Skrevet av Emne: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00  (Lest 71810 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #420 på: November 06, 2011, 21:58:01 »
Ikke overrasket over at vi slår tilbake etter arbeidsuhellet mot Blackpool. Jeg forventet en god prestasjon. Tapet mot Blackpool har ikke vært representativt for hvordan Leeds har fremstått de siste 8-10 kampene, og i dag var vi tilbake til den standarden vi bør være for å kunne kjempe om opprykk.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #421 på: November 06, 2011, 22:09:01 »
2 hjemmekamper og 5 bortekamper på de 7 neste. Nå får vi virkelig se hva som bor i dette laget..
Tiden frem til 1 januar vil bli meget spennende  :D
fick det till 3 hemma 3 borta på de närmaste 6 matcherna
Burnley borta
Barnsley hemma
Nottingham borta
Millwall hemma
watford borta
reading hemma
 

RoarG

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #422 på: November 06, 2011, 22:13:47 »
2 hjemmekamper og 5 bortekamper på de 7 neste. Nå får vi virkelig se hva som bor i dette laget..
Tiden frem til 1 januar vil bli meget spennende  :D
fick det till 3 hemma 3 borta på de närmaste 6 matcherna
Burnley borta
Barnsley hemma
Nottingham borta
Millwall hemma
watford borta
reading hemma
Ja, det er jo rene WO, det ;)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

p0ndus

  • Gjest
Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #423 på: November 06, 2011, 22:32:56 »
Denne smakte veldig veldig godt. MOT

nord

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #424 på: November 06, 2011, 22:34:58 »
21 poeng til Leeds , de næste 7 kampe :)


 

Imsdal

  • Gjest
Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #425 på: November 06, 2011, 23:02:05 »
21 poeng til Leeds , de næste 7 kampe :)




Ooooptimist du vet det går braaa til sist!!!!! ;D

Glenn K

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #426 på: November 07, 2011, 00:01:36 »
Utrolig hvordan Clayton har utviklet seg på bare et år. Fra å se ut som en redd liten guttunge når han kom innpå i starten av fjorårssesongen til å dominere i Leeds-drakten og være kanskje vår viktigste spiller i år. Imponerende!

Geiremann

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #427 på: November 07, 2011, 00:09:01 »
Fantastisk viktig med tre poeng her, etter katastrofen sist. Humøret er på topp igjen!
Det blir helt sikkert "ups and downs" i tida framover også, men uansett: "We all love Leeds!"

Sovner med godfølelse nå og våkner med det i morgen også  :)
Member of "The Peterborough eight".

Leedsfan

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #428 på: November 07, 2011, 00:36:18 »
Ikke overrasket over at vi slår tilbake etter arbeidsuhellet mot Blackpool. Jeg forventet en god prestasjon. Tapet mot Blackpool har ikke vært representativt for hvordan Leeds har fremstått de siste 8-10 kampene, og i dag var vi tilbake til den standarden vi bør være for å kunne kjempe om opprykk.

MOT!

auren

Hear hear...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #429 på: November 07, 2011, 00:39:03 »
2 hjemmekamper og 5 bortekamper på de 7 neste. Nå får vi virkelig se hva som bor i dette laget..
Tiden frem til 1 januar vil bli meget spennende  :D

Pretta litt mye ell?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

LEO

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #430 på: November 07, 2011, 07:44:29 »
Vi vll få ups and downs også i fortsettelsen.

Clayton har vært meget god hittil og en fantastisk scoring i går.  Andre ville klint til og truffet langt opp på tribunen men ikke Clayton.

Det som er problemet er at vi må ikke glemme hans alder og han burde vært tatt av i enkelte matcher for å spare ham slik at han beholder overskudd.

Men sånn som våre matcher går så har ikke Grayson fått anledning til å gjøre det.  Vi vil derfor få noen downs for Grayson er ikke flink til å rullere.
 

RoarG

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #431 på: November 07, 2011, 08:34:47 »
Vi vll få ups and downs også i fortsettelsen.

Clayton har vært meget god hittil og en fantastisk scoring i går.  Andre ville klint til og truffet langt opp på tribunen men ikke Clayton.

Det som er problemet er at vi må ikke glemme hans alder og han burde vært tatt av i enkelte matcher for å spare ham slik at han beholder overskudd.

Men sånn som våre matcher går så har ikke Grayson fått anledning til å gjøre det.  Vi vil derfor få noen downs for Grayson er ikke flink til å rullere.
Han må ta ut det beste laget til enhver tid. Det betyr at slitasjen på enkeltspillere kan bli stor. Kan jo tenkes at Brown kommer i form?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #432 på: November 07, 2011, 09:15:25 »
Vi vll få ups and downs også i fortsettelsen.

Clayton har vært meget god hittil og en fantastisk scoring i går.  Andre ville klint til og truffet langt opp på tribunen men ikke Clayton.

Det som er problemet er at vi må ikke glemme hans alder og han burde vært tatt av i enkelte matcher for å spare ham slik at han beholder overskudd.

Men sånn som våre matcher går så har ikke Grayson fått anledning til å gjøre det.  Vi vil derfor få noen downs for Grayson er ikke flink til å rullere.
Han må ta ut det beste laget til enhver tid. Det betyr at slitasjen på enkeltspillere kan bli stor. Kan jo tenkes at Brown kommer i form?


Hvis det så er tilfelle. Ja da er stallen rett og slett for dårlig. En av grunnene til at de beste lagene ligger der de gjør uten den store formsvikten. Ja det er det at de har cover på de fleste plassene og kan vile enkeltspillere når de trenger vile og laget ikke blir svekket

Blank_File

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #433 på: November 07, 2011, 09:22:22 »
Vi vll få ups and downs også i fortsettelsen.

Clayton har vært meget god hittil og en fantastisk scoring i går.  Andre ville klint til og truffet langt opp på tribunen men ikke Clayton.

Det som er problemet er at vi må ikke glemme hans alder og han burde vært tatt av i enkelte matcher for å spare ham slik at han beholder overskudd.

Men sånn som våre matcher går så har ikke Grayson fått anledning til å gjøre det.  Vi vil derfor få noen downs for Grayson er ikke flink til å rullere.
Han må ta ut det beste laget til enhver tid. Det betyr at slitasjen på enkeltspillere kan bli stor. Kan jo tenkes at Brown kommer i form?
Det var i alle fall tydelig at Eddie Gray ikke var enig i dette når han ble konfrontert med det på radioen. Husker ikke om det var B'pool eller i går. En spiller tåler fint å spille to kamper i uka. I hans tid ville alle mye heller spille kamper og formen til spillerne har ikke blitt noe dårligere siden den gang argumenterte han med.

Er litt enig i det, men ikke helt. Fordi jeg tror like mye det sitter i hodet. Hvem er det som oftest får en "down" periode? Det er de offensive spillerne som har gode ballferdigheter. Snodgrass er jo kremeksemplet. Han mister liksom touchet litt. Og det er nok til at han virker dårlig i forhold til det vi er vant med fra den kanten. Selv om han ikke har vært på sitt aller beste denne sesongen vil jeg likevel si at han vært en av våre viktigste spillere og som manager ville jeg heller aldri tenkt på å tatt han ut av troppen i en kamp som betyr noe. Unntaket er hvis vi leder med 3 mål 20 minutter før slutt. Dessuten tror jeg at det er rett som andre har påpekt at Snoddyball blir pakket mer inn nå enn før fordi vi ikke har samme trusselen på motsatt lenger. Det er nesten alltid to stk som kommer i press på han.

Uten at jeg har sett kampene i det siste kan vi vel også snart begynne å bekymre oss for McCormack. Jeg er likevel av den forstand at er vanvittig mentalt. Særlig gjelder dette for en spiss. Hvis en spiller har en dalende formkurve over flere kamper er det greit å bytte han ut for en periode, men ikke før. Det gjelder også unge spillere som Clayton etter min smak. Gutten er faktisk 23 i januar. Da er du ikke lenger en liten gutt.

RoarG

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #434 på: November 07, 2011, 11:50:31 »
Skal Leeds opp, må de beste spillerne benyttes til enhver tid. Ã… rullere av prinsipp, blir for dumt, med mindre stallen er så jevn at det ikke gjør noe. Kan vel ikke hevde det i Leeds' tilfelle.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #435 på: November 07, 2011, 12:07:07 »
Ã… slå Leicester smakte utrolig godt!!! Et lag vi har slitt med lenge, også borte da!!  :D
Veldig glad for at den kom rakst etter fadesen mot Blackpool, men så hadde vi jo en skikelig tulling mellom stengene også. Utrolig at dette var mulig for en keeper på dette nivået, håper vi for alltid slipper å se det navnet i lagoppstillingen igjen!!
Yeboahs vitne

Tarald72

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #436 på: November 07, 2011, 12:07:22 »
Vel, at McCormack kanskje viser en dalende formkurve vet jeg ikke.....alle mente jo han var i toppform bare han laget mål for oss. Keogh spiller bra, og i går senest hørte jeg at en kommentere at Clayton er framtiden for Leeds....det har litt å gjøre med målscorerne. Becchio er tilbake, men det vil antakeligvis ta lenge før han er på topp mht til hva han var i forhold til forrige sesong.....tror ikke det er enkeltspillere som har en downperiode, det må dreie seg om flere samtidig - det er tross alt andre spillere som gjør at McCormack spiller opp mot sitt beste også...
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

RoarG

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #437 på: November 07, 2011, 12:17:17 »
Kanskje litt vanskeligere å være McCormack også? Nå blir han jo ekstra godt passet på, som toppscorer i divisjonen. Det kan jo utnyttes av andre i laget vårt (Howson, Clayton, Snoddy, Keogh), da det blir mer rom for dem.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #438 på: November 07, 2011, 12:27:05 »
For McCormacks del så handler det om å sette sjansene. Jeg har ikke sett de siste kampene så jeg kan ikke svare på om han har hatt muligheter han burde satt. Han har aldri skapt ting i stor grad på egenhånd så jeg kritiserer han ikke slik, men sannheten er jo at han ikke har scoret på tre kamper nå. Tre kamper til uten mål så tørr jeg si at formkurven hans har snudd.

Tarald72: Selvfølgelig mener jeg at han er i toppform når han scorer et mål pr. kamp! Slik hans rolle i laget er nå så er hans viktigste jobb å score mål. Når man etter 15 runder er toppscorer kan det vanskelig klassifiseres som noe annet enn toppform!

mac_gyver

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #439 på: November 07, 2011, 12:37:23 »
Kanskje litt vanskeligere å være McCormack også? Nå blir han jo ekstra godt passet på, som toppscorer i divisjonen. Det kan jo utnyttes av andre i laget vårt (Howson, Clayton, Snoddy, Keogh), da det blir mer rom for dem.

er det ikke 30 kamper eller noe siden Howson putta sist da....? Ikke veldig målfarlig.

Pride of Yorkshire

Jon R

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #440 på: November 07, 2011, 15:03:36 »
Det var i alle fall tydelig at Eddie Gray ikke var enig i dette når han ble konfrontert med det på radioen. Husker ikke om det var B'pool eller i går. En spiller tåler fint å spille to kamper i uka. I hans tid ville alle mye heller spille kamper og formen til spillerne har ikke blitt noe dårligere siden den gang argumenterte han med.

Merkelig uttalelse av EG. Her må kua ha glemt hvordan det var å være kalv!
"Super Leeds" var jo en evig runner-up nettopp fordi vi gang på gang stupte på målstreken! Våre to eneste ligagull under Don Revie kom i sesonger der vi tidlig ble slått ut i cupene. Selvfølgelig handlet dette om slitasje, og det var vel ingen i Super Leeds perioden som var skadet så mye som Eddie Gray. Idag er tempoet, intensiteten og mediatrykket større enn noen gang og dette kompenserer klubbene med langt større staller enn under Don Revies superlag, som i flere sesonger bestod av kun 18-19 mann som rulerte på plassene gjennom sesongen. Jeg tror en spiller fint kan klare å gjennomføre 60 kamper på en sesong men at man da må forvente en dalende formkurve etterhvert som sesongen skrider frem hvis man ikke får en og annen periode med litt lengre restitusjon. I England er det non-stop action fra august til mai, i motsetning til feks Bundesliga der man har en lengre pause rundt nyttår. Jeg er av dem som absolutt mener at vi ikke må drive rovdrift på Clayton og Howson , og at Varyninen/ Brown bør få en og annen start (ikke begge på en gang) utover høsten/ vinteren. Helst i forebyggende øyemed hvis det ikke tvinger seg frem gjennom skader og suspensjoner.
Jon R.

kalle_92

  • Gjest
Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #441 på: November 07, 2011, 15:10:02 »
Det var i alle fall tydelig at Eddie Gray ikke var enig i dette når han ble konfrontert med det på radioen. Husker ikke om det var B'pool eller i går. En spiller tåler fint å spille to kamper i uka. I hans tid ville alle mye heller spille kamper og formen til spillerne har ikke blitt noe dårligere siden den gang argumenterte han med.

Merkelig uttalelse av EG. Her må kua ha glemt hvordan det var å være kalv!
"Super Leeds" var jo en evig runner-up nettopp fordi vi gang på gang stupte på målstreken! Våre to eneste ligagull under Don Revie kom i sesonger der vi tidlig ble slått ut i cupene. Selvfølgelig handlet dette om slitasje, og det var vel ingen i Super Leeds perioden som var skadet så mye som Eddie Gray. Idag er tempoet, intensiteten og mediatrykket større enn noen gang og dette kompenserer klubbene med langt større staller enn under Don Revies superlag, som i flere sesonger bestod av kun 18-19 mann som rulerte på plassene gjennom sesongen. Jeg tror en spiller fint kan klare å gjennomføre 60 kamper på en sesong men at man da må forvente en dalende formkurve etterhvert som sesongen skrider frem hvis man ikke får en og annen periode med litt lengre restitusjon. I England er det non-stop action fra august til mai, i motsetning til feks Bundesliga der man har en lengre pause rundt nyttår. Jeg er av dem som absolutt mener at vi ikke må drive rovdrift på Clayton og Howson , og at Varyninen/ Brown bør få en og annen start (ikke begge på en gang) utover høsten/ vinteren. Helst i forebyggende øyemed hvis det ikke tvinger seg frem gjennom skader og suspensjoner.
Ah! Supert. Fornuftig sagt Jon R.
Kunne ikke vært mer enig!

Sølvreven

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #442 på: November 07, 2011, 15:31:16 »
2 hjemmekamper og 5 bortekamper på de 7 neste. Nå får vi virkelig se hva som bor i dette laget..
Tiden frem til 1 januar vil bli meget spennende  :D
fick det till 3 hemma 3 borta på de närmaste 6 matcherna
Burnley borta
Barnsley hemma
Nottingham borta
Millwall hemma
watford borta
reading hemma
Sat 19   12:45   Burnley   A    FLC                
Sat 26   15:00   Barnsley   H    FLC                
Tue 29   19:45   Nottingham   A    FLC                

December 2011
Sat 03   12:30   Millwall   H    FLC                
Sat 10   15:00   Watford   A    FLC                
Sat 17   15:00   Reading   H    FLC                
Mon 26   13:00   Derby     A    FLC                
Sat 31   13:00   Barnsley   A    FLC

Har bommet på en kamp ja  :D 3 hjemme og 4 borte høres litt bedre ut....
« Siste redigering: November 07, 2011, 16:02:19 av Sølvreven »
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #443 på: November 07, 2011, 17:54:08 »
Burnley borte ser vanskelig ut, men resten av kampene bør være mulige 3 poengere. Alle sammen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sølvreven

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #444 på: November 07, 2011, 18:07:19 »
Burnley borte ser vanskelig ut, men resten av kampene bør være mulige 3 poengere. Alle sammen.
Nottingham, Derby og lokalderbyet mot Barnsley er vel ikke lette kamper heller. For ikke å snakke om hatkampen mot Millwall? Reading borte er heller ingen enkel kamp?
Personlig synes jeg at vi har et særdeles hardt program ut 2011.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

p0ndus

  • Gjest
Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #445 på: November 07, 2011, 19:39:02 »
Huff gruer meg til møtet mot Scumwall, de har hatt et for bra grep på oss i de siste sesongene.

RoarG

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #446 på: November 07, 2011, 20:00:54 »
Er ikke så pessimistisk angående Barnsley. Resten bør vi kunne greie.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #447 på: November 07, 2011, 20:05:16 »
Det var i alle fall tydelig at Eddie Gray ikke var enig i dette når han ble konfrontert med det på radioen. Husker ikke om det var B'pool eller i går. En spiller tåler fint å spille to kamper i uka. I hans tid ville alle mye heller spille kamper og formen til spillerne har ikke blitt noe dårligere siden den gang argumenterte han med.

Merkelig uttalelse av EG. Her må kua ha glemt hvordan det var å være kalv!
"Super Leeds" var jo en evig runner-up nettopp fordi vi gang på gang stupte på målstreken! Våre to eneste ligagull under Don Revie kom i sesonger der vi tidlig ble slått ut i cupene. Selvfølgelig handlet dette om slitasje, og det var vel ingen i Super Leeds perioden som var skadet så mye som Eddie Gray. Idag er tempoet, intensiteten og mediatrykket større enn noen gang og dette kompenserer klubbene med langt større staller enn under Don Revies superlag, som i flere sesonger bestod av kun 18-19 mann som rulerte på plassene gjennom sesongen. Jeg tror en spiller fint kan klare å gjennomføre 60 kamper på en sesong men at man da må forvente en dalende formkurve etterhvert som sesongen skrider frem hvis man ikke får en og annen periode med litt lengre restitusjon. I England er det non-stop action fra august til mai, i motsetning til feks Bundesliga der man har en lengre pause rundt nyttår. Jeg er av dem som absolutt mener at vi ikke må drive rovdrift på Clayton og Howson , og at Varyninen/ Brown bør få en og annen start (ikke begge på en gang) utover høsten/ vinteren. Helst i forebyggende øyemed hvis det ikke tvinger seg frem gjennom skader og suspensjoner.

Stort sett enig, spesielt det jeg har uthevet. Ellers var det vel sånn med det andre lagene også den gang,
at de hadde en fast første-ellever, og lenge var det bare tillatt med en mann på benken. Men joda, vi var jo så herlig gode at jeg både har "kjøpt og markedsført" slitasjeteoerien som sikkert er minst halve sannheten. Resten satt kanskje i hodet, på samme måte som det alltid gjør, uavhengig av tidsepoke.

Her er mitt ekstra poeng, at når noen eller flere, hele laget for den saks skyld, er skikkelig i flyten, så kan ikke kampene komme tett nok omtrent, det gir masse energi å ha gjort unna en MOTM (elle opp mot det) match.
Da er det bare å køle på.

Så vet vi det vil komme dupper (bl.a pga "dagens høye tempo"), og da blir 1000-kroner (eller £105-)-spørsmålet: Er apparatet i stand til å forutse spillerens/spillernes dupp, eller må den først skje? Tenker da både fysisk/psykisk.

RoarG

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #448 på: November 07, 2011, 20:17:48 »
Sitat
Så vet vi det vil komme dupper (bl.a pga "dagens høye tempo"), og da blir 1000-kroner (eller £105-)-spørsmålet: Er apparatet i stand til å forutse spillerens/spillernes dupp, eller må den først skje? Tenker da både fysisk/psykisk.
Er ikke dette vel sci-fi?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sv: KAMP: vs LEICESTER (King Power Stadium), søndag 6/11 2011 kl 16:00
« Svar #449 på: November 07, 2011, 20:29:40 »
Sitat
Så vet vi det vil komme dupper (bl.a pga "dagens høye tempo"), og da blir 1000-kroner (eller £105-)-spørsmålet: Er apparatet i stand til å forutse spillerens/spillernes dupp, eller må den først skje? Tenker da både fysisk/psykisk.
Er ikke dette vel sci-fi?

hehe, kan hende det, men i den øvrige idrettsverden er det vel ikke det, i hvertfall ikke den fysiske siden.
Den mentale biten, som vel er et mer korrekt begrep enn "psykisk", er verre, mange brenner seg på den. Her er det nok store forskjeller mellom individuelle idrettsutøvere og lagsport.