Skrevet av Emne: Kamp: vs Burnley, lørdag 19. november kl 13:45 (norsk tid) på Turf Moor.  (Lest 49653 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

1-0  :(
Hekta på Leeds siden 1974

tobn på tur

sykt innlegg :(

Bore

Hvorfor i helvete spiller Kisnorbo isteden for vår beste stopper Lees? fyfaen

DenHviteYeboah

Ser ut til at Grayson/Snodin har greie på forsvarsspill gitt....blir ikke bedre >:(

Gufrias

Hvorfor i helvete spiller Kisnorbo isteden for vår beste stopper Lees? fyfaen
Problemet var vel helst at Paddy var alene med to spisser.
Hekta på Leeds siden 1974

Hobben

Hvor var connolly???
Rogaland Whites

Andersen

Tydligvis ikke  :-[

sveifors

som vanlig lar vi motstandernes midtbane få gå alt for lenge med ball uten at vi er på. Han får all verden av tid til å legge inn.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Håkon

Fa,....... Markeringssvikt, tre spillere som lar kisnorbo i stikken
Med to mann. Ikke godt nok
Leeds for alltid

sveifors

Hvorfor i helvete spiller Kisnorbo isteden for vår beste stopper Lees? fyfaen
Problemet var vel helst at Paddy var alene med to spisser.
men kisno er ikke samspilt med Odea, det er Lees. Feilvurdering av Grayson
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Odin

Jeg har sagt det mange ganger; Kisnorbo, Connolly og Keogh er ikke gode nok for dette laget. Utrolig svakt av manageren å la de få tillit gang atter gang. Vi rykker aldri opp med slike spillere!!! Connolly er utrolig svak!!

Andersen

Er det noen vits å komentere forsvarsspillet vårt det er så frusrerende at vi nesten alltid må få en i tryne før vi våkner :-[

Andersen

Lenge igjen av kampen heldigvis må neste mål være vårt !

Oggy

Hvor var connolly???

Han lå i grøfta, rundlurt......
Oggy

Oggy

Nå får vi se hva som bor i Sam, da.
Og forøvrig de andre også......
Oggy

sveifors

Problemet vårt er større en enkeltspillere. Vi klarer sjelden å komme inn i motstander når de har ball, dvs vi blir  på etterskudd. I dag er ingen unntak. Heldig seier mot Leicester gjør ingen forskjell på manglende defensiv kunnskap i laget både på banen, benken og i trenerteamet er jeg redd.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

DenHviteYeboah

hvorfor sende høye pasninger inn ifeltet mot lille Mccormack?latterlig

Oggy

Er det et topplag vi møter  ??? ??? ???
Skjerpings
Oggy

Gufrias

Hjelpe meg så rundlurt Connolly ble.
Hekta på Leeds siden 1974

Andersen

Blir vi ikke mere stabile i kampene fremover , er jeg redd opprykk og eventuellt play- off ryker . Håper vi ikke blir et nesten lag igjen i år også .  

job

Come On Leeds !!
Marching on together!                               Siden 1970

DenHviteYeboah

Blir vi ikke mere stabile i kampene fremover , er jeg redd opprykk og eventuellt play- off ryker . Håper vi ikke blir et nesten lag igjen i år også .  

Odin

Connolly rundlurt og lager farlige stygge frispark. Få mannen av banen for godt!!

sveifors

Blir vi ikke mere stabile i kampene fremover , er jeg redd opprykk og eventuellt play- off ryker . Håper vi ikke blir et nesten lag igjen i år også .  

Alle snakker opprykk fra Bates, Grayson og fansen. Tror desverre ikke vi er i nærheten før vi blir stabile gode defensivt. I dag har vi kun Clayton med defensive fibrer på midten.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Andersen

Har SG noen mottrekk mot hvorfor det svinger sånn rundt kampene til Leeds?

DenHviteYeboah

Blir vi ikke mere stabile i kampene fremover , er jeg redd opprykk og eventuellt play- off ryker . Håper vi ikke blir et nesten lag igjen i år også .  

Alle snakker opprykk fra Bates, Grayson og fansen. Tror desverre ikke vi er i nærheten før vi blir stabile gode defensivt. I dag har vi kun Clayton med defensive fibrer på midten.
Jeg har aldri snakket om opprykk...men jeg er jo bare negativ...

Hobben

Synes både Keogh og McCormack kan ta seg en pause fra 11veren.
Rogaland Whites

Joe Jordan

Blir vi ikke mere stabile i kampene fremover , er jeg redd opprykk og eventuellt play- off ryker . Håper vi ikke blir et nesten lag igjen i år også .  

Alle snakker opprykk fra Bates, Grayson og fansen. Tror desverre ikke vi er i nærheten før vi blir stabile gode defensivt. I dag har vi kun Clayton med defensive fibrer på midten.
Jeg har aldri snakket om opprykk...men jeg er jo bare negativ...

Hehe. Da er vi to som ikke snakker om opprykk. Men lenge igjen av denne kampen da...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Gufrias

Var ikke det Keeperhands?
Hekta på Leeds siden 1974

sveifors

Blir vi ikke mere stabile i kampene fremover , er jeg redd opprykk og eventuellt play- off ryker . Håper vi ikke blir et nesten lag igjen i år også .  

Alle snakker opprykk fra Bates, Grayson og fansen. Tror desverre ikke vi er i nærheten før vi blir stabile gode defensivt. I dag har vi kun Clayton med defensive fibrer på midten.
Jeg har aldri snakket om opprykk...men jeg er jo bare negativ...
Ihvertfall når du ønsker beinbrudd på spillere som bærer Leedsskjorte.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life