Ex-Spiller: Charlie Taylor

Started by Bites Yer Legs, September 13, 2011, 18:33:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RoarG

Vært klart lenge at Taylor ikke ville forlenge med klubben. Det i seg selv har gjort en del fans snurtne. Han kunne da ha sukret pillen med å spille i dag, så ville han ha fått en mer verdig avskjed enn hva tilfellet er. Synd at han valgte denne idiotiske måten å sikre ettermælet sitt på.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Quote from: RoarG on May 07, 2017, 20:25:43
Vært klart lenge at Taylor ikke ville forlenge med klubben. Det i seg selv har gjort en del fans snurtne. Han kunne da ha sukret pillen med å spille i dag, så ville han ha fått en mer verdig avskjed enn hva tilfellet er. Synd at han valgte denne idiotiske måten å sikre ettermælet sitt på.

Han burde ha skaffet seg selv en bedre sorti, ja.

Nå tror jeg neppe han hadde kommet lenger enn til benken i dag uansett. (ikke hodet på rett plass osv.)
Super Leeds since 1968

Jon R

Quote from: Rudi G. on May 07, 2017, 20:10:30
Quote from: Jon R on May 07, 2017, 19:49:28
Quote from: Rudi G. on May 07, 2017, 19:34:39
Hay: For what it's worth, Taylor will face internal discipline from Leeds (which most likely means a fine). #lufc
Dette er en helt riktig reaksjon hvis det er riktig at han har nektet å spille en kamp mens han er under kontrakt.

Postet det lengre oppe Jon, om du ikke fikk det med deg: https://www.facebook.com/RadioYorkshire/videos/1336224619795342/
Ja jeg så det nå. Dumt av Taylor.
Jon R.

Kato

En tweet som egentlig sier ganske mye:

"we all new you were leaving @charlietaylor09 but to stab us all in the back is something else, don't worry we won't forget it son."

auren

Jeg klarer ikke helt å hisse meg opp over dette. I mitt hode har Taylor vært tapt for Leeds hele sesongen. Man skal aldri nekte å spille en fotballkamp uansett årsaker, men for meg er det litt formildende at kampen var betydningsløs. at han er på vei til en ny klubb og at han ikke har vært fast inventar i startoppstillingene de siste kampene.

Ønsker uansett Taylor lykke til videre i karrieren. Tror han kommer til å gjøre det bra i PL.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Er det noe å hisse seg opp over? Vi vet jo alle at i dagens foppall så eksisterer ikke ord som lojalitet og takknemmelighet i hodet til foppallspillere :( Taylor er en av mange rundt omkring.
Det er bare penger og atter penger som gjelder  >:(

Kato

Quote from: DenHviteYeboah on May 07, 2017, 21:29:07
Er det noe å hisse seg opp over? Vi vet jo alle at i dagens foppall så eksisterer ikke ord som lojalitet og takknemmelighet i hodet til foppallspillere :( Taylor er en av mange rundt omkring.

Penga de rår. At han forsvinner har vi visst lenge. Om han skulle spille i dag, revnende likegyldig. Det meningsløse er hvorfor han setter seg i en situasjon totalt uten verdighet. Han kunne jo forlatt med å kaste skoene på tribunen å få en siste hyllest. Men neida. Her skal du ha hjembyen din i mot deg resten av karrieren. Er vel bare Mark Aizlewood som har hatt en verre sorti.

stian

Det spiller i alle fall ingen rolle om han har nektet eller bedt om å slippe å spille. Hvis du har en arbeidskontrakt ber du ikke sjefen om fri uten begrunnelse eller sykemelding, uansett om du er langt inne i oppsigelsestiden.

Nørgaard

Agenterne ødelægger fodbolden.

h.b

Quote from: Nørgaard on May 08, 2017, 12:05:43

Agenterne ødelægger fodbolden.

Slik vil det alltid være og agenter har kommet for å bli. Kan jo vr på de og si at fotballen ble ødelagt den dagen penger kom inn i bildet.
Bedre med en agent som irriterer deg en gang i året, enn en spiller, som spiller skadet og irriterer deg en gang i uka

B_Ød

sikkert ikke all verden å hisse seg opp over, men jeg gjør det læll...sånn gjør man det bare ikke, hvis dette er etter råd fra en agent, og CT er treg nok til å "handle" deretter...stakkars gutt.
Samme agent som SB..som har 17 kamper på 2 sesonger i WH..Taylor kan fort lide samme skjebne i PL (om det er PL det blir til da). CT er vel ikke noe større talent enn SB...eller? 
Ups & Ups!!

Allanclarke

Han kan brenne. Gud for en idiot. Alle visste at han ville dra vis vi ikke rykket opp. Men istedenfor å fullføre kontrakten med verdighet og motta hyllest fra fansen etter siste kamp, så ødelegger han så til de grader for seg selv med denne siste handlingen med å nekte å spille siste kamp. For en idiot. Fin måte å takke klubben Leeds for. og fans som har støttet han. Han hadde aldri vært noe uten Leeds. Nå kan han bare dra. Ønsker ikke spillere som nekter å spille for klubben. Måtte han ikke lykkes i det hele tatt. Må være lav IQ i hode hans. Good riddance

Kato

Quote from: B_Ød on May 08, 2017, 13:18:37
sikkert ikke all verden å hisse seg opp over, men jeg gjør det læll...sånn gjør man det bare ikke, hvis dette er etter råd fra en agent, og CT er treg nok til å "handle" deretter...stakkars gutt.
Samme agent som SB..som har 17 kamper på 2 sesonger i WH..Taylor kan fort lide samme skjebne i PL (om det er PL det blir til da). CT er vel ikke noe større talent enn SB...eller?

Synes jeg så tendenser av Byram mot Tottenham. Kan være over skadeproblemer og akklimatisering. Langt bedre enn Taylor.

Sydhagen

Quote from: Allanclarke on May 08, 2017, 13:23:27
Han kan brenne. Gud for en idiot. Alle visste at han ville dra vis vi ikke rykket opp. Men istedenfor å fullføre kontrakten med verdighet og motta hyllest fra fansen etter siste kamp, så ødelegger han så til de grader for seg selv med denne siste handlingen med å nekte å spille siste kamp. For en idiot. Fin måte å takke klubben Leeds for. og fans som har støttet han. Han hadde aldri vært noe uten Leeds. Nå kan han bare dra. Ønsker ikke spillere som nekter å spille for klubben. Måtte han ikke lykkes i det hele tatt. Må være lav IQ i hode hans. Good riddance
Jepp

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

Quote from: Sydhagen on May 08, 2017, 13:47:48
Jepp

Ingen problemer med Taylor. Han vet at han forsvinner i sommer og vil ikke sette en ubetydelig kamp foran en overgang til en klubb i Premier League. Kan jo vri det til en annen vinkel. Leeds har vel solgt endel spillere gjennom tiden hvor da manageren har fått beskjed om å ikke bruke spilleren lenger på grunn av et salg.
Samme opplegg, bare det at spilleren har tenkt på seg selv her

Runar

Quote from: h.b on May 08, 2017, 14:15:30
Quote from: Sydhagen on May 08, 2017, 13:47:48
Jepp

Ingen problemer med Taylor. Han vet at han forsvinner i sommer og vil ikke sette en ubetydelig kamp foran en overgang til en klubb i Premier League. Kan jo vri det til en annen vinkel. Leeds har vel solgt endel spillere gjennom tiden hvor da manageren har fått beskjed om å ikke bruke spilleren lenger på grunn av et salg.

Enig

B_Ød

vil ikke dette være kontrakts-brudd? Eller kan man bære nekte å spille lissom? Ingen klausul i kontrakt som sier noe om dette? Jeg tror nok ikke en evt bot vil være det som vil svi mest for CT etter denne episoden her...
Stusser også på at ikke samtlige i leeds-universet fordømmer den slags oppførsel...det hadde jeg faktisk forventet at alle skulle gjøre.
Ups & Ups!!

h.b

Quote from: B_Ød on May 08, 2017, 15:21:53
vil ikke dette være kontrakts-brudd? Eller kan man bære nekte å spille lissom? Ingen klausul i kontrakt som sier noe om dette? Jeg tror nok ikke en evt bot vil være det som vil svi mest for CT etter denne episoden her...
Stusser også på at ikke samtlige i leeds-universet fordømmer den slags oppførsel...det hadde jeg faktisk forventet at alle skulle gjøre.

Men vi fordømmer det jo ikke den andre veien

Dennis

Kan ikke si at jeg klarer å hisse meg så voldsomt opp over Charlie Taylors nekt. Blir egentlig bare trist av sånn tafatthet. I etterpåklokskapens ånd hadde det vært bedre om veiene ble skilt i fjor sommer. Ikke bare grunnet at overgangssum da ville ha overgått en utdanningskompensasjon, men fordi Taylor rett og slett har hatt en svak sesong. Jeg tror ikke fokuset hans har vært på og i Leeds United i årets sesong. Monk har vurdert en høyrebeint og langt mer defensiv Berardi som bedre enn Taylor.

Man kan godt si at dette er fordi Taylor er på vei vekk eller eventuelt som et slags pressmiddel til å skrive under ny kontrakt, men det blir for tynt. Monk, som alle andre, ville helst sett Leeds rykke opp og dersom Taylor hadde gjort det så mye bedre hadde han spilt - selvsagt. Det ble også lagt ut en statistikk her som viste at Berardi skapte like mange eller flere offensive sjanser som Taylor denne sesongen (i snitt pr kamp). Jeg mener ikke det beviser at Berardi er en bedre (venstre-)back, men at Taylors fokus ikke har vært sportslig i årets sesong. Altså, han er langt unna maksnivå. Skader har ødelagt mye, utvilsomt, men manglende fokus langt mer.

Det skuffer meg mer at Taylor har gått og ventet på å få lov å stikke avgårde, enn at han nekter å spille den siste, betydningsløse kampen. Likevel syns jeg det er helt greit at Monk sier ting som det er.
Marching on together!

Hallgeir *

Generelt synes jeg mange fans er for snare til å dømme, for snare til å finne seg et mobbeoffer på banen. Chris Wood er et av de tidligere mobbeofrene som har slått kraftig tilbake, men det finnes mange som ikke har klart å reise seg etter å ha fått fansen mot seg.

Når man ber en kommende ex-spiller brenne, eller ønsker at han ikke skal lykkes i kommende klubber, synes jeg det tenderer til smålighet.

Lykke til, Charlie Taylor, hvor du enn måtte ende.
Super Leeds since 1968

Josch

Mest av alt er vel dette provoserende mot fansen og respektløst mot klubben som har hjulpet ham frem. Er det sånn man tar avskjed med en god arbeidsgiver? Skjønner at det er ergerlig med en skade nå, men jeg mener spilleren skyter seg selv i foten med slik oppførsel. Hvis alt dette er sant da. Blir ikke lett for ham å møte Leeds som motstander om noen år. Neste høst?

B_Ød

Quote from: h.b on May 08, 2017, 15:26:56
Quote from: B_Ød on May 08, 2017, 15:21:53

Men vi fordømmer det jo ikke den andre veien

her datt jeg av, men det er greit. Noen syns dette er helt en helt ok avgjørelse, andre (les: meg) syns det ikke.

Da lar jeg det bli med det. 
Ups & Ups!!

Allanclarke

Quote from: Hallgeir * on May 08, 2017, 17:04:25
Generelt synes jeg mange fans er for snare til å dømme, for snare til å finne seg et mobbeoffer på banen. Chris Wood er et av de tidligere mobbeofrene som har slått kraftig tilbake, men det finnes mange som ikke har klart å reise seg etter å ha fått fansen mot seg.

Når man ber en kommende ex-spiller brenne, eller ønsker at han ikke skal lykkes i kommende klubber, synes jeg det tenderer til smålighet.

Helt uenig. Hadde spilleren fullført kontrakten (1 kamp!!!) og spilt den når man er tatt ut til den og stukket etter sesongen skulle jeg ikke sagt noe selv om det er skuffende. Da hadde spilleren vært profesjonell Men når en spiller nekter å spille når man er under kontrakt, betydningsløs kamp-eller ikke, så er det uakseptabelt oppførsel av spiller, og uprofesjonell Er dette takken fra spilleren til klubb, spillere, fans for støtten og troen dem har gitt han. Nei, håper han feiler og råtner på benken i PL. Stygg ripe i lakken for Charlie Taylor. Håper han lærer av denne store feilen til senere i livet. Men det er forsent for Leedsfansen. De kampene, målene og assistene som Taylor står bak vil alle bli glemt, og ingen av fansen kommer aldri til å tilgi han. MEN hadde han spilt 1 ekstra kamp, så kunne han dratt videre med verdighet og lykkeønskninger og hjertelig velkommen tilbake meldinger. Men istedenfor vil han aldri tilgitt igjen. Neida du Charlie. Du har gravd din egen grav med tanke på ditt fremtidige forhold til Leedsfansen.

Kato

Quote from: Allanclarke on May 09, 2017, 00:23:16
Quote from: Hallgeir * on May 08, 2017, 17:04:25

Helt uenig. Hadde spilleren fullført kontrakten (1 kamp!!!) og spilt den når man er tatt ut til den og stukket etter sesongen skulle jeg ikke sagt noe selv om det er skuffende. Da hadde spilleren vært profesjonell Men når en spiller nekter å spille når man er under kontrakt, betydningsløs kamp-eller ikke, så er det uakseptabelt oppførsel av spiller, og uprofesjonell Er dette takken fra spilleren til klubb, spillere, fans for støtten og troen dem har gitt han. Nei, håper han feiler og råtner på benken i PL. Stygg ripe i lakken for Charlie Taylor. Håper han lærer av denne store feilen til senere i livet. Men det er forsent for Leedsfansen. De kampene, målene og assistene som Taylor står bak vil alle bli glemt, og ingen av fansen kommer aldri til å tilgi han. MEN hadde han spilt 1 ekstra kamp, så kunne han dratt videre med verdighet og lykkeønskninger og hjertelig velkommen tilbake meldinger. Men istedenfor vil han aldri tilgitt igjen. Neida du Charlie. Du har gravd din egen grav med tanke på ditt fremtidige forhold til Leedsfansen.

Helt enig. Forræderi.

auren

Rart det er krig i verden...  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Enig med kritikerne jeg også. Det er denne ene tingen du bare ikke gjør om du ønsker å fremstå med noen som helst form for integritet som fotballspiller.

DenHviteYeboah

Quote from: Blank_File on May 09, 2017, 10:51:24
Enig med kritikerne jeg også. Det er denne ene tingen du bare ikke gjør om du ønsker å fremstå med noen som helst form for integritet som fotballspiller.
Det er ekstremt få foppallspillere som har integritet dessverre :( Penga rår og ikke minst egoismen. De færreste ser verdien av å blitt flasket opp i en klubb i årevis, da en annen klubb vifter med mer penger.
Noen få er det jo som Matt Le Tissier som avslo tilbud fra Manure og flere. Gidder ikke å bruke flere kalorier på Taylor, han er nå offisielt i "Kewell-klassen"

AndyMathie

Quote from: DenHviteYeboah on May 09, 2017, 13:18:24
Quote from: Blank_File on May 09, 2017, 10:51:24
Det er ekstremt få foppallspillere som har integritet dessverre :( Penga rår og ikke minst egoismen. De færreste ser verdien av å blitt flasket opp i en klubb i årevis, da en annen klubb vifter med mer penger.
Noen få er det jo som Matt Le Tissier som avslo tilbud fra Manure og flere. Gidder ikke å bruke flere kalorier på Taylor, han er nå offisielt i "Kewell-klassen"

+1 helt enig "kewell-klassen" passer han fint inn i!
We are Leeds and we are proud of it!

raggen

Forventet kritikk av Taylor og er helt enig. "alle" visste han var tapt for leeds om vi ikke rykka opp MEN måten han forlater klubben på,ved og nekte og spille siste seriekamp, nei det er det han blir husket/"hatet" for desverre.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Hallgeir *

Quote from: auren on May 09, 2017, 09:46:54
Rart det er krig i verden...  ::)

auren

Ja, ikke sant....

Til "dere andre":

Jeg har skrevet at jeg synes handlingen er uklok og lite gjennomtenkt. Her har agenten nok presset for mye på. Taylor burde absolutt gjort seg tilgjengelig til siste kamp (en kamp han etter alle solemerker hadde sett fra benken).

Når det er sagt, er jeg ikke enig i alle "lykkeønskningene" som serveres her inne. Det blir bare patetisk.
Super Leeds since 1968