Skrevet av Emne: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)  (Lest 72742 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #480 på: August 28, 2011, 10:51:31 »
At du tar deg nær av kommentarer som er myntet på andre er jo leit for deg.

Når folk kan kalle meg for struts så tillater jeg meg å kalle de for dommedagsprofeter. Gjentatte ganger blir det sagt at "ordet er fritt" her inne, deal with it.
Good grief... For det første: Jeg tar meg ikke nær av en kommentar på OEF. Men jeg har faktisk bestemt meg for å prøve å diskutere med personer jeg er uenig med. Om ikke annet, så for å se om det går an å få beveget noen en millimeter eller ikke. Så får vi se hvor lenge jeg gidder å holde på med det.
For det andre syns jeg at argumenter som: "siden han kaller meg...., så kan jeg kalle dem....." rett og slett er barnslige.

Leedsfan

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #481 på: August 28, 2011, 11:00:36 »
At du tar deg nær av kommentarer som er myntet på andre er jo leit for deg.

Når folk kan kalle meg for struts så tillater jeg meg å kalle de for dommedagsprofeter. Gjentatte ganger blir det sagt at "ordet er fritt" her inne, deal with it.
Good grief... For det første: Jeg tar meg ikke nær av en kommentar på OEF. Men jeg har faktisk bestemt meg for å prøve å diskutere med personer jeg er uenig med. Om ikke annet, så for å se om det går an å få beveget noen en millimeter eller ikke. Så får vi se hvor lenge jeg gidder å holde på med det.
For det andre syns jeg at argumenter som: "siden han kaller meg...., så kan jeg kalle dem....." rett og slett er barnslige.


Hvis du leser innlegget ditt igjen så ser du at du ikke er noe bedre enn noen andre her, som nedlatende "good grief" og den "barnslige" kommentaren..

Som jeg skrev, du har mange innlegg, men jeg har ingen "minner" om deg her på forumet. Så jeg har egentlig ikke noe behov av å starte/fortsette en diskusjon med deg om dette temaet.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #482 på: August 28, 2011, 11:06:00 »
Jeg vil beklage mine klager den siste tiden, jeg er en utrolig dårlig taper og takler ikke se Leeds tape og blir grinete over alt og alle, jeg blir negativ og tror vi rykker ned når vi har tapt 3/5 kamper... Skal prøve å gå i meg selv de neste kampene og holde en saklig tone her inne og ikke starte med ''Vi har rykket ned'' tonen.

Men det er surt å se at Leeds United taper poeng etter poeng, og det på grunn av seg selv. Vi var bedre en Ipswich i går ja, men det er vi som ødelegger for oss selv når vår forsvarspiller blir utvist på å felle siste mann, slik vi gjorde borte mot West Ham og hjemme mot Boro (med både røde kort og selvmål) selvmål kom det også hjemme mot Hull men vi reiste oss og vant! I Southampton ble vi jo rett og slett rundspilt.

Men jeg tror dette laget kan gjøre en grei innsats i NPC, er vi heldige kan vi ta en 7 plass men jeg tror vi havner mellom 7-10 plass.

MARCHING ON TOGETHER!
Rogaland Whites

DenHviteYeboah

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #483 på: August 28, 2011, 11:08:13 »
Tror Leeds kommer som et lokomotiv fra November og holder det gående til Mai.

PL here we come!!

MOT!
I så fall med en annen manager....Hva med Graysons årlige januar-februar-mars kollaps..?det essensielle er at vi slipper inn for mange mål.Umulig med direkte opprykk dessverre,må satse på flaks i play off i så fall...

Jeg tror derimot at det vil være en tabbe å sparke Grayson. Har troen på at Leeds har noe på gang under han. Ja, vi har fått en trøblete start på sesongen, men det rikker ikke på min tro på Grayson. Ene og alene pga det flotte spillet vi har vist og at vi faktisk kan dominere på bortebane. Det har vi ikke gjort før under Grayson! Dette viser utvikling!

Vi kan diskutere dette igjen i November\Desember viss resultatene skulle vise seg å utebli.

MOT!
Grayson er en bra mann og har absolutt sine gode sider, men han er ikke god nok for Leeds United mener jeg.Hvis vi skal til PL så holder han ikke...ifjor slapp vi inn 1,52 mål pr. kamp...etter 5 kamper har vi sluppet inn 1,8 mål. Hvis vi tenker oss at ting blir bedre,la oss si at vi slipper inn 1,4 mål pr. kamp denne sesongen=da slipper vi inn 64 mål...det tror jeg i beste fall kan holde til en 5-6.plass...vi kan godt snakke om dette i november, men det tror ikke vi ser en tydelighet kontur før i slutten av februar- for å se om nyttårskollapsen har slått inn...
MOT!

Grayson for skryt av mange for at han gjør en god jobb med begrensede midler og at problemet er gjerrigknarken Bates. Hva får deg til å tro at en ny manager vil gjøre det bedre enn Grayson med stallen vi har i dag og uten mer støtte av Bates?
Godt spørsmål...vi får vel ingen bedre enn Grayson pga MOB, men Grayson burde hatt såpass selvinnsikt at han hadde kvittet seg med Snodin og fått inn en som kunne forsvarsorganisering, for det kan verken Grayson eller Snodin >:(

Leedsfan

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #484 på: August 28, 2011, 11:09:01 »
Jeg vil beklage mine klager den siste tiden, jeg er en utrolig dårlig taper og takler ikke se Leeds tape og blir grinete over alt og alle, jeg blir negativ og tror vi rykker ned når vi har tapt 3/5 kamper... Skal prøve å gå i meg selv de neste kampene og holde en saklig tone her inne og ikke starte med ''Vi har rykket ned'' tonen.

Men det er surt å se at Leeds United taper poeng etter poeng, og det på grunn av seg selv. Vi var bedre en Ipswich i går ja, men det er vi som ødelegger for oss selv når vår forsvarspiller blir utvist på å felle siste mann, slik vi gjorde borte mot West Ham og hjemme mot Boro (med både røde kort og selvmål) selvmål kom det også hjemme mot Hull men vi reiste oss og vant! I Southampton ble vi jo rett og slett rundspilt.

Men jeg tror dette laget kan gjøre en grei innsats i NPC, er vi heldige kan vi ta en 7 plass men jeg tror vi havner mellom 7-10 plass.

MARCHING ON TOGETHER!

Tror ikke du er alene om å bli fortvila over de manglende resultatene, personlig blir lørdagen en dårlig da når vi taper.

Hvilke lag hadde ikke fått problemer med 3 utvisninger på 5 kamper? Vi har to viktige hjemmekamper nå, de må vi rett og slett vinne..

Vi får ha troa.....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #485 på: August 28, 2011, 11:12:36 »
Etter å ha sett highlights så må jeg si at White burde hatt full kontroll før utvisningen og at det IKKE var noen utvisning. Det er jo en skulder-mot-skulder duell og de faller begge to...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #486 på: August 28, 2011, 11:18:37 »
Tror Leeds kommer som et lokomotiv fra November og holder det gående til Mai.

PL here we come!!

MOT!
I så fall med en annen manager....Hva med Graysons årlige januar-februar-mars kollaps..?det essensielle er at vi slipper inn for mange mål.Umulig med direkte opprykk dessverre,må satse på flaks i play off i så fall...

Jeg tror derimot at det vil være en tabbe å sparke Grayson. Har troen på at Leeds har noe på gang under han. Ja, vi har fått en trøblete start på sesongen, men det rikker ikke på min tro på Grayson. Ene og alene pga det flotte spillet vi har vist og at vi faktisk kan dominere på bortebane. Det har vi ikke gjort før under Grayson! Dette viser utvikling!

Vi kan diskutere dette igjen i November\Desember viss resultatene skulle vise seg å utebli.

MOT!
Grayson er en bra mann og har absolutt sine gode sider, men han er ikke god nok for Leeds United mener jeg.Hvis vi skal til PL så holder han ikke...ifjor slapp vi inn 1,52 mål pr. kamp...etter 5 kamper har vi sluppet inn 1,8 mål. Hvis vi tenker oss at ting blir bedre,la oss si at vi slipper inn 1,4 mål pr. kamp denne sesongen=da slipper vi inn 64 mål...det tror jeg i beste fall kan holde til en 5-6.plass...vi kan godt snakke om dette i november, men det tror ikke vi ser en tydelighet kontur før i slutten av februar- for å se om nyttårskollapsen har slått inn...
MOT!

Grayson for skryt av mange for at han gjør en god jobb med begrensede midler og at problemet er gjerrigknarken Bates. Hva får deg til å tro at en ny manager vil gjøre det bedre enn Grayson med stallen vi har i dag og uten mer støtte av Bates?
Godt spørsmål...vi får vel ingen bedre enn Grayson pga MOB, men Grayson burde hatt såpass selvinnsikt at han hadde kvittet seg med Snodin og fått inn en som kunne forsvarsorganisering, for det kan verken Grayson eller Snodin >:(

Ross sier det bra synes nå jeg:
Sitat
Ross McCormack " Patrick Kisnorbo & Darren O'Dea said we want a clean sheet tommorow and me & Andy Keogh have to close their center backs down as it's not just the back 5 lets goals in it's the whole United team ."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

LEO

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #487 på: August 28, 2011, 11:18:46 »
Man spiller seg til flaks.

Vi har snakket om vårt svakeste punkt venstre back i to tre sesonger nå.  Den er fortsatt vårt svakeste punkte.
Det er gjerne fra motstanderens høyre side at de kommer inn med innleggene sine og der er vår venstre back.

Edwards hadde vi ikke råd til visst derfor ble han matchvinner mot oss. Han har scoret en snitt pr. match for Ipswich.

VI SPARER OSS TIL FANT og kommer til å kjempe i nedre halvdel.  Vi må slutte å dulle oss inn i tanker som ikke er realistiske.
BATES OUT
 

Leedsfan

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #488 på: August 28, 2011, 11:23:24 »
Man spiller seg til flaks.

Vi har snakket om vårt svakeste punkt venstre back i to tre sesonger nå.  Den er fortsatt vårt svakeste punkte.
Det er gjerne fra motstanderens høyre side at de kommer inn med innleggene sine og der er vår venstre back.

Edwards hadde vi ikke råd til visst derfor ble han matchvinner mot oss. Han har scoret en snitt pr. match for Ipswich.

VI SPARER OSS TIL FANT og kommer til å kjempe i nedre halvdel.  Vi må slutte å dulle oss inn i tanker som ikke er realistiske.
BATES OUT

Så lenge man spiller bra og laget skaper mange målsjanser så er det håp, de tankene duller jeg meg inn i....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ziganda

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #489 på: August 28, 2011, 11:35:30 »
Man spiller seg til flaks.

Vi har snakket om vårt svakeste punkt venstre back i to tre sesonger nå.  Den er fortsatt vårt svakeste punkte.
Det er gjerne fra motstanderens høyre side at de kommer inn med innleggene sine og der er vår venstre back.

Edwards hadde vi ikke råd til visst derfor ble han matchvinner mot oss. Han har scoret en snitt pr. match for Ipswich.

VI SPARER OSS TIL FANT og kommer til å kjempe i nedre halvdel.  Vi må slutte å dulle oss inn i tanker som ikke er realistiske.
BATES OUT

Så lenge man spiller bra og laget skaper mange målsjanser så er det håp, de tankene duller jeg meg inn i....

Optimisme kan lett forveksles med naivitet.  ::)

Kickthemdown

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #490 på: August 28, 2011, 11:50:14 »
At du tar deg nær av kommentarer som er myntet på andre er jo leit for deg.

Når folk kan kalle meg for struts så tillater jeg meg å kalle de for dommedagsprofeter. Gjentatte ganger blir det sagt at "ordet er fritt" her inne, deal with it.
Good grief... For det første: Jeg tar meg ikke nær av en kommentar på OEF. Men jeg har faktisk bestemt meg for å prøve å diskutere med personer jeg er uenig med. Om ikke annet, så for å se om det går an å få beveget noen en millimeter eller ikke. Så får vi se hvor lenge jeg gidder å holde på med det.
For det andre syns jeg at argumenter som: "siden han kaller meg...., så kan jeg kalle dem....." rett og slett er barnslige.


Hvis du leser innlegget ditt igjen så ser du at du ikke er noe bedre enn noen andre her, som nedlatende "good grief" og den "barnslige" kommentaren..

Som jeg skrev, du har mange innlegg, men jeg har ingen "minner" om deg her på forumet. Så jeg har egentlig ikke noe behov av å starte/fortsette en diskusjon med deg om dette temaet.
Tror ikke så mange har noen minner om deg heller selv om du spyr ut 50 kommentarer om dagen.... Ihvertfall har du gjort det de siste månedene...
« Siste redigering: August 28, 2011, 11:52:06 av Alta-White »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28975
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #491 på: August 28, 2011, 12:01:08 »
GI DERE MED KJEKLINGEN, gutter.

I lengden blir det litt ...trøttende.



















African proverb: “Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. (So when you criticize them, you are a mile away and you have their shoes.)”
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sølvreven

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #492 på: August 28, 2011, 12:35:37 »
Hvorfor ta ut McCormack og erstatte han med O'Brien når vi er i støtet. Hele laget får jo inntrykk at her skal vi forsvare oss i stedet for å kjøre på med de tre stopperene vi har igjen etter White er utvist og gå for mål nr. 2 og 3?
Helt enig. Jeg ville ikke satt inn OB, men heller satt inn en ekstra midtbanespiller og kjørt 3-5-1. De tre bak hadde jeg kjørt smalt og trukket ned vingspillerne under press, samt at jeg ville hatt Nunez inn og satset på hurtige overganger med Nunez, Gradel og McCormack. Jeg ville nok ofret Snoddy for å få inn Nunez.
Og dette ville jeg gjort med en gang White ble utvist for å vise Ipswish at jeg ikke akter å forsvare meg til seier. Jeg har vært trener i 10 år og min filosofi er at angrep er beste forsvar.
MOT
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #493 på: August 28, 2011, 12:53:33 »
Jeg vil beklage mine klager den siste tiden, jeg er en utrolig dårlig taper og takler ikke se Leeds tape og blir grinete over alt og alle, jeg blir negativ og tror vi rykker ned når vi har tapt 3/5 kamper... Skal prøve å gå i meg selv de neste kampene og holde en saklig tone her inne og ikke starte med ''Vi har rykket ned'' tonen.

Men det er surt å se at Leeds United taper poeng etter poeng, og det på grunn av seg selv. Vi var bedre en Ipswich i går ja, men det er vi som ødelegger for oss selv når vår forsvarspiller blir utvist på å felle siste mann, slik vi gjorde borte mot West Ham og hjemme mot Boro (med både røde kort og selvmål) selvmål kom det også hjemme mot Hull men vi reiste oss og vant! I Southampton ble vi jo rett og slett rundspilt.

Men jeg tror dette laget kan gjøre en grei innsats i NPC, er vi heldige kan vi ta en 7 plass men jeg tror vi havner mellom 7-10 plass.

MARCHING ON TOGETHER!
Vi er nok litt like alle sammen  ;D . Jeg har vært potte sur siden i går. Men i dag tenker jeg litt andeledes, selv om jeg fortsatt er deppa etter tapet. Håper at de 5 neste kampene får forløpe uten røde kort, selvmål og tåpelige dommeravgjørelser. Da tror jeg vi vil plukke adskillig flere poeng.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Gufrias

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #494 på: August 28, 2011, 13:00:03 »
Jeg fikk ikke sett kampen i går, da min PC har tatt kvelden, og husholdningens andre var opptatt. (Hvor har egentlig blitt av gode gamle dagers respekt for husets herre?)

Ut fra bilder og kommentarer ser det ut som vi tapte kampen på dommerfeil (utvisningen og straffesituasjonen) og ineffektivitet, men at spillet, særlig i første omgang, gir håp om atskillig bedre poengfangst enn det vi har oppnådd hittil. Vi har fortsatt bare spilt to dårlige kamper denne sesongen (Soton og Bradford) så lenge vi har hatt like mange på banen.

Jeg vil ikke kritisere Grayson for prinsippet med å ta ut en spiss og sette inn en forsvarer når vi ledet 1-0 og fikk en forsvarer utvist, men Andy? Med fire stoppere på banen var det ingen bombe at vi ga bort føringen av kampen til HipSwitch. Men sånn kan det gå når man ikke har gode backer i stallen. (Selv jeg holder på å gi opp Ben Porselen og han argentineren som vi ikke en gang fikk gitt bort.)

Så altså: Alt håp er ikke ute, selv om mye kunne vært bedre. Og ære være Hobberst som tok selvkritikk for å ha glemt det i går.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #495 på: August 28, 2011, 13:16:00 »
At du tar deg nær av kommentarer som er myntet på andre er jo leit for deg.

Når folk kan kalle meg for struts så tillater jeg meg å kalle de for dommedagsprofeter. Gjentatte ganger blir det sagt at "ordet er fritt" her inne, deal with it.
Good grief... For det første: Jeg tar meg ikke nær av en kommentar på OEF. Men jeg har faktisk bestemt meg for å prøve å diskutere med personer jeg er uenig med. Om ikke annet, så for å se om det går an å få beveget noen en millimeter eller ikke. Så får vi se hvor lenge jeg gidder å holde på med det.
For det andre syns jeg at argumenter som: "siden han kaller meg...., så kan jeg kalle dem....." rett og slett er barnslige.


Hvis du leser innlegget ditt igjen så ser du at du ikke er noe bedre enn noen andre her, som nedlatende "good grief" og den "barnslige" kommentaren..

Som jeg skrev, du har mange innlegg, men jeg har ingen "minner" om deg her på forumet. Så jeg har egentlig ikke noe behov av å starte/fortsette en diskusjon med deg om dette temaet.
Tror ikke så mange har noen minner om deg heller selv om du spyr ut 50 kommentarer om dagen.... Ihvertfall har du gjort det de siste månedene...

Mange som har en høne å plukke meg meg om dagen i hvert fall...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #496 på: August 28, 2011, 13:18:31 »
Hvorfor ta ut McCormack og erstatte han med O'Brien når vi er i støtet. Hele laget får jo inntrykk at her skal vi forsvare oss i stedet for å kjøre på med de tre stopperene vi har igjen etter White er utvist og gå for mål nr. 2 og 3?
Helt enig. Jeg ville ikke satt inn OB, men heller satt inn en ekstra midtbanespiller og kjørt 3-5-1. De tre bak hadde jeg kjørt smalt og trukket ned vingspillerne under press, samt at jeg ville hatt Nunez inn og satset på hurtige overganger med Nunez, Gradel og McCormack. Jeg ville nok ofret Snoddy for å få inn Nunez.
Og dette ville jeg gjort med en gang White ble utvist for å vise Ipswish at jeg ikke akter å forsvare meg til seier. Jeg har vært trener i 10 år og min filosofi er at angrep er beste forsvar.
MOT

At angrep er det beste forsvar er ikke noe som helt har funket for Leeds i det siste, et lag som scorer mange mål, men også slipper inn for mye.

Det å ta ut den minst duellsterke mot en som skal være duellsterk er i hvert fall noe jeg ville ha gjort når man får en mann utvist. Det viste seg å ikke funke helt optimalt i går dessverre.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Joe Jordan

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #497 på: August 28, 2011, 13:24:59 »
Det blir snakket mye om at vi spiller bra, at vi er uheldig osv. Jeg registrerer bare at vi ikke tar nok poeng og at venstre back fortsatt ser ut til å være et problemområde.

Jeg har ikke sett gårsdagens kamp, men om førsteomgangen var så bra som det blir hevdet, burde vel ledelsen til pause vært større. Setter også spørsmålstegn ved strategien til SG etter utvisningen.

Vi vil nok snart få en god periode der det sankes en god del poeng men jeg tror ikke vi er på langt nær stabile nok til å være en direkte opprykkskandidat.

Mye avhenger av hva som skjer før overgangsvinduet stenger, men jeg må innrømme at der er forventningene lik null. Surprise me Grayson!

 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

HåvardK

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #498 på: August 28, 2011, 13:38:22 »
GI DERE MED KJEKLINGEN, gutter.

I lengden blir det litt ...trøttende.



















African proverb: “Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. (So when you criticize them, you are a mile away and you have their shoes.)”
Point taken. Men jeg forsvarer fortsatt retten til å være kritisk til både Grayson og hans disposisjoner - aller helst uten at både jeg og ikke minst mer minneverdige forumister blir gjenstand for personkarakteristikker.

Leedsfan

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #499 på: August 28, 2011, 14:05:55 »
GI DERE MED KJEKLINGEN, gutter.

I lengden blir det litt ...trøttende.



















African proverb: “Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. (So when you criticize them, you are a mile away and you have their shoes.)”

Another red letter day,
So the pound has dropped and the children are creating,
The other half ran away,
Taking all the cash and leaving you with the lumber,
Got a pain in the chest,
Doctors on strike what you need is a rest

It's not easy love, but you've got friends you can trust,
Friends will be friends,
When you're in need of love they give you care and attention,
Friends will be friends,
When you're through with life and all hope is lost,
Hold out your hand cos friends will be friends right till the end

Now it's a beautiful day,
The postman delivered a letter from your lover,
Only a phone call away,
You tried to track him down but somebody stole his number,
As a matter of fact,
You're getting used to life without him in your way

It's so easy now, cos you got friends you can trust,
Friends will be friends,
When you're in need of love they give you care and attention,
Friends will be friends,
When you're through with life and all hope is lost,
Hold out your hand cos friends will be friends (right till the end)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jørn Egil

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #500 på: August 28, 2011, 20:19:21 »
Har nå sett høydepunktene på LUTV, og kan ikke si annet enn at jeg er 100% enig med SG. Gutta gjør en veldig bra kamp som burde vært over til pause. Så kommer den idiotiske utvisningen som forandrer alt. Et soleklart frispark til White det var jo en kjempedytt i ryggen så tar han med seg mannen i fallet. Ikke nok med det vi fikk heller ikke straffa vi skulle hatt på 1-1, Gradel blir da helt klart tatt.  ??? ???

Leedsulf

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #501 på: August 28, 2011, 21:41:06 »
Vet ikke om det er nevnt blant disse 17-18 sidene, men hva var greia med Nuñes og Gradel da dommeren blåste av? De måtte visst holdes tilbake av medspillere for ikke å barke sammen. I fjor var det vel Gradel og Kilkenny som ikke var helt fornøyd med hverandre.

bmoen

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #502 på: August 28, 2011, 22:03:37 »
Ut i fra klubbens ressurser (eller manglende vilje til å satse) må man være fornøyd med å være i beste fall en middelhavsfarer i Championship.  :(
« Siste redigering: August 28, 2011, 22:05:17 av bmoen »
BMo - Leeds-fan siden 1964

vielljaa

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #503 på: August 28, 2011, 22:26:28 »
Har nå sett høydepunktene på LUTV, og kan ikke si annet enn at jeg er 100% enig med SG. Gutta gjør en veldig bra kamp som burde vært over til pause. Så kommer den idiotiske utvisningen som forandrer alt. Et soleklart frispark til White det var jo en kjempedytt i ryggen så tar han med seg mannen i fallet. Ikke nok med det vi fikk heller ikke straffa vi skulle hatt på 1-1, Gradel blir da helt klart tatt.  ??? ???

Helt enig! Seiersmålet til Ipswich var i tillegg av "rævvasorten"...
There is only one United

Hallgeir *

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #504 på: August 28, 2011, 23:12:51 »
  "10 MAN UNITED SUNK AT THE LAST".   Dette er overskriften på den offisielle siden med påfølgende kamprapport fra Ipswich-kampen. Dårlig gjennomtenkt og klønete skrevet, mener nå jeg.  ::)

Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #505 på: August 29, 2011, 07:11:13 »
Har kun fulgt med på kampen på radio. At vi burde ha poenge er ihvertfall riktig. Men vi taper. Og det betyr null poeng. Det kommer sikkert en kamp hvor vi får ufortjente poeng i løpet av sesongen. Uansett så er det nok et tap som vi ikke har råd til hvis vi skal overhod tenke å play off. så ufortjent eller ikke. Grayson lar vår mest giftige spiler sitte å varme benken i hele kampen. Det er ikke bra og Grayson står til stryk nok engang

TK20

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #506 på: August 29, 2011, 08:20:40 »
Har kun fulgt med på kampen på radio. At vi burde ha poenge er ihvertfall riktig. Men vi taper. Og det betyr null poeng. Det kommer sikkert en kamp hvor vi får ufortjente poeng i løpet av sesongen. Uansett så er det nok et tap som vi ikke har råd til hvis vi skal overhod tenke å play off. så ufortjent eller ikke. Grayson lar vår mest giftige spiler sitte å varme benken i hele kampen. Det er ikke bra og Grayson står til stryk nok engang

Det irriterer meg litt med denne etterpåklokskapen som ofte herjer i dksse traktene. Nunez er en lettvekter, og det er langt fra sikkert han hadde passet inn i det sporet kampen utviklet seg i etter utvisningen.

Du nevner (ganske så riktig) at du ikke har sett kampen, og jeg synes det blir altfor bombastisk å slå fast at Grayson stryker.

Du liker ikke Grayson, we get it.

B_Ød

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #507 på: August 29, 2011, 08:27:29 »
framdeles 123 poeng å spille om, så hvis vi forsetter den trenden vi har sett de siste kampene vil nok dette gå rett så bra det  ;)
Grayson gjør, etter mitt syn, en fantastisk jobb..så noen strykkarakter kan jeg ikke gi ham...
Ups & Ups!!

Geiremann

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #508 på: August 29, 2011, 08:50:26 »
  "10 MAN UNITED SUNK AT THE LAST".   Dette er overskriften på den offisielle siden med påfølgende kamprapport fra Ipswich-kampen. Dårlig gjennomtenkt og klønete skrevet, mener nå jeg.  ::)



Jeg reagerte på den jeg også. Den overskriften passer helt klart ikke på Leeds offisielle nettside  >:(
Member of "The Peterborough eight".

Joe Jordan

Sv: KAMP VS IPSWICH, lørdag 27/8 2011 kl 16:00 (norsk tid)
« Svar #509 på: August 29, 2011, 08:50:42 »
Jeg gir SG ståkarakter foreløpig, tror det blir en stigende kurve resultatmessig i høst. Og så gir jeg stryk når laget faller sammen som en sekk poteter i januar igjen.  :P

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson