Skrevet av Emne: EX-Akademisjef: Neil Redfearn  (Lest 280302 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #180 på: Februar 14, 2012, 18:13:10 »
Spillere plassert på benken anses som gode nok. Satt Nunez og Townsend på benken mot Brighton anså NR dem for gode nok. Man må forvente grep fra en manager for å endre kampbildet. Dette skjedde ikke på lørdag, og mange lurte på hvorfor, gitt de offensive spillerne NR faktisk rådde over. Vi er like kompetente til å vurdere meritter som noen andre. Hvis to har to søkere, den ene har noen få kamper i lavere divisjoner, og den andre har en lang merittliste fra øvre divisjoner, og attpåtil har fått lag opp til PL: hvem av de to velger du?

Ikke nødvendigvis gode nok, men du stiller med 5 mann på benken...kan towsend slite med en skade, dårlige holdninger eller innsats?? Hva vet jeg. Nunez blir nå oversett av Neil også, kan tyde på at han ikke er bra nok...men han er av de beste "nest "beste". Jeg mener han burde byttet, men det kan være faktorer som gjorde at han ikke gjorde det...derfor mener jeg vi skal være forsiktige med å hogge hodet av han... Jeg er ikke uenig i mye av det du skriver, men blir for bastant på et rimelig tynt grunnlag.

Ang hvem jeg hadde valgt, aner ikke hva som passer inn i spille gruppa... Men som uteforstående så velger jeg den med mest meritter... Noe sikkert Boro gjorde ang Gordon S, funket bra det....uten at det trenger bety at han er en elendig manager.

Prøver ikke være vanskelig, men har latt meg irritere av å lese om utrolig mye synsing og sterke meninger her inne som blir tatt på så syltynne grunnlag at det blir, ja for meg dumt.


Jeg har et råd til deg eriksen! Hvis du i fantasien føyer til "min ringe mening er..." eller "slik jeg ser det..", evnt "nå snakker jeg sikkert mot bedre vitende, men jeg synes ikke det er tillitsvekkende at..." i begynnelsen av hvert synseinnlegg andre skriver, blir det kanskje litt mindre irriterende.  ;)

Det ligger jo implisitt i fenomenet "supporterforum" at ingen av oss har innflytelse på verken hvem som går inn eller ut døren av managere på Elland Road. Skulle vi slutte å synse og være bastante om alle forhold vi aldri kan få 100 % innsyn i,  kan vi legge ned forumet med øyeblikkelig virkning. Det blir vel også rimelig meningsløst for Redfearn og co å gi intervjuer hvis ingen gidder å gjøre seg opp meninger på bakgrunn av hva de formidler.  :)
Jon R.

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #181 på: Februar 14, 2012, 18:38:03 »
Det er jo i slike stunder forumet lever. Tenk om vi hadde hatt like mye suksess som Scum, hvordan hadde diskusjonene forløpt da? Noe a la "Hvilken midtbane er best av midtbanen fra Revie-epoken, Wilko-epoken og O'Leary-epoken"? "Var Viduka en bedre spiss en Chapman"? etc. Har scum-forumet egen tråd om formannen som er nesten 50 sider lang? De driver sikkert bare å gnir hverandre inn med selvgod suksess-balsam, og blir dritsure om laget deres skulle sige ned på en...en 3. plass :o!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #182 på: Februar 14, 2012, 19:23:20 »
Klart det har tatt av. Manageren fikk jo sparken, og klubbens viktigste stilling innehas av en ex-Halifax caretaker for tiden. Alle lurer jo fælt hvem som blir utpekt til å lede Leeds til det forjettede land. Noen gir jevnt beng, mens andre er skråsikre i sin sak m.h.t. hvem de (ikke) vil ha i sjefsstolen. Det er fire forhold som gjør at jeg ikke går for Redfearn:

1) Mangel på meritter fra PL eller tilsvarende nivå. Absolutt krav.

2) Ikke klart å snu trenden under Grayson. Skulle jeg ha hatt troen på han, måtte han vist alternative grep umiddelbart. Mer av det samme, men bare for en billigere penge?

3) Han har gjort en utmerket jobb med å utvikle spillere på juniorlaget. Siden Leeds aldri blir noen kjøpeklubb a la ManC og Chelsea, må vi utvikle våre egne talenter. Ikke fjern den faktoren som står bak denne fremgangen. La han fortsette å utvikle talenter for Leeds United. En parallell her er Eddie Gray, som sto bak utviklingen av talentene som blomstret opp under O'Leary. Gray er en grepa kar, men han var vel ikke noe manageremne?

4) Ã… være manager er noe helt annet enn bare å trene unge gutter. I tillegg den rent fotballfaglige daglige kontakten med spillerne, må manageren være dreven på transfermarkedet og god i kontraktsforhandlinger. Dette er kompetanse som Redfearn mangler, og Leeds har ikke råd til å eksperimentere med klubbens viktigste stilling. Vi må ha full pakke umiddelbart.

Tror at Leeds som best bare stagnerer under Redfearns ledelse.

Bra innlegg. Redfearn er opplagt ikke kandidaten, heller ikke for Bates.

Men ditt krav om meritter (hva nå enn du legger i det?) fra PL eller tilsvarende, det tror jeg nok du må fire på.

Gufrias

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #183 på: Februar 14, 2012, 20:08:05 »
Klart det har tatt av. Manageren fikk jo sparken, og klubbens viktigste stilling innehas av en ex-Halifax caretaker for tiden. Alle lurer jo fælt hvem som blir utpekt til å lede Leeds til det forjettede land. Noen gir jevnt beng, mens andre er skråsikre i sin sak m.h.t. hvem de (ikke) vil ha i sjefsstolen. Det er fire forhold som gjør at jeg ikke går for Redfearn:

1) Mangel på meritter fra PL eller tilsvarende nivå. Absolutt krav.

2) Ikke klart å snu trenden under Grayson. Skulle jeg ha hatt troen på han, måtte han vist alternative grep umiddelbart. Mer av det samme, men bare for en billigere penge?

3) Han har gjort en utmerket jobb med å utvikle spillere på juniorlaget. Siden Leeds aldri blir noen kjøpeklubb a la ManC og Chelsea, må vi utvikle våre egne talenter. Ikke fjern den faktoren som står bak denne fremgangen. La han fortsette å utvikle talenter for Leeds United. En parallell her er Eddie Gray, som sto bak utviklingen av talentene som blomstret opp under O'Leary. Gray er en grepa kar, men han var vel ikke noe manageremne?

4) Ã… være manager er noe helt annet enn bare å trene unge gutter. I tillegg den rent fotballfaglige daglige kontakten med spillerne, må manageren være dreven på transfermarkedet og god i kontraktsforhandlinger. Dette er kompetanse som Redfearn mangler, og Leeds har ikke råd til å eksperimentere med klubbens viktigste stilling. Vi må ha full pakke umiddelbart.

Tror at Leeds som best bare stagnerer under Redfearns ledelse.

Bra innlegg. Redfearn er opplagt ikke kandidaten, heller ikke for Bates.

Men ditt krav om meritter (hva nå enn du legger i det?) fra PL eller tilsvarende, det tror jeg nok du må fire på.

Meritter er ikke viktig. Bare tenk på meriterte managere som for eksempel Svennis og Souness. Og så kan dere tenke på O'Leary og Don, som kom fra ingen ting.

Ikke det at jeg vil ha Redfearn. Han virker å være litt fattig på visjoner, akkurat som forgjengeren.
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #184 på: Februar 14, 2012, 20:15:01 »
Mulig det er for optimistisk å kreve en manager med PL erfaring? Nå har klubben kontaktet McCarthy. Warnock er vel interessert? Ince har sagt han kan tenke seg jobben (men jeg vil ikke ha han om vi kan unngå det). Det samme gjorde Svennis og Antic. Det bør være fullt mulig å få en manager med PL-erfaring da? For all del, ikke en ny L1/nPC-manager igjen. Vil ikke ha Hudds-manageren. Det blir bare en repetisjon av Grayson-epoken, er jeg redd.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Woody

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #185 på: Februar 14, 2012, 20:33:01 »

Føler det som om vi,spelarane og manager er i ei boble på vent.Det skjer INGENTING,alle ventar på at dei kampane NR er tildelt skal vere over.Kva skjer da??INGENTING fryktar eg.
Det eg fryktar er at denne sesongen er spolert om vi ikkje får inn ein SJEF,for det er ikkje NR.
Frustrert WOODY for tiden
LIFE IS LEEDS

Eriksen55

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #186 på: Februar 14, 2012, 21:27:20 »
Spillere plassert på benken anses som gode nok. Satt Nunez og Townsend på benken mot Brighton anså NR dem for gode nok. Man må forvente grep fra en manager for å endre kampbildet. Dette skjedde ikke på lørdag, og mange lurte på hvorfor, gitt de offensive spillerne NR faktisk rådde over. Vi er like kompetente til å vurdere meritter som noen andre. Hvis to har to søkere, den ene har noen få kamper i lavere divisjoner, og den andre har en lang merittliste fra øvre divisjoner, og attpåtil har fått lag opp til PL: hvem av de to velger du?

Ikke nødvendigvis gode nok, men du stiller med 5 mann på benken...kan towsend slite med en skade, dårlige holdninger eller innsats?? Hva vet jeg. Nunez blir nå oversett av Neil også, kan tyde på at han ikke er bra nok...men han er av de beste "nest "beste". Jeg mener han burde byttet, men det kan være faktorer som gjorde at han ikke gjorde det...derfor mener jeg vi skal være forsiktige med å hogge hodet av han... Jeg er ikke uenig i mye av det du skriver, men blir for bastant på et rimelig tynt grunnlag.

Ang hvem jeg hadde valgt, aner ikke hva som passer inn i spille gruppa... Men som uteforstående så velger jeg den med mest meritter... Noe sikkert Boro gjorde ang Gordon S, funket bra det....uten at det trenger bety at han er en elendig manager.

Prøver ikke være vanskelig, men har latt meg irritere av å lese om utrolig mye synsing og sterke meninger her inne som blir tatt på så syltynne grunnlag at det blir, ja for meg dumt.


Jeg har et råd til deg eriksen! Hvis du i fantasien føyer til "min ringe mening er..." eller "slik jeg ser det..", evnt "nå snakker jeg sikkert mot bedre vitende, men jeg synes ikke det er tillitsvekkende at..." i begynnelsen av hvert synseinnlegg andre skriver, blir det kanskje litt mindre irriterende.  ;)

Det ligger jo implisitt i fenomenet "supporterforum" at ingen av oss har innflytelse på verken hvem som går inn eller ut døren av managere på Elland Road. Skulle vi slutte å synse og være bastante om alle forhold vi aldri kan få 100 % innsyn i,  kan vi legge ned forumet med øyeblikkelig virkning. Det blir vel også rimelig meningsløst for Redfearn og co å gi intervjuer hvis ingen gidder å gjøre seg opp meninger på bakgrunn av hva de formidler.  :)

Absolutt ingen problemer med å mene noe Jon, heller ikke problemer med å synse. Skjønner at det er ekstra spenning og temperatur om dagen mht situasjonen til klubben... Og ja, hadde blitt nitrist på forumet om alle hadde gjort som jeg sa i sta..Mente bare at det hadde vært ekstremt nå i det siste, at det kan være grunner til at ting skjer, som ikke vi vet.... Og da er det gøy å spekulere såklart, men sånn som det er nå om dagen tolkes det meste veldig negativt og det er mange sterke meninger om ting vi faktis har lite grunnlag å mene noe om.

Men bevares, er nok preget av situasjonen i klubben og ble litt fortere harm...absolutt ikke vært plaget av dette før  :)

Og når det gjelder NR så håper jeg Leeds ikke ansetter han, håper Bates går for Mick Mc..men da må det bli fra og med ASAP! For skal NR være manager i enda 1 uke eller 2 til så mener jeg han like gjerne kan sitte ut sesongen. Tar tid å sette et lag, ny def organisering forhåpentligvis..som jeg viste til i sted, se på solbakken i Køln. Skal han drive noen uker til, for at enda en ny skal prøve seg...frykter det mer enn NR ut sesongen. Så krysser alt får at han får flyt fremover!
« Siste redigering: Februar 14, 2012, 21:38:37 av eriksen55 »

Jon R

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #187 på: Februar 14, 2012, 22:41:06 »


Absolutt ingen problemer med å mene noe Jon, heller ikke problemer med å synse. Skjønner at det er ekstra spenning og temperatur om dagen mht situasjonen til klubben... Og ja, hadde blitt nitrist på forumet om alle hadde gjort som jeg sa i sta..Mente bare at det hadde vært ekstremt nå i det siste, at det kan være grunner til at ting skjer, som ikke vi vet.... Og da er det gøy å spekulere såklart, men sånn som det er nå om dagen tolkes det meste veldig negativt og det er mange sterke meninger om ting vi faktis har lite grunnlag å mene noe om.

Men bevares, er nok preget av situasjonen i klubben og ble litt fortere harm...absolutt ikke vært plaget av dette før  :)

Og når det gjelder NR så håper jeg Leeds ikke ansetter han, håper Bates går for Mick Mc..men da må det bli fra og med ASAP! For skal NR være manager i enda 1 uke eller 2 til så mener jeg han like gjerne kan sitte ut sesongen. Tar tid å sette et lag, ny def organisering forhåpentligvis..som jeg viste til i sted, se på solbakken i Køln. Skal han drive noen uker til, for at enda en ny skal prøve seg...frykter det mer enn NR ut sesongen. Så krysser alt får at han får flyt fremover!


Vi får håpe på en rask avklaring. Dette Redfearn eksperimentet funker rett og slett ikke. "Another poor performence today" oppsummerer Eddie nå.  :-\
Jon R.

auren

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #188 på: Februar 14, 2012, 22:43:56 »
All three matches are very winable.

Ble Redfearn skremt av denne kommentaren, eller har Bates gjort nok en elendig vurdering i sjefsstolen?

Tror dessverre Redfearn fort kan ende opp med å lede laget på lørdag også...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #189 på: Februar 14, 2012, 22:46:51 »
NR har nok bare ikke sterke nok meninger, han bygger bare videre på SG's filosofi og har en spillergruppe han har for stor respekt for, det går ikke!

berlin

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #190 på: Februar 14, 2012, 22:50:04 »
Altså, NR er blitt spurt om å ta på seg denne jobben. Hvis han hadde aspirert til noe mer en juniortrener, ville han vel valgt en annen jobb kanskje?

Jeg håper NR blir, virker som han gjør en bra jobb med akdemiet.

La ikke han bli skyteskive for noe Bates er ansvarlig for.

B-m

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #191 på: Februar 14, 2012, 22:50:20 »
bye bye.

Det som er synd....Bates blir nok å ansette en ny naiv og ung manager som ikke har pondus eller status nok til å kunne si Bates i mot....Blackwell, Wise og Grayson. Selv om Wise og Blackwell var litt frempå og fikk faktisk PENGER til å handle, bare synd de var evneveik!!

Skjønner virkelig ikke hvorfor Bates sparket Grayson, brukte 0-1 millioner på spillerkjøp hver sesong, gav Bates £5 + mill på spillersalg hver sesong - og klagde aldri..samtidig med en win % på 50..
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

marve

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #192 på: Februar 14, 2012, 22:50:49 »
NR har nok bare ikke sterke nok meninger, han bygger bare videre på SG's filosofi og har en spillergruppe han har for stor respekt for, det går ikke!
SG sin filosofi ???? med grayson skapte vi jo sjanser av mass ,nå skaper vi jo ikke en dritt og slipper inn like mange mål .Med grayson som manager hadde vi ikke tapt denne kampen .
Tror tiden vill vise at grayson gjorde en kjempe jobb under veldig vanskelige arbeidsvilkår.
 

marve

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #193 på: Februar 14, 2012, 22:52:09 »
Altså, NR er blitt spurt om å ta på seg denne jobben. Hvis han hadde aspirert til noe mer en juniortrener, ville han vel valgt en annen jobb kanskje?

Jeg håper NR blir, virker som han gjør en bra jobb med akdemiet.

La ikke han bli skyteskive for noe Bates er ansvarlig for.
Enig det er bates som må tas .
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #194 på: Februar 14, 2012, 22:53:16 »
Altså, NR er blitt spurt om å ta på seg denne jobben. Hvis han hadde aspirert til noe mer en juniortrener, ville han vel valgt en annen jobb kanskje?

Jeg håper NR blir, virker som han gjør en bra jobb med akdemiet.

La ikke han bli skyteskive for noe Bates er ansvarlig for.

Ingen skyteskive fra min side, han gjør nok bare som han får beskjed om, men det er ikke det vi trenger, vi har nettopp sparket en sånn!

berlin

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #195 på: Februar 14, 2012, 22:55:29 »
Altså, NR er blitt spurt om å ta på seg denne jobben. Hvis han hadde aspirert til noe mer en juniortrener, ville han vel valgt en annen jobb kanskje?

Jeg håper NR blir, virker som han gjør en bra jobb med akdemiet.

La ikke han bli skyteskive for noe Bates er ansvarlig for.

Ingen skyteskive fra min side, han gjør nok bare som han får beskjed om, men det er ikke det vi trenger, vi har nettopp sparket en sånn!

Skjønner det Rudi. Skjønner det. MOT!  :)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #196 på: Februar 14, 2012, 23:01:52 »
NR har nok bare ikke sterke nok meninger, han bygger bare videre på SG's filosofi og har en spillergruppe han har for stor respekt for, det går ikke!
SG sin filosofi ???? med grayson skapte vi jo sjanser av mass ,nå skaper vi jo ikke en dritt og slipper inn like mange mål .Med grayson som manager hadde vi ikke tapt denne kampen .
Tror tiden vill vise at grayson gjorde en kjempe jobb under veldig vanskelige arbeidsvilkår.

Tre påstander, tre svar;

Mål inn i begge ender og elendig fotball.

Det er du sikker på?

Hvor mange spillere var det han hentet inn sa du?

fjellhaugen

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #197 på: Februar 14, 2012, 23:03:22 »
NR har nok bare ikke sterke nok meninger, han bygger bare videre på SG's filosofi og har en spillergruppe han har for stor respekt for, det går ikke!
SG sin filosofi ???? med grayson skapte vi jo sjanser av mass ,nå skaper vi jo ikke en dritt og slipper inn like mange mål .Med grayson som manager hadde vi ikke tapt denne kampen .
Tror tiden vill vise at grayson gjorde en kjempe jobb under veldig vanskelige arbeidsvilkår.

+1
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Andersen

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #198 på: Februar 14, 2012, 23:07:50 »
Vil bare si det sånn at NR har fortsatt der SG slapp, målene renner inn i feil ende, men at også ikke spillerene går i seg selv nå fatter jeg ikke . Et oppvaskmøte før neste kamp bør komme fort!

marve

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #199 på: Februar 14, 2012, 23:10:43 »
NR har nok bare ikke sterke nok meninger, han bygger bare videre på SG's filosofi og har en spillergruppe han har for stor respekt for, det går ikke!
SG sin filosofi ???? med grayson skapte vi jo sjanser av mass ,nå skaper vi jo ikke en dritt og slipper inn like mange mål .Med grayson som manager hadde vi ikke tapt denne kampen .
Tror tiden vill vise at grayson gjorde en kjempe jobb under veldig vanskelige arbeidsvilkår.

Tre påstander, tre svar;

Mål inn i begge ender og elendig fotball.

Det er du sikker på?

Hvor mange spillere var det han hentet inn sa du?
hehehe ok vi scora flere en vi slapp inn .
(1 poeng unna play off ).
Ja sikker på det  ;D
Må man handle billig så må en gamble ,bommer man så blir en sittende med dem som ikke slår til .Lån mindre risk .Solgt unna våre antatt beste spillere .(1 poeng unna play off ).
 

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #200 på: Februar 14, 2012, 23:11:38 »
Vil bare si det sånn at NR har fortsatt der SG slapp, målene renner inn i feil ende, men at også ikke spillerene går i seg selv nå fatter jeg ikke . Et oppvaskmøte før neste kamp bør komme fort!
De er for gode kompiser. Ny manager må inn fort.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #201 på: Februar 14, 2012, 23:14:49 »
All three matches are very winable.

Ble Redfearn skremt av denne kommentaren, eller har Bates gjort nok en elendig vurdering i sjefsstolen?

Tror dessverre Redfearn fort kan ende opp med å lede laget på lørdag også...

auren

"Very winable". Allikevel fremstår Redfearn som en manager som er livredd for å tape, og kanskje det er nettopp derfor vi taper på overtid for andre gang på rad?  :-\

Idag var det Mc Cormack ut- AOB inn på 1-1 og det mot divisjonens bunnlag. Eddie skjønte lite av den, og det var det vel få andre som gjorde?  ???
Jon R.

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #202 på: Februar 14, 2012, 23:26:34 »
Disse byttene viser jo at han ikke har peiling på hva han driver med. Brown bør ikke starte neste kamp. Hvis Delph er skadd, bør Vayrynen starte i stedet. De siste kampene har vel heller ikke svekket Rogers sjanser. La han starte i stedet for White. Pugh på venstre back. Midtforsvaret er jeg meget urolig for. Lees holder ikke mål mot raske, tekniske spisser. Laget må faktisk forsvare seg over hele banen, fra spissene og midtbanen, slik at forsvarsrekka ikke får så mye å gjøre. Et alternativ kan være å endre formasjon. 4-4-2 ser Leeds ikke ut til å mestre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #203 på: Februar 14, 2012, 23:33:15 »
Disse byttene viser jo at han ikke har peiling på hva han driver med. Brown bør ikke starte neste kamp. Hvis Delph er skadd, bør Vayrynen starte i stedet. De siste kampene har vel heller ikke svekket Rogers sjanser. La han starte i stedet for White. Pugh på venstre back. Midtforsvaret er jeg meget urolig for. Lees holder ikke mål mot raske, tekniske spisser. Laget må faktisk forsvare seg over hele banen, fra spissene og midtbanen, slik at forsvarsrekka ikke får så mye å gjøre. Et alternativ kan være å endre formasjon. 4-4-2 ser Leeds ikke ut til å mestre.

Midtforsvaret ja. Hva har egentlig skjedd med Lees/ O`Dea etter en imponerende start på partnershipet i oktober...? Virker som at nærmest enhver dugelig stopper som kommer til klubben får en svært dalende prestasjonskurve etter hvert som tiden går. Lonergan har vel også vist en del klare svakheter etter skadeavbrekket. Det er som en pest som rir klubben dette.  >:(
Jon R.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #204 på: Februar 15, 2012, 00:53:17 »
Get out.
Pontus ❤

kongsmo

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #205 på: Februar 15, 2012, 01:26:55 »
blir alt for enkel å legge meste av skylda på NB. her er det klubben, styret og KB som ikke har gjordt hjemmeleksa si i det hele tatt.  Hvis det var slik at Sg hadde mistet tiliten, altså garderooben, så må jo styret vært klar over at det var ugler i mosen. da burde det vært enn ny manager klar mer eller mindre samme dag som SG ble sparket....KB misslykkes igjen og igjen og igjen, er dessverre svært redd for at det fort kan gå en divisjon ned igjen, ikke denne sesongen men neste sesong hvis det ikke blir tatt tak om ting, noe jeg ser på som svært vanskelig så lenge det er chelsea scum som styrer....våre beste spiller forsviner til sommeren(snoddy, clayton, mccormack og lokal gutten white). selv om de tre første bringer sedler i kassa, så er vel ikke forventingene til at de blir brukt på forsterkninger særlig store. så hva sitter vi igjen med da, i allefall ikke et opprykksdyktig stall punktum finale

love leeds, hate bates

BATES OUT BATES OUT BATES OUT
"SNIFFER"

lojosang

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #206 på: Februar 15, 2012, 01:59:48 »
Ja, i denne kampen er det selfølgelig et tydelig tegn på å ikke ha peiling å gjøre bytter. I første kamp var manglende bytter et tegn på å være en ryggesløs glassmanet. Det er umulig å gjøre OEF til lags.
- Leif Olav

Jostein.

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #207 på: Februar 15, 2012, 06:26:16 »
Våres kjære Leeds er en vanskelig klubb å lede/spille for om dagen, dårligere atmosfære rundt en klubb skal du lete lenge etter. Noe jeg forstår veldig gådt, vi får bare håpe at våres engelske medsupportere klarer å få nokk dårlig oppermsomhet på Bates, som gjør at vi blir kvitt ham.


Bates Out, første prioritet!
Leeds Carajo!

LEO

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #208 på: Februar 15, 2012, 07:20:50 »
Bates skal spare oss til fant.

Han ser kun etter billige løsninger og at tiden skal gå.

ref. gjeldssanerings probelmatikken
 

RoarG

Sv: CARETAKER MANAGER: NEIL REDFEARN
« Svar #209 på: Februar 15, 2012, 08:02:20 »
Legg ansvaret for de sportslige prestasjonene der de hører hjemme: på trenerteamet og spillergruppen. Kun Lonergan, Snoddy og McCormack holder mål i dagens Leeds-lag. Resten kan unnværes. Selg så mange som mulig av dem etter sesongslutt. Total utrenskning i denne flokken med sosiale loffere og tapere!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020