Skrevet av Emne: Kan Leeds rykke ned?  (Lest 14929 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsulf

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #30 på: Juni 28, 2011, 14:26:58 »
Med dagens stall (per 28. juni 2011) trur eg vi ville ha hamna på ein av dei ti nedste plassane.

Målstoggarar: Rachubka og Cairns
Forsvar: Kisnorbo, O'Brien, Bromby, Bruce, Lees, Connolly, White, Parker og Bessone
Midtbane: Howson, Snodgrass, Nunez, Clayton og Sam
Angrep: Gradel, Becchio, Somma, McCormack og Paynter

Eg vert først tilfreds når vi har henta ny målstoggar (Given), to backar (Lichaj og Bertrand), nokre sentrale midtbanespelarar (Bowyer, Frings, Montgomery) og ein kant (Danns).

Bertrand hadde vært strålende, men i følge en kompis som er Chelsea-fan blir han linket på lån til PL-klubber for tiden.
Danns signerte forøvrig for Leicester i går.

Per-Stian

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #31 på: Juni 28, 2011, 15:32:03 »
Med dagens stall (per 28. juni 2011) trur eg vi ville ha hamna på ein av dei ti nedste plassane.

Målstoggarar: Rachubka og Cairns
Forsvar: Kisnorbo, O'Brien, Bromby, Bruce, Lees, Connolly, White, Parker og Bessone
Midtbane: Howson, Snodgrass, Nunez, Clayton og Sam
Angrep: Gradel, Becchio, Somma, McCormack og Paynter

Eg vert først tilfreds når vi har henta ny målstoggar (Given), to backar (Lichaj og Bertrand), nokre sentrale midtbanespelarar (Bowyer, Frings, Montgomery) og ein kant (Danns).

Bertrand hadde vært strålende, men i følge en kompis som er Chelsea-fan blir han linket på lån til PL-klubber for tiden.
Danns signerte forøvrig for Leicester i går.

Det var som pokker då! >:( Kven skal vi då hente inn på venstreback og kant?

Leedsfan

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #32 på: Juni 28, 2011, 15:33:48 »
Er Danns kantspiller, trodde han var en midtbanespiller som spilte sentralt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Per-Stian

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #33 på: Juni 28, 2011, 15:35:36 »
Er Danns kantspiller, trodde han var en midtbanespiller som spilte sentralt?

Han opererte ofte på høgrekanten til Palace.

h.b

  • Gjest
Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #34 på: Juni 28, 2011, 15:41:25 »
Selvsagt kan Leeds rykke ned. slik mun driver overganger. Ja da er de beste snart signert. Og vi får rasket som ingen vil ha

peder

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #35 på: Juni 28, 2011, 17:02:11 »
Skal vi bruke nåværende stall som underlag så er jeg redd det blir en kamp i bestefall midt på tabellen med fare for å havne nede i sumpa hvis vi ikke får bra uttelling på våre første kamper.

Den defensive midtbanen og forsvaret var en tragedie ifjor og vi har fått etter min mening en keeper som er dårligere enn ifjor. Vi har sidebacker som er dårligere enn ifjor og noen defensivt anker av litt kvalitet tror jeg ikke kommer inn før sesongstart av den enkle grunn at klubben ikke har økonomiske midler til å skaffe seg en slik spiller.

Ser at mange mener BJ var/er en for dårlig spiller for Leeds men selv mener jeg han var på øvre halvdel av stallen sett sesongen under ett. SG har brukt ham i samtlige kamper selv om han var på vei bort fra klubben ganske enkelt for fordi vi ikke har en bedre spiller p.d.d. Og ikke har økonomi til å skaffe noen bedre.

Nei p.d.d. Blir det en kamp for å overleve. Topp 10 plassering er det nok bare litt over gjennomsnitt ivrige Leeds supportere som tror på. Se hva bookmakerne sier, tror de har litt greie på hva de driver med.

Gufrias

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #36 på: Juni 28, 2011, 17:11:45 »
Nå i god tid før sesongstart står alle på null poeng, og kan følgelig rykke ned. Det er det eneste rasjonelle argumentet jeg kan se tale for nedrykk i 2011-2012-sesongen. Greit nok at vi trenger forsterkninger for å kunne kjempe i toppen, men det er fortsatt et betryggende antall dumpekandidater vi bør kunne legge bak oss.
Hekta på Leeds siden 1974

jarle

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #37 på: Juni 28, 2011, 17:25:15 »
Nå i god tid før sesongstart står alle på null poeng, og kan følgelig rykke ned. Det er det eneste rasjonelle argumentet jeg kan se tale for nedrykk i 2011-2012-sesongen. Greit nok at vi trenger forsterkninger for å kunne kjempe i toppen, men det er fortsatt et betryggende antall dumpekandidater vi bør kunne legge bak oss.

Var Leeds det dårligste laget i PL og i 2005 når vi gikk ned i 3 div?

I mine øyne nei...

Men pr idag mener jeg vi er i fare hvis ikke noe drastisk skjer i vinduet!
Vi er short over hele linja mer eller mindre!

h.b

  • Gjest
Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #38 på: Juni 28, 2011, 17:28:54 »
Vi er pr dags dato i samme situasjon som Sheffield United på samme tidspunkt ifjor. Nemlig en stall som var for dårlig, og supportere og en manager som nekta å innrømme det. Hvis vi nå skulle finne på å selge Gradell og Snoddy. Samt erstatte disse med samme type spillere SG har gjort i det siste år. Ja da er det en sensasjon hvis Leeds ikke rykker ned

Leedsfan

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #39 på: Juni 28, 2011, 17:36:14 »
Vi er pr dags dato i samme situasjon som Sheffield United på samme tidspunkt ifjor. Nemlig en stall som var for dårlig, og supportere og en manager som nekta å innrømme det. Hvis vi nå skulle finne på å selge Gradell og Snoddy. Samt erstatte disse med samme type spillere SG har gjort i det siste år. Ja da er det en sensasjon hvis Leeds ikke rykker ned

Hvis såfremt som hvist eller vist eller noe sånt...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jarle

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #40 på: Juni 28, 2011, 17:40:24 »
Vi er pr dags dato i samme situasjon som Sheffield United på samme tidspunkt ifjor. Nemlig en stall som var for dårlig, og supportere og en manager som nekta å innrømme det. Hvis vi nå skulle finne på å selge Gradell og Snoddy. Samt erstatte disse med samme type spillere SG har gjort i det siste år. Ja da er det en sensasjon hvis Leeds ikke rykker ned

Hvis såfremt som hvist eller vist eller noe sånt...

Du må våkne opp Leedsfan...

Samtlige spillere som har vært gode på Leeds så lenge Bates har vært ved roret har blitt solgt... 1 etter 1... ikke en gang har vi beholdt spillere som har vært under lupen hos andre klubber bortsett fra Beckford som man skjønte ville skyte oss opp 1 divisjon...


Så det er ikke hvis om atte...

lojosang

Sv: Re: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #41 på: Juni 28, 2011, 18:02:56 »
Hva het han skrullingen som ingen har hørt fra siden han spådde dommedag? Han har som vanlig overtatt forumet i Den Tåpelige Sesongen.

Men sånn er det jo når man gang på gang har rett og Leeds spiller i Northern Conference. Og i 2012 kommer Niburu!

Som følge av denne meldingen er det fingeravtrykk på skjermen min
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #42 på: Juni 28, 2011, 18:09:51 »
Har noen spådd dommedag her inne? Nei. Har noen uttrykt stor skuffelse fordi transferaktiviteten så langt har tydet på at vi er en "selling club"? Ja.

fjellhaugen

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #43 på: Juni 28, 2011, 18:16:37 »
jepp det er klart vi kan rykke ned.
håper og tror ikke det men transferstatus pr i dag så kan vi det.

jeg spår ingen dommedag men er langt på vei enig med jarle her.

jeg tror NPC vil bli en jevnere liga enn i fjor. vi må klare å få høst flyten maksimalt med tanke på hvordan vi er på vårparten. og i tillegg være heldige på skadefronten og suspensjoner.

det blir naivt av enkelte å si at vi ikke vil merke at 3 spillere som tilsammen hadde 128 kamper(med inbytte) i fjorårs sesongen.
når vi i tillegg til dette ikke har forsterket et forsvar/keeper som slapp inn 70 mål i fjor og folk støtter seg på at det er lees, parker og white som skal ta steget blir det tynt.
i tillegg har vi en ribbet midbane og johnny må nok belage seg på 50 kamper denne sesongen også.
og selv med en stall med BARE angreps spillere som det blir skrevet over så vel alle hvordan vi slet uten becchio i fjor.

positivt så kan ross mc og nunes komme i år men jeg synes det er vanskelig å regne meg frem til et opprykk med denne stallen.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ollan

Sv: Re: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #44 på: Juni 28, 2011, 18:39:30 »
Det er ganske stor sjanse at vi rykker ned med dagens stall og manager....som jarle nevnte over så var stallen vel så bra ved forrige nedrykk.....men dommedag?njet for mye annet som bekymrer meg i den gale verden vi lever i :-) MOT

Sent from who care teamtalk....
Ollan

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #45 på: Juni 28, 2011, 18:40:13 »
jepp det er klart vi kan rykke ned.
håper og tror ikke det men transferstatus pr i dag så kan vi det.

jeg spår ingen dommedag men er langt på vei enig med jarle her.

jeg tror NPC vil bli en jevnere liga enn i fjor. vi må klare å få høst flyten maksimalt med tanke på hvordan vi er på vårparten. og i tillegg være heldige på skadefronten og suspensjoner.

det blir naivt av enkelte å si at vi ikke vil merke at 3 spillere som tilsammen hadde 128 kamper(med inbytte) i fjorårs sesongen.
når vi i tillegg til dette ikke har forsterket et forsvar/keeper som slapp inn 70 mål i fjor og folk støtter seg på at det er lees, parker og white som skal ta steget blir det tynt.
i tillegg har vi en ribbet midbane og johnny må nok belage seg på 50 kamper denne sesongen også.
og selv med en stall med BARE angreps spillere som det blir skrevet over så vel alle hvordan vi slet uten becchio i fjor.

positivt så kan ross mc og nunes komme i år men jeg synes det er vanskelig å regne meg frem til et opprykk med denne stallen.
NpC jevnare enn i fjor? ja jo eit rotterace heilt til siste spark i fjor, der det ei stund va 10-15 lag med heng på opprykk/playoff..
Trur at da i årets utgave blir eit større skilje mellom topp og botn der ein god start vil bli svært viktig for å henga med heilt inn..
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Leedsfan

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #46 på: Juni 28, 2011, 18:49:32 »
Vi er pr dags dato i samme situasjon som Sheffield United på samme tidspunkt ifjor. Nemlig en stall som var for dårlig, og supportere og en manager som nekta å innrømme det. Hvis vi nå skulle finne på å selge Gradell og Snoddy. Samt erstatte disse med samme type spillere SG har gjort i det siste år. Ja da er det en sensasjon hvis Leeds ikke rykker ned

Hvis såfremt som hvist eller vist eller noe sånt...

Du må våkne opp Leedsfan...

Samtlige spillere som har vært gode på Leeds så lenge Bates har vært ved roret har blitt solgt... 1 etter 1... ikke en gang har vi beholdt spillere som har vært under lupen hos andre klubber bortsett fra Beckford som man skjønte ville skyte oss opp 1 divisjon...


Så det er ikke hvis om atte...

Hvilke gode spillere snakker du om? Vær litt presis så skal jeg prøve å kontre.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Re: Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #47 på: Juni 28, 2011, 18:59:54 »
Har noen spådd dommedag her inne? Nei. Har noen uttrykt stor skuffelse fordi transferaktiviteten så langt har tydet på at vi er en "selling club"? Ja.

Tittelen på tråden er nedrykk. Dommedag.

Dette er som å skrive leserinnlegg om at bilen mangler hjul når piggdekkene tas av over påske. Slapp av. Det skal sommerdekk på.

Som følge av denne meldingen er det fingeravtrykk på skjermen min
- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: Re: Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #48 på: Juni 28, 2011, 19:06:30 »
Har noen spådd dommedag her inne? Nei. Har noen uttrykt stor skuffelse fordi transferaktiviteten så langt har tydet på at vi er en "selling club"? Ja.

Tittelen på tråden er nedrykk. Dommedag.

Som følge av denne meldingen er det fingeravtrykk på skjermen min

 Har du ikke en microfiberklut tilgjengelig?







 Sent from my Packard Bell using only three of my 10 fingers since I cut myself this morning.
« Siste redigering: Juni 28, 2011, 22:12:03 av hallghel »
Super Leeds since 1968

kalle_92

  • Gjest
Sv: Re: Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #49 på: Juni 28, 2011, 19:50:14 »
Har noen spådd dommedag her inne? Nei. Har noen uttrykt stor skuffelse fordi transferaktiviteten så langt har tydet på at vi er en "selling club"? Ja.

Tittelen på tråden er nedrykk. Dommedag.

Som følge av denne meldingen er det fingeravtrykk på skjermen min

 Har du ikke en microfiberklut tilgjengelig?







 Sent from my Packard Bell using only three of my 10 fingers since i cut myself this morning.
HEHE!  :D

berlin

Sv: Re: Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #50 på: Juni 28, 2011, 20:08:32 »
Har noen spådd dommedag her inne? Nei. Har noen uttrykt stor skuffelse fordi transferaktiviteten så langt har tydet på at vi er en "selling club"? Ja.

Tittelen på tråden er nedrykk. Dommedag.

Som følge av denne meldingen er det fingeravtrykk på skjermen min

 Har du ikke en microfiberklut tilgjengelig?







 Sent from my Packard Bell using only three of my 10 fingers since i cut myself this morning.

 ;D

berlin

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #51 på: Juni 28, 2011, 20:14:27 »
Leeds kan rykke ned, selv om det kommer inne gode forsterkninger. Jeg tror det ikke, men er langt fra sikker.

Historien forteller oss at vi ikke bruker mye penger ifm "nyansatte". Kan vi positivt overraska?
Mulig, mulig - men UMULIG å vite.

Vi må vel bare smøre oss med tålmodighet, for Leeds er flinke til å holde ting hemmelig (uten at det indikerer at fantasiske signeringer er i kjømda).

rd1

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #52 på: Juni 28, 2011, 20:48:07 »
5 gode grunner til at "overgangsommeren" går til helvete og at vi kan rykke ned:
1. Grayson er en tåpe på overgangsmarkedet - det har vært klart i minst 6 mnd at BJ og Kilkenny forlater klubben. Vi har hatt god til å finne gode erstattere, men ingen er signert.

2. Grayson er en tåpe på overgangsmarketdet II - Gjennom hele fjorårsesongen (og sesongen før det) skrek laget etter et defensivt midbaneanker. Vi har nå lett i 2 år uten at Grayson finner noen.

3. Grayson er en tåpe på overgangsmarkedet III- Vi slet på venstreback deler av sesongen, men reparerte med lån - nå er imidlertid problemet tilbake.

4. Grayson er en tåpe på overgangsmarkedet IV - hvor vanskelig er det å finne en brukbar midtsopper. Grayson er prøvd hele fretex samlingen av elendighet sålangt uten å finne gull.

5. Bates er en gnien faen. Det er mer sannsynlig at MAX forsvinner for 2mp, en at de 1,5 mp fra salget av Schmeicel går kjøp til nye spillere.






 
"Who needs Cantona??"

HåvardK

Sv: Re: Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #53 på: Juni 28, 2011, 21:05:48 »
Har noen spådd dommedag her inne? Nei. Har noen uttrykt stor skuffelse fordi transferaktiviteten så langt har tydet på at vi er en "selling club"? Ja.

Tittelen på tråden er nedrykk. Dommedag.

Dette er som å skrive leserinnlegg om at bilen mangler hjul når piggdekkene tas av over påske. Slapp av. Det skal sommerdekk på.

Som følge av denne meldingen er det fingeravtrykk på skjermen min
Tittelen på tråden er et spørsmål, når vi nå først er i det spissfindige hjørnet.
Og til dekkskiftemetaforen: Hvis en er fornøyd med å dra ut piggene av vinterdekkene et godt stykke ut på sommeren og tro at det funker som fjell på autostradaen i Mellom-Europa; da er man i beste fall naiv.

lojosang

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #54 på: Juni 28, 2011, 21:14:32 »
Har noen spådd dommedag her inne? Nei. Har noen uttrykt stor skuffelse fordi transferaktiviteten så langt har tydet på at vi er en "selling club"? Ja.

Tittelen på tråden er nedrykk. Dommedag.

Dette er som å skrive leserinnlegg om at bilen mangler hjul når piggdekkene tas av over påske. Slapp av. Det skal sommerdekk på.

Som følge av denne meldingen er det fingeravtrykk på skjermen min
Tittelen på tråden er et spørsmål, når vi nå først er i det spissfindige hjørnet.
Og til dekkskiftemetaforen: Hvis en er fornøyd med å dra ut piggene av vinterdekkene et godt stykke ut på sommeren og tro at det funker som fjell på autostradaen i Mellom-Europa; da er man i beste fall naiv.

Men er det nødvendig at hele Ã…re begynne å bekymre seg for det mens man fortsatt er på påsketur?

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #55 på: Juni 28, 2011, 22:49:50 »
5 gode grunner til at "overgangsommeren" går til helvete og at vi kan rykke ned:
1. Grayson er en tåpe på overgangsmarkedet - det har vært klart i minst 6 mnd at BJ og Kilkenny forlater klubben. Vi har hatt god til å finne gode erstattere, men ingen er signert.

2. Grayson er en tåpe på overgangsmarketdet II - Gjennom hele fjorårsesongen (og sesongen før det) skrek laget etter et defensivt midbaneanker. Vi har nå lett i 2 år uten at Grayson finner noen.

3. Grayson er en tåpe på overgangsmarkedet III- Vi slet på venstreback deler av sesongen, men reparerte med lån - nå er imidlertid problemet tilbake.

4. Grayson er en tåpe på overgangsmarkedet IV - hvor vanskelig er det å finne en brukbar midtsopper. Grayson er prøvd hele fretex samlingen av elendighet sålangt uten å finne gull.

5. Bates er en gnien faen. Det er mer sannsynlig at MAX forsvinner for 2mp, en at de 1,5 mp fra salget av Schmeicel går kjøp til nye spillere.






 
WORD!

fjellhaugen

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #56 på: Juni 28, 2011, 23:28:47 »
5 gode grunner til at "overgangsommeren" går til helvete og at vi kan rykke ned:
1. Grayson er en tåpe på overgangsmarkedet - det har vært klart i minst 6 mnd at BJ og Kilkenny forlater klubben. Vi har hatt god til å finne gode erstattere, men ingen er signert.

2. Grayson er en tåpe på overgangsmarketdet II - Gjennom hele fjorårsesongen (og sesongen før det) skrek laget etter et defensivt midbaneanker. Vi har nå lett i 2 år uten at Grayson finner noen.

3. Grayson er en tåpe på overgangsmarkedet III- Vi slet på venstreback deler av sesongen, men reparerte med lån - nå er imidlertid problemet tilbake.

4. Grayson er en tåpe på overgangsmarkedet IV - hvor vanskelig er det å finne en brukbar midtsopper. Grayson er prøvd hele fretex samlingen av elendighet sålangt uten å finne gull.

5. Bates er en gnien faen. Det er mer sannsynlig at MAX forsvinner for 2mp, en at de 1,5 mp fra salget av Schmeicel går kjøp til nye spillere.


morsom, god lesning  :) :) :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #57 på: Juni 28, 2011, 23:47:16 »
Vi er pr dags dato i samme situasjon som Sheffield United på samme tidspunkt ifjor. Nemlig en stall som var for dårlig, og supportere og en manager som nekta å innrømme det. Hvis vi nå skulle finne på å selge Gradell og Snoddy. Samt erstatte disse med samme type spillere SG har gjort i det siste år. Ja da er det en sensasjon hvis Leeds ikke rykker ned

Hvis såfremt som hvist eller vist eller noe sånt...

Du må våkne opp Leedsfan...

Samtlige spillere som har vært gode på Leeds så lenge Bates har vært ved roret har blitt solgt... 1 etter 1... ikke en gang har vi beholdt spillere som har vært under lupen hos andre klubber bortsett fra Beckford som man skjønte ville skyte oss opp 1 divisjon...


Så det er ikke hvis om atte...

Hvilke gode spillere snakker du om? Vær litt presis så skal jeg prøve å kontre.

Jeg venter fortsatt på listen over spillere som er så gode at vi ikke burde solgt de. En ting til; ikke skriv nedsettende ting som "at jeg må våkne". Jeg trodde vi hadde blitt enig om å ha en mer vennlig tone her på forumet.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #58 på: Juni 29, 2011, 00:00:15 »
pr.dags dato er vi veeeesentilg svekket iforhold til siste sesong. Må inn kvalitet for at vi ikke skal havne i sumpa!!

Jeg vil påstå at vi er vesentlig svekket i posisjonen sentral midtbane, men de gutta som har dratt er lett å erstatte...

På papiret burde det være lett ja, men med Graysons transferrecord når det gjelder sentrale midtbane spillere er det ingen grunn til å være optimist.  :(

Forøvrig følger jeg deg langt på vei når det gjelder stallen. Fortsatt mye kvalitet igjen og liten grunn til å male fanden på veggen riktig ennå. Jeg tror ikke vi rykker ned, men det bør ligge noen særdeles aktive og vellykkede transferuker foran oss for å bringe optimismen tilbake til den jevne Leeds supporter.

Et nedrykk synes jeg pr idag er svært vanskelig å forestille seg.  :)
Jon R.

jarle

Sv: Kan Leeds rykke ned?
« Svar #59 på: Juni 29, 2011, 00:03:22 »
Vi er pr dags dato i samme situasjon som Sheffield United på samme tidspunkt ifjor. Nemlig en stall som var for dårlig, og supportere og en manager som nekta å innrømme det. Hvis vi nå skulle finne på å selge Gradell og Snoddy. Samt erstatte disse med samme type spillere SG har gjort i det siste år. Ja da er det en sensasjon hvis Leeds ikke rykker ned

Hvis såfremt som hvist eller vist eller noe sånt...

Du må våkne opp Leedsfan...

Samtlige spillere som har vært gode på Leeds så lenge Bates har vært ved roret har blitt solgt... 1 etter 1... ikke en gang har vi beholdt spillere som har vært under lupen hos andre klubber bortsett fra Beckford som man skjønte ville skyte oss opp 1 divisjon...


Så det er ikke hvis om atte...

Hvilke gode spillere snakker du om? Vær litt presis så skal jeg prøve å kontre.

Jeg venter fortsatt på listen over spillere som er så gode at vi ikke burde solgt de. En ting til; ikke skriv nedsettende ting som "at jeg må våkne". Jeg trodde vi hadde blitt enig om å ha en mer vennlig tone her på forumet.

Jo når du stiller slike spørsmål så....må du våkne! ;)

Listen er lang men vi kan begynne med de soleklare...
Lennon
Delph
Beckford
Rose
Kilgallon
for å ta de som er Leeds gutter først ( ex Beckford)
Schmeichel nå ( solgt pga for høy lønn, ikke pga manglende kvaliteter det er jeg 100 sikker på

osv...