Ex-Spiller: Charlie Taylor

Started by Bites Yer Legs, September 13, 2011, 18:33:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Helt ok å ønske han lykke til videre. En ubetydelig kamp. Det med nekt kan være heller la meg få slippe å spille kampen. Og Monk bruker det for alt det er verdt med tanke på kontraktsforhandlinger. Leeds har vel nekta spillere å spille kamper før når det var klart at de skulle selge spilleren. Og ingen kritiserte klubben for det fakta før.

Buddy

Jeg synes nå bare folk skal møte opp og gjøre jobben som de får betalt for.  Gjør du ikke det, skal du straffes enten du sitter i kassa på Rema, er statsminister eller reparerer biler.

Om du i tillegg er overbetalt fotballspiller, er det bare å stille opp.

Hallgeir *

Quote from: Buddy on May 09, 2017, 22:35:17
Jeg synes nå bare folk skal møte opp og gjøre jobben som de får betalt for.  Gjør du ikke det, skal du straffes enten du sitter i kassa på Rema, er statsminister eller reparerer biler.

Straffes er greit nok, men dersom en kollega av deg ikke møter opp på jobb, sier du da at han kan brenne i h....... og ønsker han alt vondt i livet?

Skjønner ikke at noen i det hele tatt kan tenke tanken engang.
Super Leeds since 1968

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Quote from: RoarG on May 10, 2017, 07:20:44
"Sackable offence", sier Ian Wright. Helt enig.
http://www.hitc.com/en-gb/2017/05/09/ian-wright-criticises-leeds-united-defender-charlie-taylor/
Visste ikke at Wright er Leeds fan.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Quote from: Hallgeir * on May 09, 2017, 22:45:00
Quote from: Buddy on May 09, 2017, 22:35:17

Straffes er greit nok, men dersom en kollega av deg ikke møter opp på jobb, sier du da at han kan brenne i h....... og ønsker han alt vondt i livet?

Skjønner ikke at noen i det hele tatt kan tenke tanken engang.

ikke møte opp, er en ting...nekte å møte opp er noe annet vel?

Ellers er jeg enig med deg...altfor drøyt mye av det vi har kunnet lese de siste dagene. Men at det bør slås knallhardt ned på, mener jeg er helt fair.

Han har i hvertfall tapt seg kraftig i aktelse hos meg.
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Hay

Charlie Taylor has been fined two weeks wages by Leeds over his refusal to play at Wigan, the maximum punishment available to the club
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Hay

West Brom trying to get a deal with Taylor/Leeds done quickly. Fee expected to be somewhere between £3m and £5m. #lufc
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Simon O'Rouke

So a 5k fine for Taylor, and Leeds could be looking at 3-5m in a fee for him? A good parting bonus. Let's hope it's the last exit.

Min første Leeds-kamp:

RoarG

Angivelig skulle flere PL-klubber være interessert i Taylor. Hører kun om WBA. Mark Hughes har sagt at Stoke ikke er interessert. Så du får vel gå til WBA da, Taylor, og spille Pulis-fotball. Sikkert godt for utviklingen som fotball-spiller, det. Virker som all "interessen" er et hype fra agenten hans.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Quote from: RoarG on May 12, 2017, 14:39:27
Angivelig skulle flere PL-klubber være interessert i Taylor. Hører kun om WBA. Mark Hughes har sagt at Stoke ikke er interessert. Så du får vel gå til WBA da, Taylor, og spille Pulis-fotball. Sikkert godt for utviklingen som fotball-spiller, det. Virker som all "interessen" er et hype fra agenten hans.

Jeg tror Charlie Taylor kommer til å være en ok PL-spiller om han spiller på sitt maksimale, men det er ingenting i årets sesong som har fridd til de større klubbene. Jeg ser Liverpool nevnes av og til, men jeg kan ikke tro at han er ment til å være deres førstevalg på venstreback, selv om de bruker en høyrebeint midtbanespiller der for tiden.

Taylors mangel på fokus har nok kostet han potensielle interesser, noe jeg tror uavhengig av hvor han skulle havne til slutt.
Marching on together!

Leedsfan

Quote from: Dennis on May 12, 2017, 14:50:20

Jeg tror Charlie Taylor kommer til å være en ok PL-spiller om han spiller på sitt maksimale, men det er ingenting i årets sesong som har fridd til de større klubbene. Jeg ser Liverpool nevnes av og til, men jeg kan ikke tro at han er ment til å være deres førstevalg på venstreback, selv om de bruker en høyrebeint midtbanespiller der for tiden.

Taylors mangel på fokus har nok kostet han potensielle interesser, noe jeg tror uavhengig av hvor han skulle havne til slutt.

Jeg tror han passer perfekt i West Brom, Taylor har jo fysikk som en midtstopper. West Brom har jo spilt med 4 midtstoppere mange ganger. Taylor kommer til å bli en god PL spiller, har mer tro på han enn Byram.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Quote from: Leedsfan on May 12, 2017, 19:59:42

Jeg tror han passer perfekt i West Brom, Taylor har jo fysikk som en midtstopper. West Brom har jo spilt med 4 midtstoppere mange ganger. Taylor kommer til å bli en god PL spiller, har mer tro på han enn Byram.

Jeg er enig i at WBA er riktig nivå å starte livet i PL på, og jeg blir faktisk rimelig overrasket dersom han ikke tar nivået greit i løpet av en sesong.
Super Leeds since 1968

auren

Quote from: Hallgeir * on May 12, 2017, 21:28:33
Quote from: Leedsfan on May 12, 2017, 19:59:42

Jeg er enig i at WBA er riktig nivå å starte livet i PL på, og jeg blir faktisk rimelig overrasket dersom han ikke tar nivået greit i løpet av en sesong.

Enig. Jeg tror Taylor blir en suksess i Vestre Bromvika.  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Hvem er Charlie Taylor..?

Allanclarke

Det våger han ikke. Gjør han dette er han død for meg  >:( >:( >:( >:( >:(

Gufrias

Quote from: h.b on May 13, 2017, 10:46:27
Quote from: DenHviteYeboah on May 12, 2017, 23:22:12

Han her
https://ninetyminutesonline.com/charlie-taylor-linked-controversial-move-ultimate-leeds-betrayal/
Jeg tror ikke på dette. Først og fremst fordi nyheten har en lenke til fotospor.com, og den lenken ikke leder til noen nyhetssak om Charlie Taylor. Faktisk fikk jeg ingen treff om Charlie da jeg søkte etter "taylor" i fotospor.

Regner med at det er ninetyminutesonline som har fabrikert historien for å få mange klikk.
Hekta på Leeds siden 1974

stian

Quote from: Gufrias on May 13, 2017, 15:07:08
Quote from: h.b on May 13, 2017, 10:46:27
Quote from: DenHviteYeboah on May 12, 2017, 23:22:12

Han her
https://ninetyminutesonline.com/charlie-taylor-linked-controversial-move-ultimate-leeds-betrayal/
Jeg tror ikke på dette. Først og fremst fordi nyheten har en lenke til fotospor.com, og den lenken ikke leder til noen nyhetssak om Charlie Taylor. Faktisk fikk jeg ingen treff om Charlie da jeg søkte etter "taylor" i fotospor.

Regner med at det er ninetyminutesonline som har fabrikert historien for å få mange klikk.

Skryt til Gufrias for god kildekritikk! Dette høres definitivt ut som fabrikkert klikkjournalistikk.

morten1966

Bytt Taylor mot Bartley....

Blank_File

Spesielt. Men ny klubb blir der gutten uansett.

Dennis

Litt ironisk at Pulis er så hissig på en kampnekter, når han var så illsint på Behrahino...
Marching on together!

Jon R

Quote from: Dennis on May 15, 2017, 17:23:14
Litt ironisk at Pulis er så hissig på en kampnekter, når han var så illsint på Behrahino...

Leste du artikkelen, Dennis? Pulis virker ikke så hissig på å få han, mer lunken vil jeg si.
Jon R.

Dennis

Quote from: Jon R on May 16, 2017, 19:07:39

Leste du artikkelen, Dennis? Pulis virker ikke så hissig på å få han, mer lunken vil jeg si.

Det handler vel om potensiell pris, ikke spillenekten...? Om ikke det kun er noe han sier, selvsagt.
Marching on together!

Hallgeir *

Charlie Taylor har gjort en meget uklok og unødvendig beslutning ved å nekte å spille siste kamp, og "rådet" kom nok ganske så sikkert fra agenten hans. Leeds ville uansett utfall ha endt på 7. plass, så kampen var ikke spesielt viktig.

Leeds stilte med et kombinert B-lag / junior-lag i cupkampen mot Sutton, en kamp som hadde mye større betydning, ikke minst økonomisk, dersom man vinner og eventuelt trekker et "større" lag videre i rundene.

At klubben ble slått ut av Sutton, ble av ganske mange bagatellisert her på forumet. Monk svikter en hel klubb, og fansen, med å stille et svært svekket mannskap. De som sier at dette er skammelig, blir stort sett avfeid med at kampen er betydningsløs, siden det kun er ligaplasseringen og opprykk som gjelder.

Men Charlie Taylor blir altså kalt Judas og det som verre er, for ikke å ha spilt en "uviktig" kamp. Hvor er logikken? Kanskje litt å tenke på for enkelte?

Temaet ble for øvrig tatt opp i siste podcast for sesongen.
Super Leeds since 1968

Jon R

Quote from: Hallgeir * on May 16, 2017, 22:03:27
Charlie Taylor har gjort en meget uklok og unødvendig beslutning ved å nekte å spille siste kamp, og "rådet" kom nok ganske så sikkert fra agenten hans. Leeds ville uansett utfall ha endt på 7. plass, så kampen var ikke spesielt viktig.

Leeds stilte med et kombinert B-lag / junior-lag i cupkampen mot Sutton, en kamp som hadde mye større betydning, ikke minst økonomisk, dersom man vinner og eventuelt trekker et "større" lag videre i rundene.

At klubben ble slått ut av Sutton, ble av ganske mange bagatellisert her på forumet. Monk svikter en hel klubb, og fansen, med å stille et svært svekket mannskap. De som sier at dette er skammelig, blir stort sett avfeid med at kampen er betydningsløs, siden det kun er ligaplasseringen og opprykk som gjelder.

Men Charlie Taylor blir altså kalt Judas og det som verre er, for ikke å ha spilt en "uviktig" kamp. Hvor er logikken? Kanskje litt å tenke på for enkelte?

Ta med at majoriteten av fansen ikke ville ha han i startoppstillingen fordi kampen var "betydningsløs".  ::)

Vi kan uansett glemme logikken. Supporterskapet handler først og fremst om følelser og i mindre grad om fornuft og "logikk".   :o
Jon R.

Jon R

Quote from: Dennis on May 16, 2017, 21:33:09
Quote from: Jon R on May 16, 2017, 19:07:39

Det handler vel om potensiell pris, ikke spillenekten...? Om ikke det kun er noe han sier, selvsagt.
Vanskelig å si. Det virker ihvertfall ikke som han akter å strekke seg veldig langt for å få Taylor.
Jon R.

Sydhagen

Det er så enkelt som at Taylor har en kontrakt med Leeds.
Han nektet å spille for Leeds, ergo et brudd på kontrakten.
For en supporter er selvfølgelig dette et svik. Skjønner ikke at man skal kunne forsvare det Taylor gjorde på noe som helst vis.
Monk er manager og stiller til enhver tid med et lag som han tror er kapabel til å vinne kampen. Har ingen tro på at Monk reiste til Sutton med et mål om å tape. Hadde han gjort det kunne du sammenlignet de to sakene.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Quote from: Jon R on May 16, 2017, 22:39:31

Ta med at majoriteten av fansen ikke ville ha han i startoppstillingen fordi kampen var "betydningsløs".  ::)

Vi kan uansett glemme logikken. Supporterskapet handler først og fremst om følelser og i mindre grad om fornuft og "logikk".   :o

Akkurat, og også at Berardi var foretrukket hans plass i kampene før avslutningen.
Super Leeds since 1968