1 midtstopper fra å være topp 6. Det avhenger litt av at vi er relativt heldige på skadefronten. Mangler litt styrke i dybden.

En type lik Ayala i Middlesboro, og vi er topp 6.

For øvrig er det jo en annen forutsetning som er mye viktigere. Og det er at Uwe Røsler får styre laguttakene i fred.

Skulle han ikke det?

Wood skadet, Cooper syk. Berardi alltid bedre enn Wooton og Byram ut mot Botaka er eneste som er uvanlig, men nå har vi klaget på Byram i uker og gledet osstil å Se Botaka, så det må vel oppleves som helt naturlig.

Uttalelsene til Røsler i etterkant av kampen var vel noe kryptiske i forhold til bytte av 5 spillere. Det har ihvertfall satt fyr på spekulasjonene om hvor involvert Cellino er i laguttak..

 

Sydhagen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #792 på: September 29, 2015, 11:34:43 »
Synes ingen av byttene var unaturlige når vi hadde de forfallene vi hadde.
Men i etterpåklokskapen så var naturligvis Bellusci en katastrofe.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #793 på: September 29, 2015, 11:47:28 »
Synes ingen av byttene var unaturlige når vi hadde de forfallene vi hadde.
Men i etterpåklokskapen så var naturligvis Bellusci en katastrofe.

Kan sikkert være enig i det, men er vi ikkelitt forutintatt?

Bamba som gir de 3-0 og som gjør et godt forsøk på selvmål med brystet er vel tilsvarende som Bellusci sin håpløse innvolvering på 1-0 og uheldig/dårlige involvering på 2-0

Bellusci sitt selvmål kan kalle uflaks. Bamba sitt selvmålsforsøk er jo et resultat at han forsøker å bryste ballen mot eget mål, bare en kjemperedning som holder den utenfor...

Boro skaper veldig få store sjanser i løpet av 90 minutter, det betyr at det er flere ting i vår defensive prestasjon som må være bra...

Men å gi bort mål på den vi gjorde er selvsagt langt i fra godt nok
 

Dennis

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #794 på: September 29, 2015, 12:10:14 »
Synes ingen av byttene var unaturlige når vi hadde de forfallene vi hadde.
Men i etterpåklokskapen så var naturligvis Bellusci en katastrofe.

Kan sikkert være enig i det, men er vi ikkelitt forutintatt?

Bamba som gir de 3-0 og som gjør et godt forsøk på selvmål med brystet er vel tilsvarende som Bellusci sin håpløse innvolvering på 1-0 og uheldig/dårlige involvering på 2-0

Bellusci sitt selvmål kan kalle uflaks. Bamba sitt selvmålsforsøk er jo et resultat at han forsøker å bryste ballen mot eget mål, bare en kjemperedning som holder den utenfor...

Boro skaper veldig få store sjanser i løpet av 90 minutter, det betyr at det er flere ting i vår defensive prestasjon som må være bra...

Men å gi bort mål på den vi gjorde er selvsagt langt i fra godt nok

Bamba var svak mot Boro, men Bellusci har i tillegg til målene to graverende pasningsfeil i bakre firer, samt disse albuene han fortsetter med fordi han rett og slett verken hopper høyt nok eller timer i opphopp i riktig minutt. I det hele sprer han usikkerhet i måten han spiller på og forærer mange frispark i farlig innleggsposisjon.

Trodde han skulle bli en meget god stopper, men han blir bare svakere med tiden. I fjor høst ble han reddet av et par mål, men når man er direkte feil (eller scorer de selv) i baklengsmål gang på gang, blir det vanskelig å kamuflere. Trekker også igjen fram det at han heller går opp med albuer eller sparker ned spillere sent, fremfor å gå i selve duellen.

At Sol Bamba har en veldig svak match er lettere å godta for min del. Han har redda oss ved flere anledninger. Det kan heller ikke være enkelt å spille som halvannen midtstopper, som også Vidic gjorde de siste par åra med Rio - om enn i mindre grad.
Marching on together!

Runar

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #795 på: September 29, 2015, 12:23:02 »
Synes ingen av byttene var unaturlige når vi hadde de forfallene vi hadde.
Men i etterpåklokskapen så var naturligvis Bellusci en katastrofe.

Kan sikkert være enig i det, men er vi ikkelitt forutintatt?

Bamba som gir de 3-0 og som gjør et godt forsøk på selvmål med brystet er vel tilsvarende som Bellusci sin håpløse innvolvering på 1-0 og uheldig/dårlige involvering på 2-0

Bellusci sitt selvmål kan kalle uflaks. Bamba sitt selvmålsforsøk er jo et resultat at han forsøker å bryste ballen mot eget mål, bare en kjemperedning som holder den utenfor...

Boro skaper veldig få store sjanser i løpet av 90 minutter, det betyr at det er flere ting i vår defensive prestasjon som må være bra...

Men å gi bort mål på den vi gjorde er selvsagt langt i fra godt nok

Bamba var svak mot Boro, men Bellusci har i tillegg til målene to graverende pasningsfeil i bakre firer, samt disse albuene han fortsetter med fordi han rett og slett verken hopper høyt nok eller timer i opphopp i riktig minutt. I det hele sprer han usikkerhet i måten han spiller på og forærer mange frispark i farlig innleggsposisjon.

Trodde han skulle bli en meget god stopper, men han blir bare svakere med tiden. I fjor høst ble han reddet av et par mål, men når man er direkte feil (eller scorer de selv) i baklengsmål gang på gang, blir det vanskelig å kamuflere. Trekker også igjen fram det at han heller går opp med albuer eller sparker ned spillere sent, fremfor å gå i selve duellen.

At Sol Bamba har en veldig svak match er lettere å godta for min del. Han har redda oss ved flere anledninger. Det kan heller ikke være enkelt å spille som halvannen midtstopper, som også Vidic gjorde de siste par åra med Rio - om enn i mindre grad.

Jeg kan leve med kritikk for innhold i kampen, men når kritikken utelukkende kommer på selvmålet som er mer uheldig enn udyktig vil jeg bare vise til at Bamba hadde et mye verre selvmålsforsøk...
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #796 på: September 29, 2015, 12:29:37 »
Synes ingen av byttene var unaturlige når vi hadde de forfallene vi hadde.
Men i etterpåklokskapen så var naturligvis Bellusci en katastrofe.

Kan sikkert være enig i det, men er vi ikkelitt forutintatt?

Bamba som gir de 3-0 og som gjør et godt forsøk på selvmål med brystet er vel tilsvarende som Bellusci sin håpløse innvolvering på 1-0 og uheldig/dårlige involvering på 2-0

Bellusci sitt selvmål kan kalle uflaks. Bamba sitt selvmålsforsøk er jo et resultat at han forsøker å bryste ballen mot eget mål, bare en kjemperedning som holder den utenfor...

Boro skaper veldig få store sjanser i løpet av 90 minutter, det betyr at det er flere ting i vår defensive prestasjon som må være bra...

Men å gi bort mål på den vi gjorde er selvsagt langt i fra godt nok

Bamba var svak mot Boro, men Bellusci har i tillegg til målene to graverende pasningsfeil i bakre firer, samt disse albuene han fortsetter med fordi han rett og slett verken hopper høyt nok eller timer i opphopp i riktig minutt. I det hele sprer han usikkerhet i måten han spiller på og forærer mange frispark i farlig innleggsposisjon.

Trodde han skulle bli en meget god stopper, men han blir bare svakere med tiden. I fjor høst ble han reddet av et par mål, men når man er direkte feil (eller scorer de selv) i baklengsmål gang på gang, blir det vanskelig å kamuflere. Trekker også igjen fram det at han heller går opp med albuer eller sparker ned spillere sent, fremfor å gå i selve duellen.

At Sol Bamba har en veldig svak match er lettere å godta for min del. Han har redda oss ved flere anledninger. Det kan heller ikke være enkelt å spille som halvannen midtstopper, som også Vidic gjorde de siste par åra med Rio - om enn i mindre grad.

Jeg kan leve med kritikk for innhold i kampen, men når kritikken utelukkende kommer på selvmålet som er mer uheldig enn udyktig vil jeg bare vise til at Bamba hadde et mye verre selvmålsforsøk...

For ikke å snakke om posisjoneringen på 1-0...

Kato

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #797 på: September 29, 2015, 12:50:22 »
Til syvende og sist er noe av det viktigste for midtstoppere å unngå å gjøre feil.

Må de meie den på tribunen, så gjerne det fremfor å gjøre feil.

Offensive bidrag kommer i andre rekke.

Feil der bak får fatale konsekvenser.
 

Dennis

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #798 på: September 29, 2015, 14:24:55 »
Jeg kan leve med kritikk for innhold i kampen, men når kritikken utelukkende kommer på selvmålet som er mer uheldig enn udyktig vil jeg bare vise til at Bamba hadde et mye verre selvmålsforsøk...

Jeg har vel ikke utelukkende kritisert Bellusci for selvmålet? Han gjør noe helt merkelig på 0-1, selv om Charlie Taylor er den første som skal ha kritikk for opptredenen der. Men splithoppet Peppe prøver seg på, er bare komisk/tragisk.

Det er vel mellom dette han har en stygg albue i bakhodet på en Boro-spiller og slår en hodeløs pasning, før han stenger inn 2-0.

Selvmålet er det minste jeg tenker på. Det kan være en blanding av udyktighet og brist i selvtilliten, men det kan like fullt være kritikkverdig for Silvestri, som jeg ANTAR ikke roper der. Om han gjør det, er feilen utelukkende hos Bellusci, som da skal slippe den. Om han ikke hører noe fra keeperen, så skjønner jeg at han går inn for å gi corner og det er bare symptomatisk for hans kamp at den faktisk går inn.

Så er det igjen en horribel pasning i bakre firer i andre omgang, før Bamba har tatt på skøytene.

Hadde dette vært en enkeltkamp, hadde det vært greit; man børster av og kommer opp på hesten igjen, men Bellusci har flere svake enn gode kamper i Leeds og er basert på erfaring ikke god nok.
« Siste redigering: September 29, 2015, 14:27:20 av Mr Kaizer »
Marching on together!

nord

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #799 på: September 29, 2015, 15:14:19 »
Faktisk var jeg lidt stolt over indsatsen fra LEEDS denne dagen, selvom at vi lavede 2 dumme selvmål. Det kan ske for alle, men godt kæmpet!
 

Eriksen55

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #800 på: September 29, 2015, 23:59:47 »
                  Silvestri

Berardi Bamba Cooper Taylor

     Bianchi Bellusci Cook
           
    Botaka   Wood.    Buckley


Subs: Turnbull, Wooton, Adeyemi, Mowatt,
Murphy , Dallas, Ante

Trib: Byram, Sloth, Doukara, Philips, Walters, Irwin

Må ha inn ny midtstopper og en backup venstre back.



sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #801 på: September 30, 2015, 00:28:28 »
Silvestri
Berardi Bamba Cooper Taylor
Adeyemi Cook Mowatt
Buckley Wood  Dallas

bänk
Turnbull  Wotton Murphy Bianchi Byram Antenucci Botaka

Bellusci har för mig spelat ut sig för alltid, så en ny inneback behövs  i första hand,
 

baste

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #802 på: September 30, 2015, 08:58:08 »
Silvestri
Berardi Bamba Cooper Taylor
Adeyemi Cook Mowatt
Buckley Wood  Dallas

bänk
Turnbull  Wotton Murphy Bianchi Byram Antenucci Botaka

Bellusci har för mig spelat ut sig för alltid, så en ny inneback behövs  i första hand,

Brukbart lag dette. Topp 6 kan nåes med litt tur og flyt. Ante kan brukes som super sub, når Wood blir for stasjonær

MOT

Sydhagen

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #803 på: September 30, 2015, 09:03:03 »
Silvestri
Berardi Bamba Cooper Taylor
Adeyemi Cook Mowatt
Buckley Wood  Dallas

bänk
Turnbull  Wotton Murphy Bianchi Byram Antenucci Botaka

Bellusci har för mig spelat ut sig för alltid, så en ny inneback behövs  i första hand,

Enig i dette laget.
Ante er god, men passer ikke inn i laget etter min mening og bør brukes som super sub når det butter mot slutten.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #804 på: Oktober 02, 2015, 10:19:04 »
Mot Bham vil jeg ha følgende lag:

Silvestri - Berardi, Cooper, Bamba, Taylor - Cook, Adeyemi, Murphy - Botaka, Wood, Buckley

Kan noen lage en kamptråd forresten?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #805 på: Oktober 02, 2015, 10:57:06 »
Mot Bham vil jeg ha følgende lag:

Silvestri - Berardi, Cooper, Bamba, Taylor - Cook, Adeyemi, Murphy - Botaka, Wood, Buckley

Kan noen lage en kamptråd forresten?

auren

Fullstendig enig i dette laget!!!  :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #806 på: Oktober 02, 2015, 11:01:11 »
Hva med dette laget?

Silvestri - Berardi Bamba Cooper Taylor - Byram Cook Dallas - Botaka Wood Buckley

Vi kommer nok aldri til å se Dallas og Byram som indreløpere, men dette laget kunne nok løpt noen lag i senk!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #807 på: Oktober 02, 2015, 12:27:00 »
tippar det blir detta lag på lördag
Silvestri
Berardi Cooper Bamba Taylor
Adeyemi Cook Mowatt
Buckley Wood Dallas
 

Annesj

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #808 på: Oktober 02, 2015, 13:42:13 »
Hva med dette laget?

Silvestri - Berardi Bamba Cooper Taylor - Byram Cook Dallas - Botaka Wood Buckley

Vi kommer nok aldri til å se Dallas og Byram som indreløpere, men dette laget kunne nok løpt noen lag i senk!

Disse 3 på midten hadde blitt plukket ball fra for lett mener nå jeg. Kanskje med unntak av cook. Dallas å Byram mister kule MYE. Ã… sentralt i banen med det så blire tungt. Troooor jeg da  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Lagoppstilling per dags dato
« Svar #809 på: Oktober 02, 2015, 14:35:47 »
Hva med dette laget?

Silvestri - Berardi Bamba Cooper Taylor - Byram Cook Dallas - Botaka Wood Buckley

Vi kommer nok aldri til å se Dallas og Byram som indreløpere, men dette laget kunne nok løpt noen lag i senk!

Disse 3 på midten hadde blitt plukket ball fra for lett mener nå jeg. Kanskje med unntak av cook. Dallas å Byram mister kule MYE. Ã… sentralt i banen med det så blire tungt. Troooor jeg da  ;)

Cook som "Myggen" og Dallas/Byram som Strand/ Leonardsen..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.