Skrevet av Emne: KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011  (Lest 66192 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per Arne

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #60 på: August 29, 2011, 20:37:20 »
Viss vi snakker 21.sept. blir det både himmel og helvete.....

Kordan skal eg velge? LEEDS vs Scum eller Ffk vs BRANN

oioioi Det er jo 43 års burdagen min ôg ;D

Hehehe...  pc, tv, en god del øl og Leedsdrakt med Brannsjerf.

Mest Himmelen ;)

Om disse kampene kommer til å spilles samtidig er det for meg ingen tvil om at jeg velger Leeds foran Brann! Men jeg håper det ordner seg slik at kampene ikke går samtidig og at jeg får se både seier for Leeds mot scumchester og at Brann tar seg til Ullevål.... ;D ::)

Selv velger jeg lett Leeds foran Brann.

Allanclarke

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #61 på: August 29, 2011, 23:10:00 »
Viss vi snakker 21.sept. blir det både himmel og helvete.....

Kordan skal eg velge? LEEDS vs Scum eller Ffk vs BRANN

oioioi Det er jo 43 års burdagen min ôg ;D

Hehehe...  pc, tv, en god del øl og Leedsdrakt med Brannsjerf.

Mest Himmelen ;)

Er litt i samme situasjon. Går kampen på torsdag så blir det umulig for meg å velge mellom Leeds - Man Utd eller Aalesund - Start. Kan ikke gå glipp av å se Start nå sin første cupfinale uansett. Men er vel liten sjans for at den blir spilt på torsdag vel

Leedsfan

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #62 på: August 30, 2011, 18:18:25 »
The first Carling Cup Round 3 live TV game has also just been confirmed - Leeds Utd v. Manchester Utd, 7:45pm 20th Sept on Sky Sports

Minner om denne kampen:
18 Sep 16:00    Man Utd    v    Chelsea    

Kan være at vi har en sjanse...??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #63 på: August 30, 2011, 19:58:07 »
The first Carling Cup Round 3 live TV game has also just been confirmed - Leeds Utd v. Manchester Utd, 7:45pm 20th Sept on Sky Sports

Minner om denne kampen:
18 Sep 16:00    Man Utd    v    Chelsea    

Kan være at vi har en sjanse...??

Vi har kjangse, ja. Men jeg tror Scumerson stiller med toppet lag, for å unngå det som skjedde sist.
Rogaland Whites

sportcarl1

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #64 på: August 30, 2011, 20:32:32 »
Vi slår dom vilket lag de än ställer på plan :D
 

ollan

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #65 på: August 30, 2011, 20:55:48 »
The first Carling Cup Round 3 live TV game has also just been confirmed - Leeds Utd v. Manchester Utd, 7:45pm 20th Sept on Sky Sports

Minner om denne kampen:
18 Sep 16:00    Man Utd    v    Chelsea    

Kan være at vi har en sjanse...??

Vi har kjangse, ja. Men jeg tror Scumerson stiller med toppet lag, for å unngå det som skjedde sist.

rolig nå hobben. Scum stiller med mange reserver her, forøvrig så er det veldig gode reserver de har..Sjekk den benken mot Gunners, Stort sett alle hadde gått rett inn på hvilket som helst PL lag hvis en ser vekk fra de tre fire store....

Seffølgelig vinner vi igjen ;)
Ollan

Leedsfan

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #66 på: August 30, 2011, 21:00:48 »
The first Carling Cup Round 3 live TV game has also just been confirmed - Leeds Utd v. Manchester Utd, 7:45pm 20th Sept on Sky Sports

Minner om denne kampen:
18 Sep 16:00    Man Utd    v    Chelsea    

Kan være at vi har en sjanse...??

Vi har kjangse, ja. Men jeg tror Scumerson stiller med toppet lag, for å unngå det som skjedde sist.

De stiller ikke med toppet lag 18 og 20 september... Sjansen er størst for toppet lag mot Chelsea!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

hobberst jr.

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #67 på: August 30, 2011, 21:48:00 »
Satser på de stiller med reservene mot Chelsea, og toppet lag mot Leeds  ;)

Anyways.. Tror jeg Leeds taper her, ManU går neppe på den smellen igjen, men alt kan skje :)
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

RoarG

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #68 på: August 31, 2011, 12:14:23 »
Lynet slår neppe ned to ganger på samme sted. Vi får bare kose oss. Bedre å ryke ut mot decent motstand enn mot kanoner som Hereford og Bury ;)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ESÃ…

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #69 på: August 31, 2011, 18:51:48 »
Billettdetaljane er lagt ut på heimesida til Leeds. http://www.leedsunited.com/news/20110831/carling-cup-ticket-details_2247585_2437643

Prioritert salg til:

1. Sesongkortholdere
2. Members som har kjøpt billett til kampene mot Brighton og Crystal Palace.
3. Members
4. Den vanlige mannen i gata.

Blir det vanskeleg å få billett til kampen for oss "internationale members" trur dere?

ollan

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #70 på: August 31, 2011, 19:37:38 »
Billettdetaljane er lagt ut på heimesida til Leeds. http://www.leedsunited.com/news/20110831/carling-cup-ticket-details_2247585_2437643

Prioritert salg til:

1. Sesongkortholdere
2. Members som har kjøpt billett til kampene mot Brighton og Crystal Palace.
3. Members
4. Den vanlige mannen i gata.

Blir det vanskeleg å få billett til kampen for oss "internationale members" trur dere?

vi stiller vel i punkt nr. 3 vil jeg tro?
Ollan

ESÃ…

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #71 på: August 31, 2011, 20:42:53 »
Billettdetaljane er lagt ut på heimesida til Leeds. http://www.leedsunited.com/news/20110831/carling-cup-ticket-details_2247585_2437643

Prioritert salg til:

1. Sesongkortholdere
2. Members som har kjøpt billett til kampene mot Brighton og Crystal Palace.
3. Members
4. Den vanlige mannen i gata.

Blir det vanskeleg å få billett til kampen for oss "internationale members" trur dere?

vi stiller vel i punkt nr. 3 vil jeg tro?

Jepp, det tenker eg òg. Satsar på att det er billettar igjen då :)

kalle_92

  • Gjest
Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #72 på: September 01, 2011, 10:23:39 »
Kjenner faktisk at jeg begynner å grue meg til denne kampen. 3/1-10 hadde vi Beckford som utgjorde forskjellen for oss, og som ga oss det lille ekstra, og samtidig spilte Kisnorbo en kjempekamp. Mot Arsenal var det Schmeichel som holdt oss inne i kampen. Hvem skal utgjøre forskjellen denne gang? Paynter?! Dessuten er vår motstander i kjempeform. De er i medgang, og vi i motgang. Tror resultatet blir stygt om Grayson ikke tar grep (noe han ikke har gjort i transfervinduet).

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #73 på: September 01, 2011, 12:10:45 »
Hvor er Becchio og Somma når man trenger dem som mest?  :-\

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #74 på: September 01, 2011, 12:19:50 »
Kjenner faktisk at jeg begynner å grue meg til denne kampen. 3/1-10 hadde vi Beckford som utgjorde forskjellen for oss, og som ga oss det lille ekstra, og samtidig spilte Kisnorbo en kjempekamp. Mot Arsenal var det Schmeichel som holdt oss inne i kampen. Hvem skal utgjøre forskjellen denne gang? Paynter?! Dessuten er vår motstander i kjempeform. De er i medgang, og vi i motgang. Tror resultatet blir stygt om Grayson ikke tar grep (noe han ikke har gjort i transfervinduet).

Arsenal ?????. Mulig jeg var full. Men når møtte vi Arsena med Schmeichel i mål  ;)

Leedsfan

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #75 på: September 01, 2011, 12:22:13 »
Kjenner faktisk at jeg begynner å grue meg til denne kampen. 3/1-10 hadde vi Beckford som utgjorde forskjellen for oss, og som ga oss det lille ekstra, og samtidig spilte Kisnorbo en kjempekamp. Mot Arsenal var det Schmeichel som holdt oss inne i kampen. Hvem skal utgjøre forskjellen denne gang? Paynter?! Dessuten er vår motstander i kjempeform. De er i medgang, og vi i motgang. Tror resultatet blir stygt om Grayson ikke tar grep (noe han ikke har gjort i transfervinduet).

Arsenal ?????. Mulig jeg var full. Men når møtte vi Arsena med Schmeichel i mål  ;)

http://www.arsenal.com/match-menu/3344937/first-team/arsenal-v-leeds

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #76 på: September 01, 2011, 12:38:21 »
Da var jeg full  ;) . Det jeg tenkte på var Tottenham kampen

Leedsfan

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #77 på: September 01, 2011, 12:41:28 »
Da var jeg full  ;) . Det jeg tenkte på var Tottenham kampen


På tide å bli edru... ::)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #78 på: September 01, 2011, 12:44:34 »
Kjenner faktisk at jeg begynner å grue meg til denne kampen. 3/1-10 hadde vi Beckford som utgjorde forskjellen for oss, og som ga oss det lille ekstra, og samtidig spilte Kisnorbo en kjempekamp. Mot Arsenal var det Schmeichel som holdt oss inne i kampen. Hvem skal utgjøre forskjellen denne gang? Paynter?! Dessuten er vår motstander i kjempeform. De er i medgang, og vi i motgang. Tror resultatet blir stygt om Grayson ikke tar grep (noe han ikke har gjort i transfervinduet).

Arsenal ?????. Mulig jeg var full. Men når møtte vi Arsena med Schmeichel i mål  ;)

Januar 2011 og du var sikkert full.  ;D
Jon R.

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #79 på: September 10, 2011, 20:52:17 »
Skal Leeds være de som setter Scumchester på plass?!

En eller annen gang så må jo "winning-streak"en deres stoppe  ;)  ;D

Gufrias

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #80 på: September 10, 2011, 21:00:01 »
Jada. Holder nullen som vanlig. Og Paynter kommer innpå og putter.
Hekta på Leeds siden 1974

Andersen

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #81 på: September 10, 2011, 21:53:35 »
Som jeg skrev da vi møtte dem sist, jeg håpet på et hedelig resultat, så gikk vi hen å vant på old trafford! så jeg skriver det igjen, bare det at nå har vi hjemmekamp! Med den formen Scum U er i for tia , skal vi få kjørt oss, håper på at møkkalaget fra Manchester undervurderer oss igjen! LEEDS4EVER

ibmroald

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #82 på: September 11, 2011, 04:26:35 »
Blir nok vanskligere i år enn i 2009 ja. Selv om vi dengang spilte i League one og i fjor kjempet om opprykk til PL. McCormack virker jo å ha funnet formen omsider. Kan håpe at han glimter til mot Man Utd. Men med det forsvarsspillet vi viser nå om dagen så er det hope in a hanging snore, og knapt det.

Prøvde forøvrig å finne tilbake til en video med høydepunkter fra et tidligere møte. Dette må vel ha vært enten helt på slutten av 90-tallet, eller før vi rykte ned fra PL. Mener på å huske at det var en PL-kamp. Enten så vant Manure knapt, eller så ble det uavgjort. En ting jeg husker er at Leeds fik annulert et frisparkmål, noe tvilsomt. Noen som husker når denne kampen var og finner frem på youtube? har sett på videoer der en times tid nå uten å finne, hehe! Så den kampen på pub med noen Leeds-venner og noen Manure-venner i Ã…lesund (Millers), hadde vært artig å mimret med dem med den videoen før kampen som kommer
 

Ihag

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #83 på: September 11, 2011, 08:25:42 »
Tror kampen du tenker på var Man U - Leeds 1-1 den 27.okt 2001. Viduka gjorde 1-0, mens Solskjær utlignet til 1-1. Robbie Keane fikk annulert et frisparkmål. Frisparket måtte tas på nytt da "stakkars"  Manu ikke hadde fått stilt opp muren sin.
« Siste redigering: September 11, 2011, 10:24:09 av Ihag »

ibmroald

Sv: Leeds United vs Manchester United, 3 runde i Carling Cup!
« Svar #84 på: September 11, 2011, 12:32:44 »
Tror kampen du tenker på var Man U - Leeds 1-1 den 27.okt 2001. Viduka gjorde 1-0, mens Solskjær utlignet til 1-1. Robbie Keane fikk annulert et frisparkmål. Frisparket måtte tas på nytt da "stakkars"  Manu ikke hadde fått stilt opp muren sin.
Stemmer, frisparket måtte tas på nytt. Dette stemmer helt sikkert :) Tusen takk!
 

berlin

Feiguson kommer ikke til å gardere seg mot gjentakelse av 2009 smellen, ved å stille de 11 antatt beste. Man U stiller med et veldig godt lag uansett hvilke 11 som starter for de, det vet Feiguson.

Men klart vi kan sørge for en ny skrell.

Hver gang vi har spilt mot "kremen" i vår nedtursperiode har vi yppet oss med bra spill. Liverpool, Man U, Spurs og Arsenal springs to mind.

Det er egentlig naturlig. Underdogs elsker å spille mot topplagene og motivasjon og innsats vil være på topp.

I tillegg er dette Carling Cup og ikke FA-cup, og topplagene legger mindre vekt på denne "minste cupen", selv om frykten for at Carling Cup skulle ebbe ut i intet ikke er der lenger. I stedet har topplagene bredere staller, hvor CC gir "competitive games" for de som spiller mindre fast.

Dessuten, CC gir Europa Cup plass, så det er en viktig turnering for middelhavsfarerne i PL,
noe Man U vel ikke er.

Blir uansett stinn brakke på ER og forhåpentligvis en god kamp.

Odin

Våre beste kamper mot PL lag de siste årene har vært på bortebane (Man U, Tottenham og Arsenal) mens vi fikk juling både av Tottenham og Arsenal i omkampene på Elland Road. Håper vi kan snu det denne gangen. Gleder meg til stemningen på North Stand tirsdag 20 sept.

Blank_File

Våre beste kamper mot PL lag de siste årene har vært på bortebane (Man U, Tottenham og Arsenal) mens vi fikk juling både av Tottenham og Arsenal i omkampene på Elland Road. Håper vi kan snu det denne gangen. Gleder meg til stemningen på North Stand tirsdag 20 sept.

Vi fikk ikke juling av Tottenham hjemme. De var et hakk bedre, men 3-1 målet kom i en periode Leeds presset for utligning.

Jeg er derimot også livredd for Scum-kampen nå. Den umiddelbare gleden ved å møte erkerivalene har fått en bitter smak etter å ha sett hvordan de nedsabler det ene PL-laget etter det andre. På en annen side er det kanskje ikke så ille å tape med samme siffer som Bolton og Arsenhole...  ::)

LEO

UNITED mot manchester   

Det MÃ… bli hjemmeseier  ;D
 

sportcarl1

Hoppas Manchester kommer med bästa laget så de inte har något att skylla på :D