KAMP: vs Birmingham City onsdag 26/10 2011

Started by Promotion 2010, October 22, 2011, 18:04:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

ArneS

Quote from: Andersen on October 24, 2011, 12:26:08
Håper på seier, forsiktig opptimist, skuffelsen desto større ved et bombastisk denne tar vi lett som mange her inne har en tendens til  ::) og går på en smell. Håper på 3, fornøyd med 1, dersom atte hvis. Leeds4ever

Støtter dette.  Er alltid forsiktig optimist, men er likevel fornøyd med 1 poeng på bortebane.  Tror at Birmingham er et av divisjonens beste lag, og at de vil være godt inne blant topp 6 når hengekampene er spilt.
Den 17. mann

ArneS

Den 17. mann

B_Ød

Quote from: ArneS on October 24, 2011, 13:28:57
Støtter dette.  Er alltid forsiktig optimist, men er likevel fornøyd med 1 poeng på bortebane.  Tror at Birmingham er et av divisjonens beste lag, og at de vil være godt inne blant topp 6 når hengekampene er spilt.
Det er jo Leeds også!
Ups & Ups!!

p0ndus

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ArneS

Quote from: CardiganArms on October 24, 2011, 13:44:29
Det er jo Leeds også!

Klart vi er.
Den 17. mann

Imsdal

Quote from: ArneS on October 24, 2011, 14:46:08
Støtter dette.  Er alltid forsiktig optimist, men er likevel fornøyd med 1 poeng på bortebane.  Tror at Birmingham er et av divisjonens beste lag, og at de vil være godt inne blant topp 6 når hengekampene er spilt.
Det er jo Leeds også!

Klart vi er.

Jaja seff!  ;D
Neeei, må vel dessverre innrømme at B'ham har et sterkere lag, men pga tett kampprogram er de neste ukene og foregående ukene må vel Hughton spare noen spillere, noe som gjør vinnersjansene større! :D

Sleivind

Birmingham er vel en av de tøffeste bortekampene vi har i år. Kan bli en hard nøtt å knekke. Har vel, på papiret hvertfall, divisjonens beste forsvarsfirer i Carr, Davies, Caldwell og Ridgewell?

Har likevel en god følelse foran kampen. Tipper en knepen 2-1 seier til oss. Becchio scorer tre minutter på overtid.

Imsdal

Lite imponert over Curtis Davies og Steven Caldwell. Skulle være en grei oppgave å komme forbi dem.

GeirO

Lurer på hvordan mange vet at B'ham er et sterkere lag enn vårt kjære Leeds?
Jeg vet ikke.
MOT

Geir fra Grimstad

Tipper 3-1 til Leeds og målene av Howson, Clayton og Forssell.
revie

B_Ød

Quote from: Sleivind on October 24, 2011, 19:55:05
Birmingham er vel en av de tøffeste bortekampene vi har i år. Kan bli en hard nøtt å knekke. Har vel, på papiret hvertfall, divisjonens beste forsvarsfirer i Carr, Davies, Caldwell og Ridgewell?

Har likevel en god følelse foran kampen. Tipper en knepen 2-1 seier til oss. Becchio scorer tre minutter på overtid.
Jeg skjelver ved den tanken..vet ikke hvor mange flere "tre min på overtid-seiere" hjertet mitt tåler...er en gammel mann vettu...jeg tror vi har "killed this off" i løpet av de første 45  ;)
Ups & Ups!!

ollan

Quote from: CardiganArms on October 25, 2011, 09:58:38
Quote from: Sleivind on October 24, 2011, 19:55:05

Jeg skjelver ved den tanken..vet ikke hvor mange flere "tre min på overtid-seiere" hjertet mitt tåler...er en gammel mann vettu...jeg tror vi har "killed this off" i løpet av de første 45  ;)

vi har vel drept noen kamper i de første 45 de siste sesongene for så å gå på stjernesmell i andre omgang.... :(
Ollan

B_Ød

Quote from: ollan on October 25, 2011, 10:03:01
vi har vel drept noen kamper i de første 45 de siste sesongene for så å gå på stjernesmell i andre omgang.... :(
det kan nå så være, men da har vi liksom ikke drept kampen føler jeg...mer drept en omgang, og det har vel vist seg å ikke være nok til å holde helt inn.
Men vi har gjort noen av våre beste kamper, sålangt denne sesongen, mot noen av de antatt beste lagene i divisjonen, og jeg håper og tror vi gjør det igjen i morgen.
Ups & Ups!!

sveifors

Minner om at vår bortestatistikk mot Birmingham er svak. Vi har ikke vunnet en ligakamp borte mot Birmingham siden 1981-82 sesongen. Vi klarte uavgjort borte i 1987/88 og i 1988/89 sesongene.

Borte mot Birmingham : 25 tap  og 8 seire ut av 45 bortemøter.

Tøff kamp, kanskje den vanskeligste i år, men absolutt mulig om vi spiller opp mot vårt beste.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

fmtj

Quote from: sveifors on October 25, 2011, 11:19:14
Minner om at vår bortestatistikk mot Birmingham er svak. Vi har ikke vunnet en ligakamp borte mot Birmingham siden 1981-82 sesongen. Vi klarte uavgjort borte i 1987/88 og i 1988/89 sesongene.

Tøff kamp, kanskje den vanskeligste i år, men absolutt mulig om vi spiller opp mot vårt beste.

Da er det på høy tid å slå dem igjen da... ::)
Yeboahs vitne

Woody

Quote from: sveifors on October 25, 2011, 11:19:14

Virkeleg stygg statistikk dette Sveifors,full skjerping og tre poeng hadde smakt godt her
LIFE IS LEEDS

DenHviteYeboah

Kommer dessverre til å tape klart for Birmingham.Sannsynligvis et av de beste lagene i divisjonen,og vi er dessverre ikke like gode :(

Gufrias

Quote from: DenHviteYeboah on October 25, 2011, 15:43:57
Kommer dessverre til å tape klart for Birmingham.Sannsynligvis et av de beste lagene i divisjonen,og vi er dessverre ikke like gode :(
Hvis du er så sikker, en mine eneste trøstens ord: Fotball er ikke matematikk.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Quote from: Gufrias on October 25, 2011, 17:04:50
Og du har kommentert det samme til de som er sikre på seier...?

Rudi G.

Ser i utgangspunktet ut som en vanskelig kamp ja, men med et litt slitent Birminghamlag og et LUlag som har dagen er det mulig å vinne denne kampen, og vi er jo et av de beste lagene i divisjonen vi også når alle mann er på plass og i støtet :)

Dennis

Vi er dessverre mye dårligere enn B'ham - noe selvsagt ALT peker mot. Vi kommer til å tape 8-0, laget går inn i en ny skyggedal og rykker ned to år på rad, kronekursen faller til 30-tallsnivå og svartedauen kommer på moten igjen.

Dette er tapt på forhånd, guttær!

::)

;)

Det blir en tøff kamp og vi sliter med midtukekamper. Jeg tror det ender med ettmålsseier til et av lagene - 1-0 eller 0-1. Forhåpentligvis vinner vi knapt. 8)
Marching on together!

Tarald72

Nei fotball er ikke matematikk, det skal være sikkert. Men tatt i betraktning av at Birmingham har a) fem sieiere på de fem siste b) et sterkt lag og c) hjemmebane, så kan dette bli det hittil vanskeligste kampen for Leeds i år. Men - vi kan score mot alle, og jeg tror på seier i denne også!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Tom S

Dette er utvilsomt ein av dei tøffaste oppgåvene denne sesongen, ingen tvil om det.
Men, som Rudi er inne på, vi har ikkje eit dårleg lag vi heller og på ein god dag med tur (nett so eg trur at LU har tur - HAHAHA) så kan vi ta med oss ein pinne eller 3.

Sjølv om du ilag med 98%-100% av oss andre ikkje likar at klubben vår vert styrt og eigd av ein gal mann (BATES OUT), så kan du vel vere ydmyk nok til å innrømme at det ser "litt liiikaar" ut om dagen sånn reint sportslig?
Dette laget kan vere med å kjempe blant topp 6, det trur eg.
COME ON LEEDS !!

Tom S

Quote from: DenHviteYeboah on October 25, 2011, 18:27:09
Og du har kommentert det samme til de som er sikre på seier...?

Litt usikker på om guffen har kommentert mine innlegg, men kan skrive under på at eg får "tyn" når eg kjem med mine "easy" innlegg i forkant av kamper - så det er ikkje synd på NOKON her på forumet.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Quote from: Tarald72 on October 25, 2011, 19:14:21

Nei fotball er ikke matematikk, det skal være sikkert. Men tatt i betraktning av at Birmingham har a) fem sieiere på de fem siste b) et sterkt lag og c) hjemmebane, så kan dette bli det hittil vanskeligste kampen for Leeds i år. Men - vi kan score mot alle, og jeg tror på seier i denne også!

Du glemte et viktig punkt her, nemlig d) Bham spiller for tiden kamper hver 3. dag!

Leedsfan

Er redd for at du har rett for en gangs skyld..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

oivindh

Det er jo Leeds også!
Vi spiller uansett best mot god motstand..., jfr. hjemmekamper mot pudding-lag :-(
3 lette poeng her  ;D

asLeeds

ser og ut til at bham fikk nokre sentrale spillere skadda i sist  europacup kamp.
Korleis er ståa hos oss, blir Snoddy klar til denne?
DALHEIM WHITES

Hallgeir *

Quote from: asLeeds on October 25, 2011, 20:30:16
ser og ut til at bham fikk nokre sentrale spillere skadda i sist  europacup kamp.
Korleis er ståa hos oss, blir Snoddy klar til denne?
Han har i alle fall trent nå..
Super Leeds since 1968