KAMP: Leeds United vs Manchester United, 3. runde i Carling Cup, 20/9-2011

Started by Trond90, August 27, 2011, 13:53:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

sportcarl1

Quote from: Bites Yer Legs on September 20, 2011, 23:21:08
Godt at Vayrynen, Forssell, Clayton og Snoddy fikk seg kamptrening! Til fredag vil jeg ha inn Paddy bak, Vayrynen på midten og Keogh tilbake på topp. Vi trenger tøffe gutter med tattiser i hvert ledd!!

Nej tack inte kisnorbo, Bormby kan få fortsätta, fortsätt med bechio och mcormack på topp, pugh kan nog ta vänstermittfältsplatsen på keoghs bekostnad,

Rudi G.

Quote from: Woody on September 20, 2011, 23:44:46
Quote from: sportcarl1 on September 20, 2011, 23:09:40
vad var publiksiffran?

32000 :( skuffande

Faktisk 31031!

Skuffende kamp, vi var sjanseløse og det spørs om vi ikke skulle takket ja til de £ 50 mill vi ble tilbudt for Snodgrass, han er fullstendig utav form og er ikke i stand til å passere en dritt!

JacobScreek

Quote from: Ozzy96 on September 20, 2011, 23:48:55
det e nok berre sånn me spela, det kjem ikkje til å bli gjort nokon grep på lenge

Er nok dessverre den berømte 'treffe spikeren på hodet'...jeg ser et Leeds-lag totalt blottet for spilleglede, spilleforståelse, samspill...forsvaret rykker ut & inn i hytt & pine...markeringer er totalt fraværende...og man velger heller å rygge enn å takle...angrepene stopper opp på 25 meter fra mål, for deretter plutselig slå tilbake til egen banehalvdel...

Simon Grayson, trenger du hjelp???
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Jon R

Jon R.

Stifler

Var helt forferdelig å se på.
Selv om vi møter Manu så kan jeg se at vi kommer til å slite med dette laget i Championship...

Hadde vi 1 sjanse utenom det som skjedde inne i boksen etter 10 min ?

Har ikke ord...
-Nr 2 er den første taperen-

Bites Yer Legs

Quote from: Stifler on September 21, 2011, 00:38:58
Var helt forferdelig å se på.
Selv om vi møter Manu så kan jeg se at vi kommer til å slite med dette laget i Championship...

Hadde vi 1 sjanse utenom det som skjedde inne i boksen etter 10 min ?

Har ikke ord...

Nunez etter 93.! Skjønner at folk er skuffet, men velger å vente til fredag samme tid for å avsi dom over dagens Leeds-lag! Sendte melding til min far i pausen og spurte om når vi hadde begynt med dette småspillet, vi vendte jo spillet feil vei nesten hver gang vi var på 30-35 meter i tillegg. Med en guttunge i midtforsvaret og en keeper som ikke nådde tverrligger på aker stadion i fjor skulle jeg ønske vi hadde vært en del mer direkte i stilen.

Mye rusk å ta tak i selv om vi møter et sterkt lag, håper på en revansjesugen gjeng til neste kamp og en langt hyggeligere kveld foran idiotboksen!
KEEP FIGHTING!!

JanPSyse

Quote from: Rudi G. on September 20, 2011, 23:56:50
vad var publiksiffran?

Faktisk 31031!

Skuffende kamp, vi var sjanseløse og det spørs om vi ikke skulle takket ja til de £ 50 mill vi ble tilbudt for Snodgrass, han er fullstendig utav form og er ikke i stand til å passere en dritt!

Fikk vi tilbud om £50 000 000 for Snodgrass i sommer? Da burde vi nok absolutt ha solgt... ;)

Skuffende kamp ja. Men vi tapte "bare" 0-3, og andre lag den siste tiden har gått mye mye større smeller enn det.  Jeg personlig var på forhånd redd for 5-6 mål.
Jeg regner ikke med at det faktisk var noen her som hadde trua på et godt resultat mot manure i den formen de er i nå?
Vi kommer tilbake på fredag og vinner.

jeg gidder ikke bruke mer energi på denne kampen nå. Ferdig!
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

auren

5-2 i sjanser til Man U. Det er i så måte godkjent å "bare" slippe til 5 sjanser. Men når man møter slik motstand scorer de gjerne på de fleste av sjansene de får. Mest skuffet fremover på banen. Snodgrass hadde en vond dag på jobb. Har knapt sett ham dårligere. Men håper han slår tilbake i overimorgen.

Husk at Brighton spiller i kveld og får ett døgn mindre å restituere seg på. Og de også får vanskelig motstand. Møter Liverpool.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Jeg må nesten le litt når jeg ser på mange av kommentarene her. Selvsagt var vi latterlig mye dårligere enn Scum! Det skulle da vitterlig bare mangle!

Sydhagen

Tror ikke denne kampen representerer hva som bor i Leeds. Virket som de fleste hadde en dårlig dag på jobben, samtidig som United reservene hadde en god dag på jobben (de fleste der kjemper jo om en plass på førstelaget).

Har glemt denne kampen nå og ser med glede og spenning fram til kampen på fredag. Det er den virkelig viktige kampen denne uken.

MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Joe Jordan

Ikke noe problem å glemme denne kampen raskt. Men må innrømme at Snoddy skuffer for tiden. Med Max borte anså jeg han som den eneste som egentlig kunne bryte opp i de sedvanlige middels-tempo angrepene og få scum litt i ubalanse. 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Hallgeir *

Quote from: Rudi G. on September 20, 2011, 23:56:50
vad var publiksiffran?

Faktisk 31031!

Det er ikke akkurat billig å gå på kamp i England, og Leeds overgår en god del klubber i PL når det gjelder billettpriser.

East Stand Upper skulle være åpen til gårdagens kamp, men med bare 31031 tilskuere kunne faktisk disse fått god plass uten at denne tribunedelen ble åpnet.

Normalt skulle det vært fullt hus på ER mot våre kjære naboer. Var det bare TV-overføring og pris som førte til det lave antallet, eller ligger det en liten Bates-protest bak?
Super Leeds since 1968

Ronald

No må folk gå litt i seg sjøl.

Ett ManU uten de aller største stjernene skal pr.d.d. gi de fleste lag i verden hard kamp. Leeds er en middelhavsfarer i CCC. Face it - Leeds er ikke stort bedre.

Når det er sagt så synes eg at 2.omgang viste Leeds mye bra spill fram til siste tredjedel. Mye gode pasninger og bra overblikk. Takler så det suser og spiller 0-0. Jada eg er klar over at ManU tar det med ro, men likevel.....

Eg e Leedsfan tvers igjennom, men eg kan innrømme at vi idag ikke er av Englands 10-20 beste lag. Sånn er virkeligheten.

Leedsfan

Quote from: Ronald on September 21, 2011, 10:19:58

Ett ManU uten de aller største stjernene skal pr.d.d. gi de fleste lag i verden hard kamp. Leeds er en middelhavsfarer i CCC. Face it - Leeds er ikke stort bedre.

Når det er sagt så synes eg at 2.omgang viste Leeds mye bra spill fram til siste tredjedel. Mye gode pasninger og bra overblikk. Takler så det suser og spiller 0-0. Jada eg er klar over at ManU tar det med ro, men likevel.....

Eg e Leedsfan tvers igjennom, men eg kan innrømme at vi idag ikke er av Englands 10-20 beste lag. Sånn er virkeligheten.

Helt enig.

Man Utd stallen er SÃ... stor, det florerer med klassespillere. Spillerne de har er spillekåte og uthvilte, og jeg regner med at Fergie fortalte de hva de skulle gjøre etter han minnet de på 3. januar 2010.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

newsome

A banner among the United fans which read 'Istanbul’ was akin to a matador waving a red flag at an angry bull, a direct reference to the fatal stabbings of two Leeds supporters prior to a Uefa Cup tie against Galatasaray in Turkey in Apr 2000.

Fra The Telegraph.

Viser at den gjengen der lever opp til navnet scum.
Skammelig og avskyelig!

B_Ød

Quote from: newsome on September 21, 2011, 10:43:26
A banner among the United fans which read 'Istanbul’ was akin to a matador waving a red flag at an angry bull, a direct reference to the fatal stabbings of two Leeds supporters prior to a Uefa Cup tie against Galatasaray in Turkey in Apr 2000.

Fra The Telegraph.

Viser at den gjengen der lever opp til navnet scum.
Skammelig og avskyelig!
enig i det, men til tider blir vel også "the airplane song" sunget av oss...heller ikke veldig bra det heller, selv om jeg antar dette er dritt fra små grupperinger på begge sider.
Ups & Ups!!

Woody

Quote from: Ronald on September 21, 2011, 10:19:58

Seier meg aldeles enig i det Ronald,vi har eit forsvar i dag som er langt fra patent.Dette har vi sett gjennom heile fjorårsesongen og vi fortsett i same stil i år,og da blir det vanskelig å rykke opp desverre.Sånn er virkeligheten ja,vi er ikkje bedre for øyeblikket,kampar og tabell lyg ikkje.

MOT
LIFE IS LEEDS

Leifen

Ble litt bekymra over teknikken til de fleste Leeds spillere , spesielt i forsvar , Tom Lees va jo elendig me ball !

jackbauer68

Quote from: Blank_File on September 21, 2011, 09:02:45
Jeg må nesten le litt når jeg ser på mange av kommentarene her. Selvsagt var vi latterlig mye dårligere enn Scum! Det skulle da vitterlig bare mangle!

Ã...Ã...? Hvorfor det? Vi spilte mot tilnærmet C-laget deres,med nesten bare spisser på laget.....

Som league 1 lag slo vi ManU,og spilte jevnt med Spurs og L'Pool.I fjor spilte vi jevnt med Arsenal.

Stikk fingen i jorda og innse følgende: Vi er blitt betydelig dårligere som lag i år!!

Joe Jordan

Quote from: jackbauer68 on September 21, 2011, 12:26:51

Ã...Ã...? Hvorfor det? Vi spilte mot tilnærmet C-laget deres,med nesten bare spisser på laget.....

Som league 1 lag slo vi ManU,og spilte jevnt med Spurs og L'Pool.I fjor spilte vi jevnt med Arsenal.

Stikk fingen i jorda og innse følgende: Vi er blitt betydelig dårligere som lag i år!!

Hear, hear!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsfan

Litt enkel forklaring, men ikke langt unna sannheten per dags dato. Vi er nok ikke dårligere enn League 1 laget som slo Man Utd:

QuoteLeeds

01 Ankergren
   02 Crowe
   03 Kisnorbo
   06 Nayloryellow card
   04 Doyle
   08 Kilkenny
   14 Howson (Snodgrass 77)
   16 Johnsonyellow card
   22 Hughes (White 90+2)
   09 Beckford
   10 Becchio (Michalik 88)

Substitutes

36 Martin,
   17 Michalik,
   30 Capaldi,
   32 White,
   07 Prutton,
   13 Grella,
   23 Snodgrass

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

La oss glemme kampen. Det viktigste er serien. Så jeg er happy for at vi røyk ut nå ;) ;) ;)

Per-Stian

Quote from: h.b on September 21, 2011, 12:36:57
La oss glemme kampen. Det viktigste er serien. Så jeg er happy for at vi røyk ut nå ;) ;) ;)

Heilt einig, H.B., cuptapet er gløymt og vi må ha maksimalt fokus på serien!

Blank_File

Det er snakk om en enkelt kamp! Vi gjorde en dårlig figur i går, men vi er der vi er fordi vi ikke er bedre. Gode enkeltkamper mot topplag i tidligere sesonger forandrer ikke på det. Innsatsen var der fra start i går også, du så hvordan taklingene fløy vegg imellom. Men i de fleste tilfeller er ikke innsats nok mot lag som spiller for spiller er betydelig bedre enn oss. For meg er det et mye større under hvordan vi klarte å slå de borte for halvannet år siden enn det er at vi taper 0-3 i går. B-lag eller ei.

Ingen av oss er i tvil om at Snodgrass betyr enormt mye for hvordan vi fremstår offensivt, og når han ikke funker kan vi glemme å slå beintøff motstand. Våre dårlige perioder tidligere år i ligaen har også kjennetegnet en Snodgrass som ikke er i form. Det er nettopp dette som bekymrer meg nå om dagen. Ikke at vi taper 0-3 for b-laget til verdens nest beste klubb i øyeblikket.

sportcarl1

Quote from: Blank_File on September 21, 2011, 12:50:54

Det er snakk om en enkelt kamp! Vi gjorde en dårlig figur i går, men vi er der vi er fordi vi ikke er bedre. Gode enkeltkamper mot topplag i tidligere sesonger forandrer ikke på det. Innsatsen var der fra start i går også, du så hvordan taklingene fløy vegg imellom. Men i de fleste tilfeller er ikke innsats nok mot lag som spiller for spiller er betydelig bedre enn oss. For meg er det et mye større under hvordan vi klarte å slå de borte for halvannet år siden enn det er at vi taper 0-3 i går. B-lag eller ei.

Ingen av oss er i tvil om at Snodgrass betyr enormt mye for hvordan vi fremstår offensivt, og når han ikke funker kan vi glemme å slå beintøff motstand. Våre dårlige perioder tidligere år i ligaen har også kjennetegnet en Snodgrass som ikke er i form. Det er nettopp dette som bekymrer meg nå om dagen. Ikke at vi taper 0-3 for b-laget til verdens nest beste klubb i øyeblikket.

finns väl inget som säger utan att snodgrass kan göra en kanonmatch på freag mot Brighton, är ju helt andra förutsättningar motståndare och tempo då

Yeboah

Omtrent samtlige Man U spillere i går hadde gått inn på et (nesten) hvilket som helst annet lag i Premier League. Hvor mange fra Leeds hadde det?

Der er forskjellen. Kvaliteten er så mye høyere på det Man United holder på med, og vi henger nesten ikke med. Hadde dog vært spennende å sett hvordan kampen hadde utviklet seg om vi hadde scora på den enorme trippelsjansen etter 5 minutter. Man U scorer på de to første sjansene sine, og da er kampen i realiteten avgjort. Når Giggs da setter inn 0-3 på overtid av første omgang, så går selvsagt lufta ut av ballongen. Andre omgang var et stort gjesp, men Man U senker seg og våre gutter har kanskje fått beskjed om å roe ned litt de også? I og med at vi har kamp på fredag og vi i realiteten hadde tapt...

Vi bruker ikke mer energi på denne kampen enn vi må :) Nå tar vi Brighton på fredag!!!

Sleivind

At vi er blitt hakket dårligere enn i fjor skal jeg ikke benekte, men at ManU spilte med C-laget er en sannhet med modifikasjoner. Seks av spillerne deres var vel involvert i CL-finalen for noen måneder siden.

Kickthemdown

Quote from: sportcarl1 on September 21, 2011, 12:54:57
Quote from: Blank_File on September 21, 2011, 12:50:54

finns väl inget som säger utan att snodgrass kan göra en kanonmatch på freag mot Brighton, är ju helt andra förutsättningar motståndare och tempo då
Du mener altså at kampen på fredag kommer til å foregå i ett lavere tempo ?! Det er rett og slett feil. Latterlig lav kvalitet på alt i går , først og fremst tempoet.

Kickthemdown

Quote from: B-m on September 20, 2011, 22:37:23
Vi var direkte dårlig idag, ikke noe med at scum var gode. Vi spilte rett og slett elendig. Når skal Grayson forstå at 4-2-3-1 er formasjonen vi trives best i??
Enig.  :o

Vi er fantastiske offensivt i denne formasjonen. i 4-4-2 fremstår vi fullstendig planløst og kjedelig. Howson f.eks er en helt annen spiller i 4-2-3-1.

Gufrias

Quote from: h.b on September 21, 2011, 12:36:57
Kloke ord.

Resultatet i denne kampen har fint lite å si for sesongen som helhet. Med seier ville laget vært nødt til å jobbe seg igjennom flere distraksjonsmomenter. Nå kan vi konsentrere oss om det som betyr noe.
Hekta på Leeds siden 1974