Ex-Manager: Neil Warnock

Started by Sander, February 18, 2012, 11:30:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudi G.

Quote from: Leedsfan on February 18, 2012, 17:16:26
Quote from: Rudi G. on February 18, 2012, 17:14:19
Hvor mye er NW lovet? Trengs minst £ 20 mill!

Ingenting, har han ikke kontrakt ut sesongen??

...og neste!

Leedsfan

Quote from: Rudi G. on February 18, 2012, 17:48:54
Quote from: Leedsfan on February 18, 2012, 17:16:26
Quote from: Rudi G. on February 18, 2012, 17:14:19
Hvor mye er NW lovet? Trengs minst £ 20 mill!

Ingenting, har han ikke kontrakt ut sesongen??

...og neste!

Så bra, jeg har vært på jobb og har ikke fått med meg alt. Han har sikkert fått garantier om penger til nye spillere, han må bare skremme/kvitte seg med 10 stk først..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sveifors

Eddie Gray sier han har snakket med NW, og  at Warnock virker veldig entusiastisk over denne jobben, og at han har virkelig tro på at dette går an og snu.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

RoarG

Første steget på snuoperasjonen er unnagjort. Men han må få skikk på midt"stopperne" våre. Særlig betenkelig var det at vi slapp til Doncaster midt foran mål.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Rudi G.

Quote from: sveifors on February 18, 2012, 18:21:49
Eddie Gray sier han har snakket med NW, og  at Warnock virker veldig entusiastisk over denne jobben, og at han har virkelig tro på at dette går an og snu.

Unnskyld språket, men skulle f*en bare mangle!

Blank_File

For et fantastisk intervju med Warnock! Jeg kjenner tårer som presser på! Dette blir en fantastisk vår!

Frode

Quote from: Blank_File on February 18, 2012, 18:49:42
For et fantastisk intervju med Warnock! Jeg kjenner tårer som presser på! Dette blir en fantastisk vår!
Hva sa han?

Blank_File

Quote from: Frode on February 18, 2012, 18:50:48
Quote from: Blank_File on February 18, 2012, 18:49:42
Hva sa han?
Er på an i kamptråden. Les der.

espenm

Warnock er en rev på playoffs og på championship nivå.

Jeg tror dette er et smart valg.

Andersen

Da har vel KB  gjort noe riktig denne sesongen, med noen kamper frem i tid, så kan det se lyst ut.

Gufrias

Har vært lunken til Warnock. God til å rykke opp, men har til gode å lykkes i PL.

Men nå som han er her, ønsker jeg ham alt godt. Må gjerne prestere så godt at han får forlenget kontrakten i 2013 en gang.

Og hans instruksjoner i pausen tegner veldig bra!
Hekta på Leeds siden 1974

Ferre

sveifors

Quote from: Ferre on February 18, 2012, 19:46:13
Dokumentar om Warnock:

http://www.youtube.com/watch?v=-vjItStmovU

Interessant og artig

"you've got to f????king die to get three points"
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

RoarG

Quote from: Rudi G. on February 18, 2012, 20:04:02
NW interjuet på YR etter kampen;

http://www.youtube.com/watch?v=z2iLHFVqipk&feature=player_embedded
"Becchio vinner alt i lufta de neste 15 kampene" ;D. Koselig intervju. Liker fyr'n. Ã...ssen har hatt fått det fæle ryktet?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsgutt

Leedsgutt

han er en ydmyk familiemann som går i kirken på fritiden, men han blir et "monster" på fotballbanen

fantastisk dokumentar

Per-Stian

Dette var eit formidabelt, nesten overveldande, godt intervju! Han set fingeren på enkle, men viktige detaljar og vil gje Snodgrass ei kreativ rolle bak spissane :-)

Andersen

Hørtes ut som om gutta skjønte hva den nye sjefen ville i 2 omgang, selv om de virket som slow starters.

Tom S

Fantastisk intervju, så får vi sjå korleis vi gjer det på bana framover.
COME ON LEEDS !!

berlin

Quote from: RoarG on February 18, 2012, 20:20:05

"Becchio vinner alt i lufta de neste 15 kampene" ;D. Koselig intervju. Liker fyr'n. Ã...ssen har hatt fått det fæle ryktet?

P.g.a av mye krangling med dommerne, inkl. 4de dommer, sikkert et to-sifret antall bortvisinger opp på tribunen.
Men for de som har fulgt med (som meg f.eks), så er han ingen juksemaker, en ærlig mann som blir hissig stort sett over "riktige ting". Det finnes minst 3 grove saker hvor NW har så ekstremt beviselig rett i sin argumentasjon.

Andersen

Noe forbedringer må det vel bli, hvis vi skal klare play - off.  

gudme

Håper og tror det er rett mann nå. Litt mer optimst til jeg skal over i mars på dobbelkamp. Go Leeds.
LEEDS 4 EVER

Jon R

Jeg har aldri kunnet fordra Warnock men merker allerede nå at jeg leser og tolker det han har sagt/sier med nye briller. Kan få kultstatus om han lykkes.  ;D
Jon R.

Per-Stian

Quote from: Jon R on February 18, 2012, 23:57:38

Jeg har aldri kunnet fordra Warnock men merker allerede nå at jeg leser og tolker det han har sagt/sier med nye briller. Kan få kultstatus om han lykkes.  ;D

Eg slår følgje med deg, herremann Skotte :-) Eg kan/kunne/har ikkje kunne fordra Warnock, men gårsdagens intervju var krystallklart og optimistisk. Eg kjenner at noko er "på glid" :-)

Andersen

Skulle Warnock akkurat misse med å ta Leeds til en eventuell play- off i år, med bare noen poeng , synes jeg han skulle få sjansen til å bygge opp dette laget til noe bedre enn det er i dag. Mye stallfyll må vekk, Warnock regner jeg med har noen spillere på blokka allerede , under forutsettning av at KB har lovet ham penger til lån/ kjøp.

harvey

Ønsker Warnock velkommen.  Men, for det er alltid ett men.  Har ikke han i nyere historie blitt sparket??  Og det er vel en grunn til det, selv om det kan være vanskeligt for alle å en hver i QPR.
TRor allikevel dette gagner LEEDS men det energien han utviser fra benken.
Håper bare ikke LEEDS tar navnet ut War nock, for det er bare war som gjelder for LEEDS fremover. ;)

Leedsgutt

off topic : men vet dere om jeg kan finne gårsdagens The Football league show ?

jeg har ikke sky kanalen, så jeg lurer på oom det ligger på nettet ?

Kontakinte

Liker trenertypen, dette er vell faktisk den første meriterte manageren vi har siden GG!? Hvis vi ser bort i fra wery terrible..