Skrevet av Emne: EX-spiller: Maik Taylor  (Lest 5422 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

EX-spiller: Maik Taylor
« på: November 24, 2011, 11:02:48 »
Selv om Sky Sports' troverdighet har falt som en stein de siste årene, velger jeg å lage en ny tråd om dette, da det har ligget i luften en stund.

Regner med ting blir offisielt i løpet av kort tid, men i følge artikkelen er det altså snakk om en to måneders-avtale. Jeg tippet han ville signere frem til sommeren som backup for Lonners, men det kan vel her tyde på at Leeds henter en ny keeper i januar...? Om ikke Taylor skulle imponere ytterligere på trening, selvsagt.

Edit: Takk hallghel
http://www.leedsunited.com/news/20111124/goalkeeper-signs-up-for-united_2247585_2526125
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7330240/Leeds-deal-in-Taylor%3Cbr/%3E
« Siste redigering: August 04, 2014, 18:36:13 av Promotion 2010 »
Marching on together!

Hallgeir *

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #1 på: November 24, 2011, 11:34:20 »
Selv om Sky Sports' troverdighet har falt som en stein de siste årene, velger jeg å lage en ny tråd om dette, da det har ligget i luften en stund.

Regner med ting blir offisielt i løpet av kort tid, men i følge artikkelen er det altså snakk om en to måneders-avtale. Jeg tippet han ville signere frem til sommeren som backup for Lonners, men det kan vel her tyde på at Leeds henter en ny keeper i januar...? Om ikke Taylor skulle imponere ytterligere på trening, selvsagt.

http://www1.skysports.com/football/news/11095/7330240/Leeds-deal-in-Taylor%3Cbr/%3E

Også bekreftet på den offisielle siden....
Super Leeds since 1968

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #2 på: November 24, 2011, 12:39:02 »
United manager Simon Grayson confirmed: "Maik is an experienced goalkeeper who has been without a club since the summer.

"He's been training with us for a couple of weeks now and he's a good addition for us.

"We've obviously been looking at the goalkeeping situation and, with the loan window closing now you have to make sure you are covered, and it's good to have Maik as part of the squad."

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #3 på: November 24, 2011, 13:47:24 »
Dette er bare en tragedie >:(
Hente en småfet og sleten 40 åring.Dette er på linje med Rachubka overgangen....rask som er altfor dårlig for Leeds United.
Håper kjeltringen spiser fordervet mat i jula....

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #4 på: November 24, 2011, 14:13:04 »
Dette er bare en tragedie >:(
Hente en småfet og sleten 40 åring.Dette er på linje med Rachubka overgangen....rask som er altfor dårlig for Leeds United.
Håper kjeltringen spiser fordervet mat i jula....

Hallo, vi har en 1. keeper som skal stå når han er skadefri. Optimalt sett hadde vi hatt en keeper ala Reading lånet i stallen som hadde pushet Lonergan og gjort en knalljobb når Lonergan ikke kunne spille.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #5 på: November 24, 2011, 14:19:45 »
Dette er bare en tragedie >:(
Hente en småfet og sleten 40 åring.Dette er på linje med Rachubka overgangen....rask som er altfor dårlig for Leeds United.
Håper kjeltringen spiser fordervet mat i jula....

Hallo, vi har en 1. keeper som skal stå når han er skadefri. Optimalt sett hadde vi hatt en keeper ala Reading lånet i stallen som hadde pushet Lonergan og gjort en knalljobb når Lonergan ikke kunne spille.
ja, og dette beviser dessverre at klubben blir elendig drevet.bare sorgen >:(

David Harle

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #6 på: November 24, 2011, 14:30:59 »
Nei, det beskriver bare at du har mistet all kontrol med virkeligheten. Vi trenger en reserve for Reading keeperen, som ikke er til salgs og nok heller ike er interessert i å varme benken for Lonegran. Helt ok dette.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #7 på: November 24, 2011, 14:34:11 »
Dette er bare en tragedie >:(
Hente en småfet og sleten 40 åring.Dette er på linje med Rachubka overgangen....rask som er altfor dårlig for Leeds United.
Håper kjeltringen spiser fordervet mat i jula....

Hallo, vi har en 1. keeper som skal stå når han er skadefri. Optimalt sett hadde vi hatt en keeper ala Reading lånet i stallen som hadde pushet Lonergan og gjort en knalljobb når Lonergan ikke kunne spille.
ja, og dette beviser dessverre at klubben blir elendig drevet.bare sorgen >:(

All we need is love, all we need is Premier League...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #8 på: November 24, 2011, 14:36:31 »
Nei, det beskriver bare at du har mistet all kontrol med virkeligheten. Vi trenger en reserve for Reading keeperen, som ikke er til salgs og nok heller ike er interessert i å varme benken for Lonegran. Helt ok dette.

Det er også slik jeg leser det. Billig, kortsiktig løsning med bøtter og spann av erfaring, som frem til nyttår kan bidra til yngre keeperkolleger.

At denne MEGET midlertidige løsningen blir hauset opp negativt på OEF, er ikke annet enn forventet. Vi burde sikkert hatt klasse (les: en som står fast i en PL-klubb) som backup for vikaren til førstekeeperen. Vi er jo tross alt Leeds...?
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #9 på: November 24, 2011, 14:44:20 »
Nå vet jeg ikke om Maik Taylor er småfet, men jeg trener på samme gym som Frode Grodås (47 år) og han har en helt rå fysikk.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #10 på: November 24, 2011, 15:04:53 »
ja, og dette beviser dessverre at klubben blir elendig drevet.bare sorgen >:(
Er selvfølgelig ikke helt sikker, men har en sterk mistanke om at du sitter med et lite smil når du poster disse  ;)
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #11 på: November 24, 2011, 16:44:15 »
Nei, det beskriver bare at du har mistet all kontrol med virkeligheten. Vi trenger en reserve for Reading keeperen, som ikke er til salgs og nok heller ike er interessert i å varme benken for Lonegran. Helt ok dette.
Da er det jo flott at du befinner deg i virkeligheten da....

Andersen

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #12 på: November 24, 2011, 17:39:15 »
Tror nok Maik Taylor går inn i denne avtalen med åpne øyne, ang vår første keeper som er skadet. Men Reading keeperen ville jeg gjerne hatt i stallen , tenk 2 virkelige gode keepere som pusher og konkurerer med hverandre om målet. Tupp OBrien ut av klubben , få frigitt kapital og få en ny keeper inn.

Hallgeir *

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #13 på: November 24, 2011, 17:50:07 »
Sakset denne fra The Scratching Shed. Der er de også fornøyd med tilveksten av keeperveteranen..

Northern Ireland’s veteran goalkeeper Maik Taylor signed for Leeds United today, providing Simon Grayson with much needed cover following the injury Andy Lonergan sustained last month and the subsequent meltdown of his understudy, Paul Rachubka.
 
In total, there are now five goalkeepers at Elland Road including young Alex Cairns and on loan Alex McCarthy who is likely to start in goal for the visit of Barnsley this Saturday after an impressive performance in the 2-1 win over Burnley at the weekend.
 
At 40 years young, Taylor’s age may be of some concern to fans, but his wealth of experience could be just what The Whites need. The Irish international is no stranger to a promotion fight and was a key figure in the Fulham side that went from League One to the Premier League in three seasons (1998-2001).
 



Taylor went on to play for Birmingham City in the Premiership where he was voted the EPL Fans’ Goalkeeper of the Year 2003-04.
 
Even if Taylor never starts a game for Leeds United, his presence at the club is worth the transfer alone. Andy Lonergan and Alex Cairns could learn a lot from such an experienced professional, but so too could the rest of the team – when you’re aiming for promotion, having players around that have been there and know how to handle the pressure can be a huge bonus.
 
From a fans perspective, looking down at the bench and seeing Maik Taylor in the seat Paul Rachubka once kept warm will be a comforting sight.
 
© 2011, The Scratching Shed. All rights reserved.
Super Leeds since 1968

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #14 på: November 24, 2011, 22:08:52 »
Ut i fra det jeg kunne se på LUTV så Maik ut til å være i god form han, så også ut til å være en humørspreder og det er bra  :)

Ove

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #15 på: November 24, 2011, 22:25:25 »
Var det ikke gode rapporter på Taylor sin innsats i treningskampen han spilte mot Chelsea var det vel? Tror dette blir bra.
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #16 på: November 24, 2011, 22:45:46 »
Var det ikke gode rapporter på Taylor sin innsats i treningskampen han spilte mot Chelsea var det vel? Tror dette blir bra.
Gjorde også en strafferedning ifølge Leeds Uniteds offisielle hjemmeside.

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #17 på: November 24, 2011, 22:45:58 »
ja, og dette beviser dessverre at klubben blir elendig drevet.bare sorgen >:(
Er selvfølgelig ikke helt sikker, men har en sterk mistanke om at du sitter med et lite smil når du poster disse  ;)
Jeg gjør nok ikke det.Er så forbanna og oppgitt over kjeltringen og hans drift og oppførsel at jeg nesten får hjerteinfarkt.

ollan

Sv: Re: Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #18 på: November 24, 2011, 22:59:58 »
ja, og dette beviser dessverre at klubben blir elendig drevet.bare sorgen >:(
Er selvfølgelig ikke helt sikker, men har en sterk mistanke om at du sitter med et lite smil når du poster disse  ;)
Jeg gjør nok ikke det.Er så forbanna og oppgitt over kjeltringen og hans drift og oppførsel at jeg nesten får hjerteinfarkt.

Hehe...ta deg en tur ut i frisk luft iblant og ikke bruk all ledig tid på nett for å finne alle negative ting ang LUFC....skjer mere alvorlige ting her i verden enn Leeds sin hverdag. Ihvertfall ikke verdt å få hjerteinnfarkt av :-)

ollan
Ollan

fjellhaugen

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #19 på: November 24, 2011, 23:09:04 »
Var det ikke gode rapporter på Taylor sin innsats i treningskampen han spilte mot Chelsea var det vel? Tror dette blir bra.
Gjorde også en strafferedning ifølge Leeds Uniteds offisielle hjemmeside.

jøsses !! sign him up
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Bites Yer Legs

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #20 på: November 24, 2011, 23:59:21 »
Bra signing! Rutinert toppkeeper i sin beste alder, ref Friedel, Van der Sar, Kahn etc etc

Han virker offensiv og sulten!
KEEP FIGHTING!!

Ove

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #21 på: November 25, 2011, 00:03:12 »
Og ikke minst så husker jeg gode gamle Reitmaier, som var en kjempehit på Ã…råsen i to perioder.
Husker han hadde nr. på ryggen som matchet alderen hans. Han var godt over 40  :)
 

Evig Pint

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #22 på: November 25, 2011, 01:36:46 »
Alltid likt Maik Taylor! Han kommer nok aldri til å spille for oss, men bra backup. "Liker dette."
Marching on together

B_Ød

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #23 på: November 25, 2011, 08:10:05 »
ja, og dette beviser dessverre at klubben blir elendig drevet.bare sorgen >:(
Er selvfølgelig ikke helt sikker, men har en sterk mistanke om at du sitter med et lite smil når du poster disse  ;)
Jeg gjør nok ikke det.Er så forbanna og oppgitt over kjeltringen og hans drift og oppførsel at jeg nesten får hjerteinfarkt.
uff da, det er ikke bra, Ollan hadde vel no brukbare tips kunne jeg se. Kanskje følge dem, eller hvertfall..pass på hjertet ditt.
Ups & Ups!!

flynn

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #24 på: November 25, 2011, 09:29:45 »
Og hvorfor skulle det være et problem at mannen er 40 år?
Han skal uansett ikke løpe raskest eller lengst i 90 minutter 2 ganger i uka.

Rutinen kan komme godt med om det faktisk blir nødvendig å gi mannen spilletid.

Good move Simon!

flynn

RoarG

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #25 på: November 25, 2011, 09:48:37 »
Dette er bare en tragedie >:(
Hente en småfet og sleten 40 åring.Dette er på linje med Rachubka overgangen....rask som er altfor dårlig for Leeds United.
Håper kjeltringen spiser fordervet mat i jula....
Eh? Er du oppdatert på keepersituasjonen i klubben?
1. Vår 1. keeper er ute med skade.
2. Vår 2. keeper er lånt ut.
3. Den innlånte keeperen, McCarthy, ser ingen framtid i Leeds. Han vil inn på Readings 1. lag.
4. Junior-keeperen er ikke god nok.

Vi trenger ikke harselere over spillere som har lyst til å gjøre en jobb for klubben, og både spiller og klubb er klar over at dette bare er en nødløsning. Håper derimot at han kommer skikkelig i form, slik at vi har et godt cover for Lonergan.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Masinga

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #26 på: November 25, 2011, 10:50:54 »
Selv keepere kan bli for gamle. Husker med gru innhoppet til Neville Southall for en del år tilbake! Peter Shilton mistet også spensten etterhvert.
Masinga, medl.nr. 1250

lojosang

Sv: Re: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #27 på: November 25, 2011, 12:42:24 »
Men da var de jo tett oppunder femti. Og Southall var vel godt over hundre også.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Dennis

Sv: Re: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #28 på: November 25, 2011, 12:47:15 »
Men da var de jo tett oppunder femti. Og Southall var vel godt over hundre også.

-LeifO

Moderatortroll.

Southall var nærmere to hundre enn hundre, om man regner kilo.

Jeg husker også hvor tragisk det var da han gjorde comeback for Bradford. Det som derimot var tilfelle den gangen, om jeg ikke har glemt detaljene helt, er at Southall takket ja til å stille i en krisesituasjon.

Så ja, enig med Masinga i at også keepere kan bli for gamle, men jeg tror neppe Taylor er i samme situasjon som Southall, som den gangen hadde lagt opp og latt seg sjøl "go".

At enkelte pådrar seg hjerteinfarkt for at Leeds har hentet en reserve til reservekeeperen vår for to måneder, har jeg ikke stor forståelse før. Så vidt jeg vet, vil ikke PL-klubber leie ut sine førstelagskeepere for å sitte på benken i Leeds over jul...

Marching on together!

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Maik Taylor
« Svar #29 på: November 25, 2011, 16:07:07 »
Dette er bare en tragedie >:(
Hente en småfet og sleten 40 åring.Dette er på linje med Rachubka overgangen....rask som er altfor dårlig for Leeds United.
Håper kjeltringen spiser fordervet mat i jula....
Eh? Er du oppdatert på keepersituasjonen i klubben?
1. Vår 1. keeper er ute med skade.
2. Vår 2. keeper er lånt ut.
3. Den innlånte keeperen, McCarthy, ser ingen framtid i Leeds. Han vil inn på Readings 1. lag.
4. Junior-keeperen er ikke god nok.

Vi trenger ikke harselere over spillere som har lyst til å gjøre en jobb for klubben, og både spiller og klubb er klar over at dette bare er en nødløsning. Håper derimot at han kommer skikkelig i form, slik at vi har et godt cover for Lonergan.

Enkelt og greit...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.