KAMP: vs MIDDLESBROUGH 13/8 2011, kl 16.00

Started by Leedsfan, August 13, 2011, 14:33:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

Tap i de to første mot lag som vi stort sett alltid har slått!!! Boro slo vi i begge i fjor!! Jeg har vært så deppe at jeg ikke har vært inne etter at jeg så resultatet i går. Ser det står utvisninger og greier og håper inderlig det er en del av forklaringen!! En MEGET tung start på sesongen er et faktum ihvertfall og realistisk sett handler det nå om å komme tilbake og få en hederlig plassering i årets sesong. Pokker ta!!!
Yeboahs vitne

Leedsfan

Quote from: fmtj on August 14, 2011, 10:28:04
Tap i de to første mot lag som vi stort sett alltid har slått!!! Boro slo vi i begge i fjor!! Jeg har vært så deppe at jeg ikke har vært inne etter at jeg så resultatet i går. Ser det står utvisninger og greier og håper inderlig det er en del av forklaringen!! En MEGET tung start på sesongen er et faktum ihvertfall og realistisk sett handler det nå om å komme tilbake og få en hederlig plassering i årets sesong. Pokker ta!!!

Trøsten er at alle kommer til å slå alle, så det lagert som klarer å gå ubeseiret gjennom age kamper kommer til å klatre på tabellen. Sesongen er ikke over....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Quote from: fmtj on August 14, 2011, 10:28:04

Vi slo Boro 1-2 borte ja, men vi spilte uavgjort hjemme. Vi slo vell Southampton hjemme i Leauge One, men tapte 1-0 på St.Marys, også den gang ble vi rundtspillt av dem.
Rogaland Whites

ollan

Quote from: DenHviteYeboah on August 14, 2011, 08:25:26
Quote from: Odin on August 14, 2011, 00:17:01
Middlesborough vant sjansestatistikken 13-4 med skudd på mål. Det har ikke bare med utvisningene å gjøre. Vi er et dårlig Championshiplag med en manager som ikke evner å se hvor svakhetene ligger. Vi ble rundspilt mot Southampton, var heldige mot Bradford, og var heldige som ikke tapte mer enn 0-1 idag. Med Bates som en av de verste chairman i ligaen, vil ingen spillere til klubben. Grayson er nok en grei kar, men ingen overlever lenge i denne businessen dersom du er nikkedukke for en halvgal Bates..Fansen gjør snart opprør..   
Spot on!

Du hørte ikke på skjønner jeg......spot on meg her og der? Gi en egen mening av kampen eller dropp det..

ollan
Ollan

DenHviteYeboah

Quote from: ollan on August 14, 2011, 11:11:42
Middlesborough vant sjansestatistikken 13-4 med skudd på mål. Det har ikke bare med utvisningene å gjøre. Vi er et dårlig Championshiplag med en manager som ikke evner å se hvor svakhetene ligger. Vi ble rundspilt mot Southampton, var heldige mot Bradford, og var heldige som ikke tapte mer enn 0-1 idag. Med Bates som en av de verste chairman i ligaen, vil ingen spillere til klubben. Grayson er nok en grei kar, men ingen overlever lenge i denne businessen dersom du er nikkedukke for en halvgal Bates..Fansen gjør snart opprør..   
Spot on!

Du hørte ikke på skjønner jeg......spot on meg her og der? Gi en egen mening av kampen eller dropp det..

ollan
Du bestemmer heldigvis ikke hva slags type innlegg jeg og andre skal skrive ;)Ta det helt rolig :)

ollan

Quote from: DenHviteYeboah on August 14, 2011, 11:32:15
Spot on!

ollan
Du bestemmer heldigvis ikke hva slags type innlegg jeg og andre skal skrive ;)Ta det helt rolig :)

helt ok......men hva er din mening om Leeds sin kamp i går ;) spot on
Ollan

DenHviteYeboah

Quote from: ollan on August 14, 2011, 12:22:35
Quote from: DenHviteYeboah on August 14, 2011, 08:25:26halvgal Bates..Fansen gjør snart opprør..   
Spot on!

ollan

[/quote]
Jeg hørte kun deler av kampen.Dessverre som forventet...poenget med at jeg skrev spot on var:
Med Bates som en av de verste chairman i ligaen, vil ingen spillere til klubben. Grayson er nok en grei kar, men ingen overlever lenge i denne businessen dersom du er nikkedukke for en halvgal Bates..Fansen gjør snart opprør.. 
Middlesborough vant sjansestatistikken 13-4 med skudd på mål. Det har ikke bare med utvisningene å gjøre. Vi er et dårlig Championshiplag med en manager som ikke evner å se hvor svakhetene ligger. Vi ble rundspilt mot Southampton, var heldige mot Bradford, og var heldige som ikke tapte mer enn 0-1 idag. Med Bates som en av de verste chairman i ligaen, vil ingen spillere til klubben. Grayson er nok en grei kar, men ingen overlever lenge i denne businessen dersom du er nikkedukke for en halvgal Bates... ;D

ollan

Quote from: DenHviteYeboah on August 14, 2011, 13:06:13
Quote from: ollan on August 14, 2011, 12:22:35
Quote from: DenHviteYeboah on August 14, 2011, 08:25:26halvgal Bates..Fansen gjør snart opprør..   
Spot on!

ollan

Jeg hørte kun deler av kampen.Dessverre som forventet...poenget med at jeg skrev spot on var:
Med Bates som en av de verste chairman i ligaen, vil ingen spillere til klubben. Grayson er nok en grei kar, men ingen overlever lenge i denne businessen dersom du er nikkedukke for en halvgal Bates..Fansen gjør snart opprør.. 
Middlesborough vant sjansestatistikken 13-4 med skudd på mål. Det har ikke bare med utvisningene å gjøre. Vi er et dårlig Championshiplag med en manager som ikke evner å se hvor svakhetene ligger. Vi ble rundspilt mot Southampton, var heldige mot Bradford, og var heldige som ikke tapte mer enn 0-1 idag. Med Bates som en av de verste chairman i ligaen, vil ingen spillere til klubben. Grayson er nok en grei kar, men ingen overlever lenge i denne businessen dersom du er nikkedukke for en halvgal Bates... ;D

;D ;D ;D forventet du virkelig at vi skulle tape??why?
Ollan

Ozzy96

ikkje snart det er starta allerede  ;D sjekk opp protesten igår

ollan

Ollan

Ozzy96

KE I H E DET DOMMAREN GJER DA HOWSON FÃ...R DET ANDRE GULE FYSJ Ã... FY

DW

Sleivind

http://lufcjames.footballunited.com/2011/08/14/ref-prevents-spectacle-at-elland-road/

Noe positivt var tydeligvis fra kampen.

Men det går vel i mye av det samme. Vi har ikke backer og McCormack er ingen enslig spiss.

DW

Quote from: Sleivind on August 14, 2011, 15:59:18
http://lufcjames.footballunited.com/2011/08/14/ref-prevents-spectacle-at-elland-road/

Noe positivt var tydeligvis fra kampen.

Men det går vel i mye av det samme. Vi har ikke backer og McCormack er ingen enslig spiss.

Helt enig.Så det tydelig i treningskampen mot Sandefjord..og ikke minst mot Southampton. Ikke noe bra at Howson går på rødt heller..

bmoen

Tror det er like godt å hoppe over denne sesongen og se fram til neste sesong i samme serie, med mindre det blir nedrykk, da! ;)
BMo - Leeds-fan siden 1964

p0ndus

Tom S

Quote from: bmoen on August 14, 2011, 18:29:24
Tror det er like godt å hoppe over denne sesongen og se fram til neste sesong i samme serie, med mindre det blir nedrykk, da! ;)

*applaus*
COME ON LEEDS !!

DW

Ã... den som kunne møte Stevenage igjen...Og Stevenage med to mann utvist.Da kunne vi vunnet.. Sukk..

Jon R

Sesongslutt kom rekordtidlig i år, moen!  :o
Jon R.

HåvardK

Quote from: Jon R on August 14, 2011, 19:31:40

Er vi der at vi allerede kan fastslå at "seseongen er over"? Serr?

Leedsfan

Hva er det som får deg til å tro at det blir bedre neste sesong. Blir dette en møkkasesong så er Gradel, Nunez, Snodgrass, Howson og kanskje Becchio borte når neste sesong begynner.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Ser ut som dommeren ødela kampen, ikke ett av de røde kortene var korrekte. Så ut som det kun var Leeds frem til Gradel ble sendt av, men nå er det nå Leeds-vennlig klipping da. Synd ikke Lees fikk målet sitt, virker duellsterk. Han ble lurt på målet, men med 9 mann var det vel bare ett tidspørsmål før det kom. Lonergan ser helt rå ut, et kjempekupp?

Synd med utvisningene, men tror dette laget reiser seg. Er ingen grunn til å grave seg ned etter 2 matcher!
KEEP FIGHTING!!

bmoen

Dine ord, ikke mine!  ;)

bmoen

Quote from: Leedsfan on August 14, 2011, 20:31:58

Hva er det som får deg til å tro at det blir bedre neste sesong. Blir dette en møkkasesong så er Gradel, Nunez, Snodgrass, Howson og kanskje Becchio borte når neste sesong begynner.

Kan jo hende det går litt bedre i Leauge One, hvis de havner der! ;)

bmoen

Quote from: HåvardK on August 14, 2011, 20:24:17

Er vi der at vi allerede kan fastslå at "seseongen er over"? Serr?

Ja!  ;D

bmoen

Quote from: Tom S on August 14, 2011, 18:38:07

*applaus*

Så flott! Godt at dere alle er optimister!  ;D

Ozzy96

kom igjen no la oss samla oss og støtta laget sammen og så får me heller hata bates og denna pyton situasjonen me e i nu  :'( MOT ;D

ArneS

Beklager til alle.  Tar på meg det fulle og hele ansvaret for kampen i går. 
Har verken sett eller hørt hvordan kampen forløp, men har lest kampereferat.  En helg i Bergen med lange besøk på IKEA og andre varehus, der planen var å være ferdig i god tid før kamp, gjorde at kampen forløp UTEN at jeg var korrekt antrukket.
Jeg vil ikke påberope meg å være overtroisk, men det er klart at sjansene for seier når drakta ikke er på under kampen er rimelig små....

Beklager igjen!

MOT
Den 17. mann

Jon R

Jon R.

Cherry

Ny mulighet i morgen, men vi må spille med 2-to- spisser på hjemmebane!!!
Hvorfor ikke hente opp Grella/la han få en siste sjanse???