KAMP: vs Cardiff søndag 30/10 2011

Started by ollan, October 29, 2011, 10:07:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RoarG

1-1. Skal vi være fornøyde med når det svinger sånn. Stoler ikke på det defensive spillet til Leeds, og spissene må være mye mer våkne for å unngå de utallige offsidene. Om ikke noe drastisk skjer m.h.t. spillemateriellet, vil Leeds gli ned mot midten av tabellen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

TK20

Clayton BB hos Skysports. Usikker på om jeg er enig.

kilgallon

Quote from: Sleivind on October 30, 2011, 16:10:16
Her hadde vi fortjent tre poeng. Men igjen gir vi ris til egen ræv ved å slippe inn billige mål.

Vi spilte periodvis bra, så ett poeng i dag er utrolig skuffende.

White og Lees banens beste for meg, med Howson på en god tredjeplass.
Spot on!

harvey

Skuffet over bare 1 poeng.  cardiff er ikke farlige i andre omgang.  

Oggy

Lengte etter en O`Brien i knallform...
Oggy

RoarG

Sam var bra når han kom innpå. Han kan godt få flere sjanser. Lager mye røre på sin kant.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B-m

Quote from: TK20 on October 30, 2011, 16:12:58
Clayton BB hos Skysports. Usikker på om jeg er enig.

White best i dag, deretter Connolly, Lees og kanskje Snod(prøver i hvertfall).. 'cardiff overrasker meg negativt i dag, lavt tempo møkkafotball. Tiden de bruker på innkast og dødball er skremmende, skulle vært lagt til 6-7 minutter i 2.omg. kanskje 65 minutter effektiv fotball spilt..
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Andersen

Kun bortelagets keeper som hindret oss fra hjemmeseier i dag synes jeg, vi var mye mere med i 2. omgang kred til laget som ikke gav opp . Ny kamp onsdag hjemme vel ? LEEDS4EVER

berlin

Quote from: Sleivind on October 30, 2011, 16:11:09
Quote from: NEO on October 30, 2011, 16:09:17
Ufattelig svak forestilling.

Sikker på at det var Leeds - Cardiff du så på?

;D

Et fortjent poeng, burde hatt 3, men kred for at gutta stod på bra og skapte sjanser.
Lufta gikk litt ut når ballen endelig satt i nota, rett og slett en psykologisk reaksjon.

Cardiff kjørte "defensiv kontroll" hele matchen, og hvilte litt mer enn Leeds. Dermed så greide
de å høyne tempoet noe etter vår utligning.

Emanuel

Inne i en tung periode nå, taper terreng til toppen. 8 poeng bak Southampton. Er enig i de som sier at vi treng forsterkninger, men det skal ikkje så mykje til før vi er på gang igjen. Et par spillere må heve seg litt så er vi der, spesielt forsvaret roter mkje for tida.

berlin

Quote from: RoarG on October 30, 2011, 16:16:22
Sam var bra når han kom innpå. Han kan godt få flere sjanser. Lager mye røre på sin kant.

Enig der. Hvis han får det til, er han litt "Gradel". Hvis ikke er han average.
I dag utfordet han bra, lykkes, og skapte som du nevner, faktisk det meste av det Leeds skaper etter scoringen til Snoddy.

B-m

Quote from: Emanuel on October 30, 2011, 16:18:50
Inne i en tung periode nå, taper terreng til toppen. 8 poeng bak Southampton. Er enig i de som sier at vi treng forsterkninger, men det skal ikkje så mykje til før vi er på gang igjen. Et par spillere må heve seg litt så er vi der, spesielt forsvaret roter mkje for tida.

Ikke med tanke på hvordan vi har spillt forsvar tidligere??!

Vi har sluppet inn 6 mål på 6 kamper, noe som er bra for oss å være. Føler meg mer trygg i forsvar enn på lenge. Selvfølgelig en del smårusk, men synes ikke målet til Cardiff var en ren forsvarstabbe - rett og slett elendig dømming.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Le Jardin

var mer irriterende med uavgjort mot Coventry enn idag. men nå har vi plutselig kun 2 p på 3 kamper. ikkje bra!

Terje, som vil hevne seg på stakkars blackpool. MOT
"Victory is in our sights"

auren

En ganske god kamp i grunnen. Middels minus første omgang, der dommeren merkelig nok ikke blåser når O'Dea blir dyttet i ryggen. I andre omgang kjører vi over Cardiff, mens de siste 15-20 minuttene er det mer jevnt igjen. Leeds klart best, men vi er ikke effektive nok. I neste kamp vil jeg se Sam inn for Pugh (var stort sett usynlig).

Lees MOM. Knallgod i forsvar, samt et farlig dødballvåpen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Quote from: Le Jardin on October 30, 2011, 16:25:27
var mer irriterende med uavgjort mot Coventry enn idag. men nå har vi plutselig kun 2 p på 3 kamper. ikkje bra!

Blackpool fikk skikkelig bank i helga. Normalt ikke noe å frykte, men så var det dette med treningskampmoduset i midtuka, da.

Le Jardin

Quote from: NEO on October 30, 2011, 16:27:41

Vi har vel 4  på de 3 siste.....

Oops ja det er sant. glemte peterboro. Nå ble jeg i litt bedre humør
"Victory is in our sights"

Sølvreven

Quote from: NEO on October 30, 2011, 16:27:41

Vi har vel 4  på de 3 siste.....
Eller skal vi si 5 på de 4 siste ? 1-2-1 = 5p  ;)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

newsome

Quote from: kilgallon on October 30, 2011, 16:10:02
Quote from: newsome on October 30, 2011, 16:06:57
Quote from: kilgallon on October 30, 2011, 15:56:53
Howson er strålende i dag!
Ironisk eller sliter du med synet idag?
Hvis du mener noet annet så er det vist deg som sliter med synet... ;)
ok  ;)

Støttepasninger kan de fleste middels gode spillere slå....

newsome

Quote from: auren on October 30, 2011, 16:29:07
En ganske god kamp i grunnen. Middels minus første omgang, der dommeren merkelig nok ikke blåser når O'Dea blir dyttet i ryggen. I andre omgang kjører vi over Cardiff, mens de siste 15-20 minuttene er det mer jevnt igjen. Leeds klart best, men vi er ikke effektive nok. I neste kamp vil jeg se Sam inn for Pugh (var stort sett usynlig).

Lees MOM. Knallgod i forsvar, samt et farlig dødballvåpen.

auren
Enig auren!
Tror vi får mye glede av Lees!

lojosang

Quote from: leedsheim on October 30, 2011, 16:04:31
Er så tvilsomt det som skjer bak der altså.Uff,blir helt svett!

Hva er dette for griseprat i kamptråden?  ;D

Gudene vet hva O'Dea drev ned på målet. Greit, han får en liten dytt, men såpass bør man være forberedt på i den situasjonen. Det er jo bare å feie den unna med venstrebeinet?

Er forøvrig enig med de som kårer Lees og White til våre beste. Oppløftende 2. omgang. Becchio viser at han er på vei i kampform. Har samme håpløse førstetouch med beina som i sine velmaktsdager.  :D Vinner en del dueller også. Er ikke KRISE om vi ikke får tak i Keogh i januar.
- Leif Olav

p0ndus

White var bra,  liker typen. Gi han mye tillitt så får vi en kanonspiller på sikt:)

stefan

Jeg synes midtbaneleddet stort sett gjorde det de skulle idag, men ikke noe mer. Den store skuffelsen for meg var McCormack sine saboteringer av 3-4 målsjanser etter at Becchio kom inn.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Odin

Det er lenge siden vi har klart uavgjort mot Cardiff, så mange ville vel kjøpt uavgjort på forhånd. Likevel synes jeg kampen var skuffende. Vi er nok ikke bedre og havner midt på tabellen iår. Når dårlige spillere som Keogh, Kisnorbo og Rashubka er med, rykker vi ikke opp fra Championship. Vi holder pusten hver gang ballen kommer nær keeper, han er hjelpeløs og nølende i feltet. Keogh vant ikke en hodeduell og har dårlige pasninger. Becchio må starte neste gang. Kisnorbo har veldig svake avleveringer. White var et lyspunkt i en ordinær kamp. Neste gang blir det kanskje 19,000 tilskuere på Elland Road, veldig mange jeg snakker med i England holder seg borte så lenge Bates politikken regjerer. Det er synd, vi har kjempepotensiale som klubb og litt satsing kunne gitt opprykk.

MOT, jeg skal på kamp i Leicester på søndag.

kilgallon

Quote from: newsome on October 30, 2011, 17:02:23
Quote from: kilgallon on October 30, 2011, 16:10:02
Quote from: newsome on October 30, 2011, 16:06:57
Quote from: kilgallon on October 30, 2011, 15:56:53
Howson er strålende i dag!
Ironisk eller sliter du med synet idag?
Hvis du mener noet annet så er det vist deg som sliter med synet... ;)
ok  ;)

Støttepasninger kan de fleste middels gode spillere slå....
Howsons spesiale er støttepasninger over 30-40 meter - som vel og merke ligger på lissa... :)

p0ndus

Liker bildet av Snoddy som er på Nettavisen nå:)

kalle_92

Quote from: p0ndus on October 30, 2011, 19:48:36
Og for de som vil ha en lett vei med å finne dette: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3262556.ece

Godt noen fortsatt skriver om oss!

ollan

Ollan

fjellhaugen

Quote from: Odin on October 30, 2011, 19:25:51
Det er lenge siden vi har klart uavgjort mot Cardiff, så mange ville vel kjøpt uavgjort på forhånd. Likevel synes jeg kampen var skuffende. Vi er nok ikke bedre og havner midt på tabellen iår. Når dårlige spillere som Keogh, Kisnorbo og Rashubka er med, rykker vi ikke opp fra Championship. Vi holder pusten hver gang ballen kommer nær keeper, han er hjelpeløs og nølende i feltet. Keogh vant ikke en hodeduell og har dårlige pasninger. Becchio må starte neste gang. Kisnorbo har veldig svake avleveringer. White var et lyspunkt i en ordinær kamp. Neste gang blir det kanskje 19,000 tilskuere på Elland Road, veldig mange jeg snakker med i England holder seg borte så lenge Bates politikken regjerer. Det er synd, vi har kjempepotensiale som klubb og litt satsing kunne gitt opprykk.

MOT, jeg skal på kamp i Leicester på søndag.

rachubka er ikke i nærheten av loner og i grunn enig at han ikke holder mål som reserve.

dine andre karakteristikker fra dagens kamp er jeg dog HELT uenig i.
keogh kunne fort ha putta tidlig (på en duell han vistnok vant  ;) )  han jobber steinhardt uten ball og er et veldig uromoment. det skal sies at han ikke fikk mye annet enn "poleballer" å jobbe med heller.
jeg liker becchio men hva gjorde han som var så mye bedre i dag?

paddy kom inn og gjorde ikke èn feil. i tillegg hadde han flere server inn i boksen på dødball, er et uromoment offensivt og moralsk kanon for laget.

pugh kunne liksågodt ikke spillt i dag, vel holdt han kanskje litt igjen slik at white kunne gå frem men djizzes så usynlig han var i dag.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

ArneS

Quote from: kalle_92 on October 30, 2011, 22:04:34
Quote from: p0ndus on October 30, 2011, 19:48:36
Og for de som vil ha en lett vei med å finne dette: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3262556.ece

Godt noen fortsatt skriver om oss!

Og så har Nettavisen en vesentlig observasjon.  Marshall reddet Cardiff alene med strålende og umulig keeperspill.
Den 17. mann