Skrevet av Emne: EX-Akademisjef: Neil Redfearn  (Lest 281729 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

LEO

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #90 på: Februar 08, 2012, 20:34:10 »
Dere som vil ha Redfearn, hvorfor byttet han ikke inn noen  ???

1. Glemte det ?
2. Gutta spilte så godt i første omgang.
3. Gutta spilte ihvertfall godt i annen omgang.
4. Behøvde ikke bytte med 2 mann mer  ???

For meg så virker det ikke som ha duger.

Vår nye amerikanske spiller burde absolutt fått prøvd seg på slutten.   AMATØR MANAGER
Men jeg liker at han innvolverer Paddy og O`Brien. 
Men Bates koser seg for dette er jo billigste alternativet.  koooooooooooos kooooooooos
 

Leedsfan

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #91 på: Februar 08, 2012, 20:54:38 »
Dere som vil ha Redfearn, hvorfor byttet han ikke inn noen  ???

1. Glemte det ?
2. Gutta spilte så godt i første omgang.
3. Gutta spilte ihvertfall godt i annen omgang.
4. Behøvde ikke bytte med 2 mann mer  ???

For meg så virker det ikke som ha duger.

Vår nye amerikanske spiller burde absolutt fått prøvd seg på slutten.   AMATØR MANAGER
Men jeg liker at han innvolverer Paddy og O`Brien. 
Men Bates koser seg for dette er jo billigste alternativet.  koooooooooooos kooooooooos

Kontraster...:)

Mange gode innlegg over. Tror alle forstår at det er en svært kompleks avgjørelse rundt Redfearn, kandidater, osv.

Jeg er langt på vei glad for at klubben tar seg tid til å finne riktig mann. Jeg er litt overrasket over at de allerede nå definerer tre kamper til for Redfearn, men det virker å tydeliggjøre at han har en reell sjanse til å overbevise om at han er rett mann.

Lett å snakke om at Redfearn er en billig mann, men fokuset burde jo ligge på om han er rett mann eller ikke. Og eventuelt for hvor lenge. Jeg tror ikke lønnsforskjellen på å få inn en ok annen manager vs å oppgradere NR samt skaffe ny mann i hans gamle posisjon vil være utslagsgivende.

Bates vil være like opptatt som fansen av en ting - få inn en manager som kan vinne flest mulig kamper for Leeds. Bates vet like godt som oss at det ikke er gunstig å få inn en som viser seg å ikke duge om ett år.

I mitt hode per i dag er det er real greie å gi Redfearn fire kamper til å vise om både han tar oppgaven bra, og om spillerne virkelig vil blø for ham. Det er mer gambling å gå for en ny kar på langtidskontrakt. Bates har neppe tålmodighet med NR heller dersom de neste kampene bare blir så-der. Det avhenger naturligvis av hvilke kanidater man har å velge mellom også.

Vil Redfearn kunne lykkes frem mot sommeren?
Jeg tror det er viktig å se hva Grayson forlot for å svare på dette. For: Det er ikke noen dårlig stall han tar over. Jo, han er låst til de som er der, men det ligger mange gode spillere der. Selv uten tillit i gruppa og med svært vaklende forsvar greide Grayson å holde laget tett opp til playoff. Det vil fortsette å være slik at alle slår alle, det skal ikke mye formbedring til før man klatrer godt på tabellen.

Redfearn må ta tak i to hovedproblem Grayson hadde:
1) Tillitt i gruppa. Han må ha spillere som vil vinne for ham. Det kan han få på flere måter, men det er åpenbart at trygghet - ved at de kjenner ham fra før og liker ham - kan være viktig her. Ut over det vinner han tillit ved å vinne kamper, som kommer mer av hans taktiske og motiverende grep.

2) Fikse forsvarsproblemet. Skape trygghet i bakre firer. Registrerer at han bruker Paddy og AOB aktivt på dette, og sistnevnte kan bli en nøkkel i laget til å aktivere dette i kamp.

Fikser Redfearn disse to tingene, bør vi ha meget gode sjanser for minst å klatre inn i playoff de gjenstående kampene. Det er ingen garanti for at en ny mann, uansett hvilken CV han har, makter å ta tak i de samme tingene like raskt som NR.

Deretter synes jeg, uansett utfall av vårsesongen, man bør ta en ny evaluering ved sesongslutt. Med andre ord; mye er opp til Redfearn og de neste to ukene.

SA
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ooh aah

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #92 på: Februar 08, 2012, 21:10:17 »
Surprice, surprice. Det viste seg at vi har en supertrener innomhus til en billig penge.
Bates må ut NÃ…. Blir kvalm av å lese bakvaskelsene av SG, bløffene om hvor attraktive vi er, hvor mye penger han har brukt osv.

Troppen vår er ikke god. Vi har en god 1.ellever, men hva skjer med sentral midtbane når Delph forsvinner eller Clayton blir skadet? Hvem skal score hvis McCormack får en ny formdupp? Hvordan tror vi at en midtstopper som har vært ute i flere uker med depresjon skal være frelseren som skal redde forsvaret? Han var jo knapt god nok før han ikke klarte å spille kamper pga psyken.

Nei, det er nok ikke mer penger igjen til manager. Husk at vi allerede er 2 millioner over budsjett, SG skal ha uante penger i kompensasjon i flere år fremover. Nei, det er samme leksa om igjen. Og han som skal overta tør ikke å gjøre bytter i slutten av en kamp vi spilte mot 9 mann.
 

lojosang

Sv: Re: Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #93 på: Februar 08, 2012, 21:13:21 »
Dere som vil ha Redfearn, hvorfor byttet han ikke inn noen  ???

1. Glemte det ?
2. Gutta spilte så godt i første omgang.
3. Gutta spilte ihvertfall godt i annen omgang.
4. Behøvde ikke bytte med 2 mann mer  ???

For meg så virker det ikke som ha duger.

Vår nye amerikanske spiller burde absolutt fått prøvd seg på slutten.   AMATØR MANAGER
Men jeg liker at han innvolverer Paddy og O`Brien.  
Men Bates koser seg for dette er jo billigste alternativet.  koooooooooooos kooooooooos

Ikke hoppet han opp og ned som en apekatt på sidelinja eller sparket vannflasker ut på banen heller. Amatør! Korsfest!

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #94 på: Februar 08, 2012, 21:14:13 »
Surprice, surprice. Det viste seg at vi har en supertrener innomhus til en billig penge.
Bates må ut NÃ…. Blir kvalm av å lese bakvaskelsene av SG, bløffene om hvor attraktive vi er, hvor mye penger han har brukt osv.

Troppen vår er ikke god. Vi har en god 1.ellever, men hva skjer med sentral midtbane når Delph forsvinner eller Clayton blir skadet? Hvem skal score hvis McCormack får en ny formdupp? Hvordan tror vi at en midtstopper som har vært ute i flere uker med depresjon skal være frelseren som skal redde forsvaret? Han var jo knapt god nok før han ikke klarte å spille kamper pga psyken.

Nei, det er nok ikke mer penger igjen til manager. Husk at vi allerede er 2 millioner over budsjett, SG skal ha uante penger i kompensasjon i flere år fremover. Nei, det er samme leksa om igjen. Og han som skal overta tør ikke å gjøre bytter i slutten av en kamp vi spilte mot 9 mann.

Når jeg leser sånne innlegg så har jeg lyst til å melde meg inn i "positivitetsjuntaen" igen, får jeg bli med Ød?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Svend Anders

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #95 på: Februar 08, 2012, 23:17:31 »
Surprice, surprice. Det viste seg at vi har en supertrener innomhus til en billig penge.
Bates må ut NÃ…. Blir kvalm av å lese bakvaskelsene av SG, bløffene om hvor attraktive vi er, hvor mye penger han har brukt osv.

Troppen vår er ikke god. Vi har en god 1.ellever, men hva skjer med sentral midtbane når Delph forsvinner eller Clayton blir skadet? Hvem skal score hvis McCormack får en ny formdupp? Hvordan tror vi at en midtstopper som har vært ute i flere uker med depresjon skal være frelseren som skal redde forsvaret? Han var jo knapt god nok før han ikke klarte å spille kamper pga psyken.

Nei, det er nok ikke mer penger igjen til manager. Husk at vi allerede er 2 millioner over budsjett, SG skal ha uante penger i kompensasjon i flere år fremover. Nei, det er samme leksa om igjen. Og han som skal overta tør ikke å gjøre bytter i slutten av en kamp vi spilte mot 9 mann.

Ah, where to begin?

Tenk å teste ut en trener som fikk laget til å vinne 3-0 i sin første kamp og får full støtte fra spillerne? Nei, nå får det væra nok!

Bakvaskelser av Grayson? Klarte han ikke pent å henge ut en av troppens mest respekterte profiler på egenhånd?

Hvilke lag vil fortsette å være overlegne i spillet om man tar ut deres to beste sentrale midtbanespillere og toppscoreren ved skader?

Hvorfor skal vi fortsette å betale kompensasjon til Grayson (uante mengder faktisk, siden Bates jo pleier å være over-raus med lønna) i flere år, når han hadde et drøyt år igjen på kontrakten sin?

Nei, aldri i verden om et lag som lukter på playoff etter måneder med spill under en manager de ikke har tillit til har potensiale til et formløft med en ny manager som setter fokus på det defensive og som spillerne vil vinne for.

God natt, sier jeg!

Milou

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #96 på: Februar 09, 2012, 08:28:22 »
Dette med at Redfearn skal få vere manager i 3 kampar til har eg vanskeleg for å forstå. Viss målet for i år er opprykk er dette eit dårleg tidspunkt å eksperimente på. Enten bør Redfearn få jobben minst til sesongslutt eller så bør vi snarast få inn ein erstattar slik at han får tid til å få sette sitt preg før sesongen er over.

Det er forsåvidt greitt nok at det fort kan ta 3 kampar å skaffe rett mann, men å annonsere med spesifikt 3 kampar skjønnar eg ikkje poenget med. Om Leeds skulle tape alle 3 kampane så er det tvilsomt at ein ny manager kan redde opprykk samme kven det er.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #97 på: Februar 09, 2012, 08:38:06 »

Det er forsåvidt greitt nok at det fort kan ta 3 kampar å skaffe rett mann, men å annonsere med spesifikt 3 kampar skjønnar eg ikkje poenget med.

..."at least the next three games" er da ikke såå spesifikt???

Fra rdiointervjuet med Ken (hentet fra Sqareball):

Sitat
I’m happy to say that we have decided that Neil will be in charge of the team for at least the next three games. That’s Brighton, Coventry and Doncaster. Those three games are all very winnable. We’re only two points, after all the maelstrom, we’re only two points off the play-offs. Win those games and we’re back in the play-offs. Then who knows. So we’ve decided that after his impressive start that Neil has made, not just with his win, but his presence and his attitude around Thorp Arch that he will be given his chance to his demonstrate with a bigger opportunity, a longer opportunity, to demonstrate his abilities. We’ve considered the matter carefully and in no hurry for the future.

« Siste redigering: Februar 09, 2012, 08:49:09 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #98 på: Februar 09, 2012, 10:01:14 »

Surprice, surprice. Det viste seg at vi har en supertrener innomhus til en billig penge.
Bates må ut NÃ…. Blir kvalm av å lese bakvaskelsene av SG, bløffene om hvor attraktive vi er, hvor mye penger han har brukt osv.

Troppen vår er ikke god. Vi har en god 1.ellever, men hva skjer med sentral midtbane når Delph forsvinner eller Clayton blir skadet? Hvem skal score hvis McCormack får en ny formdupp? Hvordan tror vi at en midtstopper som har vært ute i flere uker med depresjon skal være frelseren som skal redde forsvaret? Han var jo knapt god nok før han ikke klarte å spille kamper pga psyken.

Nei, det er nok ikke mer penger igjen til manager. Husk at vi allerede er 2 millioner over budsjett, SG skal ha uante penger i kompensasjon i flere år fremover. Nei, det er samme leksa om igjen. Og han som skal overta tør ikke å gjøre bytter i slutten av en kamp vi spilte mot 9 mann.

Ah, where to begin?

Tenk å teste ut en trener som fikk laget til å vinne 3-0 i sin første kamp og får full støtte fra spillerne? Nei, nå får det væra nok!

Bakvaskelser av Grayson? Klarte han ikke pent å henge ut en av troppens mest respekterte profiler på egenhånd?

Hvilke lag vil fortsette å være overlegne i spillet om man tar ut deres to beste sentrale midtbanespillere og toppscoreren ved skader?

Hvorfor skal vi fortsette å betale kompensasjon til Grayson (uante mengder faktisk, siden Bates jo pleier å være over-raus med lønna) i flere år, når han hadde et drøyt år igjen på kontrakten sin?

Nei, aldri i verden om et lag som lukter på playoff etter måneder med spill under en manager de ikke har tillit til har potensiale til et formløft med en ny manager som setter fokus på det defensive og som spillerne vil vinne for.

God natt, sier jeg!




Dette må jeg bare si var et meget godt svar SA!!!! Gir meg et håp om at du kan ha rett i din vurdering av laget. Tilliten til SG var tynnslitt, ingen tvil om det. I dagens nettside i YEP går John Hendrie ut og vil ha Neil R. blant annet fordi gutta også vil ha ham. Det må en nesten ta hensyn til, da det stikk motsatte har vært situasjonen en lang stund. Det spiller ingen rolle hvem som koster hva og hvordan Bates tenker om ditt eller datt hvis mannen bringer oss seiere og spillerne har respekt for ham.

PS!! Litt fortvilende at han ike sparker i vannflasker og hopper opp og ned som en apekatt som Lojosang så riktig påpeker litt over her.... ;)
Yeboahs vitne

B_Ød

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #99 på: Februar 09, 2012, 10:08:55 »
Surprice, surprice. Det viste seg at vi har en supertrener innomhus til en billig penge.
Bates må ut NÃ…. Blir kvalm av å lese bakvaskelsene av SG, bløffene om hvor attraktive vi er, hvor mye penger han har brukt osv.

Troppen vår er ikke god. Vi har en god 1.ellever, men hva skjer med sentral midtbane når Delph forsvinner eller Clayton blir skadet? Hvem skal score hvis McCormack får en ny formdupp? Hvordan tror vi at en midtstopper som har vært ute i flere uker med depresjon skal være frelseren som skal redde forsvaret? Han var jo knapt god nok før han ikke klarte å spille kamper pga psyken.

Nei, det er nok ikke mer penger igjen til manager. Husk at vi allerede er 2 millioner over budsjett, SG skal ha uante penger i kompensasjon i flere år fremover. Nei, det er samme leksa om igjen. Og han som skal overta tør ikke å gjøre bytter i slutten av en kamp vi spilte mot 9 mann.

Når jeg leser sånne innlegg så har jeg lyst til å melde meg inn i "positivitetsjuntaen" igen, får jeg bli med Ød?
Denne typen innlegg holder meg der  :D...Du er alltid hjertelig velkommen tilbake til solsiden Leedsfan...her er det alltid hjerterom og gryende optimisme  ;)
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #100 på: Februar 09, 2012, 11:13:22 »
Men hvorfor binde seg til 3 kamper? Finner Bates en han vil ha i dag, kan han vel bli ansatt i morgen? Lukter ut sesongen dette her.

Graysons tillit var angivelig tynnslitt, og prestasjonene ble deretter. I så fall starter jo hvem som helst med tillit i spillergruppen, og vi kan forvente forbedrete prestasjoner fra nå av, under nesten hvem det skal være. Bates' billig = bra politikk angående spillerkjøp har jo blitt enormt kritisert her inne på forumet. Når den samme politikken gjør seg gjeldende ved ansettelse av ny manager, gjør det visst ikke noe? Redfearn er topp. Viser vel mest hvor leie vi var av Grayson. Et ordtak til ettertanke: Blant blinde blir den enøyde konge.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #101 på: Februar 09, 2012, 11:33:19 »
Bates' billig = bra politikk angående spillerkjøp har jo blitt enormt kritisert her inne på forumet. Når den samme politikken gjør seg gjeldende ved ansettelse av ny manager, gjør det visst ikke noe? Redfearn er topp. Viser vel mest hvor leie vi var av Grayson. Et ordtak til ettertanke: Blant blinde blir den enøyde konge.
Billig kan være bra det, og viser det seg at NR får dreisen på gutta, vi jeg applaudere en Bates-avgjøelse om å benytte ham sesongen ut. Blir heller ikke overrasket om Ken går for NR på tross av litt skranglete resultater, men at det prismessig passer bedre inn i dennes tynnslitte økonomi.

PS
Hvem er de blinde og hvem er küngen her??
Ups & Ups!!

ooh aah

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #102 på: Februar 09, 2012, 12:48:05 »
Surprice, surprice. Det viste seg at vi har en supertrener innomhus til en billig penge.
Bates må ut NÃ…. Blir kvalm av å lese bakvaskelsene av SG, bløffene om hvor attraktive vi er, hvor mye penger han har brukt osv.

Troppen vår er ikke god. Vi har en god 1.ellever, men hva skjer med sentral midtbane når Delph forsvinner eller Clayton blir skadet? Hvem skal score hvis McCormack får en ny formdupp? Hvordan tror vi at en midtstopper som har vært ute i flere uker med depresjon skal være frelseren som skal redde forsvaret? Han var jo knapt god nok før han ikke klarte å spille kamper pga psyken.

Nei, det er nok ikke mer penger igjen til manager. Husk at vi allerede er 2 millioner over budsjett, SG skal ha uante penger i kompensasjon i flere år fremover. Nei, det er samme leksa om igjen. Og han som skal overta tør ikke å gjøre bytter i slutten av en kamp vi spilte mot 9 mann.

Ah, where to begin?

Tenk å teste ut en trener som fikk laget til å vinne 3-0 i sin første kamp og får full støtte fra spillerne? Nei, nå får det væra nok!

Bakvaskelser av Grayson? Klarte han ikke pent å henge ut en av troppens mest respekterte profiler på egenhånd?

Hvilke lag vil fortsette å være overlegne i spillet om man tar ut deres to beste sentrale midtbanespillere og toppscoreren ved skader?

Hvorfor skal vi fortsette å betale kompensasjon til Grayson (uante mengder faktisk, siden Bates jo pleier å være over-raus med lønna) i flere år, når han hadde et drøyt år igjen på kontrakten sin?

Nei, aldri i verden om et lag som lukter på playoff etter måneder med spill under en manager de ikke har tillit til har potensiale til et formløft med en ny manager som setter fokus på det defensive og som spillerne vil vinne for.

God natt, sier jeg!
God morgen! Noen ord om troppen.

Keeperplassen er vi godt forspent på.
Forsvaret er ungt og lovende, men blir avslørt mot erfarne spisser, sist Zigic. Andy O'Brien hadde vel en god kamp før han bukket under psykisk og er neppe noen løsning.
Midtbanen er sårbar. Vi ligger an til å miste Delph om en måned. Brown og andre har ikke vist seg å være gode nok. Da hviler mye på Clayton, en ung spiller som nok vil variere, spesielt på slutten av sesongen når belastningen tar på. Snodgrass er jo PL klasse, men venstresiden er ikke imponerende. Vi kan håpe på Rodgers, men han ble vel signert av SG, så han blir nok en flopp..
I år har kun Ross McCormack levert varene. Becchio har skuffet. Jeg drømmer om McCormack/Somma, men det er nok en stund til.

Hvilke kvalifikasjoner har så Redfearn? Ingen. Det blir å håpe på at en treffer gullfuglen, slik som vi har måttet med alle de siste spillerkjøpene våre. At han vinner 3-0 med samme lag som SG hadde tatt ut, ikke har guts til å bytte underveis, imponerer ikke meg.

Hadde jeg vært spiller hadde nok også jeg støttet en som sannsynligvis blir sjefen min fremover. Dumt å be om Warnock hvis en ønsker plass på laget fremover.

Når det gjelder kompensasjon, husker vi jo hvor lenge Bates klaget over betalinger til Mills etc. Jeg tror ikke et ord av hva den mannen sier lenger.

Jeg har vært positiv lenge, og har likt den offensive fotballen vi har spilt under SG. Jeg tror han har fått mye ut av lite, i motsetning til hva andre synes. Dessverre er begeret fullt når han så blir sparket og ikke blir erstattet av en topp trener.
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #103 på: Februar 09, 2012, 21:05:37 »
Pressekonferanse fra TA i dag!

http://www.sport247.tv/lufc/

Rudi G.

  • Gjest
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #104 på: Februar 09, 2012, 21:25:12 »
Jeg er usikker på om NR er rette mannen, men vinner vi de tre neste kampene får han jobben, i hverfall ut sesongen. Konklusjoene er derfor at jeg håper han får jobben!

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #105 på: Februar 09, 2012, 22:58:31 »
Jeg er usikker på om NR er rette mannen, men vinner vi de tre neste kampene får han jobben, i hverfall ut sesongen. Konklusjoene er derfor at jeg håper han får jobben!
.. av den enkle grunn at du håpe me vinne dei 3 neste kampane, rekna eg med? :)
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Milou

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #106 på: Februar 09, 2012, 23:24:36 »

Det er forsåvidt greitt nok at det fort kan ta 3 kampar å skaffe rett mann, men å annonsere med spesifikt 3 kampar skjønnar eg ikkje poenget med.

..."at least the next three games" er da ikke såå spesifikt???

Fra rdiointervjuet med Ken (hentet fra Sqareball):

Sitat
I’m happy to say that we have decided that Neil will be in charge of the team for at least the next three games. That’s Brighton, Coventry and Doncaster. Those three games are all very winnable. We’re only two points, after all the maelstrom, we’re only two points off the play-offs. Win those games and we’re back in the play-offs. Then who knows. So we’ve decided that after his impressive start that Neil has made, not just with his win, but his presence and his attitude around Thorp Arch that he will be given his chance to his demonstrate with a bigger opportunity, a longer opportunity, to demonstrate his abilities. We’ve considered the matter carefully and in no hurry for the future.


RoarG svarte forsåvidt på dette, men for å gjenta det så har er det spesifikt (minst) 3 kampar. Viss målet er å få ein anna manager inn så gjentar eg poenget mitt med at det hastar å få denne manageren inn så snart som muleg, og at vi ikkje har råd til ein prøve å sjå korleis det går approach.

Kanskje har Bates alt bestemt seg for at Redfearn skal sitte ut sesongen som RoarG antydar, men kva som i så fall er problemet med å annonsere det no forstår eg ikkje.

Tjalla

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #107 på: Februar 10, 2012, 08:52:46 »

Surprice, surprice. Det viste seg at vi har en supertrener innomhus til en billig penge.
Bates må ut NÃ…. Blir kvalm av å lese bakvaskelsene av SG, bløffene om hvor attraktive vi er, hvor mye penger han har brukt osv.

Troppen vår er ikke god. Vi har en god 1.ellever, men hva skjer med sentral midtbane når Delph forsvinner eller Clayton blir skadet? Hvem skal score hvis McCormack får en ny formdupp? Hvordan tror vi at en midtstopper som har vært ute i flere uker med depresjon skal være frelseren som skal redde forsvaret? Han var jo knapt god nok før han ikke klarte å spille kamper pga psyken.

Nei, det er nok ikke mer penger igjen til manager. Husk at vi allerede er 2 millioner over budsjett, SG skal ha uante penger i kompensasjon i flere år fremover. Nei, det er samme leksa om igjen. Og han som skal overta tør ikke å gjøre bytter i slutten av en kamp vi spilte mot 9 mann.

Ah, where to begin?

Tenk å teste ut en trener som fikk laget til å vinne 3-0 i sin første kamp og får full støtte fra spillerne? Nei, nå får det væra nok!

Bakvaskelser av Grayson? Klarte han ikke pent å henge ut en av troppens mest respekterte profiler på egenhånd?

Hvilke lag vil fortsette å være overlegne i spillet om man tar ut deres to beste sentrale midtbanespillere og toppscoreren ved skader?

Hvorfor skal vi fortsette å betale kompensasjon til Grayson (uante mengder faktisk, siden Bates jo pleier å være over-raus med lønna) i flere år, når han hadde et drøyt år igjen på kontrakten sin?

Nei, aldri i verden om et lag som lukter på playoff etter måneder med spill under en manager de ikke har tillit til har potensiale til et formløft med en ny manager som setter fokus på det defensive og som spillerne vil vinne for.

God natt, sier jeg!




Dette må jeg bare si var et meget godt svar SA!!!! Gir meg et håp om at du kan ha rett i din vurdering av laget. Tilliten til SG var tynnslitt, ingen tvil om det. I dagens nettside i YEP går John Hendrie ut og vil ha Neil R. blant annet fordi gutta også vil ha ham. Det må en nesten ta hensyn til, da det stikk motsatte har vært situasjonen en lang stund. Det spiller ingen rolle hvem som koster hva og hvordan Bates tenker om ditt eller datt hvis mannen bringer oss seiere og spillerne har respekt for ham.

PS!! Litt fortvilende at han ike sparker i vannflasker og hopper opp og ned som en apekatt som Lojosang så riktig påpeker litt over her.... ;)

"Gutta vil ha ham.." tror jeg handler mye om resultater. Hadde vi vært i PL i dag tror jeg ikke så mange av spillerne hadde kritisert SG heller. Men så fort en ikke klarer å få de resultatene en "forventer" er det klart mye vanskeligere å beholde garderoben. Jeg er dessuten lite fan av å ha en trener som er kompis med spillerne dersom det er det NR er. Er ikke sikker på sir AF var treneren som alle i troppen til Man U ville ha i utgangspunktet, og det er vel et par som ikke har villet ha ham i ettertid heller, men tror det er svært få Man U supportere som ikke vil ha ham  8)
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Joe Jordan

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #108 på: Februar 10, 2012, 10:46:04 »
Vet ikke om Redfearn er riktig mann, men velger å ha en positiv innstilling fremfor å økse ned alt og alle etter én kamp.  :)

I tillegg til at jeg håper mannen har gode taktiske evner tror jeg nøkkelen ligger i at han har myndighet blant spillergruppa. Har ikke noe tro på noe kompis-greier....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Masinga

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #109 på: Februar 10, 2012, 10:47:17 »
Hvilke kvalifikasjoner har så Redfearn? Ingen. Det blir å håpe på at en treffer gullfuglen, slik som vi har måttet med alle de siste spillerkjøpene våre. At han vinner 3-0 med samme lag som SG hadde tatt ut, ikke har guts til å bytte underveis, imponerer ikke meg.
Laget var vel ikke helt det samme? Adam Smith debuterte på høyreback. Dessuten hadde Pugh og White byttet plasser. Pugh passer bedre som back og White kommer mer til sin rett på midtbanen/ flanken. Dette gjorde også SG i noen kamper, men underlig nok ikke permanent.

Hvis ting fungerer, må man nødvendigvis ikke gjøre bytter. Det er i hvert fall ikke et bevis på at man har "guts".

Redfearn går fra ilddåp til ilddåp. Neste kamp er hjemme på Elland Road. Håper Redfearn og resten av Leeds får all den støtte de kan få!
Masinga, medl.nr. 1250

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #110 på: Februar 10, 2012, 11:12:57 »
Det er mange som ikke vet om NR er rette mann, selvsagt er det slik. Ingen vet hvem som er rett mann, kun fremtidens resultater viser det. Ã… påstå at NR er kamerat med gutta fordi de går ut og vil ha ham er lettvint. Kan godt være de har en grei tone, men dette er profesjonelle spillere, ikke et småguttelag fra Flisa...!!!

De gutta tjener enda mer penger dersom de leverer seiere og god fotball. Det er jeg sikker på at de ikke har noe i mot, ei heller å rykke opp i PL!!! Det jo åpenbart at spilerne i laget ønsker å ligge i toppen og kjempe om opprykk! Imidlertid er det vanskelig å motivere seg og sloss hvis du har en sjef du ikke har respekt for. Sånn er det i alle slags organisasjoner og på alle arbeidsplasser.
Yeboahs vitne

Jon R

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #111 på: Februar 10, 2012, 12:43:55 »
Synes dette med 3 kamper var en grei løsning av Bates & co, forutsatt at jakten på mer "proven" kandidater faktisk fortsetter. At spillerne vil ha han er ihvertfall ingen ulempe slik jeg ser det. 

Som jeg skrev før BC kampen: Jeg får gode vibber av Neil Redfearn og måten han fremstår på.  :)
Jon R.

Dennis

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #112 på: Februar 10, 2012, 13:05:04 »
Hvilke kvalifikasjoner har så Redfearn? Ingen. Det blir å håpe på at en treffer gullfuglen, slik som vi har måttet med alle de siste spillerkjøpene våre. At han vinner 3-0 med samme lag som SG hadde tatt ut, ikke har guts til å bytte underveis, imponerer ikke meg.

At han vinner 3-0 med et lag som for en drøy uke siden ble slaktet som ikke godt nok, imponerer deg ikke?

Nå har han kun fått èn kamp, så jeg skal ikke friskmelde laget enda, men om han kan få langt mer ut av samme stallen som Simon Grayson rådet over, fortjener Neil Redfearn jobben. At han ikke gjør store forandringer og vinner likevel, kan da umulig være negativt? ???
Marching on together!

Askertiger

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #113 på: Februar 10, 2012, 13:35:44 »
Jeg liker å kalle dette for "Nordli"-effekten. Tom Nordli får gjennomsnittelige spillere til å yte over evne over en kort periode, men man ser at de ganske raskt faller tilbake til "normal-nivå". Dette skjer ofte ved skifte av trener/manager. Hvis det var Redfearns ferdigheter som manager som var skyld i at vi vant 3 poeng i siste kamp, så tror jeg man har glemt de harde fakta. Vi spilte jevnt, og greide å tilrive oss et overtak først etter at de ble redusert til 9 mann.

Hadde Becchio vært mer "heldig" i kampen mot Birmingham og satt sjansene i begynnelsen av kampen, så tror jeg fortsatt Grayson hadde vært manager i Leeds. Så brutal er verden......

Selv tror jeg ikke mannskapet vi rår over i dag er gode nok for Premier League, uavhengig av hvem som sitter ved roret. Men måten Grayson har håndtert spillerkjøp (eller mangel på sådanne) har på langt nær vært av god nok kvalitet, og det er på dette området en ny manager må ha bedre kvaliteter. Og akkurat det tror jeg dessverre heller ikke Redfearn besitter. I might be wrong.....
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #114 på: Februar 10, 2012, 14:50:07 »
Jeg liker å kalle dette for "Nordli"-effekten. Tom Nordli får gjennomsnittelige spillere til å yte over evne over en kort periode, men man ser at de ganske raskt faller tilbake til "normal-nivå". Dette skjer ofte ved skifte av trener/manager. Hvis det var Redfearns ferdigheter som manager som var skyld i at vi vant 3 poeng i siste kamp, så tror jeg man har glemt de harde fakta. Vi spilte jevnt, og greide å tilrive oss et overtak først etter at de ble redusert til 9 mann.

Hadde Becchio vært mer "heldig" i kampen mot Birmingham og satt sjansene i begynnelsen av kampen, så tror jeg fortsatt Grayson hadde vært manager i Leeds. Så brutal er verden......

Selv tror jeg ikke mannskapet vi rår over i dag er gode nok for Premier League, uavhengig av hvem som sitter ved roret. Men måten Grayson har håndtert spillerkjøp (eller mangel på sådanne) har på langt nær vært av god nok kvalitet, og det er på dette området en ny manager må ha bedre kvaliteter. Og akkurat det tror jeg dessverre heller ikke Redfearn besitter. I might be wrong.....

+1
The Future Is Bright,
The Future Is White!

ooh aah

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #115 på: Februar 10, 2012, 15:02:06 »
Downsiden med tanke på å gi NR disse kampene er - i det store bildet - liten.
Taper laget for mange poeng i disse kampene, har NR vist at han ikke har det som skal til. Han fikk sin sjanse og lyktes ikke. Til tross for sin kjennskap til spillerne etc etc etc. Konklusjonen derfra kommer logisk. Ny manager inn.
Som jeg forutsetter er så dyktig at han redder "stumpene" av sesongen og gir oss det vi ønsker og forventer.
Nedsiden er vel om vi taper 3 kamper og plutselig blir liggende langt unna play-off. Da hadde det nok vært lurt å få inn den dyktige manageren allerede nå.
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #116 på: Februar 10, 2012, 15:45:47 »
Synes dette med 3 kamper var en grei løsning av Bates & co, forutsatt at jakten på mer "proven" kandidater faktisk fortsetter. At spillerne vil ha han er ihvertfall ingen ulempe slik jeg ser det. 

Som jeg skrev før BC kampen: Jeg får gode vibber av Neil Redfearn og måten han fremstår på.  :)


Jeg og, i utgangspunktet, men... På gårsdagens pressekonferanse sa han bl.a, slik jeg oppfattet det, at når kampen er i gang er alt opp til spillerene, manageren kan ikke tilføre noe da, det han kan tilføre blir gjort opp mot kampen, ikke når den er i gang, dette sådde en sterk tvil hos meg :-\

Andersen

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #117 på: Februar 10, 2012, 15:48:56 »
Spennende tider fremover blir det lell!

Dennis

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #118 på: Februar 10, 2012, 16:38:37 »
Synes dette med 3 kamper var en grei løsning av Bates & co, forutsatt at jakten på mer "proven" kandidater faktisk fortsetter. At spillerne vil ha han er ihvertfall ingen ulempe slik jeg ser det. 

Som jeg skrev før BC kampen: Jeg får gode vibber av Neil Redfearn og måten han fremstår på.  :)


Jeg og, i utgangspunktet, men... På gårsdagens pressekonferanse sa han bl.a, slik jeg oppfattet det, at når kampen er i gang er alt opp til spillerene, manageren kan ikke tilføre noe da, det han kan tilføre blir gjort opp mot kampen, ikke når den er i gang, dette sådde en sterk tvil hos meg :-\

Det er kanskje litt "avslørende" å uttale på en pressekonferanse, men det kan også være et forsøk på å tilegne spillere (mer) ansvar for prestasjonene.

Uansett, det er noe jeg har sett bli uttalt mange ganger før, både av spillere og trenere, norske og utenlandske. Det ble blant annet ettertrykkelig diskutert (iht Benitez' fekting på sidelinjen) i V4-studioet en gang, av mange fotballprofiler... og Erik Solér.
Marching on together!

kongsmo

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #119 på: Februar 10, 2012, 17:26:09 »
er litt spent på hvordan leeds vil gå fram videre i denne saken. hvis man finner den rette proven manageren, vil han da få beskjed om å være stand by til de vet om NR skal få jobben eller ikke??

vil en proven manager godta dette? for så vidt jeg har skjønt så har NR tre kamper på seg for å vise seg frem?hvis vi vinner tre kamper så får han vel fortsette ut sesongen? tror nok KB krysser fingra og håper at NR gjør det sånn någenlunde greit så han slipper å punge ut så mye mere, kompensasjonen til SG svir vel mer enn nok for godeste KB....

men for all del, har troa på NR jeg, dette går veien  :)
"SNIFFER"