Skrevet av Emne: Hvem blir ny manager/coach i Leeds United?  (Lest 331230 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Gufrias

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1470 på: Februar 05, 2018, 18:27:20 »
Har alle glemt alle navnene og spekulasjonene før ansettelsen av TC, som plutselig dukket opp som troll i eske i 12. time? Tror vi skal være forberedt på at noe lignende kan skje denne gangen også.
Enig med deg, Jon. Før klubben annonserer en ansettelse er alt bare rykter.
Hekta på Leeds siden 1974

Eriksen55

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1471 på: Februar 05, 2018, 18:29:27 »
Fra et Barnsley-forum:

They're interested in a guy who has won 1 in 16 games and had one of the worst calendar years in the club's history results-wise in 2017? I don't believe it for a second.


auren

Likevel fikk han ny kontrakt. Alt er ikke svart-hvitt.

DenHviteYeboah

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1472 på: Februar 05, 2018, 18:29:38 »
Mannen bak Championship Norge (Eirik Aase)

Det Heckingbottom har gjort så langt i sin korte managerkarriere, er bare helt fantastisk. På svært kort tid tok han Barnsley fra bunnen av League One til å bli et lag å regne med i Championship.

Det beste av alt? Han har gjort det ved hjelp av herlig underholdene angrepsfotball. The Tykes har slitt litt denne sesongen, men det er ikke så rart mee tanke på at nesten samtlige nøkkelspillere ble solgt på kort tid.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Han har tydeligvis ikke sett på tabellen i championship denne sesongen...44 baklengs på 30 kamper...hurra

Heldigvis så kan Eirik litt mer om CC en deg og de aller fleste her inne.  Men det må da gå ann å si at man er skeptisk, ønske lykke til å se hva som skjer i stedet for denne slakten? Det er faktisk mulig at dette kan gå bra også.

Jeg er skeptisk og overasket over valget hvis det blir han. Men desto morsommere hvis det lyktes.

Hvis det stemmer at Barnsley har storspilt under han, men mistet mange viktige spillere som dem ikke har erstattet så er det ikke så unaturlig at det har gått trått i år.

Han oppfyller noe av det vi har skreket etter her inne da. Han er ung og fremadstormende, Engelsk og kjenner ligaen og offensiv spillestil.
Han vet sikkert mye, men å hevde at Barnsley er et lag å regne med er totalt skivebom. Ikke noe annet å gjøre enn å gi oppkomlingen en sjanse, selv om han hater Leeds...

auren

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1473 på: Februar 05, 2018, 18:31:01 »
Har alle glemt alle navnene og spekulasjonene før ansettelsen av TC, som plutselig dukket opp som troll i eske i 12. time? Tror vi skal være forberedt på at noe lignende kan skje denne gangen også.

Stoler på Hay her. Foran ansettelsen av TC gikk aldri Hay så langt som han nå gjør. Den eneste muligheten for at det ikke blir Hecky er at han sier nei. Noe som ikke vil forundre meg etter det han har sagt om Leeds.

Vil ikke inn en manager som har uttalt at han hater klubben.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ibster

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1474 på: Februar 05, 2018, 18:32:52 »
Hvis det blir han fra Barnsley må jeg bare le. Men jeg er dessverre ikke overrasket. Nå får vi eventuelt høre hva hallelujah koret til Rad sier....Hvis det er sant, dette er et sterkt signal om at de skal ha en lojal fyr som ikke setter krav.

Og et signal om 5 års planen er bullshitt. The raddikk er her for å tjene penger og ansetter på sparebluss
Det finnes fortsatt noen tråder på forsiden hvor du ikke har skrevet denne påstanden, eller hvor skandalløst det er hvis Radddiken gjør ditt og datt.
Men hva mener du om denne ansettelsen da? Tydelig signal at klubben skal tiltrekke seg gode spillere og skal rykke opp? Eller spiller det overhodet ingen rolle for deg hvem som skal trene denne klubben?
Hvilken ansettelse? Så vidt jeg vet er ingen ansatt ennå. Jeg skal komme tilbake til hva jeg mener når ny mann er på plass. Akkurat her var jeg opptatt av at det er unødvendig å spamme forumet med negative dommedagsprofetier basert på rykter og spekulasjoner. Det burde holde å skrive det i en tråd.
Phil Hay har nok gode kilder. Skulle øsnke det ikke var sant...
Joda, og jeg skal ikke ta fra deg gleden ved å være negativ over noe som kanskje vil skje. Feel free.  Selv synes jeg vi har så mange reelle utfordringer at jeg har mer enn nok med å forholde meg til det som faktisk skjer.

Bold #1.

Hæ? Lojal fyr som ikke stiller krav? Hva vet du om det?

De vil vel ha en manager som:
- er ledig/tilgjengelig (realistisk)
- ikke sprenger lønnsbudsjettet (De 20 MNOK + fantasisummene som har vært slengt rundt her er uaktuelle for Leeds nå)
- aksepterer coachmodellen
- passer taktisk

Bold #2.

Hææææ? Alt han har gjort vitner om at han er her for å bygge klubb. Hvilken ansettelse vil føre til at du stempler 5-årsplanen som bullshizz? Og hvorfor?


Som alle andre her inne vil jeg ha en bra coach. Jeg håper og tror at de jobber analytisk med å få på plass en god en. Så får vi se om det er treneren som kommer nå eller om nestemann er en korttidsløsning.

Sydhagen

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1475 på: Februar 05, 2018, 18:33:03 »
4-4-2 direkte spillestil. Bra på å gi unge spillere fra egne rekker sjansen.
Føler jo kanskje man trenger det motsatte, men blir det han så får man vel gi han sjansen da ::)

Da får h.b oppfylt ønsket sitt om to spisser.  :o
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ibster

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1476 på: Februar 05, 2018, 18:33:46 »
Har alle glemt alle navnene og spekulasjonene før ansettelsen av TC, som plutselig dukket opp som troll i eske i 12. time? Tror vi skal være forberedt på at noe lignende kan skje denne gangen også.

Stoler på Hay her. Foran ansettelsen av TC gikk aldri Hay så langt som han nå gjør. Den eneste muligheten for at det ikke blir Hecky er at han sier nei. Noe som ikke vil forundre meg etter det han har sagt om Leeds.

Vil ikke inn en manager som har uttalt at han hater klubben.

auren

Itte je heller. I hvilken kontekst sa han at han hatet Leeds?

leedslife

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1477 på: Februar 05, 2018, 18:34:48 »
Unge managere må jo begynne et sted de og. Har vunnet trofe og tatt Barnsley fra bunn av League one til Championship. Forhåpentligvis tar han oss et steg videre og da blir det bra 8)

Sydhagen

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1478 på: Februar 05, 2018, 18:36:52 »
Har alle glemt alle navnene og spekulasjonene før ansettelsen av TC, som plutselig dukket opp som troll i eske i 12. time? Tror vi skal være forberedt på at noe lignende kan skje denne gangen også.

Stoler på Hay her. Foran ansettelsen av TC gikk aldri Hay så langt som han nå gjør. Den eneste muligheten for at det ikke blir Hecky er at han sier nei. Noe som ikke vil forundre meg etter det han har sagt om Leeds.

Vil ikke inn en manager som har uttalt at han hater klubben.

auren

Itte je heller. I hvilken kontekst sa han at han hatet Leeds?

Mannen vokste opp i Barnsley som Barnsley fan. Klart han hatet Leeds.
Han sa for noen mnd siden at Leeds er et lag alle liker å hate, men at det er en stor klubb osv.

Ser egentlig ikke problemet i akkurat den saken der. Et fiktivt problem.

Problemet er heller om Hellbottom er den rette til å ta over Leeds.
Har han kvalitetene til å få fart på denne jallagjengen som vi har til rådighet?
Jeg er skeptisk, men time will show. Blir han ansatt så har han min støtte uansett.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

leedslife

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1479 på: Februar 05, 2018, 18:37:26 »
tenk og inspirert alle de talentfulle ungguttene i troppen blir over denne signeringen h.b

auren

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1480 på: Februar 05, 2018, 18:37:50 »
Har alle glemt alle navnene og spekulasjonene før ansettelsen av TC, som plutselig dukket opp som troll i eske i 12. time? Tror vi skal være forberedt på at noe lignende kan skje denne gangen også.

Stoler på Hay her. Foran ansettelsen av TC gikk aldri Hay så langt som han nå gjør. Den eneste muligheten for at det ikke blir Hecky er at han sier nei. Noe som ikke vil forundre meg etter det han har sagt om Leeds.

Vil ikke inn en manager som har uttalt at han hater klubben.

auren

Itte je heller. I hvilken kontekst sa han at han hatet Leeds?

https://footballleagueworld.co.uk/championship-boss-reveals-he-hated-leeds-united/

Tar det med en liten klype salt. Hatet Leeds i oppveksten. Er vel over det nå, men vet ikke helt...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1481 på: Februar 05, 2018, 18:39:03 »
Det jeg frykter ved et ukjent navn er de spillerne som er verdt å satse på, ja de vil da vekk fra en klubb uten ambisjoner. Ved å ansette Dr Who, ja da er det et tydelig signal på manglende ambisjoner, Men håper Jon R har rett med at det kommer et navn opp fra hatten i 12 time.
Men viktig at det er en som spillerne har hørt om før

Heldigvis er nok spillerne mer oppdaterte på navn og hva folk er gode for enn det du er.

Hvis han blir ansatt. Hva er viktigst for deg? At han lykkes og blir en suksess? eller at dette går at skogen og du kan opprettholde alle feberfantasiene og konspirasjonene du har laget mot rads og alle hans løgner? Jeg er faktisk i tvil. Du har så sterke meningerbasert på så tynne grunnlag at det for meg blir usæriøst.

Etter så mange år her inne så vet jeg egentlig bedre, men tvilen kommer snikende innimellom.

ibster

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1482 på: Februar 05, 2018, 18:39:12 »
Har alle glemt alle navnene og spekulasjonene før ansettelsen av TC, som plutselig dukket opp som troll i eske i 12. time? Tror vi skal være forberedt på at noe lignende kan skje denne gangen også.

Stoler på Hay her. Foran ansettelsen av TC gikk aldri Hay så langt som han nå gjør. Den eneste muligheten for at det ikke blir Hecky er at han sier nei. Noe som ikke vil forundre meg etter det han har sagt om Leeds.

Vil ikke inn en manager som har uttalt at han hater klubben.

auren

Itte je heller. I hvilken kontekst sa han at han hatet Leeds?

Mannen vokste opp i Barnsley som Barnsley fan. Klart han hatet Leeds.
Han sa for noen mnd siden at Leeds er et lag alle liker å hate, men at det er en stor klubb osv.

Ser egentlig ikke problemet i akkurat den saken der. Et fiktivt problem.

Problemet er heller om Hellbottom er den rette til å ta over Leeds.
Har han kvalitetene til å få fart på denne jallagjengen som vi har til rådighet?
Jeg er skeptisk, men time will show. Blir han ansatt så har han min støtte uansett.

Riktig riktig, arvesynden...

Følger det på den siste linja der.

Eriksen55

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1483 på: Februar 05, 2018, 18:42:37 »
Mannen bak Championship Norge (Eirik Aase)

Det Heckingbottom har gjort så langt i sin korte managerkarriere, er bare helt fantastisk. På svært kort tid tok han Barnsley fra bunnen av League One til å bli et lag å regne med i Championship.

Det beste av alt? Han har gjort det ved hjelp av herlig underholdene angrepsfotball. The Tykes har slitt litt denne sesongen, men det er ikke så rart mee tanke på at nesten samtlige nøkkelspillere ble solgt på kort tid.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Han har tydeligvis ikke sett på tabellen i championship denne sesongen...44 baklengs på 30 kamper...hurra

Heldigvis så kan Eirik litt mer om CC en deg og de aller fleste her inne.  Men det må da gå ann å si at man er skeptisk, ønske lykke til å se hva som skjer i stedet for denne slakten? Det er faktisk mulig at dette kan gå bra også.

Jeg er skeptisk og overasket over valget hvis det blir han. Men desto morsommere hvis det lyktes.

Hvis det stemmer at Barnsley har storspilt under han, men mistet mange viktige spillere som dem ikke har erstattet så er det ikke så unaturlig at det har gått trått i år.

Han oppfyller noe av det vi har skreket etter her inne da. Han er ung og fremadstormende, Engelsk og kjenner ligaen og offensiv spillestil.
Han vet sikkert mye, men å hevde at Barnsley er et lag å regne med er totalt skivebom. Ikke noe annet å gjøre enn å gi oppkomlingen en sjanse, selv om han hater Leeds...

I kampens hete er det lov å hate. Vi er rivaler. Fansen vil at han skal hate Leeds. Sånn er det bare. Det utsanget tar jeg med knusende ro.

Tar han en Clough og starter med å brenne møbler så blir jeg skeptisk  :)

Xern

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1484 på: Februar 05, 2018, 18:44:18 »
Føler dette er et gufs fra fortiden, ikke bra Radrizzani. Skulle ønske vi hadde holdt på Christiansen.
« Siste redigering: Februar 05, 2018, 18:47:30 av Xern... »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1485 på: Februar 05, 2018, 18:48:43 »
Phil Hay
‏
 
@PhilHayYEP
 14 sek15 sekunder siden
Mer
Heckingbottom expected at Elland Road tonight. Wanted the job and Leeds activated the recall clause earlier today so very little in the way. Should be announced in time for him to take training at Thorp Arch tomorrow morning. #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1486 på: Februar 05, 2018, 18:50:47 »
Har alle glemt alle navnene og spekulasjonene før ansettelsen av TC, som plutselig dukket opp som troll i eske i 12. time? Tror vi skal være forberedt på at noe lignende kan skje denne gangen også.

Stoler på Hay her. Foran ansettelsen av TC gikk aldri Hay så langt som han nå gjør. Den eneste muligheten for at det ikke blir Hecky er at han sier nei. Noe som ikke vil forundre meg etter det han har sagt om Leeds.

Vil ikke inn en manager som har uttalt at han hater klubben.

auren

Itte je heller. I hvilken kontekst sa han at han hatet Leeds?

https://footballleagueworld.co.uk/championship-boss-reveals-he-hated-leeds-united/

Tar det med en liten klype salt. Hatet Leeds i oppveksten. Er vel over det nå, men vet ikke helt...

auren
Ha-ha. Husker det var en stor debatt da Neil Warnock ble linket som Graysons erstatter på ryktebørsen i 2012 eller deromkring. Warnock var jo kjent for å hate Leeds United og Ken Bates hadde omtalt han som en «gutter rat» bare måneder i forveien. Ikke f..... om den mannen skulle lede Leeds United. Vel, da han så ble ansatt virket det som dette fort ble glemt og de fleste var ganske fornøyd med ansettelsen av en «opprykksgarantist» som Warnock.  ;D
Jon R.

Sydhagen

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1487 på: Februar 05, 2018, 18:52:22 »
Joe Rawson
‏
It’s Hecky. 400k release clause activated at #Barnsleyfc and he could be unveiled as soon as this evening #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1488 på: Februar 05, 2018, 18:59:07 »
Føler dette er et gufs fra fortiden, ikke bra Radrizzani. Skulle ønske vi hadde holdt på Christiansen.
Tror det var riktig å avskjede TC. Den sportslige og disiplinære utviklingen var rett og slett ikke akseptabel. Spørsmålet er om vi får noe bedre. «Boardet» til AR har fått noen alvorlige skudd for baugen siste uker og jeg er ikke overbevist om at de vil treffe med neste ansettelse heller. Svaret får vi ikke når erstatteren blir annonsert men først når kamper skal omsettes til resultater.
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1489 på: Februar 05, 2018, 19:00:55 »
Føler dette er et gufs fra fortiden, ikke bra Radrizzani. Skulle ønske vi hadde holdt på Christiansen.
Tror det var riktig å avskjede TC. Den sportslige og disiplinære utviklingen var rett og slett ikke akseptabel. Spørsmålet er om vi får noe bedre. «Boardet» til AR har fått noen alvorlige skudd for baugen siste uker og jeg er ikke overbevist om at de vil treffe med neste ansettelse heller. Svaret får vi ikke når erstatteren blir annonsert men først når kamper skal omsettes til resultater.
Enig! Selv om jeg ikke er begeistret for Heckabottom, så har jeg mer tro på ham i denne divisjonen enn det jeg hadde for TC da han ble ansatt.

Promotion 2010

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1490 på: Februar 05, 2018, 19:01:04 »
Har alle glemt alle navnene og spekulasjonene før ansettelsen av TC, som plutselig dukket opp som troll i eske i 12. time? Tror vi skal være forberedt på at noe lignende kan skje denne gangen også.

Stoler på Hay her. Foran ansettelsen av TC gikk aldri Hay så langt som han nå gjør. Den eneste muligheten for at det ikke blir Hecky er at han sier nei. Noe som ikke vil forundre meg etter det han har sagt om Leeds.

Vil ikke inn en manager som har uttalt at han hater klubben.

auren

Itte je heller. I hvilken kontekst sa han at han hatet Leeds?


https://mobile.twitter.com/tfs_leedsutd/status/782141135187697664?ref_src=twcamp%5Eshare%7Ctwsrc%5Eios%7Ctwgr%5Eother%7Ctwcon%5E7100%7Ctwterm%5E0

Her er intervjuet!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1491 på: Februar 05, 2018, 19:13:05 »
Føler dette er et gufs fra fortiden, ikke bra Radrizzani. Skulle ønske vi hadde holdt på Christiansen.
Tror det var riktig å avskjede TC. Den sportslige og disiplinære utviklingen var rett og slett ikke akseptabel. Spørsmålet er om vi får noe bedre. «Boardet» til AR har fått noen alvorlige skudd for baugen siste uker og jeg er ikke overbevist om at de vil treffe med neste ansettelse heller. Svaret får vi ikke når erstatteren blir annonsert men først når kamper skal omsettes til resultater.
Enig! Selv om jeg ikke er begeistret for Heckabottom, så har jeg mer tro på ham i denne divisjonen enn det jeg hadde for TC da han ble ansatt.
Ja det må vel regnes som en viss «oppgradering», og heller unge lovende PH enn Grayson, DOL eller Strachan. Er dog redd en «ukjent» mann fra rivalen Barnsley vil bli spist levende av ER publikumet hvis tapsrekken fortsetter. Ser at fansen på FB og WACCOE er ute med øksa FØR han er ansatt. Mye drøye meldinger.  :(
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager??!!
« Svar #1492 på: Februar 05, 2018, 19:13:57 »
Da TC kom var jeg avventende. Han hadde jo minimalt med 'internasjonal erfaring', samt den kypriotiske ligaen (men bra med erfaring fra spillerkarrieren though). MEN JEG SLAKTET HAM IKKE PR DEFINISJON. Jeg avventet.

...og for en start han fikk. Top of the League, beste starten NOEN MANAGER har hatt med Leeds.

Likevel har det buttet.

Jeg skreik likevel ikke 'spark, spark' - jeg hadde et håp om at vi kunne komme tilbake med full tropp. Men jeg hadde èn avveining, hadde han mistet det internt er det no going back...

Vel, han fikk sparken.

Nå kommer det inn en jeg kjenner litt mer til. Det han har fått til med Barnsley imponerer. At det har buttet denne sesongen skulle bare mangle, han mistet jo grunnlinje i laget uten å få noe erstattet...
Er han så den rette for Leeds?
Aner ikke. Time will show.

...i mellomtiden lar jeg i alle fall være å spamme diverse forum med gjentakende dommedagsprofetier. Jojo, det kan gå gæli dette også, one never knows...
Men inntil videre er jeg håpefull på at han er MANNEN for oss. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1493 på: Februar 05, 2018, 19:14:27 »
Noel Whealan

Someone with heart,  desire , passion discipline,  strong minded,  and can motivate organise and get the best out the the players and show the fans that he will not except anything less than 100% . Install into the players the expectations from our club

Hard work 100% no excuses u should be coming of feeling sick from every game uve put that much effort in

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny manager??!!
« Svar #1494 på: Februar 05, 2018, 19:20:44 »
Moscowhite
MoscowhiteTSB
‏@MoscowhiteTSB

…from following @WestStandBogs over the last couple of seasons, Heckingbottom sounds like he ticks a lot of boxes #LUFC fans have been asking for to replace TC.

Forget snobbery about where he’s coming from, he’s got one of the best reputations in this division. I’ll take this.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Milou

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1495 på: Februar 05, 2018, 19:25:19 »
Da TC kom var jeg avventende. Han hadde jo minimalt med 'internasjonal erfaring', samt den kypriotiske ligaen (men bra med erfaring fra spillerkarrieren though). MEN JEG SLAKTET HAM IKKE PR DEFINISJON. Jeg avventet.

...og for en start han fikk. Top of the League, beste starten NOEN MANAGER har hatt med Leeds.

Likevel har det buttet.

Jeg skreik likevel ikke 'spark, spark' - jeg hadde et håp om at vi kunne komme tilbake med full tropp. Men jeg hadde èn avveining, hadde han mistet det internt er det no going back...

Vel, han fikk sparken.

Nå kommer det inn en jeg kjenner litt mer til. Det han har fått til med Barnsley imponerer. At det har buttet denne sesongen skulle bare mangle, han mistet jo grunnlinje i laget uten å få noe erstattet...
Er han så den rette for Leeds?
Aner ikke. Time will show.

...i mellomtiden lar jeg i alle fall være å spamme diverse forum med gjentakende dommedagsprofetier. Jojo, det kan gå gæli dette også, one never knows...
Men inntil videre er jeg håpefull på at han er MANNEN for oss. :)

Bra innlegg, og dette stemmer bra med mine eigne tankar rundt dette. Eg skulle eigentleg ha sett at TC hadde fått sitte lenge nok til at det var totalt urealistisk å nå målet om play-off plass, og kun med bakgrunn av resultatene syns eg det var for tidleg å sparke han, men styret har nok tilgang til ein god del meir informasjon enn det vi har så sånn sett kan det godt ha vore ein riktig avgjerdsle.

Det er lov å vere skeptisk, men eg syns det er ein uting å slakte ein ny spelar/manager før dei har fått sjanse til å vise kva dei kan i Leeds. Sett på bakgrunn av uttalelser frå dei som kjenner til Heckingbottom, så er eg forsiktig optimist (som så mange ganger før  ;) ).

Square Ball

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1496 på: Februar 05, 2018, 19:25:57 »
Da TC kom var jeg avventende. Han hadde jo minimalt med 'internasjonal erfaring', samt den kypriotiske ligaen (men bra med erfaring fra spillerkarrieren though). MEN JEG SLAKTET HAM IKKE PR DEFINISJON. Jeg avventet.

...og for en start han fikk. Top of the League, beste starten NOEN MANAGER har hatt med Leeds.

Likevel har det buttet.

Jeg skreik likevel ikke 'spark, spark' - jeg hadde et håp om at vi kunne komme tilbake med full tropp. Men jeg hadde èn avveining, hadde han mistet det internt er det no going back...

Vel, han fikk sparken.

Nå kommer det inn en jeg kjenner litt mer til. Det han har fått til med Barnsley imponerer. At det har buttet denne sesongen skulle bare mangle, han mistet jo grunnlinje i laget uten å få noe erstattet...
Er han så den rette for Leeds?
Aner ikke. Time will show.

...i mellomtiden lar jeg i alle fall være å spamme diverse forum med gjentakende dommedagsprofetier. Jojo, det kan gå gæli dette også, one never knows...
Men inntil videre er jeg håpefull på at han er MANNEN for oss. :)

Støtter den linja 100%.Vanvittig mye fjas og fjør som blir til 10 høns på diverse forum

RoarG

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1497 på: Februar 05, 2018, 19:28:20 »
Da TC kom var jeg avventende. Han hadde jo minimalt med 'internasjonal erfaring', samt den kypriotiske ligaen (men bra med erfaring fra spillerkarrieren though). MEN JEG SLAKTET HAM IKKE PR DEFINISJON. Jeg avventet.

...og for en start han fikk. Top of the League, beste starten NOEN MANAGER har hatt med Leeds.

Likevel har det buttet.

Jeg skreik likevel ikke 'spark, spark' - jeg hadde et håp om at vi kunne komme tilbake med full tropp. Men jeg hadde èn avveining, hadde han mistet det internt er det no going back...

Vel, han fikk sparken.

Nå kommer det inn en jeg kjenner litt mer til. Det han har fått til med Barnsley imponerer. At det har buttet denne sesongen skulle bare mangle, han mistet jo grunnlinje i laget uten å få noe erstattet...
Er han så den rette for Leeds?
Aner ikke. Time will show.

...i mellomtiden lar jeg i alle fall være å spamme diverse forum med gjentakende dommedagsprofetier. Jojo, det kan gå gæli dette også, one never knows...
Men inntil videre er jeg håpefull på at han er MANNEN for oss. :)

Støtter den linja 100%.Vanvittig mye fjas og fjør som blir til 10 høns på diverse forum
1 av 16 seire. Mannen for oss? Sparket vi virkelig TC for dette?
http://www.hitc.com/en-gb/2018/02/05/leeds-united-fans-react-to-paul-heckingbottom-speculation/
Håper han takker nei.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1498 på: Februar 05, 2018, 19:33:22 »
Paul Grimley

I don’t give a flying f**k if Heckingbottom hates us or not. If he comes here having hated us all his life that means he’s ambitious and wants to do well, rather than being here on emotions. ‘Lee Chapman confessed that as a kid, he hated Leeds. Now he was seen as the saviour’

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Ny manager??!!
« Svar #1499 på: Februar 05, 2018, 19:35:57 »
Noel Whealan

Someone with heart,  desire , passion discipline,  strong minded,  and can motivate organise and get the best out the the players and show the fans that he will not except anything less than 100% . Install into the players the expectations from our club

Hard work 100% no excuses u should be coming of feeling sick from every game uve put that much effort in

Når man leser hva enkelte skriver som kjenner litt til mannen, blir man jo litt gryende optimistisk. Selv om dette i utgangspunktet høres ut som en "enkel" løsning. 1 seier på 16 kamper er heller lite imponerende..

Kommer til å være skeptisk til denne ansettelsen, men får han jobben har han min støtte.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.