Skrevet av Emne: Tvilen rundt Leeds United....  (Lest 9615 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SupALeedS

Tvilen rundt Leeds United....
« på: August 30, 2011, 22:14:10 »
Da er vi inne i dem siste timene av transfer vinduet dette året, og allerede i gang med sesongen som har vært utrolig skremmende for oss supportere.

Selv om jeg er blod leeds fan, så tørr jeg å komme med påstanden av at det å være Leeds supporter er den tøffeste "jobben" man har.

jeg har lenge vært fan av Grayson, en tidligere stopper kjempe, som hadde Leeds plakater på rommet sitt da han var liten, for lov til å lede laget i hans hjerte.

Men jeg tror følelsene er større enn hans manager kvaliteter. Et annet scenario kan være at Bates ikke gir han midlene han krever for å bygge opp laget, men at han er for snill og godtar dette, mens andre manager tar hatten sin å forlater klubben. Ikke vet jeg, men det jeg vet er at supporterne fortjener så mye mer enn hva vi er vitne til i dag.

Unntaket av forrige sesong som vi var nyopprykket og gjorde en god sesong i mange`s øyer, men jeg tenker litt annerledes, vi er Englands 3 største by, har en stadion som rommer 40.000, vi har fantastiske treningsfasiliteter, vi har et Navn og historie, og ikke minst blant dem beste supporterne i landet. Så en klubb som Leeds United SKAL være et lag å regne med.


Helt til i dag, har jeg hatt troa på Grayson, men sjønte tidlig i sommer at vi ikke kunne forvente noen gode signeringer når jeg hørte intervjuet i Sandefjord. Grunnen til at jeg mister troa:

1. Vi har ikke noe defensiv organisering, vi mangler enkelt å greit 2 backer.
2. Vi har ikke vist noe tegn på overgangsmarkedet at vi ønsker fremover
3. Vi velger å selge Max Gradel, Kasper Schmeichel, Neil Kilkenny, Bradley Johnson.
4. Mangelen for å se og faktisk satse for å nå PL, det gjør vi ikke ved å hente ukjente navn.
5. Vi har ikke plan på når spillere forsvinner, vi har ingen erstattere klare.

Når jeg så Mendy som vi hadde på prøvespill i sommer, så tenkte jeg først med en gang at han speidern som har funnet denne mannen, må ha vært ordentlig på hard fylla, han kunne kanskje fungert i Basket ball.

Hvorfor kan ikke Leeds som klubb snappe opp spillere som andre i ligaen som : Yakubu, Keith andrews osv? Jeg tror faktisk ikke NOE på at det ikke finnes midler, jeg savner virkelig en som kommer å er klar i sin tale " Vi skal få Leeds United på rett kjør, det fortjener supporterne"

Max Gradel, lykke til videre, synd at ikke Leeds som klubb klarer å holde på deg når du bøtter 18 mål for oss forrige sesong og nesten tar oss til PL. Hva blir neste signering? Har vi kikket på benken til Lincoln? jeg er skremmende redd vi går for LÃ…NE SPILLERE nok en gang som en nødløsning for at vi ikke har noe som helst klart. Man trenger ikke å være noe fotball filosof for å skjønne at det ikke er veien å gå, javel om vi kommer oss opp til PL med 4-5 lånespillere, men hva skjer med lagmoralen og at dem faktisk vender hjem til sin klubb, Og vips, da må vi bygge et nytt lag igjen, som ikke er gjort på 1-2-3.

Nei, nå ønsker jeg Grayson lykke til videre på tribunen, la oss få en mann med litt tæl, som krever midler for å få oss dit vi hører hjemme!!!
Alex

h.b

  • Gjest
Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #1 på: August 30, 2011, 22:18:05 »
Hør hør

Leedsfan

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #2 på: August 30, 2011, 22:20:46 »
Da er vi inne i dem siste timene av transfer vinduet dette året, og allerede i gang med sesongen som har vært utrolig skremmende for oss supportere.

Selv om jeg er blod leeds fan, så tørr jeg å komme med påstanden av at det å være Leeds supporter er den tøffeste "jobben" man har.

jeg har lenge vært fan av Grayson, en tidligere stopper kjempe, som hadde Leeds plakater på rommet sitt da han var liten, for lov til å lede laget i hans hjerte.

Men jeg tror følelsene er større enn hans manager kvaliteter. Et annet scenario kan være at Bates ikke gir han midlene han krever for å bygge opp laget, men at han er for snill og godtar dette, mens andre manager tar hatten sin å forlater klubben. Ikke vet jeg, men det jeg vet er at supporterne fortjener så mye mer enn hva vi er vitne til i dag.

Unntaket av forrige sesong som vi var nyopprykket og gjorde en god sesong i mange`s øyer, men jeg tenker litt annerledes, vi er Englands 3 største by, har en stadion som rommer 40.000, vi har fantastiske treningsfasiliteter, vi har et Navn og historie, og ikke minst blant dem beste supporterne i landet. Så en klubb som Leeds United SKAL være et lag å regne med.


Helt til i dag, har jeg hatt troa på Grayson, men sjønte tidlig i sommer at vi ikke kunne forvente noen gode signeringer når jeg hørte intervjuet i Sandefjord. Grunnen til at jeg mister troa:

1. Vi har ikke noe defensiv organisering, vi mangler enkelt å greit 2 backer.
2. Vi har ikke vist noe tegn på overgangsmarkedet at vi ønsker fremover
3. Vi velger å selge Max Gradel, Kasper Schmeichel, Neil Kilkenny, Bradley Johnson.
4. Mangelen for å se og faktisk satse for å nå PL, det gjør vi ikke ved å hente ukjente navn.
5. Vi har ikke plan på når spillere forsvinner, vi har ingen erstattere klare.

Når jeg så Mendy som vi hadde på prøvespill i sommer, så tenkte jeg først med en gang at han speidern som har funnet denne mannen, må ha vært ordentlig på hard fylla, han kunne kanskje fungert i Basket ball.

Hvorfor kan ikke Leeds som klubb snappe opp spillere som andre i ligaen som : Yakubu, Keith andrews osv? Jeg tror faktisk ikke NOE på at det ikke finnes midler, jeg savner virkelig en som kommer å er klar i sin tale " Vi skal få Leeds United på rett kjør, det fortjener supporterne"

Max Gradel, lykke til videre, synd at ikke Leeds som klubb klarer å holde på deg når du bøtter 18 mål for oss forrige sesong og nesten tar oss til PL. Hva blir neste signering? Har vi kikket på benken til Lincoln? jeg er skremmende redd vi går for LÃ…NE SPILLERE nok en gang som en nødløsning for at vi ikke har noe som helst klart. Man trenger ikke å være noe fotball filosof for å skjønne at det ikke er veien å gå, javel om vi kommer oss opp til PL med 4-5 lånespillere, men hva skjer med lagmoralen og at dem faktisk vender hjem til sin klubb, Og vips, da må vi bygge et nytt lag igjen, som ikke er gjort på 1-2-3.

Nei, nå ønsker jeg Grayson lykke til videre på tribunen, la oss få en mann med litt tæl, som krever midler for å få oss dit vi hører hjemme!!!

Kanskje vi burde ansette Billy Davies, han fikk sparken fordi han krevde for mye (dvs penger til spillerkjøp).

Vi er inne i en spesiell tid, jeg har lenge trodd at det verste er bak oss... En kan jo begynne å lure!!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #3 på: August 30, 2011, 23:15:08 »
Jeg har lenge valgt å være optimistisk på Leeds' vegne. Optimistisk med tanke på at det faktisk kan komme en god spiller eller to inn. Optimistisk på at den defensive organiseringen bedres ihvertfall en smule. Men etter mange rare hendelser, blir jeg mer og mer negativ. La oss ta for oss to rare saker:

- Det sies at PL er målet. Men hvordan kan dette være realistisk, når det ikke satses?
Hadde PL vært målet måtte det satses. Leeds måtte klart å få inn gode nok spillere, skape entusiasme i klubben og blant fansen. Alle måtte fått troen på at dette var målet, og at det var realistisk. Det eneste som skjer nå er at flere og flere med rette blir kritiske mot Bates, og kvalitetsspillere uteblir.
- Vi selger nøkkelspillere. F.eks Gradel nå nettopp. Dagen før overgangsvinduet stenger. Utrolig dårlig transferpolitikk å selge en nøkkelspiller dagen før vinduet stenger, uten å ha en erstatter klar. Mange tenker at Nunez er en god erstatter. Vel, ikke for meg. Han er ikke samme spillertype. Han er for all del god, men ikke samme spillertype som Max, og jeg ser mer på Nunez som en sentral offensiv midtbanespiller. (Håper jeg kan motbevises...)

Uff, ble litt rotete og rart dette her, men følte bare for å skrive noe..:P

DenHviteYeboah

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #4 på: August 30, 2011, 23:42:56 »
Jeg har lenge valgt å være optimistisk på Leeds' vegne. Optimistisk med tanke på at det faktisk kan komme en god spiller eller to inn. Optimistisk på at den defensive organiseringen bedres ihvertfall en smule. Men etter mange rare hendelser, blir jeg mer og mer negativ. La oss ta for oss to rare saker:

- Det sies at PL er målet. Men hvordan kan dette være realistisk, når det ikke satses?
Hadde PL vært målet måtte det satses. Leeds måtte klart å få inn gode nok spillere, skape entusiasme i klubben og blant fansen. Alle måtte fått troen på at dette var målet, og at det var realistisk. Det eneste som skjer nå er at flere og flere med rette blir kritiske mot Bates, og kvalitetsspillere uteblir.
- Vi selger nøkkelspillere. F.eks Gradel nå nettopp. Dagen før overgangsvinduet stenger. Utrolig dårlig transferpolitikk å selge en nøkkelspiller dagen før vinduet stenger, uten å ha en erstatter klar. Mange tenker at Nunez er en god erstatter. Vel, ikke for meg. Han er ikke samme spillertype. Han er for all del god, men ikke samme spillertype som Max, og jeg ser mer på Nunez som en sentral offensiv midtbanespiller. (Håper jeg kan motbevises...)

Uff, ble litt rotete og rart dette her, men følte bare for å skrive noe..:P
Du har mange gode poenger her! Dessverre har slike poenger blitt kraftig tilbakevist som negativ syting,konspirasjonsteorier og annet av en del på forumet...Tror flere og flere ser nå at det er kraftig lut som må til: MOB må vekk!

Joe Jordan

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #5 på: August 31, 2011, 00:27:33 »
Har vært rimelig irritert på klubbens tilstand men nå er er jeg bare trist.

Ambisjoner om opprykk til PL blabla, bare enda mer reinspikka løgn.

Enda godt vi får inn 2 kvalitetsspillere som går Max en høy gang før midnatt. Not.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #6 på: August 31, 2011, 00:37:49 »
Har vært rimelig irritert på klubbens tilstand men nå er er jeg bare trist.

Ambisjoner om opprykk til PL blabla, bare enda mer reinspikka løgn.

Enda godt vi får inn 2 kvalitetsspillere som går Max en høy gang før midnatt. Not.

Her setter du nok ord på det mange leedsfans tenker nå..!

Jostein.

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #7 på: August 31, 2011, 00:40:17 »
Jeg tror nokk at så lenge smurfen er sjef, så kan vi se langt etter PL. Vi får nokk bare smøre oss med tolmodighet til økonomien blir sikrere i England. Da kanskje noen med ambisjoner med å få vårt kjære Leeds United opp igjen, og hvor de hører hjemme.

MOT
Leeds Carajo!

Neo

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #8 på: August 31, 2011, 09:23:18 »
Joda, det er tvil rundt mitt kjære Leeds. Ingen tvil om det.

Jeg må lett erkjenne det; - jeg lot meg forlede til å tro på de uttrykte ambisjoner for klubben.
Troen på at vi faktisk vil opp til Premier League. I år.
Dessverre fremstår dette mer og mer som en fjern drøm. Ikke et virkelighetsbilde eller reell ambisjon.
Skulle jeg trodd på målene som er uttrykt, måtte det betinges av en klarere vilje til å satse, å vise at det satses, på kvalitet inn i spillergruppen. Den er ikke kommet.

Forsvarsorganiseringen representerer for meg det kanskje mest urovekkende. Vi mangler bredden og kvalitet i rekken.
Det er vist noe vilje til å gjøre noe, dersom jeg legger godviljen til. Vilje i betydningen av at en rekke spillere har fått prøvet seg. Men vi ser liten bedring.
Det må være evne til stede. Har man ikke evnen - den fotballfaglige kunnskapen - fremstår det hakket værre.
Vi er flere som i andre spalter har etterlyst struktur, system og mønster. Man trenger ikke ha multimillionspillere som i Man U eller Barcelona for å lykkes med forsvarsorganisering. Både Wilkinson og Graham viste hvor langt man kommer med klokskap på både organisering og spillermarkedet. Jeg har fortsatt troen på at man kan komme langt med det man har, men da må det kompenseres med solid forståelse for organisering og spillesystem. I trenerapparatet i særdeleshet.

Jeg registrerer også det ropes på Bates.
Ja, med rette.
Investeringslysten er ikke god, åpenbart. På dette tidspunkt ihvertfall. Bates driver business etter hodet og ikke hjertet. Gode oppskrifter på "turn arounds" av forretningskonsortier er ikke nødvendigvis like gode - eller aksepterte, når vi kommer til fotballklubber. For fotball er følelser. Mest følelser.
Her sliter Bates.
Han sliter pedagogisk overfor oss fansen, fordi vi forventer action, og handling bak ordene. For Bates uttrykker veldig klart at vi skal opp, Premier League er målet, og at vi har penger (les: Manageren har penger til disposisjon). Spørsmålet mitt er; - hvor mye penger?
Når vi i tillegg har en styreformann som klarer å lire av seg så mange merkelige fraser i det offentlige rom, blir jeg mer og mer beklemt på klubbens vegne. Det blir pinlig å lese hans mange kontroversielle uttalelser, både i media og i kampprogrammer. Klubben blir direkte og indirekte latterliggjort og omdømmet svekkes. Det sårer meg, for jeg er stolt av å være Leedssupporter.
Så Mr Chairman; - vennligst innta en litt annen og mer dempet medieprofil, og konsentrer deg om å gjøre klubben sportslig og finansielt attraktiv. Ikke det motsatte.

Så kommer vi til Grayson.
Jeg er veldig i tvil.
Dersom vi forutsetter Bates for en gangs skyld snakker sant, at vi har penger; - hvor er Graysons evne til å omsette noe av dette i de spillere som kan heve det sportslige nivået i spillergruppen?
Så langt er det leiesoldater og vrakede spillere vi er tilgodesett. Hans suksessratio på transfermarkedet er ikke god. Jeg kan akseptere noen skivebommer i ny og ne, men her er bomskuddene hovedregelen mer enn unntakene.
Hans evne til å knytte til seg kompetente medarbeidere er åpenbart heller ikke god. Hverken hva gjelder trenerapparat eller talentspeidere. Jeg venter fortsatt på orden i forsvaret. Som vi alle har gjort i lang tid. For lang tid.

Dersom Grayson derimot vet at det Bates sier er positivt feil, med hensyn til å ha penger til disposisjon, så undres jeg kort og godt; - hvor mange kameler skal du svelge?
Under slike rammebetingelser fremstår det lite profesjonelt å klamre seg til jobben, når man som manager må kompromisse i en så stor grad at det strider mot grunnlaget for å bekle jobben. Ja, sågar ens profesjonalitet.
Jeg føler nesten mer og mer Grayson vil ha jobben - uansett rammebetingelser.
Det er vel og bra at vi har en genuint interessert og dedikert manager med følelsene for klubben på riktig sted, men slikt alene bringer oss ikke videre.
Selvsagt er det mulig at Grayson ærlig og oppriktig mener han har det som skal til, - både av personlige egenskaper og nødvendige ressurser i spiller- og trenergruppen sin, til å få klubben opp.
Men jeg er - ihvertfall for øyeblikket - i tvil om nettopp det.

Jeg vil uansett alltid beholde troen på Leeds.
Men tvilen river og sliter i sjelen. Spesielt når jeg er en del av det klubben gjennomgår for tiden.
Mange vil åpenbart se dette på en annen måte enn meg. Det er greit.
Men, jeg sliter uansett veldig med å finne den klare sammenheng mellom de uttrykte mål og ambisjoner, og de grep som i praksis blir tatt.
Både av Bates og Grayson.





4ever arcticwhite

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #9 på: August 31, 2011, 09:32:14 »
Jeg tror nokk at så lenge smurfen er sjef, så kan vi se langt etter PL. Vi får nokk bare smøre oss med tolmodighet til økonomien blir sikrere i England. Da kanskje noen med ambisjoner med å få vårt kjære Leeds United opp igjen, og hvor de hører hjemme.

MOT
Vi kan jo alltids håpe at det kommer en indisk kyllingprodusent og kjøper klubben..... Det går jo strålende med Blackburn..

Dersom vi ser noen år fram i tiden, så tror jeg kanskje at vi ikke er like harde i dommen når vi ser tilbake på "Bates-perioden".
The future's so White I've got to wear shades 8)

fjellhaugen

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #10 på: August 31, 2011, 10:47:55 »
Vi kan jo alltids håpe at det kommer en indisk kyllingprodusent og kjøper klubben..... Det går jo strålende med Blackburn..

Dersom vi ser noen år fram i tiden, så tror jeg kanskje at vi ikke er like harde i dommen når vi ser tilbake på "Bates-perioden".
[/quote]

hæææ?

hvordan kan du mene dette?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #11 på: August 31, 2011, 14:02:16 »
Ingen tvil om at det er mye som kan gi grobunn for å tvile når vi utvilsomt gjør det tvilsomt på overgangsmarkedet og sender avgårde en uten tvil god spiller som Gradel, som jeg i utgangspunktet tvilte på at vi skulle få beholde ut kontraktstiden, men jeg tviler sterkt på at vi vil gjøre det mye tvilsommere i år uten ham enn med ham som en tviler på hva som skjer videre!!!
Ingen tvil om at dette er en klubb som aldri er kjedelig å være fan av!!

MOT...........................uten tvil!!!!!!!!!!!!!!   ;)
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #12 på: August 31, 2011, 14:06:58 »
Vi kan jo alltids håpe at det kommer en indisk kyllingprodusent og kjøper klubben..... Det går jo strålende med Blackburn..

Dersom vi ser noen år fram i tiden, så tror jeg kanskje at vi ikke er like harde i dommen når vi ser tilbake på "Bates-perioden".

hæææ?

hvordan kan du mene dette?
[/quote]

Akkurat nå er det vanskelig å forstå, men skjønner hva 4ever skriver. Det er ingen umulighet at Bates ler best til slutt og da er nok vi også fornøyd også.

Kommer vel noen kommentarer om at Bates ler hele veien til banken fra den dagen han tok over klubben.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #13 på: August 31, 2011, 14:08:30 »
Jeg har lenge valgt å være optimistisk på Leeds' vegne. Optimistisk med tanke på at det faktisk kan komme en god spiller eller to inn. Optimistisk på at den defensive organiseringen bedres ihvertfall en smule. Men etter mange rare hendelser, blir jeg mer og mer negativ. La oss ta for oss to rare saker:

- Det sies at PL er målet. Men hvordan kan dette være realistisk, når det ikke satses?
Hadde PL vært målet måtte det satses. Leeds måtte klart å få inn gode nok spillere, skape entusiasme i klubben og blant fansen. Alle måtte fått troen på at dette var målet, og at det var realistisk. Det eneste som skjer nå er at flere og flere med rette blir kritiske mot Bates, og kvalitetsspillere uteblir.
- Vi selger nøkkelspillere. F.eks Gradel nå nettopp. Dagen før overgangsvinduet stenger. Utrolig dårlig transferpolitikk å selge en nøkkelspiller dagen før vinduet stenger, uten å ha en erstatter klar. Mange tenker at Nunez er en god erstatter. Vel, ikke for meg. Han er ikke samme spillertype. Han er for all del god, men ikke samme spillertype som Max, og jeg ser mer på Nunez som en sentral offensiv midtbanespiller. (Håper jeg kan motbevises...)

Uff, ble litt rotete og rart dette her, men følte bare for å skrive noe..:P
Du har mange gode poenger her! Dessverre har slike poenger blitt kraftig tilbakevist som negativ syting,konspirasjonsteorier og annet av en del på forumet...Tror flere og flere ser nå at det er kraftig lut som må til: MOB må vekk!

Med all respekt: Dette er feil, DHY!

Mulig du ønsker å være "aleine mot røkla", men slik jeg leser er de fleste fullstendig enig i akkurat det Nikolaos skriver, meg selv inkludert.
Marching on together!

peder

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #14 på: August 31, 2011, 16:18:33 »


Akkurat nå er det vanskelig å forstå, men skjønner hva 4ever skriver. Det er ingen umulighet at Bates ler best til slutt og da er nok vi også fornøyd også.

Beklager men den forstod jeg ikke, Sorry

At Bates ler best til slutt er jeg ganske sikker på, men at vi også skal være fornøyd med tiden under Bates er helt ubegripelig for meg.

Mistet Elland Road
Mistet Torp Arch
Solgt spiller for ca 40.000.000
Kjøpt for Ca 5.000.000
Leeds/Vi betaler 70.000.000 for utbedringer på Elland Road som vi ikke eier

Er det noe jeg har godt glipp av  ???

DenHviteYeboah

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #15 på: August 31, 2011, 17:30:39 »
Jeg har lenge valgt å være optimistisk på Leeds' vegne. Optimistisk med tanke på at det faktisk kan komme en god spiller eller to inn. Optimistisk på at den defensive organiseringen bedres ihvertfall en smule. Men etter mange rare hendelser, blir jeg mer og mer negativ. La oss ta for oss to rare saker:

- Det sies at PL er målet. Men hvordan kan dette være realistisk, når det ikke satses?
Hadde PL vært målet måtte det satses. Leeds måtte klart å få inn gode nok spillere, skape entusiasme i klubben og blant fansen. Alle måtte fått troen på at dette var målet, og at det var realistisk. Det eneste som skjer nå er at flere og flere med rette blir kritiske mot Bates, og kvalitetsspillere uteblir.
- Vi selger nøkkelspillere. F.eks Gradel nå nettopp. Dagen før overgangsvinduet stenger. Utrolig dårlig transferpolitikk å selge en nøkkelspiller dagen før vinduet stenger, uten å ha en erstatter klar. Mange tenker at Nunez er en god erstatter. Vel, ikke for meg. Han er ikke samme spillertype. Han er for all del god, men ikke samme spillertype som Max, og jeg ser mer på Nunez som en sentral offensiv midtbanespiller. (Håper jeg kan motbevises...)

Uff, ble litt rotete og rart dette her, men følte bare for å skrive noe..:P
Du har mange gode poenger her! Dessverre har slike poenger blitt kraftig tilbakevist som negativ syting,konspirasjonsteorier og annet av en del på forumet...Tror flere og flere ser nå at det er kraftig lut som må til: MOB må vekk!

Med all respekt: Dette er feil, DHY!

Mulig du ønsker å være "aleine mot røkla", men slik jeg leser er de fleste fullstendig enig i akkurat det Nikolaos skriver, meg selv inkludert.
Ja, OMSIDER har du og andre blitt enige i dette.Gå tilbake i gamle innlegg bror ;D

Dennis

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #16 på: August 31, 2011, 17:49:48 »
Ja, OMSIDER har du og andre blitt enige i dette.Gå tilbake i gamle innlegg bror ;D

Legger ikke skjul på at jeg har vært mer positivt innstilt til styringen av klubben (selv om gråsonemanøvreringen hele tiden har vært i den mer dunkle enden av fargeskalaen) enn det jeg er nå. Jeg gidder ikke prinsipielt mislike enkeltpersoner, ei heller velge å "se bort fra" god innsats og velge å blåse opp det dårlige (bagateller, inkludert).

For tiden er jeg antakelig like skeptisk til Kenneth Bates' Leeds United-visjon som deg, Bleke-Tony! Det er dessverre ikke noe å glede seg over og jeg skal innrømme at du har hatt rett i mange fremtidsutsikter for klubben, selv om du kanskje har tatt noen flere sorger på forskudd. Selv mener jeg vi tross alt har vært bedre innstilt enn på mange sesonger FØR denne sesongen, mens vi med dette salget er i ferd med å "bygge ned" laget igjen, slik Arsenal gjør det. Vi selger ikke bare Max Gradel, vi selger (om vi måtte ha noen) ambisjonsinntrykket, "fanbuzzen" m.m.

Vi er derimot ikke enig i alt. Jeg er fortsatt ikke enig i dine/andres spådommer om at klubben IKKE ønsker å rykke opp grunnet - hva var det? - tilbakebetaling av summer som overgår de 8-900 millionene et opprykk er verdt, mer gjennomlysing av eiersituasjon (om det enn fortsatt er grumsete, ble dette tydelig gjort for å møte FAs krav ved et eventuelt opprykk) og andre "konspirasjonsteorier".

Jepp, jeg er blitt enda mer skeptisk til Bates og Leeds' overskuelige sportslige fremsikter til suksess.

Dessverre. :-[
Marching on together!

Lundewhites

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #17 på: August 31, 2011, 19:40:17 »


Akkurat nå er det vanskelig å forstå, men skjønner hva 4ever skriver. Det er ingen umulighet at Bates ler best til slutt og da er nok vi også fornøyd også.

Beklager men den forstod jeg ikke, Sorry

At Bates ler best til slutt er jeg ganske sikker på, men at vi også skal være fornøyd med tiden under Bates er helt ubegripelig for meg.

Mistet Elland Road
Mistet Torp Arch
Solgt spiller for ca 40.000.000
Kjøpt for Ca 5.000.000
Leeds/Vi betaler 70.000.000 for utbedringer på Elland Road som vi ikke eier

Er det noe jeg har godt glipp av  ???

Ja det er det!
Vi mistet Elland Road og Torp Arch før Bates kom til makta.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

SupALeedS

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #18 på: August 31, 2011, 19:48:53 »
Inn: Andrew Lonergan ( God keeper ) 1 poeng
Inn: Paul Rabchubka    ( Greit Cover i CC) 1 Poeng
Inn: Michael Brown      (Rutinert Midtbane mann) 1 poeng
Inn: Darren O`Dea      ( Sett for lite til å dømme han) 0,5 poeng
Inn: Andrew Keogh      ( ingen målgarantist for meg, mere et nød lån) 0 Poeng


Ut: Bradley Johnson
Ut: Kasper Scmeichel
Ut: Neil Kilkenny
Ut: Mike Grella
Ut: Max Gradel
Ut: Shane Higgs

Langtidsskadd: Becchio, Somma, begge delaktig i suksessen i fjor. Jeg synes satsingen i Leeds er alt for dårlig, vi har ingen ambisjoner som klubb pr dags dato, vi blir et lag på midten i årets sesong i BESTE FALL!

Se på West Ham, for et lag dem har , alle ser at det er et lag å regne med..Mens Leeds, nei her satser vi på en låne spiller vi...jææææ
Alex

lojosang

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #19 på: August 31, 2011, 20:49:21 »
At Bates ler best til slutt er jeg ganske sikker på, men at vi også skal være fornøyd med tiden under Bates er helt ubegripelig for meg.

Mistet Elland Road
Mistet Torp Arch
Solgt spiller for ca 40.000.000
Kjøpt for Ca 5.000.000
Leeds/Vi betaler 70.000.000 for utbedringer på Elland Road som vi ikke eier

Er det noe jeg har godt glipp av  ???

Matematikken fra barneskolen og regjeringstiden til Krasner blant annet?

Beklager om jeg quoter feil mann her, det var litt vanskelig å lese hvem som sa hva i den posten
« Siste redigering: August 31, 2011, 21:08:58 av lojosang »
- Leif Olav

soumoh

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #20 på: August 31, 2011, 21:53:36 »
Vel, det er bare å begynne å innse at vi ikke kommer oss ut av denne divisjonen med det første. Bates er tydeligvis fornøyd med den inntekten Leeds-businessen generer til at hans lille butikk går rundt. Grayson er fornøyd med å ha en jobb i morgen også. Og slik går dagene...
We'll be back.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #21 på: September 01, 2011, 08:19:32 »
På Teamtalk er det tre- fire overskrifter på Leeds siden.....
1) Gradel til St. Etienne
2) White appeal avslått, må stå over mot Palace
3) Gradel til Bradford
4) Leeds end Gradel contract
...og hvis det hadde vært en til hadde det vært Bessone til Swansea.
Dette besvarer vel hvorfor mange har en del tvil ikke sant?? Ingen såkalte big news om spillere som kan styrke oss ytterligere!!!
Yeboahs vitne

Blank_File

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #22 på: September 01, 2011, 08:55:50 »
På Teamtalk er det tre- fire overskrifter på Leeds siden.....
1) Gradel til St. Etienne
2) White appeal avslått, må stå over mot Palace
3) Gradel til Bradford
4) Leeds end Gradel contract
...og hvis det hadde vært en til hadde det vært Bessone til Swansea.
Dette besvarer vel hvorfor mange har en del tvil ikke sant?? Ingen såkalte big news om spillere som kan styrke oss ytterligere!!!

Smart trekk av Bates og selge Gradel tre ganger!

LeifMorten

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #23 på: September 01, 2011, 09:02:25 »
Den første nyheten klubben la ut på hjemmesiden i dag forteller vel alt om stå i klubben. Billettene til kampen mot Manchester United er i salg. Kun penger står i hodet til ledelsen.

Hadde rett vært rett så hadde supportene boikottet kampen slik at Bates virkelig fikk se hva fansen mener.

Og da hadde laget sluppet å spille foran fulle tribuner med press...

 

DenHviteYeboah

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #24 på: September 01, 2011, 09:37:46 »
Den første nyheten klubben la ut på hjemmesiden i dag forteller vel alt om stå i klubben. Billettene til kampen mot Manchester United er i salg. Kun penger står i hodet til ledelsen.

Hadde rett vært rett så hadde supportene boikottet kampen slik at Bates virkelig fikk se hva fansen mener.

Og da hadde laget sluppet å spille foran fulle tribuner med press...


Jeg tror faktisk at mange, veldig mange kommer til å boikotte neste hjemmekamp....

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #25 på: September 01, 2011, 09:43:34 »
Den første nyheten klubben la ut på hjemmesiden i dag forteller vel alt om stå i klubben. Billettene til kampen mot Manchester United er i salg. Kun penger står i hodet til ledelsen.

Hadde rett vært rett så hadde supportene boikottet kampen slik at Bates virkelig fikk se hva fansen mener.

Og da hadde laget sluppet å spille foran fulle tribuner med press...


Jeg tror faktisk at mange, veldig mange kommer til å boikotte neste hjemmekamp....








Tror ikke han er i tvil om hva fansen mener jeg, og vi er vel ikke særlig i tvil om hva han egentlig er ute etter heller!!!
For meg er det¨å støtte gutta det viktigste, nå har vi de spillerne vi har og da må vi bygge opp om dem. Vi har intet valg!!
Yeboahs vitne

Ferre

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #26 på: September 01, 2011, 09:58:25 »
Gårsdagen forsterker bare inntrykket mitt av Leeds United som en ambisjonsløs klubb. Nå må Grayson hente forsterkninger og bygge et lag ved hjelp av korttidslån, eller hente spillere uten kontrakt. Med Graysons historie på lånemarkedet er det nesten dømt til å slå feil.

P.t. har vi en eier uten vilje til å investere i laget og som har servert løgn på løgn til oss supportere, i tillegg til en manger som sliter med å organisere laget defensivt og som, dessverre, har klare taktiske mangler.

Summa summarum er vi nok nærmere nedrykk enn det vi er opprykk, og med fare for å gjenta meg selv og mange andre: Bates MÃ… bort fra klubben skal vi noensinne bli en PL-klubb.

asLeeds

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #27 på: September 01, 2011, 10:41:56 »
litt trist idag :-\
DALHEIM WHITES

lojosang

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #28 på: September 01, 2011, 10:48:27 »
Den første nyheten klubben la ut på hjemmesiden i dag forteller vel alt om stå i klubben. Billettene til kampen mot Manchester United er i salg. Kun penger står i hodet til ledelsen.

Hva skulle klubben gjøre da? Erklære offentlig sørgedag og kutte alt salg i fire uker?
- Leif Olav

B_Ød

Sv: Tvilen rundt Leeds United....
« Svar #29 på: September 01, 2011, 10:55:30 »
Hva skulle klubben gjøre da? Erklære offentlig sørgedag og kutte alt salg i fire uker?
tja, måtte jo evt blitt noe sånt..trussel om å kutte alt kjøp i tilsvarende periode ville jo ikke ramme spesiellt hardt  ;)
Ups & Ups!!